Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Μόνο αν είχε από το εργοστάσιο τέτοια.

Θέλει λίγο παραπάνω τάση για να φορτίζει πλήρως σε σχέση με τις απλές

Στο kodiaq είχε μαμά efb.  Aν μετρήσεις την τάση είναι 14.7 V (ξεκάθαρα για agm). Τους έπιασε η τσιγκουνιά.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το γράφω εδώ , να μην ανοίγω άλλο θέμα. 

Με λίγα λόγια η ιστορία μου:

Peugeot 308 του 2017 diesel.

Το start stop δεν λειτουργούσε πάντα τώρα τελευταία. Πριν 2-3 μέρες δεν άναβε και η οθόνη του αυτοκινήτου. Σκέφτηκα μπαταρία. Πάω για έλεγχο μπαταρίας, την μετράνε, μου λένε έχει ψωμί ακόμα, άφησε την. Μου βγάζει τον πόλο, τον ξαναβάζει, δουλεύει και η οθόνη. (Η οθόνη δεν είναι η μαμισια, αν έχει καμία σημασία).

Χθες, δούλευαν όλα , ακόμα και το start stop κανονικά. 

Όμως υπάρχει άλλο πρόβλημα.

Τα μπουτον του κλειδιού σταμάτησαν να ξεκλειδώνουν και να κλειδώνουν το αμάξι. Πρέπει πρώτα να το ξεκλειδώσω με το κλειδί χειροκίνητα και μετά λειτουργούν κανονικά τα μπουτον , κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν το αμάξι. Όμως αν το αφήσω για λίγη ώρα κλειδωμένο το αμάξι, σταματάνε πάλι να λειτουργούν τα μπουτον. Ξαναφτιάχνουν μόνο αν ξεκλειδώσω χειροκίνητα.

Δοκίμασα συγχρονισμό κλειδιού σύμφωνα με το εγχειρίδιο, πήγα σε 2 ηλεκτρολόγους, πήγα σε κλειδαρά, κανένας δεν ήξερε τι να μου πει. Από την αντιπροσωπεία (τηλ) μου είπαν να αλλάξω μπαταρία στο κλειδί, ο κλειδαράς μου είπε έχει μπαταρία και δίνει κανονικά σήμα. Να πάω λέει στην αντιπροσωπεία. 

Συγγνώμη για το κουραστικό ποστ, απλά θέλω να δω αν έχει τύχει σε κανέναν παρόμοιο θέμα και πώς το έλυσε. 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Raki-meze είπε

Το γράφω εδώ , να μην ανοίγω άλλο θέμα. 

Με λίγα λόγια η ιστορία μου:

Peugeot 308 του 2017 diesel.

Το start stop δεν λειτουργούσε πάντα τώρα τελευταία. Πριν 2-3 μέρες δεν άναβε και η οθόνη του αυτοκινήτου. Σκέφτηκα μπαταρία. Πάω για έλεγχο μπαταρίας, την μετράνε, μου λένε έχει ψωμί ακόμα, άφησε την. Μου βγάζει τον πόλο, τον ξαναβάζει, δουλεύει και η οθόνη. (Η οθόνη δεν είναι η μαμισια, αν έχει καμία σημασία).

Χθες, δούλευαν όλα , ακόμα και το start stop κανονικά. 

Όμως υπάρχει άλλο πρόβλημα.

Τα μπουτον του κλειδιού σταμάτησαν να ξεκλειδώνουν και να κλειδώνουν το αμάξι. Πρέπει πρώτα να το ξεκλειδώσω με το κλειδί χειροκίνητα και μετά λειτουργούν κανονικά τα μπουτον , κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν το αμάξι. Όμως αν το αφήσω για λίγη ώρα κλειδωμένο το αμάξι, σταματάνε πάλι να λειτουργούν τα μπουτον. Ξαναφτιάχνουν μόνο αν ξεκλειδώσω χειροκίνητα.

Δοκίμασα συγχρονισμό κλειδιού σύμφωνα με το εγχειρίδιο, πήγα σε 2 ηλεκτρολόγους, πήγα σε κλειδαρά, κανένας δεν ήξερε τι να μου πει. Από την αντιπροσωπεία (τηλ) μου είπαν να αλλάξω μπαταρία στο κλειδί, ο κλειδαράς μου είπε έχει μπαταρία και δίνει κανονικά σήμα. Να πάω λέει στην αντιπροσωπεία. 

Συγγνώμη για το κουραστικό ποστ, απλά θέλω να δω αν έχει τύχει σε κανέναν παρόμοιο θέμα και πώς το έλυσε. 

Ευχαριστώ.

Το ότι λένε ότι έχει ακόμα ψωμί δεν σημαίνει ότι όλα καλά.Είναι η μαμά μπαταρία;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Το ότι λένε ότι έχει ακόμα ψωμί δεν σημαίνει ότι όλα καλά.Είναι η μαμά μπαταρία;

Έτσι μου είπε ένας ηλεκτρολόγος που την μέτρησε. Πως κατά πάσα πιθανότητα είναι μαμά. Το αμάξι το αγόρασα μεταχειρισμένο πριν τρεις μήνες οπότε δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Raki-meze είπε

Το γράφω εδώ , να μην ανοίγω άλλο θέμα. 

Με λίγα λόγια η ιστορία μου:

Peugeot 308 του 2017 diesel.

Το start stop δεν λειτουργούσε πάντα τώρα τελευταία. Πριν 2-3 μέρες δεν άναβε και η οθόνη του αυτοκινήτου. Σκέφτηκα μπαταρία. Πάω για έλεγχο μπαταρίας, την μετράνε, μου λένε έχει ψωμί ακόμα, άφησε την. Μου βγάζει τον πόλο, τον ξαναβάζει, δουλεύει και η οθόνη. (Η οθόνη δεν είναι η μαμισια, αν έχει καμία σημασία).

Χθες, δούλευαν όλα , ακόμα και το start stop κανονικά. 

Όμως υπάρχει άλλο πρόβλημα.

Τα μπουτον του κλειδιού σταμάτησαν να ξεκλειδώνουν και να κλειδώνουν το αμάξι. Πρέπει πρώτα να το ξεκλειδώσω με το κλειδί χειροκίνητα και μετά λειτουργούν κανονικά τα μπουτον , κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν το αμάξι. Όμως αν το αφήσω για λίγη ώρα κλειδωμένο το αμάξι, σταματάνε πάλι να λειτουργούν τα μπουτον. Ξαναφτιάχνουν μόνο αν ξεκλειδώσω χειροκίνητα.

Δοκίμασα συγχρονισμό κλειδιού σύμφωνα με το εγχειρίδιο, πήγα σε 2 ηλεκτρολόγους, πήγα σε κλειδαρά, κανένας δεν ήξερε τι να μου πει. Από την αντιπροσωπεία (τηλ) μου είπαν να αλλάξω μπαταρία στο κλειδί, ο κλειδαράς μου είπε έχει μπαταρία και δίνει κανονικά σήμα. Να πάω λέει στην αντιπροσωπεία. 

Συγγνώμη για το κουραστικό ποστ, απλά θέλω να δω αν έχει τύχει σε κανέναν παρόμοιο θέμα και πώς το έλυσε. 

Ευχαριστώ.

Έχει σίγουρα μια μπαταρία ; Γιατί μερικά μοντέλα έχουν ξεχωριστες για start stop .

Δε ξέρω μήπως με φόρτιση επανέλθει αλλιώς αλλαγή . Μπορεί να παίρνει μπροστά αλλά να έχει πέσει η υγεία της για αυτο και το θέμα με το start stop. Έχει ένα όριο για τη λειτουργία του. Σε διαγνωστικό έχει μπεί το αμάξι ;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχει σίγουρα μια μπαταρία ; Γιατί μερικά μοντέλα έχουν ξεχωριστες για start stop .

Δε ξέρω μήπως με φόρτιση επανέλθει αλλιώς αλλαγή . Μπορεί να παίρνει μπροστά αλλά να έχει πέσει η υγεία της για αυτο και το θέμα με το start stop. Έχει ένα όριο για τη λειτουργία του. Σε διαγνωστικό έχει μπεί το αμάξι ;

Μια μπαταρία έχει.  Το θέμα πλέον είναι το κλειδί. Είναι περίεργο αυτό που συμβαίνει , να λειτουργούν τα μπουτον μόνο αφού ξεκλειδώσω χειροκίνητα πρώτα. 

Αν το αφήσω και φύγω για δύο λεπτά , παύουν να λειτουργούν τα μπουτον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Raki-meze said:

Μια μπαταρία έχει.  Το θέμα πλέον είναι το κλειδί. Είναι περίεργο αυτό που συμβαίνει , να λειτουργούν τα μπουτον μόνο αφού ξεκλειδώσω χειροκίνητα πρώτα. 

Αν το αφήσω και φύγω για δύο λεπτά , παύουν να λειτουργούν τα μπουτον. 

 

1) η μπαταρία σου έχει ψωμιά είναι τελείως λανθασμένη έκφραση στα σύγχρονα αυτοκίνητα και με όσα καλείται να διαχειριστεί. Για να στο είπαν απλά έβαλαν πολύμετρο και είδαν μια νορμάλ τάση. Όχι όμως την ανθεκτικότητά και συμπεριφορά της υπο συνθήκες φορτίου και λειτουργίας. Γενικώς πρόχειρο έλεγχο χωρίς αξιοπιστία.

2) επειδή σου έβγαλαν το πόλο κάτι έγινε reset με τα κλειδιά και το immobilizer. Πρέπει να βρεις τη διαδικασία να επαναπρογραμματίσεις σωστά τα κλειδιά με συνδυασμό θέσεων και δευτερολέπτων ανάμματος μηχανής με κάθε ένα κλειδί κουμπωμένο στη μίζα ή κοντά στο σημείο του κουμπιού start.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα θέλουν και σύγχρονους μάστορες. Τα συνεργεία της γειτονιάς που δεν έχουν φίσες και διαγνωστικά να διαβάζουν πλήρως το αυτοκίνητο μόνο χειρότερα τα κάνουν τις περισσότερες φορές. Βουρ σε εξουσιοδοτημένο που έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Raki-meze είπε

Το γράφω εδώ , να μην ανοίγω άλλο θέμα. 

Με λίγα λόγια η ιστορία μου:

Peugeot 308 του 2017 diesel.

Το start stop δεν λειτουργούσε πάντα τώρα τελευταία. Πριν 2-3 μέρες δεν άναβε και η οθόνη του αυτοκινήτου. Σκέφτηκα μπαταρία. Πάω για έλεγχο μπαταρίας, την μετράνε, μου λένε έχει ψωμί ακόμα, άφησε την. Μου βγάζει τον πόλο, τον ξαναβάζει, δουλεύει και η οθόνη. (Η οθόνη δεν είναι η μαμισια, αν έχει καμία σημασία).

Χθες, δούλευαν όλα , ακόμα και το start stop κανονικά. 

Όμως υπάρχει άλλο πρόβλημα.

Τα μπουτον του κλειδιού σταμάτησαν να ξεκλειδώνουν και να κλειδώνουν το αμάξι. Πρέπει πρώτα να το ξεκλειδώσω με το κλειδί χειροκίνητα και μετά λειτουργούν κανονικά τα μπουτον , κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν το αμάξι. Όμως αν το αφήσω για λίγη ώρα κλειδωμένο το αμάξι, σταματάνε πάλι να λειτουργούν τα μπουτον. Ξαναφτιάχνουν μόνο αν ξεκλειδώσω χειροκίνητα.

Δοκίμασα συγχρονισμό κλειδιού σύμφωνα με το εγχειρίδιο, πήγα σε 2 ηλεκτρολόγους, πήγα σε κλειδαρά, κανένας δεν ήξερε τι να μου πει. Από την αντιπροσωπεία (τηλ) μου είπαν να αλλάξω μπαταρία στο κλειδί, ο κλειδαράς μου είπε έχει μπαταρία και δίνει κανονικά σήμα. Να πάω λέει στην αντιπροσωπεία. 

Συγγνώμη για το κουραστικό ποστ, απλά θέλω να δω αν έχει τύχει σε κανέναν παρόμοιο θέμα και πώς το έλυσε. 

Ευχαριστώ.

Αν εβγαλες και έβαλες πόλο μπαταρίας αστο και δούλεψέ το έτσι 2-3 μέρες να συντονίσει πάλι ο εγκέφαλος όλες τις λειτουργίες.

Και εγώ αν βγάλω πόλο κάνει 2-3 μέρες να συντονίσει π.χ. να ανεβοκατεβάζει τα παράθυρα μένα πάτημα αλλα θέλει το κουμπί κράτημα. Μετά από 2-3 μέρες συντονίζει και ολα μια χαρά. Μπορεί και σε σένα να θέλει το χρόνο του ο εγκέφαλος να κάνει συντονισμό.

  • Like 3
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι αν έχει ασχοληθεί κάποιος, περί μπαταριών κλπ...
Αρχές της εβδομάδας, είχε ξεχάσει η γυναίκα τα alarm ανοιχτά. Τα βλέπω πάω τα κλείνω, πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, δεν έπαιρνε. Τέλος πάντων συνδέω και βάζω μπρος με την μπαταρία του άλλου αμαξιού και πήρε. 
Χθες το βράδυ πάει να βάλει πάλι μπροστά, μου λέει δεν παίρνει, τέλος πάντων έβαλα μπροστά με booster/power bank πάμε σε μια υποχρέωση που είχαμε κοντινή απόσταση, πάμε να φύγουμε πάλι δεν έπαιρνε, ξανά μπροστά με το booster (το είχα πάρει μαζί).
Σήμερα πρωί πήρε, όχι πολύ ζωηρά όμως, πάω στον ηλεκτρολόγο την μετράει μου λέει θέλει άλλαγμα. Η μπαταρία είναι Bosch 7ος του '21 μπήκε επάνω. Κάτσε ρε μάστορα του λέω, 2 ετών μπαταρία και βγήκε OFF είναι λογικό; Ε μου λέει τυχαίνει, το δυναμό σου δουλεύει κανονικά δεν θα έπρεπε να σε αφήνει. Ρε μάστορα του λέω, μήπως επειδή από όταν έμεινε κάνουμε μόνο κοντινές διαδρομές, δεν έχει πάρει τα πάνω της η μπαταρία από το δυναμό και γι΄αυτό μας άφησε; Αν την βάλεις στο μηχάνημα να τη φορτίσεις δεν θα πάρει τα πάνω της; Ε ναι μπορεί και αυτό μου λέει...

Τώρα φταίω που σκέφτομαι ότι ήθελε να πουλήσει μπαταρία ο συγκεκριμένος και έτσι ελαφρά τη καρδία μου είπε ότι ήταν ψόφια; Καλά δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω από τον ίδιο, γιατί πάλι το 21 που πήρα από αυτόν την BOSCH, την πήρα αλλάζοντας μια TOSAMA Ιαπωνική που κι αυτή στα 2 χρόνια μου ψόφησε, από τον ίδιο και του λέω τέλος άλλη μάρκα βάλε μου BOSCH επώνυμη... Αλλά σκέφτομαι ότι είναι πιθανό οι μπαταρίες να μην είναι ψόφιες, αλλά να είναι ανεπαρκής ο έλεγχος που κάνει και να μην θέλει να ασχοληθεί με φορτίσεις κλπ γιατί δεν βγάζει μεροκάματο.
Αλλά τώρα που θα με χάσει από πελάτη ΚΑΙ στα επαγγελματικά οχήματα, θα είναι καλύτερα.

(Υπόψη έκανα καμία 50ριά χλμ και μετά έχω κάνει 2-3 ανάμματα ζωηρότατα)

  • Like 1
Δημοσ.

Λ

Πάντως, αν αδειάσει έστω και μια φορά η μπαταρία το υπόλοιπο της ζωής της είναι αβέβαιο. 

Για μια πλήρη φόρτιση θα ήθελε 3-4 ώρες 

Αφού έχεις και άλλα οχήματα πάρε έναν καλό φορτιστή- συντηρητή που κάνει αναζωογόνηση (cteck) να είσαι σίγουρος για το τι συμβαίνει με τις μπαταρίες 

  • Like 4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Να ρωτήσω κάτι αν έχει ασχοληθεί κάποιος, περί μπαταριών κλπ...
Αρχές της εβδομάδας, είχε ξεχάσει η γυναίκα τα alarm ανοιχτά. Τα βλέπω πάω τα κλείνω, πάω να βάλω μπροστά το αμάξι, δεν έπαιρνε. Τέλος πάντων συνδέω και βάζω μπρος με την μπαταρία του άλλου αμαξιού και πήρε. 
Χθες το βράδυ πάει να βάλει πάλι μπροστά, μου λέει δεν παίρνει, τέλος πάντων έβαλα μπροστά με booster/power bank πάμε σε μια υποχρέωση που είχαμε κοντινή απόσταση, πάμε να φύγουμε πάλι δεν έπαιρνε, ξανά μπροστά με το booster (το είχα πάρει μαζί).
Σήμερα πρωί πήρε, όχι πολύ ζωηρά όμως, πάω στον ηλεκτρολόγο την μετράει μου λέει θέλει άλλαγμα. Η μπαταρία είναι Bosch 7ος του '21 μπήκε επάνω. Κάτσε ρε μάστορα του λέω, 2 ετών μπαταρία και βγήκε OFF είναι λογικό; Ε μου λέει τυχαίνει, το δυναμό σου δουλεύει κανονικά δεν θα έπρεπε να σε αφήνει. Ρε μάστορα του λέω, μήπως επειδή από όταν έμεινε κάνουμε μόνο κοντινές διαδρομές, δεν έχει πάρει τα πάνω της η μπαταρία από το δυναμό και γι΄αυτό μας άφησε; Αν την βάλεις στο μηχάνημα να τη φορτίσεις δεν θα πάρει τα πάνω της; Ε ναι μπορεί και αυτό μου λέει...

Τώρα φταίω που σκέφτομαι ότι ήθελε να πουλήσει μπαταρία ο συγκεκριμένος και έτσι ελαφρά τη καρδία μου είπε ότι ήταν ψόφια; Καλά δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω από τον ίδιο, γιατί πάλι το 21 που πήρα από αυτόν την BOSCH, την πήρα αλλάζοντας μια TOSAMA Ιαπωνική που κι αυτή στα 2 χρόνια μου ψόφησε, από τον ίδιο και του λέω τέλος άλλη μάρκα βάλε μου BOSCH επώνυμη... Αλλά σκέφτομαι ότι είναι πιθανό οι μπαταρίες να μην είναι ψόφιες, αλλά να είναι ανεπαρκής ο έλεγχος που κάνει και να μην θέλει να ασχοληθεί με φορτίσεις κλπ γιατί δεν βγάζει μεροκάματο.
Αλλά τώρα που θα με χάσει από πελάτη ΚΑΙ στα επαγγελματικά οχήματα, θα είναι καλύτερα.

(Υπόψη έκανα καμία 50ριά χλμ και μετά έχω κάνει 2-3 ανάμματα ζωηρότατα)

Αφου έμεινε απο μπαταρία λόγω των αλάρμ έχει ξελιγωθεί.Θέλει φορτιστή να την επαναφέρει.

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Για μια πλήρη φόρτιση θα ήθελε 3-4 ώρες 

 

Γι' αυτό σκέφτομαι, ότι απλά βαριόταν να ασχοληθεί. Βάλε βγάλε 3-4 ώρες ασχολία, για να μου πάρει 10-20€ πχ, όταν με την πώληση μιας μπαταρίας θα τα έβγασε σε 1 λεπτό.

 

10 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Αφού έχεις και άλλα οχήματα πάρε έναν καλό φορτιστή- συντηρητή που κάνει αναζωογόνηση (cteck) να είσαι σίγουρος για το τι συμβαίνει με τις μπαταρίες 

Αυτό θα κάνω.

  • Like 2
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

να ζωντάνεψω λιγάκι το θέμα μιας που η μπαταρία μου έσβησε?

PEUGEOT 308 II Hatchback (T9) 1.6 BlueHDi 120 120 PS Πετρέλαιο start stop τι μπαταρία να κοιτάξω να φορέσω?

Δημοσ.
9 ώρες πριν, stagkia είπε

να ζωντάνεψω λιγάκι το θέμα μιας που η μπαταρία μου έσβησε?

PEUGEOT 308 II Hatchback (T9) 1.6 BlueHDi 120 120 PS Πετρέλαιο start stop τι μπαταρία να κοιτάξω να φορέσω?

Έχει ξεχωριστή μπαταρία για start /stop ή μια ; .

Σε Volvo V40 D2 με Start stop, έχω Varta εδώ και 4 χρόνια .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...