Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Για κίνδυνο και κοστολόγηση χρόνου δεν ξέρω, είναι υποκειμενικά, αλλά για τα καύσιμα το συν ένα 30άρι δεν ξέρω από που προκύπτει.

Από την εθνική πηγαίνεις με υψηλές ταχύτητες και άρα πολύ υψηλή κατανάλωση οπότε το κόστος που έχω δει εγώ είναι πάντα υψηλότερο εκεί.

Πολύ υψηλή κατανάλωση στην Εθνική μόνο αν εχεις κανένα αυτοκίνητο που βαράει 5,000 σαλ για να παει 120. Υπάρχει πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, τύπου 0.5λ/100, εφόσον ο επαρχιακός είναι κυρίως ευθεία και χωρίς κίνηση ώστε να διατηρείς μια σταθερή ταχύτητα 90-100 με 6η. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, δηλαδή επαρχιακός με κίνηση, αρκετές στροφές, που περνάει μέσα απο κατοικημένες περιοχές και ανεβοκατεβάζεις συνέχεια ταχύτητα, ο αυτοκινητόδρομος ειναι πολύ πιο οικονομικός. 

  • Like 1
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 hours ago, mechpanos said:

Θα συμφωνήσω ως οδηγός σε επαρχιακό δρόμο, υπό την εξής έννοια...Οι δρόμοι μας (επαρχιακοί δηλαδή), δεν είναι φτιαγμένοι για να υποδεχτούν τον κυκλοφοριακό φόρτο του καλοκαιριού. Ή μάλλον μπορούν να τον υποδεχτούν, αλλά εμείς που έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο κάνοντας προσπεράσεις σε άμπαλους οδηγούς που βραδυπορούν κλπ, δεν μπορούμε να οδηγούμε με τον ίδιο τρόπο σε αυτό τον κυκλοφοριακό φόρτο. Πρέπει να προσαρμοστούμε. Έλα όμως που είναι πολλοί αυτοί, που δεν το κάνουν!!! Συν τους επισκέπτες, που νομίζουν ότι επειδή βγήκαν στην επαρχία και ξεμαντρωθήκανε από την Αθήνα, μπορούν να γκαζώνουν για να ξεμπουκώσουν, λες και δεν υπάρχει αύριο...εκρηκτικό κοκτέηλ! Συν τους πιωμένους...άστα να πάνε!
Τον υπόλοιπο χρόνο υπάρχει η εγγενής επικινδυνότητα λόγω κακού σχεδιασμού, στενότητας ή απαρχαιωμένου οδικού δικτύου, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος ο κυκλοφοριακός φόρτος και αν είσαι στοιχειωδώς προσεκτικός, παλεύεται. 

Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική δικαιολογείται η προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο. Δηλαδή πάει ο άλλος με τα όρια,συνήθως 50, και γίνεται προσπέραση στην διπλή και με κάποιον μαγικό τροπο λέμε αμπαλο τον άλλον;

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
56 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

 Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, δηλαδή επαρχιακός με κίνηση, αρκετές στροφές, που περνάει μέσα απο κατοικημένες περιοχές και ανεβοκατεβάζεις συνέχεια ταχύτητα, ο αυτοκινητόδρομος ειναι πολύ πιο οικονομικός. 

+100

ειδικα αν βαλεις στην εξισωση, τις αρκετες πιθανοτητες να πετυχεις νταλικα/κτελ στον επαρχιακο που θα σε παει καροτσακι δουλευοντας στις δικες του ταχυτητες και οχι σε αυτες που πρεπει, μεχρι να μπορεσεις να τον προσπερασεις (και μετα να σε ξαναπροσπερασει επειδη πρεπει να κανεις σταση για κατουρημα) 

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική δικαιολογείται η προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο.

Ο επαρχιακος δρομος εχει οριο 90 συνηθως (εκτος απο καποιες περιπτωσεις σε διασταυρωσεις που εχει 50/60/70). Και η γραμμη ειναι ειτε διπλη, ειτε διακεκομμενη 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Δεν ξέρω, όταν δουλεύετε δεν υπολογίζετε τι βγάζετε/ώρα? Προσωπικά δεν θα ήθελα να ήμουν στο αμάξι για +50% του χρόνου από το κανονικό (αρκεί να μην το κάνω road trip και άρα στάσεις, ετσι?) 

Μπορεί κάποιος να ταξιδεύει τελείως διεκπεραιωτικά και να βιάζεται να φτάσει ενώ άλλος να είναι με παρέα και να πηγαίνει σε νησί. Στην 2η περίπτωση και 1,5 φορά να κρατήσει η διαδρομή δεν πειράζει κανέναν.

Γιαυτό λέω ότι είναι υποκειμενικό

4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πολύ υψηλή κατανάλωση στην Εθνική μόνο αν εχεις κανένα αυτοκίνητο που βαράει 5,000 σαλ για να παει 120. Υπάρχει πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, τύπου 0.5λ/100, εφόσον ο επαρχιακός είναι κυρίως ευθεία και χωρίς κίνηση ώστε να διατηρείς μια σταθερή ταχύτητα 90-100 με 6η. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, δηλαδή επαρχιακός με κίνηση, αρκετές στροφές, που περνάει μέσα απο κατοικημένες περιοχές και ανεβοκατεβάζεις συνέχεια ταχύτητα, ο αυτοκινητόδρομος ειναι πολύ πιο οικονομικός. 

Δεν συμφωνώ, αν και ίσως παίζουν ρόλο κάποιες συνθήκες.

Σε επαρχιακό δρόμο θα έχει πολλές ευθείες που πας με 80-90 άρα στην μικρότερη δυνατή κατανάλωση. Μέσα από πόλεις κλπ μπορεί να περάσεις αλλά θα είναι για αρκετά μικρό κομμάτι της διαδρομής για να αυξήσει την κατανάλωση.

Από την άλλη στην Ιονία άμα πας με κάτω από 120 νομίζεις ότι είσαι σαν σταματημένος οπότε πρακτικά θα πηγαίνεις με 120-140 εύρος στο οποίο τα αμάξια καίνε πολύ.

Για μένα η διαφορά είναι μεγάλη και το έχω δει πολλές φορές, σε καμία περίπτωση μισό λίτρο.

Άμα πάω από επαρχιακό με ταχύτητα περίπου 70χαω θα κάψω 5 λίτρα ενώ από εθνική με 130 θα κάψω 7-7,5

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Άμα πάω από επαρχιακό με ταχύτητα περίπου 70χαω θα κάψω 5 λίτρα ενώ από εθνική με 130 θα κάψω 7-7,5

Τι αμαξι εχεις?

Edit: ο φιλος επελεξε να μου στειλει pm για να μου πει οτι πηγαινει με 40-70 στους επαρχιακους δρομους. Οκ, με τοσο χαμηλη ταχυτητα εχει οικονομια και φτανει 1 μερα μετα. Παμε παρακατω

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Δημοσ.
4 hours ago, SabotazNic said:

Ο επαρχιακος δρομος εχει οριο 90 συνηθως (εκτος απο καποιες περιπτωσεις σε διασταυρωσεις που εχει 50/60/70). Και η γραμμη ειναι ειτε διπλη, ειτε διακεκομμενη 

Ναι τι διαφορετικό λέω; Έχει λογική το ποστ του φίλου;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tzotzo είπε

Ναι τι διαφορετικό λέω; Έχει λογική το ποστ του φίλου;

Αναφερεις οτι σε επαρχιακους δρομους εχει διπλη γραμμη και οριο 50. Δεν ισχυει τελικα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Τι αμαξι εχεις?

Edit: ο φιλος επελεξε να μου στειλει pm για να μου πει οτι πηγαινει με 40-70 στους επαρχιακους δρομους. Οκ, με τοσο χαμηλη ταχυτητα εχει οικονομια και φτανει 1 μερα μετα. Παμε παρακατω

Ό,τι θες διαβάζεις? Δεν είπα ποτέ ότι πάω με 40.

Σε επαρχιακό δρόμο θα κινηθώ όσο μου επιτρέπει η ροή του δρόμου. Συνήθως σε ταξίδι θα είναι 60-90 ανάλογα τα σημεία.

Τεσπα, το να μπαίνω σε αυτή την συζήτηση δημοσίως δεν έχει νόημα γιατί δεν βγάζει νόημα στους άλλους. Απλά να διαβάζεις πιο προσεκτικά και μην κρατάς ό,τι θέλεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν μιας και το έχω κανει πολλές φορές το ταξίδι και το έχω ψαξει πολύ.

Για την διαδρομή Γιαννενα -> Αρτα έχουμε:

Διόδια τεροβου, μπορεις να τα αποφύγεις και να πας απο τον παλιο δρομο Γιαννεα->Αρτα. Επιβαρυνση 10 λεπτα παραπάνω μαξ. 

Διόδια Μενιδιου, μπορεις να πας απο τον παλιο δρόμο αλλα δεν πολυ αξίζει. 

Διοδια Αγγελοκάστρου τα πληρώνεις, δεν μπορεις να τα αποφύγεις, το εχω κάνει δεν αξιζει!

Διόδια Κλοκόβας τα αποφέυγεις με τον εξής τρόπο: Εχει πέσει μια γέφυρα στον παλιο δρόμο Αντίρριο - Αγρίνιο και τα πλευρικά διόδια Γαβρολίμνης είναι ανοιχτά. Οπότε, πληρώνεις διόδια Αγγελοκάστρου, βγάινεις στην έξοδο Γαβρολίμνης (χωρις να πληρώσεις) και πας απο τον παλιό δρομο μέχρι το αντιρριο (10 λεπτα απόσταση 6-7 ειναι απο την ΕΟ, γλιτώνεις 3.5 ευρω για 3 λεπτα χρόνο!). 

Πας απέναντι με το καραβάκι και γλιτώνεις 7 ευρώ. 

Μετά για το κομμάτι Ριο->Κόρινθο, πας απο τον παλιό δρόμο Ριο -> Σελιανιτικα για να αποφύγεις τα διόδια του Ριου (2.30Ε) σπαταλώντας 5-10 λεπτά παραπάνω χρόνο. 

Τα διόδια Ελαιώνα και Κιάτου δεν μπορεις να τα αποφύγεις, δεν αξίζει. Μπορεις να αποφύγεις διόδια Ρίου να πληρώσεις διόδια Ελευσίνας και μετα να μπεις Αθηνα χωρίς να μπεις Αττικη οδο:

Με αυτην την σειρά να αποφύγεις τα διόδια:

  1. Παίρνεις καράβι για να κανεις και διάλλειμα
  2. Διόδια Κλοκοβάς με το κολπάκι απο γαβρολίμνη (δεν υπάρχει λογος να τα πληρώσεις)
  3. Διόδια Ρίου (κλεψια μεγάλη τα διοδια ρίου !)
  4. Διόδια Τερόβου (πας απο τον παλιό δρομο)
  5. Διόδια Μενιδίου 

Στις παρακάμψεις που σου ειπα, θα σπαταλήσεις παραπάνω χρόνο 5-10 λεπτα ΚΑΙ ΟΧΙ παραπάνω βενζίνη, γιατι θα πηγαίνεις με μικρότερη ταχύτητα!

Επεξ/σία από flienky
  • Like 2
Δημοσ.

Να μπλέξεις με επαρχιακούς, κακοσυντήρητους, με μπαλώματα και χαλίκια (να φας και κανένα), για να γλυτώσεις τι? Αν το κάνεις καθημερινά οκ, αλλά για ένα ταξίδι?

Δημοσ.
21 hours ago, SabotazNic said:

Αναφερεις οτι σε επαρχιακους δρομους εχει διπλη γραμμη και οριο 50. Δεν ισχυει τελικα.

Ποιος το λέει; Κάνε Αθήνα - Πόρτο Χέλι. Μετρημένα τα σημεία που μπορείς να κάνεις προσπέραση νόμιμα και το όριο στη πλειονότητα είναι 50. Κάνε Αθήνα- Παύλιανη. Πέρα από ένα σημείο στην Θήβα δεν είναι πάνω από 10 τα σημεία που μπορείς να κάνεις προσπέραση νομιμα και το όριο είναι 50. 

Είναι χιλιάδες τα χιλιόμετρα επαρχιακών δρόμων στην Ελλάδα που εν γένει είναι πολύ επικίνδυνα. Οι λόγοι αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Πολύ κακό, ελλιπές οδικό δίκτυο και επικίνδυνοι ντόπιοι. Διαφωνείς κάπου;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Ποιος το λέει; Κάνε Αθήνα - Πόρτο Χέλι. Μετρημένα τα σημεία που μπορείς να κάνεις προσπέραση νόμιμα και το όριο στη πλειονότητα είναι 50. Κάνε Αθήνα- Παύλιανη. Πέρα από ένα σημείο στην Θήβα δεν είναι πάνω από 10 τα σημεία που μπορείς να κάνεις προσπέραση νομιμα και το όριο είναι 50. 

Είναι χιλιάδες τα χιλιόμετρα επαρχιακών δρόμων στην Ελλάδα που εν γένει είναι πολύ επικίνδυνα. Οι λόγοι αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Πολύ κακό, ελλιπές οδικό δίκτυο και επικίνδυνοι ντόπιοι. Διαφωνείς κάπου;

Ειπες το συνηθες ειναι 50, το οποιο δεν ισχυει. Το οτι βρηκες 2 παραδειγματα δεν αναιρει οτι ειναι οι εξαιρεσεις. Btw, για Πορτο Χελι δεν ξερω, αλλα μεχρι Μπραλο για Θηβα μια χαρα βλεπω καλο δρομο.

Μπορω και εγω να σου πω οτι στο Πηλιο δυσκολα προσπερνας. 

Δημοσ.
2 hours ago, SabotazNic said:

Ειπες το συνηθες ειναι 50, το οποιο δεν ισχυει. Το οτι βρηκες 2 παραδειγματα δεν αναιρει οτι ειναι οι εξαιρεσεις. Btw, για Πορτο Χελι δεν ξερω, αλλα μεχρι Μπραλο για Θηβα μια χαρα βλεπω καλο δρομο.

Μπορω και εγω να σου πω οτι στο Πηλιο δυσκολα προσπερνας. 

Τα όρια στους επαρχιακούς δρόμους είναι συνήθως 50. Και η πλειονότητα των δρόμων έχουν διπλή γραμμή. Θες να μου πεις σε τι διαφωνείς και γιατί επιμένεις τόσο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Τα όρια στους επαρχιακούς δρόμους είναι συνήθως 50. Και η πλειονότητα των δρόμων έχουν διπλή γραμμή. Θες να μου πεις σε τι διαφωνείς και γιατί επιμένεις τόσο;

 

Untitled-2.png

Screenshot_20230821_003524_Opera.jpg

Επεξ/σία από SabotazNic

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...