AlienTechGR Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Καλησπέρα παιδιά. Ένα φιλαράκι είχε αγοράσει μια τηλεόραση πριν 4 μήνες από ένα κατάστημα μέσω Skroutz. Η τηλεόραση εμφάνισε θέμα στο panel (κάτι σαν burn in) οπότε το παλικάρι έβγαλε φωτογραφίες, και την έστειλε με την συνεργαζόμενη μεταφορική για επισκευή στο Astra Service. Δυο βδομάδες μετά την αποστολή, τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν ότι βρήκαν την τηλεόραση σπασμένη και τη συσκευασία χτυπημένη κάτι που σημαίνει φαντάζομαι ότι βγαίνει εκτός εγγύησης. Γνωρίζει κανείς τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει τώρα για να δικαιωθεί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Αφορά την μεταφορική και όχι τον φίλο σου.Αυτοί ειναι υπευθυνοι αφού έγινε κατά την μεταφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα