Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σας. Πριν απο καμια ωρα περιπου εκανα μια ηλεκτρονικη παραγγελια  ενα ενα προιον το οποιο ειχε στην σελιδα 300 ευρω. 

παιρνω τηλεφωνο ρωταω αν ειναι αμεσα διαθεσιμο μου το επιβεβαιωνουν.  προχωραω στην καταθεση του ποσου . και με καλεσαν τωρα εχει 5 λεπτα και μου λενε πως  εκαναν λαθος στην τιμη και ειναι 135 ευρω πιο ακριβο. Να την ακυρωσουμε ή να μας στειλετε τα υπολοιπα και να προχωρησουμε......??

Τους ζητησα ευγενικα να αναγνωρισουν το λαθος τους και να τα προχωρησουν την παραγγελια μου....αλλα αρνουνται..Τι μπορω να κανω?? Να το κυνηγησω ή δεν θα βγαλω ακρη?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εκανες κατάθεση;Ζήτα τα λεφτά σου πίσω άμεσα .Εγώ αυτό θα έκανα.

Ως τιμή που το έψαξες ποια είναι η "σωστή" ?Τα 300€ ή τα 435€ ?

Ναι εκανα καταθεση.. Μια μεση τιμη ειναι απο 360 ..δεν υπαρχει περιπτωση να αναγνωρισουν την @@@ κια τους δηλαδη

Δημοσ.

Δηλαδή αν καταλάθος αντί για 300 εσύ εστελνες 400 θα μπορούσανε κι αυτοί να σου πούνε ευγενικά σας ευχαριστούμε πολύ δικό σας το λάθος, τι θα έκανες;

Μια πλάκα που έχετε ρε παιδιά, ανοίγετε και θέμα κι όλας στο internet να δείτε απόψεις....

 

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, bblov είπε

Δηλαδή αν καταλάθος αντί για 300 εσύ εστελνες 400 θα μπορούσανε κι αυτοί να σου πούνε ευγενικά σας ευχαριστούμε πολύ δικό σας το λάθος, τι θα έκανες;

Μια πλάκα που έχετε ρε παιδιά, ανοίγετε και θέμα κι όλας στο internet να δείτε απόψεις....

 

καθολου πλακα. και ατυχες το παραδειγμα σου. κ εγω στο καταστημα  μου εχει τυχει να βαλω λαθος τιμη επανω σε ενα προιον . ο πελατης το ειδε το πηρε την εφαγα εγω.. δεν μπορεις εκεινη την ωρα να του πεις εκανα λαθος στην τιμη. θα σου πει κλειστο. τι το κρατας.

Προφανως δεν εχεις εικονα πως δουλευει  η αγορα ...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ALXIOA είπε

καθολου πλακα. και ατυχες το παραδειγμα σου. κ εγω στο καταστημα  μου εχει τυχει να βαλω λαθος τιμη επανω σε ενα προιον . ο πελατης το ειδε το πηρε την εφαγα εγω.. δεν μπορεις εκεινη την ωρα να του πεις εκανα λαθος στην τιμη. θα σου πει κλειστο. τι το κρατας.

Προφανως δεν εχεις εικονα πως δουλευει  η αγορα ...

μια χαρα μπορεις να κανεις λαθος, και ολοι κανουν λαθη. Οποιος δουλευει για την ακριβεια κανει λαθος. Και εσυ αν τον επαιρνες χαμπαρι στο ταμειο (και δεν μιλάμε για 5-10-30cents) αλλα για 135€ , το ιδιο θα εκανες. Αν δεν τον επαιρνες χαμπαρι στο ταμειο, θα εκλαιγες ολη νυχτα με το λάθος που έκανες.

Καποιος καποτε ειχε πεταξει μια ραδιο αρβυλα οτι και λαθος να εχει κανει ενα supermarket στο ραφι, πρεπει ντε και καλα στο ταμειο να στο δωσει στην τιμη του ραφιου. Φυσικα και δεν υπαρχει καμια τετοια υποχρεωση. Προς τιμην του ομως μόνο το LIDL το πρατει.

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, andreaspA είπε

μια χαρα μπορεις να κανεις λαθος, και ολοι κανουν λαθη. Οποιος δουλευει για την ακριβεια κανει λαθος. Και εσυ αν τον επαιρνες χαμπαρι στο ταμειο (και δεν μιλάμε για 5-10-30cents) αλλα για 135€ , το ιδιο θα εκανες. Αν δεν τον επαιρνες χαμπαρι στο ταμειο, θα εκλαιγες ολη νυχτα με το λάθος που έκανες.

Καποιος καποτε ειχε πεταξει μια ραδιο αρβυλα οτι και λαθος να εχει κανει ενα supermarket στο ραφι, πρεπει ντε και καλα στο ταμειο να στο δωσει στην τιμη του ραφιου. Φυσικα και δεν υπαρχει καμια τετοια υποχρεωση. Προς τιμην του ομως μόνο το LIDL το πρατει.

 

Ενδεχομενως αδερφε να εχεις και δικιο. Η αληθεια ειναι καπου στην μεση. Ευχαριστω για τον χρονο σου. Και ο Πελατης εχεις δικιο .. αλλα και το καταστημα σε καποιο βαθμο...

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, ALXIOA είπε

Τι μπορω να κανω??

Για να το παρήγγειλες σημαίνει ότι το χρειάζεσαι. Άρα ή στέλνεις και το υπόλοιπο ποσό και το αγοράζεις ή ζητάς επιστροφή και το αγοράζεις από αλλού. 

Στους όρους χρήσης πιθανότατα θα δεις και αυτό

 Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

 

Δημοσ.

Αναγνώρισαν το λάθος τους και σ' ενημέρωσαν, ρωτώντας πως θέλεις να προχωρήσεις. Δεν έχεις «δικαίωμα» για κάτι παραπάνω από αυτό, ούτε νομικά, ούτε ηθικά. Αν σε ικανοποιεί το προϊόν στα 435€ προχωράς με συμπληρωματική κατάθεση, εάν όχι, σου επιστρέφουν τα 300€ και λήγει το θέμα. To «έγραφε Χ, πρέπει και είναι υποχρεωμένος να μου το δώσει Χ» από που προκύπτει; Ούτε πρέπει, ούτε υποχρεωμένος είναι.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...