Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Ένα φιλαράκι είχε αγοράσει μια τηλεόραση πριν 4 μήνες από ένα κατάστημα μέσω Skroutz. Η τηλεόραση εμφάνισε θέμα στο panel (κάτι σαν burn in) οπότε το παλικάρι έβγαλε φωτογραφίες, και την έστειλε με την συνεργαζόμενη μεταφορική για επισκευή στο Astra Service.
 

Δυο βδομάδες μετά την αποστολή, τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν ότι βρήκαν την τηλεόραση σπασμένη και τη συσκευασία χτυπημένη κάτι που σημαίνει φαντάζομαι ότι βγαίνει εκτός εγγύησης. 

Γνωρίζει κανείς τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει τώρα για να δικαιωθεί;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...