stcp Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 8 λεπτά πριν, InternalSunshine είπε Πως τα πήρες πίσω τα χρήματα ; εμένα μου είπαν δωρεάν 6 μήνες και δεν δίνουν τίποτα πίσω τα λαμόγια. Καταγγελια στο ΕΣΡ, με κοινοποιηση σε αυτους. Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα. Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InternalSunshine Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 17 Αυγούστου 2023 6 minutes ago, stcp said: 6 minutes ago, stcp said: Καταγγελια στο ΕΣΡ, με κοινοποιηση σε αυτους. Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα. Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪 Καλα ξηγήθηκες στους ανίκανους απατεώνες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InternalSunshine Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Για το ιστορικό της υπόθεσης, έκανα chargeback και πήρα πίσω τα χρήματα από τους απατεώνες! Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2023 από InternalSunshine 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aret1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, InternalSunshine είπε Για το ιστορικό της υπόθεσης, έκανα chargeback και πήρα πίσω τα χρήματα από τους απατεώνες! επειδή κατάλαβα ότι θα παιχτεί ιστορία με τους απαράδεκτους του ΑΝΤ1 είχα κάνει εγγραφή για το περιβόητο 6μηνο του ποδοσφαίρου, με προπληρωμένη εθνικής την οποία και ακύρωσα άμεσα. Τον Αύγουστο μου έβγαζε μήνυμα το app του. κινητού ότι δε μπορούσε να προχωρήσει η πληρωμή. 😎 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tanjatravel Δημοσ. 6 Μαρτίου Share Δημοσ. 6 Μαρτίου Και εγώ μια από τα ίδια. Είχα ακυρώσει την συνδρομή πριν καιρό και είδα σήμερα ξανά χρέωση στην κάρτα μου. Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω την κάρτα μου απο τον λογαριασμό. Έστειλα μήνυμα στο support... να δούμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InternalSunshine Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαρτίου On 06/03/2024 at 08:20, tanjatravel said: Και εγώ μια από τα ίδια. Είχα ακυρώσει την συνδρομή πριν καιρό και είδα σήμερα ξανά χρέωση στην κάρτα μου. Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω την κάρτα μου απο τον λογαριασμό. Έστειλα μήνυμα στο support... να δούμε chargeback Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
im2004 Δημοσ. 10 Μαρτίου Share Δημοσ. 10 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 17/8/2023 στις 7:26 ΜΜ, stcp είπε Καταγγελια στο ΕΣΡ, με κοινοποιηση σε αυτους. Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα. Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪 https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies Δοκιμάστε και εδω, στο πεδίο καταγγελίες καταναλωτή, γίνεται Online η αίτηση καταγγελία, η με email στο [email protected] και συμπλήρωση της φόρμας της αίτησης FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01 .doc, υπάρχει μέσα για κατέβασμα. Αργούν να απαντήσουν λίγο, αλλα με τόσα προβλήματα που υπάρχουν σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καλό είναι και αυτό. Επεξ/σία 10 Μαρτίου από im2004 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Democratus Δημοσ. 26 Ιουνίου Share Δημοσ. 26 Ιουνίου Δειτε απάντηση σε ερωτηση ακύρωσης, πρακτικές επιστημονικής φαντασίας Καλημέρα, Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο σύστημά μας, ο λογαριασμός σου βρίσκεται σε διαδικασία προσπαθειών ανανέωσης της συνδρομής σου. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχει προηγηθεί ακύρωση πριν την ολοκλήρωση της προπληρωμένης περιόδου. Το σύστημα προχωράει σε 4 προσπάθειες συνολικά που θα ολοκληρωθούν μέσα σε διάστημα 7 ημερών. Η πρώτη προσπάθεια χρέωσης της συνδρομής στην κάρτα σου πραγματοποιήθηκε στις 24/06 χωρίς επιτυχία, η δεύτερη σήμερα και η τρίτη θα πραγματοποιηθεί στις 28/06. Αν μετά την τέταρτη προσπάθεια που θα πραγματοποιηθεί στις 30/06 δεν επιτευχθεί χρέωση της κάρτας σου, τότε αυτόματα θα γίνει η ακύρωση της συνδρομής σου στο ANT1+ Value Pack και θα γίνει μετάβαση στο δωρεάν πρόγραμμα ΑΝΤ1+ Free. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εάν δεν πραγματοποιηθούν με επιτυχία και οι 4 προσπάθειες χρέωσης, δεν μπορούμε να παρέμβουμε στη συγκεκριμένη διαδικασία. Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σου. Φιλικά, Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marilini Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Στις 17/8/2023 στις 7:26 ΜΜ, stcp είπε Καταγγελια στο ΕΣΡ, με κοινοποιηση σε αυτους. Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα. Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪 Τι τους είπες δηλαδή ; Στις 10/3/2024 στις 12:39 ΠΜ, im2004 είπε https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies Δοκιμάστε και εδω, στο πεδίο καταγγελίες καταναλωτή, γίνεται Online η αίτηση καταγγελία, η με email στο [email protected] και συμπλήρωση της φόρμας της αίτησης FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01 .doc, υπάρχει μέσα για κατέβασμα. Αργούν να απαντήσουν λίγο, αλλα με τόσα προβλήματα που υπάρχουν σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καλό είναι και αυτό. τι τους έγραψες ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου γενικά όλες αυτού του είδους υπηρεσίες έτσι δουλεύουν 1 μήνα free και μετά με χρέωση αλλά σου γράφει να ακυρώσεις πριν τη λήξη....το θέμα είναι ότι όλοι σκεπτόμαστε το free αλλα οχι το μετα αν βάλουμε μια κάρτα άσχετη που δεν εχει υπόλοιπο δεν θα έχουμε τέτοια προβλήματα..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barman_ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει Η κατάσταση του λογαριασμού μου είναι αυτή. Τι θα συμβεί στις 24 του μηνός? Έχω άλλους 4 μήνες? Είμαι λίγο μπερδεμένος, ευχαριστώ πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, barman_ είπε Τι θα συμβεί στις 24 του μηνός? ποσό χρέωσης = 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barman_ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 21 minutes ago, SabotazNic said: ποσό χρέωσης = 0 Οταν εμφανισει ποσο δηλαδη,τοτε κοβουμε? Μπορω να βγαλω και δευτερο κουπονι απο τη ΔΕΗ,να το κανω πριν τη ληξη ακριβως?η στις 31/12 που λεει οτι ληγει η προσφορα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
perelevas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Ναι μπορείς.Το έκανα εγώ και συνεχίζει η προσφορά κανονικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sts4x4 Δημοσ. Κυριακή στις 04:52 μμ Share Δημοσ. Κυριακή στις 04:52 μμ Καλησπέρα σε όλους, Μου συνέβη και εμένα, με χρέωσαν νέα συνδρομή. Και μόνο που στο σύστημα τους δεν υπάρχει η επιλογή της αφαίρεσης της κάρτας είναι παράνομο. Προφανώς και τους έστειλα email για την πρόθεση μου να προβώ σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια χρειαστεί προκειμένου να μου επιστραφούν τα χρήματα μου άμεσα και αναμένω με ενδιαφέρον την απάντηση τους. Θα ήμουν υποχρεωμένος εάν κάποιος φίλος που έκανε καταγγελία, έχει πρόχειρο το κείμενο που τους έστειλε και θέλει να μου το προωθήσει έστω και με ένα προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα