Προς το περιεχόμενο

Ant1+ χρέωση


InternalSunshine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, InternalSunshine είπε

Πως τα πήρες πίσω τα χρήματα ; εμένα μου είπαν δωρεάν 6 μήνες και δεν δίνουν τίποτα πίσω τα λαμόγια.

Καταγγελια στο ΕΣΡ,  με κοινοποιηση σε αυτους.

Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα.

Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 minutes ago, stcp said:

 

6 minutes ago, stcp said:

Καταγγελια στο ΕΣΡ,  με κοινοποιηση σε αυτους.

Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα.

Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪

Καλα ξηγήθηκες στους ανίκανους απατεώνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το ιστορικό της υπόθεσης, έκανα chargeback και πήρα πίσω τα χρήματα από τους απατεώνες!

Επεξ/σία από InternalSunshine
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, InternalSunshine είπε

Για το ιστορικό της υπόθεσης, έκανα chargeback και πήρα πίσω τα χρήματα από τους απατεώνες!

επειδή κατάλαβα ότι θα παιχτεί ιστορία με τους απαράδεκτους του ΑΝΤ1 είχα κάνει εγγραφή για το περιβόητο 6μηνο του ποδοσφαίρου,

με προπληρωμένη εθνικής την οποία και ακύρωσα άμεσα. Τον Αύγουστο μου έβγαζε μήνυμα το app του. κινητού ότι δε μπορούσε να προχωρήσει η πληρωμή.

😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Και εγώ μια από τα ίδια. Είχα ακυρώσει την συνδρομή πριν καιρό και είδα σήμερα ξανά χρέωση στην κάρτα μου. Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω την κάρτα μου απο τον λογαριασμό. Έστειλα μήνυμα στο support... να δούμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/03/2024 at 08:20, tanjatravel said:

Και εγώ μια από τα ίδια. Είχα ακυρώσει την συνδρομή πριν καιρό και είδα σήμερα ξανά χρέωση στην κάρτα μου. Ακόμα δεν έχω καταφέρει να βγάλω την κάρτα μου απο τον λογαριασμό. Έστειλα μήνυμα στο support... να δούμε 

chargeback

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/8/2023 στις 7:26 ΜΜ, stcp είπε

Καταγγελια στο ΕΣΡ,  με κοινοποιηση σε αυτους.

Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα.

Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies

Δοκιμάστε και εδω, στο πεδίο καταγγελίες καταναλωτή, γίνεται Online η αίτηση καταγγελία, η με email στο [email protected] και συμπλήρωση της φόρμας της αίτησης FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01 .doc, υπάρχει μέσα για κατέβασμα.

Αργούν να απαντήσουν λίγο, αλλα με τόσα προβλήματα που υπάρχουν σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καλό είναι και αυτό.

Επεξ/σία από im2004
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δειτε απάντηση σε ερωτηση ακύρωσης, πρακτικές επιστημονικής φαντασίας

 

Καλημέρα,
 
Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο σύστημά μας, ο λογαριασμός σου βρίσκεται σε διαδικασία προσπαθειών ανανέωσης της συνδρομής σου. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχει προηγηθεί ακύρωση πριν την ολοκλήρωση της προπληρωμένης περιόδου. 
 
Το σύστημα προχωράει σε 4 προσπάθειες συνολικά που θα ολοκληρωθούν μέσα σε διάστημα 7 ημερών. 
 
Η πρώτη προσπάθεια χρέωσης της συνδρομής στην κάρτα σου πραγματοποιήθηκε στις 24/06 χωρίς επιτυχία, η δεύτερη σήμερα και η τρίτη θα πραγματοποιηθεί στις 28/06.
 
Αν μετά την τέταρτη προσπάθεια που θα πραγματοποιηθεί στις 30/06 δεν επιτευχθεί χρέωση της κάρτας σου, τότε αυτόματα θα γίνει η ακύρωση της συνδρομής σου στο ANT1+ Value Pack και θα γίνει μετάβαση στο δωρεάν πρόγραμμα ΑΝΤ1+ Free.
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εάν δεν πραγματοποιηθούν με επιτυχία και οι 4 προσπάθειες χρέωσης, δεν μπορούμε να παρέμβουμε στη συγκεκριμένη διαδικασία.
 
Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Φιλικά,
Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 17/8/2023 στις 7:26 ΜΜ, stcp είπε

Καταγγελια στο ΕΣΡ,  με κοινοποιηση σε αυτους.

Σε 2 μερες μου επεστρεψαν τα χρηματα.

Σε μια βδομαδα το ΕΣΡ μου απαντησε πως ειναι αναρμοδιο!🤪

Τι τους είπες δηλαδή ;

Στις 10/3/2024 στις 12:39 ΠΜ, im2004 είπε

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies

Δοκιμάστε και εδω, στο πεδίο καταγγελίες καταναλωτή, γίνεται Online η αίτηση καταγγελία, η με email στο [email protected] και συμπλήρωση της φόρμας της αίτησης FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01 .doc, υπάρχει μέσα για κατέβασμα.

Αργούν να απαντήσουν λίγο, αλλα με τόσα προβλήματα που υπάρχουν σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καλό είναι και αυτό.

 

τι τους έγραψες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά όλες αυτού του είδους υπηρεσίες έτσι δουλεύουν 1 μήνα free και μετά με χρέωση αλλά σου γράφει να ακυρώσεις πριν τη λήξη....το θέμα είναι ότι όλοι σκεπτόμαστε το free αλλα οχι το μετα

αν βάλουμε μια κάρτα άσχετη που δεν εχει  υπόλοιπο δεν θα έχουμε τέτοια προβλήματα..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει 

Η κατάσταση του λογαριασμού μου είναι αυτή. Τι θα συμβεί στις 24 του μηνός? Έχω άλλους 4 μήνες? Είμαι λίγο μπερδεμένος, ευχαριστώ πολύ 

Screenshot_20241017_135922_Chrome Beta.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, SabotazNic said:

ποσό χρέωσης = 0

Οταν εμφανισει ποσο δηλαδη,τοτε κοβουμε? Μπορω να βγαλω και δευτερο κουπονι απο τη ΔΕΗ,να το κανω πριν τη ληξη ακριβως?η στις 31/12 που λεει οτι ληγει η προσφορα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους,

Μου συνέβη και εμένα, με χρέωσαν νέα συνδρομή.

Και μόνο που στο σύστημα τους δεν υπάρχει η επιλογή της αφαίρεσης της κάρτας είναι παράνομο.

Προφανώς και τους έστειλα email για την πρόθεση μου να προβώ σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια χρειαστεί προκειμένου να μου επιστραφούν τα χρήματα μου άμεσα και αναμένω με ενδιαφέρον την απάντηση τους.

Θα ήμουν υποχρεωμένος εάν κάποιος φίλος που έκανε καταγγελία, έχει πρόχειρο το κείμενο που τους έστειλε και θέλει να μου το προωθήσει έστω και με ένα προσωπικό μήνυμα.

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...