Προς το περιεχόμενο

Τρακαρισμα και διαφωνια για υπαιτιοτητα


SagoniasSlutRos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

59 minutes ago, MikeJ said:

Μα οι κάτοικοι το σωστό έχουν βάλει (δηλαδή σε αυτόν που κινείται στη Μαντζαγριωτάκη και έχει τον άλλον από τη Γρυπάρη στα δεξιά). Εξάλλου μιλάμε απλά για μπογιά στο έδαφος που γράφει Stop.

Ε φαντάζομαι κάποιος που μένει εκεί από πάνω θα βαρέθηκε κάθε μέρα να ακούει φρεναρίσματα, τρακαρίσματα, μπινελίκια και σκέφτηκε να "βοηθήσει" με αυτό το τρόπο.

Το αστείο είναι ότι αν συνεχίσεις στη Μαντζαγριωτάκη, στην αμέσως επόμενη διασταύρωση, πάλι δεν υπάρχει Stop αλλά τώρα έχεις εσύ προτεραιότητα ενώ στη συνέχεια στις 3 επόμενες διασταυρώσεις υπάρχει Stop στη Μαντζαγριωτάκη. Μετά υπάρχει πάλι διασταύρωση χωρίς σήμανση όπου έχεις προτεραιότητα. Δεν υπάρχει καμία συνέπεια στη σήμανση δηλαδή και καταλήγεις απλά να σταματάς σε όλες τις διασταυρώσεις γιατί δε ξέρεις τι γίνεται και τι θα σου τύχει.

Αν μιλάς για αυτό στην εικόνα  δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βάλεις στοπ,   στην Γρυπάρη τον έχεις απο δεξιά,  στην επόμενη  Αυτός στην Αριστείδου σε έχει απο δεξιά κοκ.

Στοπ βάζουνε εκεί που πρέπει

 

Screenshot_1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 310
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως 4.5 χρονια που οδηγουσα στην Αγγλια απο τα συνολικα 6 που εμενα εκει, παιζει να μην ειχα δει ενα STOP. Παντου επαιζαν με το αναποδο τριγωνο οπου χρειαζοταν.

Επεξ/σία από SagoniasSlutRos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kwstas1914 είπε

Φίλε δεν θα βγάλεις άκρη είμαι έτσι την πάτησα κ εγώ.μπροστα μου είχα αμάξι μπεννει σε κικλικο κόμβο κ στα χωρίς λόγο πατάει φρένο κ πάω κ πέφτω επάνω δεξιά γιατί δεν έχει καλή ορατότητα η στροφή την βρησκω με το δικό μου στα πλάγια πίσω . έρχεται ο πραγματογνωμων ο δικός μου λέει η κοπέλα υπαίτια αυτή ανέτιος εγώ κ την έφαγα καλά η ίδια ασφαλιστική η δικιά μου είπε δεν περνούμε ρίσκο να πάμε δικαστικά αν θες βάλε δικό σου δικηγόρο να κινηθείς νομικά ποια ?Η ίδια μου η ασφαλιστική που ήρθε κ κατέγραψε το συμβάν

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, SagoniasSlutRos said:

Παντως 4.5 χρονια που οδηγουσα στην Αγγλια απο τα συνολικα 6 που εμενα εκει, παιζει να μην ειχα δει ενα STOP. Παντου επαιζαν με το αναποδο τριγωνο οπου χρειαζοταν.

Αγγλία ακόμα και τα φανάρια αποφεύγουν έχουν πολλούς κυκλικούς κόμβους, αλλα εκεί υπάρχει η σωστή σήμανση ωστε να έχουν προτεραιότητα αυτοί που είναι μέσα στον κόμβο,  όχι όπως εδώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αγγλία ακόμα και τα φανάρια αποφεύγουν έχουν πολλούς κυκλικούς κόμβους, αλλα εκεί υπάρχει η σωστή σήμανση ωστε να έχουν προτεραιότητα αυτοί που είναι μέσα στον κόμβο,  όχι όπως εδώ 

Πλέον και εδώ αρχίζουν και το κάνουν. Στη Νάξο έρθουν φτιάξει εδώ και καμία 10ετια κυκλικους κόμβους με ανάποδο τρίγωνο στην είσοδο, και ακόμα μπαίνουν μέσα γιουργια. Ένα 90% όσων οδηγούν εκεί αμφιβάλλω ότι γνωρίζουν το συγκεκριμένο σήμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Ωστόσο αυτό ουδόλως ενδιαφέρει στην περίπτωση του συγκεκριμένου ατυχήματος, δηλαδή αν δεν υπάρχει σήμανση οφείλει ο οδηγός να κινηθεί σαν να μην είχε. Δηλαδή να σταματήσει και να ελέγξει αν έρχεται κάποιος από δεξιά.

Ίσως ενδιαφέρει τον ts αν τελικά κινηθεί νομικά, για να γνωρίζει ο δικηγόρος του πως να κινηθεί.

Η υπόδειξή μου ήταν γενικότερη, για να γνωρίζει και οποιοσδήποτε πως σε ανάλογες περιπτώσεις, αντί να εικάζει, μπορεί να μάθει που μπορεί να απευθυνθεί για να μάθει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, sdikr said:

Αν μιλάς για αυτό στην εικόνα  δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βάλεις στοπ,   στην Γρυπάρη τον έχεις απο δεξιά,  στην επόμενη  Αυτός στην Αριστείδου σε έχει απο δεξιά κοκ.

Στοπ βάζουνε εκεί που πρέπει

 

Screenshot_1.png

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς.

Αυτός που ανεβαίνει τη Γρυπάρη ναι έχει προτεραιότητα έναντι εκείνου που προχωράει στη Μαντζαγριωτάκη. Αλλά γιατί να μη βάλεις ένα Stop (ή ανάποδο τρίγωνο όπως στην Αγγλία) στη Μαντζαγριωτάκη ώστε να το ξέρει ακόμα και ο πιο νέος, άσχετος, ξένος (όπως θες πες τον) οδηγός να σταματήσει. Αρκετοί στην Ελλάδα πάνε με το σκεπτικό αν δεν έχω εγώ Stop, έχει ο άλλος.

Στην αμέσως επόμενη διασταύρωση της Γρυπάρη (με την Ιφιγενείας), υπάρχει κανονικότατα Stop (στην Γρυπάρη) ώστε να τηρηθεί απλά η εκ δεξιών. Με βάση το σκεπτικό σου ούτε εκεί θα χρειαζόταν το Stop.

Εκεί δηλαδή γιατί έβαλαν και στη Μαντζαγριωτάκη όχι; Υπάρχει δηλαδή ξεκάθαρα έλειψη συνέπειας στην σήμανση.

Στην αμέσως επόμενη διασταύρωση της Γρυπάρη με την Δημητρακοπούλου υπάρχει Stop στη Γρυπάρη που δίνει προτεραιότητα στον ερχόμενο από αριστερά (από Δημητρακοπούλου).  Γενικότερα ένα μπάχαλο.

Μία τηρείται το εκ δεξιών χωρίς σήμανση, μία τηρείται το εκ δεξιών με σήμανση και μία λόγω σήμανσης δίνει προτεραιότητα προς αριστερά και όλο αυτό σε τρεις διασταυρώσεις συνεχόμενες. Θεωρώ ένας συγκοινωνιολογος θα έσκιζε το πτυχίο του.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, MikeJ είπε

Πάντως ταπεινή μου άποψη, σε δρόμους πόλεων με μεγάλη κίνηση οχημάτων και συχνές διασταυρώσεις η σήμανση θα έπρεπε να ήταν καλύτερη και πληρέστερη. Θεωρώ πως το "εκ δεξιών" είναι μια χαρά για χωριουδάκια όπου έχει μικρή κίνηση και σπάνια διασταυρώνονται αμάξια αλλά στις μεγάλες πόλεις δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτό. 

Χίλιες φορές καλύτερα να μπει ένα φανάρι με παλλόμενο βελάκι ή ακόμα και απαγόρευση στροφής, σήμα μη προτεραιότητας κλπ. Υπάρχουν και μη ντόπιοι, τουρίστες (που έχουν συνηθήσει στις χώρες τους η σήμανση να είναι ξεκάθαρη).

Στη Καλλιθέα που μένω έχουμε ακόμα και διασταυρώσεις που δεν έχουν μπει στο κόπο να βάλουν ένα απλό ρημάδι Stop  (πχ Γρυπάρη και Μαντζαγριωτάκη που αναγκάζονται οι κάτοικοι να γράφουν Stop κάτω στο οδόστρωμα) με αποτέλεσμα αν κάποιος δεν είναι της περιοχής να περνάει κανονικά (τι πιο σύνηθες αν είσαι σε πόλη και δεν έχεις Stop ή άλλη σήμανση) για ανακαλύψει ότι θα έπρεπε να είχε σταματήσει (πότε με το κακό λόγω στρούκας και πότε με απλά ένα μπινελίκι). 

Δηλαδή πραγματικά πόσο θα κόστιζε στο κράτος να βάλει μερικά σήματα παραπάνω. Σίγουρα η εξοικονόμηση που θα υπήρχε λόγω μείωσης ατυχημάτων θα υπερκάλυπτε το όποιο κόστος.

 

Γενικά από ότι παρατηρώ, τα περισσότερα θέματα στο φόρουμ ανοίγουν για ατυχήματα στην Αθήνα (δεν αναφέρομαι σε ταχύτητες, μέθη κτλ, αλλά τέτοια "απλά"). 2 φορές έχω μπει Αθήνα, και ακόμα και Πειραιά που πήγα μου φάνηκε λίγο παλούκι η κατάσταση του δρόμου και της σήμανσης/κυκλοφορίας. Οκ, είναι παλιά πολύ με τα γνωστά προβλήματα. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να είναι επίσης παλιά, αλλά οι δρόμοι της είναι πιο σύγχρονοι. Εκεί γίνονται τα περισσότερα στον περιφερειακό, αλλά λόγω ταχύτητας συνήθως. 

4 ώρες πριν, Shinji ikari είπε

Σε καποια μερη εχει απογορευτει τελειως η αριστερη στροφη, πρεπει να κανεις τον κυκλο δεξια και σε μια πολη στην Αμερικη αν θυμαμαι καλα εχουν αφαιρεθει ολες οι σημανσεις.

Θα ήθελα να το βρεις. Εγώ ξέρω ότι πέρα από τα FedEx που πάνε μόνο δεξιά για να κάνουν πιο γρήγορες διαδρομές, συμφωνώ πάρα πολύ με το γεγονός ότι σε κόκκινο φανάρι αυτοί μπορούν να στριψουν δεξιά (παραχωρώντας προτεραιότητα στο πράσινο φανάρι προφανώς) 

3 ώρες πριν, SagoniasSlutRos είπε

Παντως 4.5 χρονια που οδηγουσα στην Αγγλια απο τα συνολικα 6 που εμενα εκει, παιζει να μην ειχα δει ενα STOP. Παντου επαιζαν με το αναποδο τριγωνο οπου χρειαζοταν.

Στην Ελλάδα δεν ξέρω γιατί οι σχολές σε μαθαίνουν να σταματάς τελείως στα στοπ. Ακόμα και τώρα που βγαίνω έξω και τους βλέπω να τους βάζουν υποχρεωτικά να σταματάνε σε κυκλικό κόμβο που είναι άδειο, με εκνευρίζει. Όλοι ξέρουμε ότι δεν θα γίνεται έτσι, και είναι καλύτερα να μάθει από νωρίς να βλέπει τον δρόμο χωρίς να σταματάει 100%

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, SabotazNic said:

Θα ήθελα να το βρεις.

Λοιπον, το θυμαμαι απο την τηλεοραση και ειμαι σιγουρος οτι ηταν απο Αμερικη αλλα δεν βρισκω κατι στο ιντερνετ, μπορει να το αλλαξανε παλι. Μονο αρθρα που ζητανε την απαγορευση τη αριστερης στροφης και αυτο, Makkinga - A northern Dutch town, removed all road signs, traffic lights, fines and sidewalks.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Στην Ελλάδα δεν ξέρω γιατί οι σχολές σε μαθαίνουν να σταματάς τελείως στα στοπ. Ακόμα και τώρα που βγαίνω έξω και τους βλέπω να τους βάζουν υποχρεωτικά να σταματάνε σε κυκλικό κόμβο που είναι άδειο, με εκνευρίζει. Όλοι ξέρουμε ότι δεν θα γίνεται έτσι, και είναι καλύτερα να μάθει από νωρίς να βλέπει τον δρόμο χωρίς να σταματάει 100%

Γιατί αυτό σημαίνει η πινακίδα στοπ.

Υποχρεωτική διακοπή πορείας (STOP).Η πινακίδα αυτή που τοποθετείται πρίν από κόμβο σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας του οχήματος πρίν από την είσοδο στον κόμβο και παραχώρηση προτεραιότητας στα οχήματα τα οποία κινούνται στην οδό πρός την οποία πλησιάζει.Η αυτή πινακίδα που τοποθετείται σε άλλα σημεία πλήν κόμβου, σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας του οχήματος στη θέση της πινακίδας και μη εκ νέου εκκίνηση μέχρις ότου βεβαιωθεί ο οδηγός του ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο (source ©: www.glavopoulos.gr)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...