Προς το περιεχόμενο

Τρακαρισμα και διαφωνια για υπαιτιοτητα


SagoniasSlutRos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, SagoniasSlutRos είπε

Υπάρχουν φωτογραφίες από την οδική βοήθεια. 

Άλλο αυτό. 

Απευθύνεσαι σε άλλη υπηρεσία του δήμου, περιφέρειας ή υπηρεσία του μεταφορών, ανάλογα ποιος έχει την ευθύνη,  να σου δώσουν αναλυτικά σε έγγραφο τις πινακίδες κυκλοφορίας που υπάρχουν στην διασταύρωση καθώς και το χρονισμό των φαναριών 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 310
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@johnieXoX Αν δεν κάνω λάθος το στρογγυλό πράσινο σημαίνει pass για ευθεία. Αν μπεις στη διαδικασία αλλαγής πορείας επανεξετάζεις τις σημάνσεις και τους κανόνες από την αρχή.

 

Επεξ/σία από somt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, johnieXoX said:

Άσχετο

Ο τυπος λεει τη γνωμη του (οτι φταει η μηχανη), η οποια δεν αξιζει τιποτα. Μπορει να βγηκε συνυπαιτιοτητα, να φταιει περισσοτερο η μηχανη δεν υπαρχει περιπτωση, δειξε μου την αποφαση. Ολοι σου εξηγουν κατι απλοϊκο, με τα στοιχεια που μας εδειξες και αρνεισαι να το δεχτεις. Το ιδιο θα σου πει ο οποιοσδηποτε, δεν ξερει η ασφαλιστικη καποιο μυστικο κ.ο.κ. ουτε ειναι ανοιχτος σε ερμηνειες, μπορει να εγινε κατι αλλο που δεν το ξερουμε, δεν αλλαζει αυτο για το οποιο μιλαμε. Η μονη περιπτωση να φταιει ο πρασινος ειναι αυτη που σου ειπα και το διαβασα απο τον κ.ο.κ. που εσυ εβαλες αλλα δεν ηταν καν σταματημενος, πηγαινε στο δρομο του και του βγηκε ο αλλος απο αριστερα. Ο απο αριστερα περιμενει να περασουν οι απο δεξια λεμε, Εισαι ο κιτρινος ή τρολαρεις σκληρα, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε

Ο τυπος λεει τη γνωμη του (οτι φταει η μηχανη), η οποια δεν αξιζει τιποτα. Μπορει να βγηκε συνυπαιτιοτητα, να φταιει περισσοτερο η μηχανη δεν υπαρχει περιπτωση, δειξε μου την αποφαση. Ολοι σου εξηγουν κατι απλοϊκο, με τα στοιχεια που μας εδειξες και αρνεισαι να το δεχτεις. Το ιδιο θα σου πει ο οποιοσδηποτε, δεν ξερει η ασφαλιστικη καποιο μυστικο κ.ο.κ. ουτε ειναι ανοιχτος σε ερμηνειες, μπορει να εγινε κατι αλλο που δεν το ξερουμε, δεν αλλαζει αυτο για το οποιο μιλαμε. Η μονη περιπτωση να φταιει ο πρασινος ειναι αυτη που σου ειπα και το διαβασα απο τον κ.ο.κ. που εσυ εβαλες αλλα δεν ηταν καν σταματημενος, πηγαινε στο δρομο του και του βγηκε ο αλλος απο αριστερα. Ο απο αριστερα περιμενει να περασουν οι απο δεξια λεμε, Εισαι ο κιτρινος ή τρολαρεις σκληρα, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

Δεν λέει την γνώμη του. 

Είναι ειδικός πραγματογνώμονας, και αναφέρει και αντίστοιχη περίπτωση που κρίθηκε δικαστικώς.

Ας μη μείνουμε στην περίπτωση του βίντεο, που είναι άσχετη.

Το παρέθεσα απλά για να δείξω ότι κάτι που φαίνεται προφανής σε εμάς, μπορεί να μην είναι τελικά.

Επεξ/σία από johnieXoX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@johnieXoX γιατί επιμένεις σε κάτι που δεν χρειάζεται απόδειξη, ο φίλος εδώ πήγαινε μια χαρά ευθεία με πράσινο φανάρι χωρίς να τρέχει και χωρίς να παραβαίνει κανέναν νόμο και ένας τύπος του ήρθε επάνω, τι είναι αυτά που λες;

Το παράδειγμα με το βίντεο που ανέβασες απλά λέει ότι το ιχ έλεγξε και δεν ερχόταν κανένας, με χρι να περάσει τον δρόμο ήρθε η μηχανή που πήγαινε Μάλια κουβαρια και του έπεσε επάνω, τι σχέση έχει αυτό με την περίπτωση μας; τίποτε, καμία.

Μου θύμησες τον τύπο στην δική μου περίπτωση που αφού έκανε ότι έκανε(έβαλε όπισθεν και ήρθε επάνω μου) κατέβηκε κάτω και άρχισε να λέει ότι όποιος είναι πίσω φτάιει πάντα και κάτι τέτοιες παπαριές ατελείωτες, ευτυχώς τον μάζεψε ο πραγματογνώμονας της δικής του ασφαλείας γιατί θα τον είχα αρχίσει τις κλωτσιές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, johnieXoX said:

Δεν

Δεν πα να 'ναι και Μεγας Ναυαρχος, τη γνωμη του λεει και τη μετραω λιγοτερο απο εσας εδω μεσα βασικα γιατι αυτος πουλαει κατι, ενω εμεις δεν εχουμε τιποτα να κερδισουμε. μηπως εχεις αυτη την περιπτωση να τη διαβασω? Και σιγουρα ισχυει αυτο που λες αλλα οχι σε αυτη την απλοϊκη περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο άλλος ξέρει πολύ καλά ότι ευθύνεται, 5 ημέρες αν οδηγείς σε πόλη καταλαβαίνεις ότι σε τέτοιους δρόμους, όταν ακόμα η σήμανση απαγόρευσης λείπει(λογικά επειδή ο δήμος κοιμάται), τότε αν δεν υπάρχει ξεχωριστή λωρίδα προς αριστερά με φανάρι-βέλος προς αυτή την κατεύθυνση δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέπεται η αριστερή στροφή

 

Τα άλλα που παρατίθενται περί διασταυρώσεων κτλ δεν μπορούν εδώ να εφαρμοστούν γιατί πολύ απλά υπάρχουν σημάνσεις. Ο άλλος το κατανοεί αυτό, και προσπαθεί να το παιξει θύμα, ότι αφού είχε πράσινο και δεν υπήρχε ειδική σήμανση που να το απαγορεύει τότε επιτρέπεται, και προφανώς δεν μπορούσε να ξέρει ότι και ο άλλος είχε πράσινο. Που πραγματικά αυτό ευσταθεί, μέσα στην πόλη ποτέ δεν μπορούν να έχουν πράσινο δύο τέτοιες κατεύθυνσεις και να αναμένεται να παραχωρηθεί προτεραιότητα από δεξιά (καταλαβαίνετε τι θα δημιουργούσε κάτι τέτοιο). Η υπαιτιοτητα είναι 100% του Δήμου που θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει να υπάρχει η πινακίδα απαγόρευσης προς τα αριστερά. Τώρα κατά πόσο μπορείς να αποδείξεις ότι εμπειρικά κάποιος καταλαβαίνει 100% ότι δεν θα μπορούσε να επιτρέπεται μια τέτοια στροφή, είναι άλλο θέμα 

και προφανώς αυτό το τα δύο πράσινα αυτοακυρώνονται είναι εντελώς λάθος, απλά δεν πρέπει να υπάρχουν δύο πράσινα. Για να ακυρώσεις το πράσινο, ακόμα και άτυπα, πρέπει να ξέρεις ότι και ο άλλος έχει πράσινο κάτι που είναι αντιφατικό και δεν συμβαίνει ποτέ. Μόνο όταν δεν υπάρχει καμία σήμανση δίνεται η προτεραιότητα σε αυτόν προς τα δεξιά, και αυτό συμβαίνει σε διασταύρωσης χωρίς φανάρι προφανώς 

 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Macosj είπε

Ο άλλος ξέρει πολύ καλά ότι ευθύνεται, 5 ημέρες αν οδηγείς σε πόλη καταλαβαίνεις ότι σε τέτοιους δρόμους, όταν ακόμα η σήμανση απαγόρευσης λείπει(λογικά επειδή ο δήμος κοιμάται), τότε αν δεν υπάρχει ξεχωριστή λωρίδα προς αριστερά με φανάρι-βέλος προς αυτή την κατεύθυνση δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέπεται η αριστερή στροφή

 

Τα άλλα που παρατίθενται περί διασταυρώσεων κτλ δεν μπορούν εδώ να εφαρμοστούν γιατί πολύ απλά υπάρχουν σημάνσεις. Ο άλλος το κατανοεί αυτό, και προσπαθεί να το παιξει θύμα, ότι αφού είχε πράσινο και δεν υπήρχε ειδική σήμανση που να το απαγορεύει τότε επιτρέπεται, και προφανώς δεν μπορούσε να ξέρει ότι και ο άλλος είχε πράσινο. Που πραγματικά αυτό ευσταθεί, μέσα στην πόλη ποτέ δεν μπορούν να έχουν πράσινο δύο τέτοιες κατεύθυνσεις και να αναμένεται να παραχωρηθεί προτεραιότητα από δεξιά (καταλαβαίνετε τι θα δημιουργούσε κάτι τέτοιο). Η υπαιτιοτητα είναι 100% του Δήμου που θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει να υπάρχει η πινακίδα απαγόρευσης προς τα αριστερά. Τώρα κατά πόσο μπορείς να αποδείξεις ότι εμπειρικά κάποιος καταλαβαίνει 100% ότι δεν θα μπορούσε να επιτρέπεται μια τέτοια στροφή, είναι άλλο θέμα 

και προφανώς αυτό το τα δύο πράσινα αυτοακυρώνονται είναι εντελώς λάθος, απλά δεν πρέπει να υπάρχουν δύο πράσινα. Για να ακυρώσεις το πράσινο, ακόμα και άτυπα, πρέπει να ξέρεις ότι και ο άλλος έχει πράσινο κάτι που είναι αντιφατικό και δεν συμβαίνει ποτέ. Μόνο όταν δεν υπάρχει καμία σήμανση δίνεται η προτεραιότητα σε αυτόν προς τα δεξιά, και αυτό συμβαίνει σε διασταύρωσης χωρίς φανάρι προφανώς 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί "πρέπει να υπάρχει πινακίδα απαγόρευσης για αριστερά", υπάρχουν σαφείς οδηγίες στον ΚΟΚ πως να στρίψεις σε τέτοια περίπτωση, εφόσον δεν απαγορεύεται. Το 90% (προσωπική εκτίμηση) των φαναριών στην πόλη ανάβουν πράσινο συγχρόνως στις αντίθετες κατευθύνσεις. Θα έπρεπε τότε να στρίβουμε μόνο δεξιά παντού!

Μιά χαρά ξέρεις ότι και ο άλλος έχει πράσινο - αν έχεις απλό κυκλικό φανάρι, τότε και ο άλλος έχει πράσινο και στρίβεις με προσοχή και παραχωρείς προτεραιότητα (όπως είπαμε στις 90% των περιπτώσεων). Αν έχεις βέλος, τότε μόνο εσύ έχεις προτεραιότητα και ο απέναντι έχει κόκκινο.

Προτεραιότητα από δεξιά σε αντιθέτως κινούμενα οχήματα δεν υπάρχει. Δεν ξέρω γιατί την αναφέρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί "πρέπει να υπάρχει πινακίδα απαγόρευσης για αριστερά", υπάρχουν σαφείς οδηγίες στον ΚΟΚ πως να στρίψεις σε τέτοια περίπτωση, εφόσον δεν απαγορεύεται

Εγώ λέω ότι σε δυο ολοστρογκυλα πρασινα φαναρια σε διασταύρωση ο ΚΟΚ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΠΡΩΤΕΡΕΩΤΗΤΑ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να υπάρξει ταυτοχρονη  διασταύρωση δυο πρασινων ολοστρωγκυλων φαναριων.Να ξαναπώ δε ότι σε διασταύρωση χωρίς παραδρομους που υπαρχουν διασταυρουμενες δυο πορειες οι στροφές έχουν πάντα βελάκι παλομενο η μη ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΕ Η ΣΤΡΟΦΗ

27 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Ο άλλος ξέρει πολύ καλά ότι ευθύνεται, 5 ημέρες αν οδηγείς σε πόλη καταλαβαίνεις ότι σε τέτοιους δρόμους, όταν ακόμα η σήμανση απαγόρευσης λείπει(λογικά επειδή ο δήμος κοιμάται), τότε αν δεν υπάρχει ξεχωριστή λωρίδα προς αριστερά με φανάρι-βέλος προς αυτή την κατεύθυνση δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέπεται η αριστερή στροφή

ΕΥΓΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/08/2023 at 17:34, valkon said:

Αφήστε μας να βάλουμε dashcams. 

Εχω βάλει.
Μετά από 1 μήνα που έβαλα, ενω ημουν παρκαρισμένος και μολις είχα μπει, με γδερνει μια που έβγαινε από στενό παρκινγκ, απέναντι που ήμουν παρκαρισμένος. Της κορνάρω, έφυγε.
Η καμερα κατέγραψε το αυτοκίνητό της, το τρανταγμα από το χτύπημα. Εστειλα το βιντεο στον ασφαλιστή μου, βρήκαν την ασφαλιστική της και την ίδια και μου είπε ο ασφαλιστής οτι μπορω να ξεκινήσω διαδικασία αποζημίωσης βάση το βιντεο μιας και το δέχτηκε η ασφαλιστική της.
Δεν έκανα όμως κάτι μιας και το γδάρσιμο ήταν επιφανειακό και με ένα καλό πλύσιμο έφυγε το χρώμα της από το φτερό μου.

Ολοι με κάμερες, ιδανικά μπρος/πισω και μη πω καμια κρυφή μέσα για οποιαδήποτε περίπτωση και με αστυνομικούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα δύο πράσινα αντίθετα στρογγυλοφαναρα ανάβουν ταυτόχρονα. Αυτός που βγαίνει στη Βεικου από Υψηλάντου έχει επιλογή να πάει αριστερά ή δεξιά. Αν πάει αριστερά πέφτει πάνω σε αυτόν που κατεβαίνει από Μεσσηνίας που είτε θέα στρίψει αριστερά δεξιά, είτε θα πάει στην Υψηλαντου. Αν πάει ευθεία στην Υψηλαντου και ο άλλος αριστερά στη Βεικου, ποιος πρέπει να παραχωρήσει προτεραιότητα? Έχουν και οι το πράσινο στρογγυλό φανάρι.

 

Screenshot_20230818_214019_com.google.android.apps.maps_edit_301167810895711.jpg

Screenshot_20230818_214055_com.google.android.apps.maps_edit_301183670698833.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, johnieXoX said:

Άσχετο με το συμβάν, αλλά παρακάτω αναφέρεται περίπτωση που Ε.Ι.Χ., με stop στην πορεία του, διασχίζει κάθετα δρόμο 4 λωρίδων, χτυπάει μηχανή στην άκρη αριστερή λωρίδα, και παρόλα αυτά φταίει η μηχανή.

Το επισυνάπτω απλά γιατί κάποιες φορές η υπαιτιότητα δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο νομίζουμε.

Όλοι θα λέγαμε ότι φταίει αυτός που πέρασε το stop.

Απλά το λέω για να μην είμαστε τόσο σίγουροι όταν δεν είμαστε ειδικοί.

Διάλογο κάνουμε σε ένα φόρουμ. Δεν είμαστε πραγματογνώμονες.

Γελάμε πραγματικά τίποτα άλλο τελικά ο ήλιος βγαίνει και από την Δύση …..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εγώ λέω ότι σε δυο ολοστρογκυλα πρασινα φαναρια σε διασταύρωση ο ΚΟΚ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΠΡΩΤΕΡΕΩΤΗΤΑ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να υπάρξει ταυτοχρονη  διασταύρωση δυο πρασινων ολοστρωγκυλων φαναριων.Να ξαναπώ δε ότι σε διασταύρωση χωρίς παραδρομους που υπαρχουν διασταυρουμενες δυο πορειες οι στροφές έχουν πάντα βελάκι παλομενο η μη ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΕ Η ΣΤΡΟΦΗ

Το στηρίζεις κάπου αυτό ή υπάρχει κάτι στον ΚΟΚ που το αποδεικνύει; Έχω συναντήσει πολλά φανάρια που έχουν στρογγυλό πράσινο και στους δύο και επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Έχουμε βάλει άρθρο παραπάνω που σου λέει τι πρέπει να κάνεις αν στρίβεις αριστερά. Είναι ξεκάθαρω πιστεύω.

 

31 λεπτά πριν, filipprin είπε

ΕΥΓΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

Το παραπάνω δεν το είπα εγώ, είχα κάνει παράθεση από άλλη απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η υπαιτιότητα κρίνεται με βάση την παρ. 2 του άρθρου 23 του ΚΟΚ, κατά την οποία αυτός που στρίβει αριστερά υποχρεούται να περιμένει αυτούς που κινούνται κάθετα στο ρεύμα, στο οποίο κινούνταν ο ίδιος, και όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν να εκκινήσει εκ νέου την πορεία του. Ουσιαστικά να περιμένει να αδειάσει ο δρόμος από αυτούς που έρχονται από δεξιά. Από μόνη της η πραγματοποίηση στροφής αριστερά σε διασταύρωση με δύο πράσινα σταθερά φανάρια δεν συνεπάγεται κατ' ανάγκη και αποκλειστική υπαιτιότητα αυτού που έστριψε, είναι ζήτημα αποδεικτικό, κατά το οποίο συνεκτιμώνται και άλλοι παράγοντες, αλλά ναι, η λογική λέει ότι μέρα μεσημέρι σε συνεχή ροή οχημάτων, εάν στρίψεις απλά αριστερά και χτυπήσεις με κάθετα διερχόμενο όχημα, υπαίτιος είσαι εσύ. Εάν υπήρχε και απαγορευτική πινακίδα, θα ήταν σαφώς πιο εύκολη η απόδειξη της υπαιτιότητας.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Doubt είπε

Κανονικά ο υπαίτιος είναι αυτός που ξήλωσε την πινακίδα ή δεν φρόντισε να αντικατασταθεί, αλλά άντε να τον βρεις και να τον κάνεις να πληρώσει.

Σε ποια πινακιδα αναφερομαστε? Γιατι χαθηκα με τα google maps :P

Edit: τωρα την ειδα 

image.png.b1ef2dfd70bcd10aea8743f3f9118c7f.png

@greekfragma @SagoniasSlutRos Θα ηταν αρκετο αν απλα πηγαινες πισω 12 χρονια στο google maps :P 

image.png.e988b05897d8004b1ab5c06232ace85c.png

https://www.google.gr/maps/@38.0232641,23.7481274,3a,75y,304.1h,83.21t/data=!3m7!1e1!3m5!1sn7CDiXzVPgzwVtuLQ_HQxw!2e0!5s20110701T000000!7i13312!8i6656?entry=ttu

 

Παντως, αν τα φαναρια ηταν λειτουργικα, μικρη σημασια εχουν οι πινακιδες που ρυθμιζουν την κυκλοφορια (αναφερομαι στον ρομβο και αναποδο τριγωνο). Οι απαγορευσεις προφανως ισχυουν κανονικα

  

Στις 17/8/2023 στις 5:17 ΜΜ, Skrobo είπε

Εμένα, επίσης, μου φαίνεται τρομερά παράξενο το ότι εσύ έχεις πορτοκάλι για στροφή δεξιά (άρα θα γίνει κόκκινο και ή θα αναψει πράσινο για πεζούς ή θα ξεκινήσει το ρεύμα του δρόμου στα δεξιά σου) αλλά την ίδια στιγμή ο απέναντι έχει πράσινο και επιτρέπεται να συνεχίσει να στρίβει. 

 

Κατά 99% δεν υπάρχει η πινακίδα που έπρεπε να υπάρχει. Θα πας δικαστικά, θα δικαιωθείς και μετά ο αντίδικος θα κάνει αγωγή κατά του δήμου και θα δικαιωθεί από εκεί.

Σε κατι τετοιες περιπτωσεις συνηθως δινει πρασινο και για ευθεια, και για στροφη, οπου η στροφη ειτε ειναι πρασινο ή αναβοσβηνει πορτοκαλι επειδη στον καθετο δρομο εχουν οι πεζοι πρασινο. Μετα απο λιγα sec το κανει κοκκινο και δινει πρασινο και στο αντιθετο ρευμα. Απο την μερια που ερχεται ο op δυστυχως ολες οι φωτο εχουν τραβηχτει με κοκκινο αριστερο στο ιστορικο, αλλα απο την μερια του υπαιτιου φαινεται αυτο που λεω επειδη οι πεζοι εχουν πρασινο.

image.png.458ed20a94d6d8d5e632b7c403b6172c.png

https://www.google.gr/maps/@38.0232491,23.7481464,3a,75y,297.29h,81.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOUnJAR9_20ZA364TpruH1Q!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

https://www.google.gr/maps/@38.0233748,23.7476791,3a,75y,125.21h,85.3t/data=!3m7!1e1!3m5!1sWLSsx9W-r3HMHYOfkxBz_w!2e0!5s20141001T000000!7i13312!8i6656?entry=ttu

 

11 ώρες πριν, sheik είπε

Βεβαια οι φιλοι μου μου λενε βλακεια εκανες δεν επρεπε να πεις οτι φταις, και οκ κι αυτος μπορει να ετρεχε, επρεπε αφου σε ειδε να θες να παρκαρεις να σταματησει να σε περιμενει κλπ. Τι ισχυει;

Προφανως και εσυ επρεπε να περιμενεις να αδειασει ο δρομος, αφου δεν σου παραχωρουσαν χωρο για να παρκαρεις. Ευτυχως που δεν στο ειχαν πει αυτο οι φιλοι σου πριν το συμβαν

10 ώρες πριν, kiko33gr είπε

 

@johnieXoX, το παιδί από πάνω σου έχει γράψει το σωστό άρθρο του ΚΟΚ που λέει ξεκάθαρα ότι αυτός που στρίβει πρέπει να παραχωρίσει προτεραιότητα. Επιτέλους δηλαδή μετά από 6 σελίδες!

Δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις επειδή έχεις πράσινο, ούτε ισχυεί το άλλο για προτεραιότητα από δεξιά σε 2 οχήματα που είναι αντίθετα.

Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος και απορώ τι υσχιρίζεται ο άλλος και δε δέχεται την υπαιτιότητα.

ο @johnieXoX δεν ειπε πουθενα οτι δεν φταιει ο αλλος παντως. Σας εξηγει οτι με βαση τον ΚΟΚ, το στρογγυλο πρασινο ΔΕΝ σημαινει μονο ευθεια (ασχετα αν το εχουμε εμεις ετσι στο μυαλο μας). Και τα 2 ισχυουν. Προφανως οποιος στριβει δινει προτεραιοτητα στο αντιθετο ρευμα.

Spoiler

 

10 ώρες πριν, sdikr είπε

Ναι φυσικά και ελέγχεις, σε κάθε περίπτωση ελέγχεις ακόμα και όταν σου ανάβει πράσινο θα τσεκάρεις μήπως έχει κάποιον που έχει αχρωματοψία

 

 

 

10 ώρες πριν, johnieXoX είπε

Με αχρωματοψία δεν ξέρω κατά πόσο παίρνεις δίπλωμα..

Και με τη λογική αυτή, σταματάμε σε κάθε πράσινο, είτε σε ευθεία είτε σε στροφή.. η αχρωματοψία δεν υπολογίζει τέτοιες λεπτομέρειες :P

Βασικα μπορουν να παρουν διπλωμα, για αυτο κιολας καποιες σημαντικες πινακιδες εχουν και το σχημα που εχουν. Ισως να θελουν παραπανω εξετασεις ομως?

 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...