Προς το περιεχόμενο

Τρακαρισμα και διαφωνια για υπαιτιοτητα


SagoniasSlutRos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 18/8/2023 στις 7:47 ΜΜ, antonis35 είπε

Το παράδειγμα με το βίντεο που ανέβασες απλά λέει ότι το ιχ έλεγξε και δεν ερχόταν κανένας, με χρι να περάσει τον δρόμο ήρθε η μηχανή που πήγαινε Μάλια κουβαρια και του έπεσε επάνω, τι σχέση έχει αυτό με την περίπτωση μας; τίποτε, καμία.

Καπως ετσι πρεπει να εγινε και το συμβαν στην καλαμακιου πριν λιγους μηνες, που ειχε γινει χαμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 310
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην ασφάλεια είχες βάλει νομική κάλυψη? παρόμοια κατάσταση εγώ έβγαλα άκρη με αυτό άλλα πήρε αρκετό χρόνο (κοντά ένα χρόνο), στην αρχή θα σου στείλει η ασφαλιστική να τα βρείτε εκτός δικαστηρίου με ένα μικρό ποσό αλλά πήγα δικαστικά και δικαιώθηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mihali0s είπε

Στην ασφάλεια είχες βάλει νομική κάλυψη? παρόμοια κατάσταση εγώ έβγαλα άκρη με αυτό άλλα πήρε αρκετό χρόνο (κοντά ένα χρόνο), στην αρχή θα σου στείλει η ασφαλιστική να τα βρείτε εκτός δικαστηρίου με ένα μικρό ποσό αλλά πήγα δικαστικά και δικαιώθηκα.

Ναι εχω νομικη καλυψη. Αληθεια οσοι δεν βαζουν ποσα χρηματα γλυτωνουν το χρονο;

Τι εννοεις μικρο ποσό; Πόσο ηταν η ζημια και πόσο σου προσεφεραν;

Εγω θελω να μου καλυψουν εξ ολοκληρου το κοστος επισκευης του αυτοκινητου, δεν με ενδιαφερει κατι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ταπεινή μου άποψη, σε δρόμους πόλεων με μεγάλη κίνηση οχημάτων και συχνές διασταυρώσεις η σήμανση θα έπρεπε να ήταν καλύτερη και πληρέστερη. Θεωρώ πως το "εκ δεξιών" είναι μια χαρά για χωριουδάκια όπου έχει μικρή κίνηση και σπάνια διασταυρώνονται αμάξια αλλά στις μεγάλες πόλεις δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτό. 

Χίλιες φορές καλύτερα να μπει ένα φανάρι με παλλόμενο βελάκι ή ακόμα και απαγόρευση στροφής, σήμα μη προτεραιότητας κλπ. Υπάρχουν και μη ντόπιοι, τουρίστες (που έχουν συνηθήσει στις χώρες τους η σήμανση να είναι ξεκάθαρη).

Στη Καλλιθέα που μένω έχουμε ακόμα και διασταυρώσεις που δεν έχουν μπει στο κόπο να βάλουν ένα απλό ρημάδι Stop  (πχ Γρυπάρη και Μαντζαγριωτάκη που αναγκάζονται οι κάτοικοι να γράφουν Stop κάτω στο οδόστρωμα) με αποτέλεσμα αν κάποιος δεν είναι της περιοχής να περνάει κανονικά (τι πιο σύνηθες αν είσαι σε πόλη και δεν έχεις Stop ή άλλη σήμανση) για ανακαλύψει ότι θα έπρεπε να είχε σταματήσει (πότε με το κακό λόγω στρούκας και πότε με απλά ένα μπινελίκι). 

Δηλαδή πραγματικά πόσο θα κόστιζε στο κράτος να βάλει μερικά σήματα παραπάνω. Σίγουρα η εξοικονόμηση που θα υπήρχε λόγω μείωσης ατυχημάτων θα υπερκάλυπτε το όποιο κόστος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κόστος ήταν αν θυμάμαι καλα κάπου στα 7000 και μου έδινε η ασφαλιστική του άλλου κάπου στις 2000, αλλά είχα επικοινωνία με τον δικηγόρο της ασφαλιστικής μου είπε να μην δεχθώ γιατί είχα 100% δίκιο, βρήκα ένα μάρτυρα που επιβεβαίωσε στο δικαστήριο και τα πήρα, βέβαια πριν είχα λίγο τρέξιμο με τα συνεργεία να μου δώσουν κόστος εγγράφως κλπ πριν για να τα καταθέσω όλα μαζί στην ασφαλιστική.

Ήταν παρκαρισμένος σε λεωφολωρίδα  και εγώ πήγα να στρίψω και πετάχτηκε εκείνος και ισχυριζόταν ότι ήταν εν κινήσει, μου είχε φάει φτερό, πόρτα, ρόδα κα, ασφαλιστικές και τροχαία μόνο καταγραφή έκαναν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, MikeJ said:

Πάντως ταπεινή μου άποψη, σε δρόμους πόλεων με μεγάλη κίνηση οχημάτων και συχνές διασταυρώσεις η σήμανση θα έπρεπε να ήταν καλύτερη και πληρέστερη. Θεωρώ πως το "εκ δεξιών" είναι μια χαρά για χωριουδάκια όπου έχει μικρή κίνηση και σπάνια διασταυρώνονται αμάξια αλλά στις μεγάλες πόλεις δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτό. 

Χίλιες φορές καλύτερα να μπει ένα φανάρι με παλλόμενο βελάκι ή ακόμα και απαγόρευση στροφής, σήμα μη προτεραιότητας κλπ. Υπάρχουν και μη ντόπιοι, τουρίστες (που έχουν συνηθήσει στις χώρες τους η σήμανση να είναι ξεκάθαρη).

Στη Καλλιθέα που μένω έχουμε ακόμα και διασταυρώσεις που δεν έχουν μπει στο κόπο να βάλουν ένα απλό ρημάδι Stop  (πχ Γρυπάρη και Μαντζαγριωτάκη που αναγκάζονται οι κάτοικοι να γράφουν Stop κάτω στο οδόστρωμα) με αποτέλεσμα αν κάποιος δεν είναι της περιοχής να περνάει κανονικά (τι πιο σύνηθες αν είσαι σε πόλη και δεν έχεις Stop ή άλλη σήμανση) για ανακαλύψει ότι θα έπρεπε να είχε σταματήσει (πότε με το κακό λόγω στρούκας και πότε με απλά ένα μπινελίκι). 

Δηλαδή πραγματικά πόσο θα κόστιζε στο κράτος να βάλει μερικά σήματα παραπάνω. Σίγουρα η εξοικονόμηση που θα υπήρχε λόγω μείωσης ατυχημάτων θα υπερκάλυπτε το όποιο κόστος.

 

Το να βάζουν οι κάτοικοι οτι θεωρούν αυτοί σωστό είναι το χειρότερο,    σε περίπτωση που δεν υπάρχει σήμανση ισχύει το εκ δεξιού και δεν χρειάζεται κάτι άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, sdikr said:

Το να βάζουν οι κάτοικοι οτι θεωρούν αυτοί σωστό είναι το χειρότερο,    σε περίπτωση που δεν υπάρχει σήμανση ισχύει το εκ δεξιού και δεν χρειάζεται κάτι άλλο

Μα οι κάτοικοι το σωστό έχουν βάλει (δηλαδή σε αυτόν που κινείται στη Μαντζαγριωτάκη και έχει τον άλλον από τη Γρυπάρη στα δεξιά). Εξάλλου μιλάμε απλά για μπογιά στο έδαφος που γράφει Stop.

Ε φαντάζομαι κάποιος που μένει εκεί από πάνω θα βαρέθηκε κάθε μέρα να ακούει φρεναρίσματα, τρακαρίσματα, μπινελίκια και σκέφτηκε να "βοηθήσει" με αυτό το τρόπο.

Το αστείο είναι ότι αν συνεχίσεις στη Μαντζαγριωτάκη, στην αμέσως επόμενη διασταύρωση, πάλι δεν υπάρχει Stop αλλά τώρα έχεις εσύ προτεραιότητα ενώ στη συνέχεια στις 3 επόμενες διασταυρώσεις υπάρχει Stop στη Μαντζαγριωτάκη. Μετά υπάρχει πάλι διασταύρωση χωρίς σήμανση όπου έχεις προτεραιότητα. Δεν υπάρχει καμία συνέπεια στη σήμανση δηλαδή και καταλήγεις απλά να σταματάς σε όλες τις διασταυρώσεις γιατί δε ξέρεις τι γίνεται και τι θα σου τύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, MikeJ said:

Πάντως

Σε καποια μερη εχει απογορευτει τελειως η αριστερη στροφη, πρεπει να κανεις τον κυκλο δεξια και σε μια πολη στην Αμερικη αν θυμαμαι καλα εχουν αφαιρεθει ολες οι σημανσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Μα οι κάτοικοι το σωστό έχουν βάλει (δηλαδή σε αυτόν που κινείται στη Μαντζαγριωτάκη και έχει τον άλλον από τη Γρυπάρη στα δεξιά). Εξάλλου μιλάμε απλά για μπογιά στο έδαφος που γράφει Stop.

Ε φαντάζομαι κάποιος που μένει εκεί από πάνω θα βαρέθηκε κάθε μέρα να ακούει φρεναρίσματα, τρακαρίσματα, μπινελίκια και σκέφτηκε να "βοηθήσει" με αυτό το τρόπο.

Το αστείο είναι ότι αν συνεχίσεις στη Μαντζαγριωτάκη, στην αμέσως επόμενη διασταύρωση, πάλι δεν υπάρχει Stop αλλά τώρα έχεις εσύ προτεραιότητα ενώ στη συνέχεια στις 3 επόμενες διασταυρώσεις υπάρχει Stop στη Μαντζαγριωτάκη. Μετά υπάρχει πάλι διασταύρωση χωρίς σήμανση όπου έχεις προτεραιότητα. Δεν υπάρχει καμία συνέπεια στη σήμανση δηλαδή και καταλήγεις απλά να σταματάς σε όλες τις διασταυρώσεις γιατί δε ξέρεις τι γίνεται και τι θα σου τύχει.

Κατι παρομοιο συνεβη και στην περιοχη μου, σε διασταυρωση χωρις σημανση, οπου ισχυει η προτεραιοτητα εκ δεξιων, ειχαμε σε τακτικη βαση τρακαρισματα, προφανως λογω παραβιασης της προτεραιοτητας. Τελικα ο δημος τοποθετησε STOP, αν και τυπικα δεν ηταν απαραιτητο, και τα τρακαρισματα μειωθηκαν παρα πολυ.

Απο την αλλη μερια ομως, υπαρχει και αλλη διασταυρωση, την οποια περναω σχεδον καθημερινα, οπου συνανταω καθετο που ερχονται απο δεξια και εχουν STOP αρα εχω προτεραιοτητα, αλλα παντα κοβω για προφυλαξη διοτι στατιστικα απο οσες φορες εχω βρεθει εκει τουλαχιστον τις μισες φορες περνανε το STOP αερα πατερα χωρις καν να επιβραδυνουν, οχι να σταματησουν. Αν δεν το εκανα αυτο θα ημουν μερα παρα μερα νοσοκομειο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος ενδιαφερόμενος απευθυνθεί στο δήμο, μπορεί να ενημερωθεί για το αν ξηλώθηκε επίσημα το απαγορευτικό προς αριστερά, ή κάποιος ασυνείδητος το ξήλωσε και ο δήμος δεν έχει ενημερωθεί και επιληφθεί του θέματος μέχρι σήμερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, filipprin είπε

Μολις προσφατα εμαθα οτι στην Ιαπωνία το μπλε με το πράσινο  χρώμα έχουν την ίδια λέξη.Οποτε αντί να φτιάξουν μια νέα λέξη για το πράσινο ,κάτι που δεν ταίριαζε στην κουλτούρα τους, κάνανε τα φαναρια γαλαζιοπρασινα.Οποτε αν  και μιλαμε για Ιαπωνια  πιθανων υπάρχει κάποιος που παραβιασε το μπλε.

Αντε σας έμαθα και κάτι...

Σήμερα διάβασα κάτι άλλο κάπου αλλού και θυμήθηκα αυτό.

Έγραφε λοιπόν ότι το μπλε σαν όνομα χρώματος εμφανίστηκε στην νεότερη ιστορία. Παλιά θεωρούνταν απόχρωση του πράσινου. Οπότε πιθανόν να έχει μείνει από κει η ίδια λέξη και για τα 2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι και το 11 από Google maps φαίνεται ότι υπήρχε το απαγορευτικό για αριστερά,ποιος το βγάλε και γιατί κανείς δεν μπορεί να ξέρει,να πω την αλήθεια δεν το είχα παρατηρήσει ότι έλειπε,ο εγκέφαλος μου είναι κλειδωμένος ότι εκεί δεν στρίβει, γιατί περνάω 22 χρόνια από κει.αλλα αυτό είναι αποδεικτικό ,όπως το ρεύμα του τς έχει ξεχωριστό βελάκι πράσινο για αριστερά,θα έπρεπε να είχε και του υπαιτίου βελάκι για αριστερά για να επιτρέπεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, warewolf είπε

Αν κάποιος ενδιαφερόμενος απευθυνθεί στο δήμο, μπορεί να ενημερωθεί για το αν ξηλώθηκε επίσημα το απαγορευτικό προς αριστερά, ή κάποιος ασυνείδητος το ξήλωσε και ο δήμος δεν έχει ενημερωθεί και επιληφθεί του θέματος μέχρι σήμερα.

Ωστόσο αυτό ουδόλως ενδιαφέρει στην περίπτωση του συγκεκριμένου ατυχήματος, δηλαδή αν δεν υπάρχει σήμανση οφείλει ο οδηγός να κινηθεί σαν να μην είχε. Δηλαδή να σταματήσει και να ελέγξει αν έρχεται κάποιος από δεξιά.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...