Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla ξεκίνησε την πώληση δύο νέων εκδόσεων για τα Model S και Model X που είναι οικονομικότερες των βασικών εκδόσεων των οχημάτων.

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έχει ονομάσει τις συγκεκριμένες εκδόσεις «Standard Range» και οι παραδόσεις τους αναμένεται να ξεκινήσουν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κάποια στιγμή το διάστημα Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους.

Η έκδοση Standard Range του Model S θα στοιχίζει στους Αμερικανούς αγοραστές $78.490 ενώ η αντίστοιχη έκδοση του Model X θα στοιχίζει $88.490. Και στις δύο περιπτώσεις, οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν την επιδότηση κάθε περιοχής ή κράτους που ισχύει για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή την επιβράβευση απόσυρσης κ.ά.

Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, το κόστος είναι κατά $10.000 μικρότερο από τις προηγούμενες βασικές εκδόσεις των Model S και Model X. Παρόλα αυτά, οι εκδόσεις Standard Range έχουν μειωμένη αυτονομία και επομένως εμβέλεια. Στην περίπτωση του Model S, η νέα έκδοση Model S Standard Range προσφέρει αυτονομία που επαρκεί για 320 μίλια ή 514 περίπου χιλιόμετρα όταν η απλή έκδοση (Model S) επιδεικνύει αυτονομία 405 μιλίων ή περίπου 651 χιλιομέτρων. Επίσης, η νέα έκδοση χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα ενώ η κανονική έκδοση χρειάζεται 3,1 δευτερόλεπτα. Η έκδοση Model X Standard Range έχει αυτονομία 269 μιλίων ή 432 χιλιομέτρων, η οποία είναι σαφώς μικρότερη από τα 348 μίλια ή 560 χιλιόμετρα της βασικής έκδοσης (Model X). Το νέο Model X Standard Range επίσης χρειάζεται 4,4 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, όταν η βασική έκδοση δεν χρειάζεται περισσότερα από 3,8 δευτερόλεπτα.

d44bc5c0-3b42-11ee-9bfb-3a5a493c7cee.webp

Όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα Electrek, μόλις έγιναν αντιληπτές οι νέες εκδόσεις Standard Range στην ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας,, δεν είναι σαφές αν η Tesla κατασκευάζει νέα πακέτα μπαταριών ειδικά για τις συγκεκριμένες εκδόσεις ή αν απλώς «κλειδώνει» τα πακέτα μπαταριών μέσω του λογισμικού. Αν πρόκειται για το τελευταίο, ενδεχομένως η Tesla να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της να «ξεκλειδώσουν» μεγαλύτερη αυτονομία ενδεχομένως με κάποιο αντίτιμο.

Οι νέες εκδόσεις Standard Range των Model S και Model X διατίθενται στις προαναφερθείσες τιμές σε Pearl White με μαύρο εσωτερικό. Αν επιθυμούν άλλο χρώμα ή πρόσθετο εξοπλισμό, οι πελάτες βεβαίως θα πρέπει να πληρώσουν έξτρα. Τα χαρακτηριστικά Enhanced Autopilot και Full Self-Driving Capability στοιχίζουν για παράδειγμα $6.000 και $15.000 αντίστοιχα. Αν πάντως οι πελάτες έχουν αγοράσει ήδη το χαρακτηριστικό Full Self-Driving, η Tesla τους δίνει τη δυνατότητα να το μεταφέρουν στο νέο τους όχημα δωρεάν, αρκεί το όχημα να παραδοθεί μεταξύ 20 Ιουλίου και 30 Σεπτεμβρίου. Αν παραδοθεί μετά τον Σεπτέμβριο, ενδέχεται να χρειαστεί νέα αγορά του χαρακτηριστικού, ακόμα και αν το έχουν στο παλαιότερο όχημα τους.   


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το 0-100 σε 3.7 από 3.1 με χάλασε.. ίδιο 0-100 με τη πλεμπα..!!! unacceptable..!!! Θα ψωνίσω από αλλού..!!!!!

Επεξ/σία από Toper Harley
  • Like 1
Δημοσ.

δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μοντέλα αλλα στο model Y που μπήκα μου φάνηκε ο εσωτερικός χώρος μικρός σε σχέση με τον όγκο του οχήματος , εντυπωσιακό πάντως .

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

οταν ωριμασουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα καλα να μαστε θα παρουμε και σε νορμαλ τιμες

4c58a4ff-7c77-5cee-8dcf-9a36be233ec4

😆

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεμογεννητρια πανω σε τρειλερ, που θα παιρνει κινηση απο τον αερα της κινησης του αυτοκινητου και θα φορτιζει τσαμπα το αυτοκινητο.

images.jpg

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι επειδή δεν γνωρίζω. Υπάρχει αυτοκίνητο που να είναι ηλεκτρικό και βενζίνης αλλά η μπαταρία να φορτίζει με την κίνηση με βενζίνη και όταν έχει φορτίσει να γυρνάει σε ηλεκτροκίνηση; με μπαταρία που να βγάζει πολλά χιλιόμετρα και με μεγάλες ταχύτητες, όχι μόνο για αστικές μετακινήσεις με μικρές ταχύτητες, δεν μιλάω για συνηθισμένο υβριδικό. 

Δημοσ.
19 minutes ago, vastegial_74 said:

Να ρωτήσω κάτι επειδή δεν γνωρίζω. Υπάρχει αυτοκίνητο που να είναι ηλεκτρικό και βενζίνης αλλά η μπαταρία να φορτίζει με την κίνηση με βενζίνη και όταν έχει φορτίσει να γυρνάει σε ηλεκτροκίνηση; με μπαταρία που να βγάζει πολλά χιλιόμετρα και με μεγάλες ταχύτητες, όχι μόνο για αστικές μετακινήσεις με μικρές ταχύτητες, δεν μιλάω για συνηθισμένο υβριδικό. 

nissan e-power

EV  με μοτερ 1.5 βενζίνη που φορτίζει τις μπαταρίες

 

https://www.nissan-global.com/EN/INNOVATION/TECHNOLOGY/ARCHIVE/E_POWER/

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, zousgr said:

nissan e-power

EV  με μοτερ 1.5 βενζίνη που φορτίζει τις μπαταρίες

https://www.nissan-global.com/EN/INNOVATION/TECHNOLOGY/ARCHIVE/E_POWER/

καλη φαση μεν αλλά όταν εχεις και τα δυο σε ενα το κόστος θα ειναι μια ferrari + δεν γλυτώνεις και πολυ σχεδόν σε τπτ σε σχέση με το μεκ καθαρο(ενδιάμεσες λυσεις ειναι που απλα εμφανιστηκαν για να χαθουν)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...