tilaverboy Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Ψεύτες και χρηματισμένοι... ουυουυυυυυυυ 666! https://www.autogreeknews.gr/dokimes/sugkritika-test/poio-vw-t-roc-na-agoraso-1-0-tsi-i-1-6-tdi Και άλλοι ψεύτες (Στο τέλος της δοκιμής, η κατανάλωση του T-Roc 1.6 TDI δεν ξεπέρασε τα 6,8 lt/100) https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-t-roc-16-tdi Σαν τα μανιτάρια ξεπετάγονται οι ψεύτες. Ξέρω είμαστε όλοι ψεύτες και μόνο λίγοι γνωρίζουν την υπέρτατη αλήθεια. 14 κατανάλωση έχει το troc μου και του φάδερ μου που είναι το troc 1.6 έχει -3 λίτρα κατανάλωση. Αναβλύζει το πετρέλαιο από τα πετρελαιοκίνητα. Οτι θα κάνουν γεώτρηση στο οικόπεδο 12 της Ελλάδας είναι παραμύθι. Στο troc 1.6 θα κάνουν γεώτρηση. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2023 από tilaverboy
noble Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Εντάξει τα περιοδικά αναφέρουν κατανάλωση αλλά δεν είναι για σύγκριση γιατί αποκλείεται να οδηγηθούν 2 αυτοκίνητα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο σε ένα test drive. Για σύγκριση χρησιμοποιούμε την τυποποιημένη που δίνει ο κατασκευαστής. Εκεί φαίνεται μια διαφορά 20% στην κατανάλωση ενώ αυτό τον καιρό στην Ελλάδα το πετρέλαιο είναι και 10-15% κάτω στην τιμή. Όποτε στο σύνολο στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή ένα 30-35% είναι περίπου η οικονομία σε χρήματα στο diesel σε σχέση με τη βενζίνη.
getty Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2023 For the record https://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1639-T-Roc.html?fueltype=1&constyear_s=2020&power_s=106&power_e=145&powerunit=2
Bakxos Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δεν ξέρω τι λένε τα περιοδικά εγώ ξέρω ότι στα χέρια μου το πετρέλαιο όταν κάνω τουλάχιστον 30.000 χλμ το χρόνο είναι must 1
Bakxos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Επαναφέρω το θέμα. Ότι δυστυχώς εκτός peugeot όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πετρέλαιο βγάζουν από 2000 κυβικά και πάνω. Και αναρωτιέμαι από αυτά τα κυβικά και πάνω δηλαδή οι κινητήρες πετρελαίου δεν μολύνουν; μόνο οι κάτω των 2000 κυβικών είναι το πρόβλημα;
theopan Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 25/2/2024 στις 7:02 ΠΜ, Bakxos είπε Επαναφέρω το θέμα. Ότι δυστυχώς εκτός peugeot όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πετρέλαιο βγάζουν από 2000 κυβικά και πάνω. Και αναρωτιέμαι από αυτά τα κυβικά και πάνω δηλαδή οι κινητήρες πετρελαίου δεν μολύνουν; μόνο οι κάτω των 2000 κυβικών είναι το πρόβλημα; Δεν ισχύει αυτό. Τουλάχιστον η Peugeot/Citroen (σίγουρα μέχρι πολύ πρόσφατα), BMW και νομίζω και Mercedes βγάζουν ακόμα μοντέλα με "μικρούς" diesel. Δεν είναι θέμα μόλυνσης. Ένα σωστό Euro 6d diesel ρυπαίνει λιγότερο από μάλλον οποιοδήποτε βενζίνης. Απλά θέλουν να "εκπαιδεύσουν" τη μάζα που είναι οι αγοραστές των μικρών-μεσαίων στην υβριδικότητα και εν συνεχεία στην ηλεκτροκίνηση. Μην παραξενευτούμε όμως αν αυτή η προσπάθεια "εκπαίδευσης" σύντομα διακοπεί απότομα. edit: Και οι Hyundai και KIA βγάζουν έστω σαν υβριδικά+diesel. Κι άλλες ίσως που μου διαφεύγουν. Και η Ford που μου διέφευγε. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2024 από theopan
NT1G Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 9 ώρες πριν, Bakxos είπε Επαναφέρω το θέμα. Ότι δυστυχώς εκτός peugeot όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πετρέλαιο βγάζουν από 2000 κυβικά και πάνω. Και αναρωτιέμαι από αυτά τα κυβικά και πάνω δηλαδή οι κινητήρες πετρελαίου δεν μολύνουν; μόνο οι κάτω των 2000 κυβικών είναι το πρόβλημα; Γιατί το κόστος εξέλιξης ενός diesel για το Euro 6e, ω ναι φτάσαμε στο e revision του Euro 6, είναι τόσο μεγάλο που δεν πρόκεται να βγάλουν τα λεφτά τους πίσω από τα μικρότερα φτηνότερα αμάξια. Οπότε δίλιτροι με 2-3 διαφορετικά επίπεδα ισχύος για τα πιο μεγάλα αμαξώματα που φέρνουν περισσότερο κέρδος.
doctorkostis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 13 hours ago, Bakxos said: Επαναφέρω το θέμα. Ότι δυστυχώς εκτός peugeot όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πετρέλαιο βγάζουν από 2000 κυβικά και πάνω. Και αναρωτιέμαι από αυτά τα κυβικά και πάνω δηλαδή οι κινητήρες πετρελαίου δεν μολύνουν; μόνο οι κάτω των 2000 κυβικών είναι το πρόβλημα; Renault-Dacia, Fiat, Citroen-Peugeot-DS βγαζουν ολες 1500/1600 κυβικα diesel. To ιδιο ισχυει και εκτος Ευρωπης, KIA-Hyundai εχουν SUV με 1.6 diesel. H BMW εχει 1500αρια diesel στις σειρες 1-2, οχι σε SUV. H Mercedes τη Β180d στα 1500 κυβικα , δεν εχει SUV. Πρακτικα το group VAG δεν εχει τιποτα, ολοι οι αλλοι εχουν επιλογες σε ντιζελ κατω απο τα 2 λιτρα εστω και λιγοτερες σε σχεση με το παρελθον.
tutuyo Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2024 9 hours ago, theopan said: Ένα σωστό Euro 6d diesel ρυπαίνει λιγότερο από μάλλον οποιοδήποτε βενζίνης 😄
theopan Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 14 ώρες πριν, tutuyo είπε 😄 Προς τι ο γέλωτας; π.χ. το δικό μου κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας. Το ίδιο μοντέλο σε βενζίνη με 300 κυβικά λιγότερα πάει "μονά-ζυγά". Πάρα πολλά αντίστοιχα παραδείγματα. Δεν μιλάμε για ξηλωμένα DPF, καταργημένα Adblue και EGR και λοιπές καγκουριές.
elgol Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Πραγματι, βλεπω παραδειγμα το clio 500cc παραπανω το πετρελαιο λιγοτερα καυσαερια απο το βενζινης αν βεβαια το συντηρεις σωστα
NT1G Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Εκπομπές CO2 ≠ ρύπανση από τα άλλα καυσαέρια που βγάζουν τα αυτοκίνητα. 2
tutuyo Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 3 hours ago, theopan said: Προς τι ο γέλωτας; π.χ. το δικό μου κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας. Το ίδιο μοντέλο σε βενζίνη με 300 κυβικά λιγότερα πάει "μονά-ζυγά". Πάρα πολλά αντίστοιχα παραδείγματα. Δεν μιλάμε για ξηλωμένα DPF, καταργημένα Adblue και EGR και λοιπές καγκουριές. Ο γελωτας παει στο οτι το κριτηριο σου ειναι ο δακτυλιος των Αθηνων. Στο δικο μου πχ ιδιο μοντελο, το ντιζελ δεν μπανει, η βενζινη μπανει. Κοινως δεν αποτελει σοβαρο κριτηριο ρυπανσης Οπως ευστοχα σου εγραψαν, το θεμα δεν ειναι στο CO2, αλλα στο πολυ πιο βλαβερο NOx
theopan Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 27 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ο γελωτας παει στο οτι το κριτηριο σου ειναι ο δακτυλιος των Αθηνων. Στο δικο μου πχ ιδιο μοντελο, το ντιζελ δεν μπανει, η βενζινη μπανει. Κοινως δεν αποτελει σοβαρο κριτηριο ρυπανσης Οπως ευστοχα σου εγραψαν, το θεμα δεν ειναι στο CO2, αλλα στο πολυ πιο βλαβερο NOx Ε εντάξει στο δικό σου παράδειγμα μπορεί να μην ισχύει αλλά θα σου φέρω άλλα 10 παραδείγματα μοντέλων (δεν συγκρίνουμε με hybrid εννοείται παρά με αμιγώς βενζινοκίνητα) που ισχύει. Απλά βαριέμαι. Είναι ένα από τα σοβαρότερα κριτήρια το CO2. Όχι το σημαντικότερο -θα συμφωνήσω- αλλά και σε NOx να τα βάλουμε κάτω με Adblue δύσκολα με συναγωνίζεται το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Να κοιτάξουμε και το CO (μονοξείδιο); Άστο καλύτερα. Μιλάμε για συντηρούμενα αυτοκίνητα και τα μεν και τα δε. Και αυτή η συζήτηση έχει εξαντληθεί τέλος πάντων.
tutuyo Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στο ένα ισχύει,στο άλλο δεν ισχύει ,όχι έτσι όχι γιουβέτσι.Δεν καταλαβαίνω τι πας να αποδειξεις. Ποιος ειναι ο ισχυρισμος σου? Ότι τα ντίζελ ρυπαίνουν λιγότερο από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα; Η επικεντρώνουμε μόνο στο σούπερ ντουπερ καθαρό δικό σου Το ντίζελ είναι πιο βρώμικο από την βενζίνη,νομος. Εξ ου και ο γελωτας Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2024 από tutuyo 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα