Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Ποσο σιγουρο ειναι οτι  εχετε και οι 2 πρασινο;
Ξεκινατε και οι 2 μαζι;

Δε γινεται να μην εχει απαγορευτικο ή πορτοκαλι βελακι.

Οπως θα δεις στο αρχικο σχεδιαγραμμα εχουμε και οι 2 πρασινο ταυτοχρονα. Εγω εχω ξεχωριστο φαναρι για στροφη αριστερα που ηταν κοκκινο. Οταν θα γινει το αριστερο μου φαναρι πρασινο για να στριψω αν θελω αριστερα, θα εχει κοκκινισει το φαναρι του αλλου που συζηταμε. Αρα το δικο μου πρασινο παραμενει πρασινο κι αλλη ωρα μαζι με το βελακι αριστερα.

Εγω δεν ξεκινησα εκεινη τη στιγμη. Περνουσα και ηταν πρασινο το φαναρι και ειδα τον αλλο να κατεβαινει απο απεναντι και τελευταια στιγμη ειδα να στριβει αριστερα. Θυμαμαι πρωτα να περναω το φαναρι και μετα να βλεπω οτι στριβει ο αλλος, οποτε μιλαμε τον ειδα στα 3-4 μετρα.

Οπως λες δεν γινεται να μην εχει απαγορευτικο ή πορτοκαλι βελακι. Ειχε απαγορευτικο αλλα εχει εξαφανιστει. Ενας που ηταν μπροστα στο σκηνικο μου ειπε οτι μενει στην περιοχη και παντα ηξερε οτι απαγορευεται η στροφη αυτη. Και απο γυρω μαγαζια μας ειπαν οτι υπηρχε απαγορευτικο αλλα το εχουν βγαλει. Επισης οταν στριβει αυτος αριστερα, στο δρομο που θα διασχισει εχει πρασινο για πεζους, που σε μενα εχει πορτοκαλι φαναρι για να προσεχω αν θελω να περασω απο εκει.

  • Απαντ. 310
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, NickTG είπε

Για την ακρίβεια υπάρχει το άρθρο 23 του ΚΟΚ που είναι ξεκάθαρο. 

Ωραίο το άρθρο 23. Το κρατάμε.

Σε ρωτάω όμως, αφού το άρθρο 6:

"α) Πράσινο σταθερό φως κυκλικής μορφής : Ο οδηγός προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά, εκτός αν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο οδηγός υποχρεούται, και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης δείχνει πράσινο φως, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε άλλο όχημα ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, οι οποίοι κινούνται στην οδό στην οποία πρόκειται να εισέλθει."

αναφέρει ξεκάθαρα σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να ελέγξεις όταν έχεις πράσινο, γιατί να ισχύει το άρθρο 23?

και αν ισχύει το άρθρο 23, τότε γιατί υπάρχουν τα κίτρινα βέλη που αναβοσβήνουν, που σύμφωνα πάλι με το άρθρο 6:

"δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον) : Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα."

(Ισχύει για το κίτρινο βέλος που αναβοσβήνει ότι για το στρογγυλό κίτρινο που αναβοσβήνει)

Και επι του πρακτέου, στην παρακάτω διασταύρωση, στρίβεις αριστερά. Θα σταματήσεις να ελέγξεις μπας και ο απέναντι έχει πράσινο φανάρι και περνάει?

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Τα παραπάνω τα αναφέρω και για τον @Bigi444444 που θα θελα, αν θέλει και ο ίδιος, να μας πει τι τον κάνει ειδικότερο.

Επεξ/σία από johnieXoX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

Και επι του πρακτέου, στην παρακάτω διασταύρωση, στρίβεις αριστερά. Θα σταματήσεις να ελέγξεις μπας και ο απέναντι έχει πράσινο φανάρι και περνάει?

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Ωραιο παραδειγμα για να δειξεις οτι ο πρασινος κυκλος δεν σημαινει μονο ευθεια. Ωστοσο, οταν εσυ στριβεις αριστερα, στην αλλη μερια της γεφυρας εχουν κοκκινο.

Στο op φταιει η ελλιπης σηματοδοτηση (για την μερια του αλλου). Στην μερια του λογικα στριβουν αριστερα οταν εχει το αντιθετο ρευμα κοκκινο. Το πιο συνηθες (οπως πχ γινεται και στην Καραμανλη στην Θεσσαλονικη) να αναβουν και τα 2 πρασινα, και το αντιθετο ρευμα να γινεται κοκκινο πιο νωρις για να αφησει και αυτους που στριβουν. 

image.png.1b130829678b788bdb53ea9c8fa188e5.png

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Ωραιο παραδειγμα για να δειξεις οτι ο πρασινος κυκλος δεν σημαινει μονο ευθεια. Ωστοσο, οταν εσυ στριβεις αριστερα, στην αλλη μερια της γεφυρας εχουν κοκκινο.

Στο op φτιαει η ελλιπης σηματοδοτηση. Στην μερια του λογικα στριβουν αριστερα οταν εχει δικια του κατευθυνση κοκκινο. Το πιο συννηθες (οπως πχ γινεται και στην Καραμανλη στην Θεσσαλονικη) να αναβουν και τα 2 πρασινα, και το αντιθετο ρευμα να γινεται κοκκινο πιο νωρις για να αφησει και αυτους που στριβουν. 

image.png.1b130829678b788bdb53ea9c8fa188e5.png

Την ελλιπή σηματοδότηση κατηγορώ απο την αρχή φίλε μου.

Στην περίπτωση που αναφέρω,  https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9 αν για κάποιο γαμημενο λόγο, χαλάσει το φανάρι του απέναντι, και ανάψει πράσινο μαζί με το δικό μου που πάω αριστερά, και τρακάρουμε, θα πρέπει εγώ να δεχτώ υπαιτιότητα?

Αυτός που άναψε δυο πράσινα ή που δεν μου έβαλε κίτρινα βέλη ή που δε μου απαγόρευσε εντελώς την στροφή δεν είναι ξεκάθαρα ο φταίχτης?

Αλλιώς να ξέρω, σε κάθε τέτοια περίπτωση να σταματάω, μπας και το απέναντι φανάρι είναι πράσινο.. σιγά, αυτός που θα πέσει πίσω μου θα φταίει, όχι εγώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Γιατί είναι μέσα στον ΚΟΚ. 

Δεν είναι τόσο δύσκολο. 

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Εφάρμοσέ μου το άρθρο 23 παρακαλώ.

Για να εξηγήσω τι εννοώ, θέλω να στρίψω αριστερά. Είμαι πρώτη φορά στη διασταύρωση, δεν ξέρω οτι ο απέναντι και ο δεξιά, έχουν φανάρι κόκκινο. Σταματάω να ελέγξω? Πως αλλιώς θα δώσω προτεραιότητα?

Επεξ/σία από johnieXoX
Δημοσ.
2 minutes ago, johnieXoX said:

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Εφάρμοσέ μου το άρθρο 23 παρακαλώ.

Έχει σαφείς οδηγίες. Αν δεν μπορείς να τις ακολουθήσεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω. 

Αν δεν σου αρέσει το άρθρο τα παράπονά σου στους νομοθέτες. 

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει το κάνω εγώ προσωπικά μιας και οδηγώ μηχανή εννοείται πως ελέγχω σε κάθε τέτοια στροφή καθώς και με κόκκινο να περάσει ο άλλος πάλι εγώ κινδυνεύω περισσότερο. Αδιάφορο αν έχω προτεραιότητα αν δεν ζήσω. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Εφάρμοσέ μου το άρθρο 23 παρακαλώ.

 "Ο οδηγός υποχρεούται, και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης δείχνει πράσινο φως, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε άλλο όχημα ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση"
Καθενας το εκλαμβανει οπως τον συμφερει .

Οταν λεμε προηγουμενη σηματοδοτηση,εννοουμε να ξεμεινε στη διασταυρωση λογω μποτιλιαρισματος,οχι να περασε παρανομα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αρθρο 6 αναφερει ξεκαθαρα να δωσεις προτεραιοτητα σε οχημα ή πεζο απο προηγουμενο φαναρι (πχ καθετου δρομου ή καποιος πεζος που περασε ή τελευταια στιγμη, ή ακομα πιο σιγουρο με κοκκινο για αυτον μιας και συνηθως ειναι και αυτα υπολογισμενα). Στην περιπτωση του θεματος εχουμε και τα 2 πρασινα, καμια σχεση δηλαδη.

Ο op ισως για να το λυσει πιο γρηγορα, δεν ξερω αν μπορει να ερθει σε επικοινωνια με ασφαλιστικη δικια σου, να εξηγησει και να αποδειξει την χαμενη σηματοδοτηση, να προωθησουν στους αλλους τα στοιχεια μηπως και λυθει πιο γρηγορα και ασχοληθουν εκεινοι με τον δημο.

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

 "Ο οδηγός υποχρεούται, και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης δείχνει πράσινο φως, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε άλλο όχημα ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση"
Καθενας το εκλαμβανει οπως τον συμφερει .

Οταν λεμε προηγουμενη σηματοδοτηση,εννοουμε να ξεμεινε στη διασταυρωση λογω μποτιλιαρισματος,οχι να περασε παρανομα.

Αυτό είναι το άρθρο 6, το 23 είναι που ορίζει την αλλαγή κατεύθυνσης, αλλά μη κολλάμε εκεί.

Αυτό που συνέβη στον ts είναι οτι κάποιος σε παρόμοια διασταύρωση έστριβε αριστερά και ο ts ερχονταν από απέναντι και τράκαραν. Είχαν και οι δυο πράσινο.

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Ποιός φταίει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

Αυτό είναι το άρθρο 6, το 23 είναι που ορίζει την αλλαγή κατεύθυνσης, αλλά μη κολλάμε εκεί.

Αυτό που συνέβη στον ts είναι οτι κάποιος σε παρόμοια διασταύρωση έστριβε αριστερά και ο ts ερχονταν από απέναντι και τράκαραν. Είχαν και οι δυο πράσινο.

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Ποιός φταίει?

Στην γεφυρα δεν μπορει καποιος να παραβει το αρθρο 23 γιατι δεν θα δωσει ποτε πρασινο σε 2 αντιθετες κατευθυνσεις ωστε να ισχυει η 2η παραγραφος. Ο υπαιτιος του op αυτην την παραγραφο παρεβη. Δηλαδη ακομα και αν επιτρεποταν η αριστερη στροφη, θα επρεπε να αφησει τον op να περασει αφου συνεχιζε ευθεια

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, johnieXoX είπε

Ωραίο το άρθρο 23. Το κρατάμε.

Σε ρωτάω όμως, αφού το άρθρο 6:

"α) Πράσινο σταθερό φως κυκλικής μορφής : Ο οδηγός προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά, εκτός αν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο οδηγός υποχρεούται, και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης δείχνει πράσινο φως, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε άλλο όχημα ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, οι οποίοι κινούνται στην οδό στην οποία πρόκειται να εισέλθει."

αναφέρει ξεκάθαρα σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να ελέγξεις όταν έχεις πράσινο, γιατί να ισχύει το άρθρο 23?

και αν ισχύει το άρθρο 23, τότε γιατί υπάρχουν τα κίτρινα βέλη που αναβοσβήνουν, που σύμφωνα πάλι με το άρθρο 6:

"δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον) : Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα."

(Ισχύει για το κίτρινο βέλος που αναβοσβήνει ότι για το στρογγυλό κίτρινο που αναβοσβήνει)

Και επι του πρακτέου, στην παρακάτω διασταύρωση, στρίβεις αριστερά. Θα σταματήσεις να ελέγξεις μπας και ο απέναντι έχει πράσινο φανάρι και περνάει?

https://maps.app.goo.gl/mryTnpfEVvSADwjo9

Τα παραπάνω τα αναφέρω και για τον @Bigi444444 που θα θελα, αν θέλει και ο ίδιος, να μας πει τι τον κάνει ειδικότερο.

Γιατί δεν τυγχάνει πάντα εφαρμογής μόνο ένα άρθρο. Την υπαγωγή των περιστατικών στον σωστό κανόνα δικαίου δεν την κάνει ο οδηγός, ωστόσο ο οδηγός οφείλει να γνωρίζει κάποια πράγματα για να μην σκάμε ο ένας πάνω στον άλλο σωρηδόν. 

Πάρε μια ανάσα λοιπόν, αποστασιοποιήσου από ότι έχεις διαβάσει στο θέμα και σκέψου απλά. Είναι δυνατόν, να στρίβεις αριστερά σε δεξί σύστημα κυκλοφορίας οχημάτων, όχι να πηγαίνεις ευθεία ή να στρίβεις δεξιά, να στρίβεις αριστερά, και να μην υποχρεούσαι να παραχωρήσεις προτεραιότητα; Να κόβεις κάθετα το ρεύμα του άλλου και να ψάχνεις ελλιπείς σημανσεις μετα; Είτε υπήρχε φανάρι είτε οχι; Ξαναλέω, κόβεις κάθετα την κίνηση του άλλου. Εσύ,  όχι αυτός. Σου φαίνεται λογικό να υποχρεούστε και οι δύο να κάνετε το ιδιο; Εμένα πάντως, όχι. Και να στο θέσω και αλλιώς. Πες ότι ήταν αντίστροφα τα πράγματα. Πες ότι εσύ πήγαινες όμορφα και ωραία στην ευθεία σου και κάποιος άλλος έμπαινε κάθετα στο ρευμα σου στρίβοντας από αριστερά σου (είτε είχε φανάρι πράσινο οποιασδήποτε μορφής είτε όχι, εάν με ρωτάς κακώς υπάρχουν διασταυρώσεις με δύο πράσινα ταυτόχρονα, αλλά τέλος πάντων, άλλο θέμα αυτό), η αντίδραση σου ποια θα ήταν; Εγώ πιστεύω, ενστικτωδώς θα έλεγες, που πας ρε κουμπάρε, έρχεσαι κάθετα σ' εμένα, δεν οφείλεις να ελέγξεις πρώτα; Ε, αυτή την απλή λογική υιοθετεί και ο κοκ. Προσωπικά πάντως, μιας και ρωτάς γενικά στην μια διασταύρωση και στην άλλη τι γίνεται, κόβω ακόμα και με το αυτοκίνητο (πολυ περισσοτερο με το μηχανάκι) σε όλες τις διασταυρώσεις. Ακόμα και πράσινο εάν έχω. Και οφείλω να κόψω και με βάση τον κοκ. Μην κοιτάς που στο μπάχαλο της πόλης, όλα σφάζονται.

 

Spoiler

Τυχαίνει να αποφασίζω επί υπαιτιοτητας τροχαίων. 

 

Επεξ/σία από Bigi444444
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 hours ago, johnieXoX said:

Την ελλιπή σηματοδότηση κατηγορώ απο την αρχή φίλε μου.

Οχι, δεν κανεις αυτο.

5 hours ago, johnieXoX said:

δεν ξέρω οτι ο απέναντι και ο δεξιά, έχουν φανάρι κόκκινο. Σταματάω να ελέγξω? Πως αλλιώς θα δώσω προτεραιότητα?

Αν δεν εχεις πρασινο βελακι να στριψεις, παντα δινεις προτεραιοτητα δεξια. Γιατι δεν θες να καταλαβεις; γιατι;

6 hours ago, SagoniasSlutRos said:

Ειχε απαγορευτικο αλλα εχει εξαφανιστει.

Εσυ θα τα παρεις απο αυτον και αυτος απο το δημο, νομιζω. Αλλα το εβγαλε ο δημος νομιμα; επεσε; το ξυλωσε καποιος επειδη τον βολευει να στριβει εκει; τρεχα γυρευε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kiko33gr είπε

Το στηρίζεις κάπου αυτό ή υπάρχει κάτι στον ΚΟΚ που το αποδεικνύει; Έχω συναντήσει πολλά φανάρια που έχουν στρογγυλό πράσινο και στους δύο και επιτρέπεται η στροφή αριστερά.

Εγώ Αθήνα 40 χρονια οδηγος  να υπάρχουν ταυτοχρονα 2 στρογκυλα πρασινα που διασταυρωνότε δεν έχω πετύχει πουθενα.

2 ώρες πριν, Shinji ikari είπε

Αν δεν εχεις πρασινο βελακι να στριψεις,

  Τότε δεν μπορείς να στρίψεις εκτός αν υπάρχει ξεχωριστό παραδρομακι οποτε εκει δεν υπάρχει βελάκι αλλα στρογκυλο.Δες βουλιαγμένη και κηφησιας και θα καταλαβεις

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Βλεποντας το αρχικο μονο ποστ η λογικη λεει οτι επειδη σε ειχε απο δεξια θα επρεπε να σου παραχωρησει προτεραιοτητα. Απο εκει και περα ειχα και εγω αναλογο θεμα οπου ειχα παρκαρισμενο οχημα και με χτυπησε ο πισω προσπαθωντας να παρκαρει. Αφησε το χρωμα του αυτοκινητου πανω στο δικο μου και το παρκαρε εχοντας κολλησει στον πισω προφυλακτηρα μου. Καλεσα τροχαια,ασφαλεια και αυτος δε δεχτηκε ποτε το λαθος του. Πηγαμε δικαστικα και δικαιωθηκα μετα απο 1 χρονο και 4 μηνες που εγινε το δικαστηριο. Μου επιδικαστηκε ενα ποσο και περιμενω να δω αν γινει εφεση απο την αλλη εταιρια για να παμε σε ενα δικαστηριο η να παρω το ποσο αυτο.

Δεν αξιζει να σκας για σιδερα εφοσον δεν χτυπησε ανθρωπος

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...