Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 hours ago, Evangelos Anagnostou said:

Εχοντας κάνει το Γιάννενα Πάτρα απειρες φορές την δεκαετία 2000-2010, ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα τμήματα οδού στην ευρώπη τότε, έχω να πω πως ούτε και να με πληρώνανε δεν θα πήγαινα από τον παλιά εθνική. 

Και το φέρυ αν δεν το δεις σαν τουριστική εμπειρία είναι σαν να τιμωρείς τον εαυτό σου να κάνεις τα 30δευτερολεπτα διέλευσης σε μίση+ ώρα. (Με αυτούς έχω άλλες κακές εμπειρίες που έκλειναν την διέλευση κάθε ιούνιο όταν ηθελαν να πιέσουν οι λιμενεργάτες τους εργοδότες, και την πλήρωνε ο άσχετος κόσμος, πριν την γέφυρα = τρίτος κόσμος) 

Η επικινδυνοτητα των επαρχιακών δρόμων έγκειται κατά κανόνα στην υπερβολική αυτοπεποίθηση των "ντόπιων" της κάθε περιοχής που επειδή νομίζουν ότι ξέρουν τους δρόμους πηγαίνουν σαν τρελοί και κάνουν προσπεράσεις από εκεί που δεν το περιμένεις. Αυτά σε συνδυασμό με την αμπαλοσυνη των διαφόρων τουριστών οδηγών(Ελλήνων και ξένων) κάνουν την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ρωσική ρουλέτα. 

Αν είσαι Κλάιν τύπος οδηγου πας επαρχιακό δρόμο και λες τι ωραία διαδρομη, αν είσαι όμως προσεκτικός οδηγός, η οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ειδικά καλοκαίρι είναι μαρτυριο

  • Like 3
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν οντως πας απ τον παλιο που δεν το συστηνω, οταν φτάσεις σε ένα χωριό που λέγεται Ρίβιο πηγαινε με το οριο ταχύτητας (50 χλμ) διότι ειναι ευθεια και στηνουνε εκει. Παλιοτερα πριν φτιαχτεί η Ιονια σου παιζανε τα φωτα καποιοι που περναγανε πριν απο σενα για να προετοιμαστεις να κοψεις... Παντως μην μπλεξεις απ τον παλιο,το πολυ πολυ παρε το φερυ αφού δεν βιάζεστε κι αποφυγε το Τεροβο αφου το ξερεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Σε 3 SUV (C, B segments), που το έχω δοκιμάσει στους αυτοκινητόδρομους, είδα διαφορά 1,5-2 λίτρα στα 100χλμ λιγότερο, από τα 130 στα 110.

Στα 90χλμ/ω βλέπω μέχρι και 2,5-2,8 λίτρα στα 100χλμ, λιγότερο από τα 130χλμ/ω.

Αυτό ίσως να οφείλεται στη αεροδυναμική και το βάρος των SUV.

Υποθέτω ότι σε αυτοκίνητα με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή, οι διαφορές κατανάλωσης θα είναι μικρότερες.

Βέβαια στην Ιονία με καλό αμάξι και 90 είναι λίγο μαρτύριο... :)

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Σε 3 SUV (C, B segments), που το έχω δοκιμάσει στους αυτοκινητόδρομους, είδα διαφορά 1,5-2 λίτρα στα 100χλμ λιγότερο, από τα 130 στα 110.

Στα 90χλμ/ω βλέπω μέχρι και 2,5-2,8 λίτρα στα 100χλμ, λιγότερο από τα 130χλμ/ω.

Αυτό ίσως να οφείλεται στη αεροδυναμική και το βάρος των SUV.

Υποθέτω ότι σε αυτοκίνητα με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή, οι διαφορές κατανάλωσης θα είναι μικρότερες.

Σε S cross 1.4  η διαφορά 110 με 130 ειναι κατι δεκαδικά... λιγότερο από 0,5 του λίτρου.

Διαφορά κοντά στο 1 λίτρο βλέπω στα 100 με 150

Δημοσ.

Στο Γιάννενα - Φιλιππιάδα περνάμε 3-4 χωριά. Ξέρει κάποιος που υπάρχουν κάμερες; Θυμάμαι σε όλα έχει προειδοποίηση και μετρητές ταχύτητας.

Δημοσ.
On 17/08/2023 at 11:56, IoannisSM said:

Στο Γιάννενα - Φιλιππιάδα περνάμε 3-4 χωριά. Ξέρει κάποιος που υπάρχουν κάμερες; Θυμάμαι σε όλα έχει προειδοποίηση και μετρητές ταχύτητας.

Υπάρχει μια κάμερα η οποία δε λειτουργεί. Οπότε πρακτικά πουθενά.

 

 

Τελικά, για όποιον έχει την ίδια απορία με μένα, έγινε το ταξίδι. Απέφυγα Τέροβο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και πήρα φέρρυ. Το συστήνω το φέρρυ σε όποιον δε βιάζεται, γλιτώνεις 6,5€ για πλάκα και ξεκουράζεσαι. 

Στην επιστροφή δεν κατάφερα να κάνω το ίδιο. Στα διόδια της Ελευσίνας μας έκαναν αναστροφή λόγω του βυτιοφόρου που πήρε φωτιά και αναγκαστήκαμε να πάμε από Τρίκαλα. Μεγάλη ταλαιπωρία, δεν αξίζει να το κάνει κανείς χωρίς λόγο. Πιθανόν να το ένιωσα βέβαια έτσι επειδή έμεινα κολλημένος μιάμιση ώρα στην Ελευσίνα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι τρομερό ότι κάναμε αμάν να αναβαθμιστεί το οδικό δίκτυο της Ελλάδος & τώρα αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε ξανά απ τους παλιούς δρόμους. Το κόστος σε μερικές περιπτώσεις είναι πραγματικά μεγάλο. Χαρακτηριστικά Αθήνα-Ηγουμενίτσα, φτάνει σχεδόν τα 100€ πήγαινε-έλα. 😔 Αν έχει κανείς χρόνο & υπομονή, δεν βρίσκω το κακό να μετακινηθεί απ την παλιά εθνική.

Επεξ/σία από Hk2004gr
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Hk2004gr είπε

Είναι τρομερό ότι κάναμε αμάν να αναβαθμιστεί το οδικό δίκτυο της Ελλάδος & τώρα αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε ξανά απ τους παλιούς δρόμους. Το κόστος σε μερικές περιπτώσεις είναι πραγματικά μεγάλο. Χαρακτηριστικά Αθήνα-Ηγουμενίτσα, φτάνει σχεδόν τα 100€ πήγαινε-έλα. 😔 Αν έχει κανείς χρόνο & υπομονή, δεν βρίσκω το κακό να μετακινηθεί απ την παλιά εθνική.

+2:30 ωρες, +τουλαχιστον ενα 30αρι σε καυσιμα, +κινδυνος, +αν κοστολογησεις τον χρονο σου που θα χασεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

+2:30 ωρες, +τουλαχιστον ενα 30αρι σε καυσιμα, +κινδυνος, +αν κοστολογησεις τον χρονο σου που θα χασεις

Για κίνδυνο και κοστολόγηση χρόνου δεν ξέρω, είναι υποκειμενικά, αλλά για τα καύσιμα το συν ένα 30άρι δεν ξέρω από που προκύπτει.

Από την εθνική πηγαίνεις με υψηλές ταχύτητες και άρα πολύ υψηλή κατανάλωση οπότε το κόστος που έχω δει εγώ είναι πάντα υψηλότερο εκεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/8/2023 στις 3:09 ΜΜ, tzotzo είπε

Η επικινδυνοτητα των επαρχιακών δρόμων έγκειται κατά κανόνα στην υπερβολική αυτοπεποίθηση των "ντόπιων" της κάθε περιοχής που επειδή νομίζουν ότι ξέρουν τους δρόμους πηγαίνουν σαν τρελοί και κάνουν προσπεράσεις από εκεί που δεν το περιμένεις. Αυτά σε συνδυασμό με την αμπαλοσυνη των διαφόρων τουριστών οδηγών(Ελλήνων και ξένων) κάνουν την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ρωσική ρουλέτα. 

Αν είσαι Κλάιν τύπος οδηγου πας επαρχιακό δρόμο και λες τι ωραία διαδρομη, αν είσαι όμως προσεκτικός οδηγός, η οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ειδικά καλοκαίρι είναι μαρτυριο

Θα συμφωνήσω ως οδηγός σε επαρχιακό δρόμο, υπό την εξής έννοια...Οι δρόμοι μας (επαρχιακοί δηλαδή), δεν είναι φτιαγμένοι για να υποδεχτούν τον κυκλοφοριακό φόρτο του καλοκαιριού. Ή μάλλον μπορούν να τον υποδεχτούν, αλλά εμείς που έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο κάνοντας προσπεράσεις σε άμπαλους οδηγούς που βραδυπορούν κλπ, δεν μπορούμε να οδηγούμε με τον ίδιο τρόπο σε αυτό τον κυκλοφοριακό φόρτο. Πρέπει να προσαρμοστούμε. Έλα όμως που είναι πολλοί αυτοί, που δεν το κάνουν!!! Συν τους επισκέπτες, που νομίζουν ότι επειδή βγήκαν στην επαρχία και ξεμαντρωθήκανε από την Αθήνα, μπορούν να γκαζώνουν για να ξεμπουκώσουν, λες και δεν υπάρχει αύριο...εκρηκτικό κοκτέηλ! Συν τους πιωμένους...άστα να πάνε!
Τον υπόλοιπο χρόνο υπάρχει η εγγενής επικινδυνότητα λόγω κακού σχεδιασμού, στενότητας ή απαρχαιωμένου οδικού δικτύου, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος ο κυκλοφοριακός φόρτος και αν είσαι στοιχειωδώς προσεκτικός, παλεύεται. 

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 1
Δημοσ.
On 14/08/2023 at 14:36, NikosKallithea said:

Μονο την γέφυρα να γλυτώσεις έβγαλες και περισσεύματα, ασε τα υπόλοιπα

Τη γέφυρα τη γλυτώνεις και με το καράβι, σε πολύ μεγάλο βαθμό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mechpanos είπε

Θα συμφωνήσω ως οδηγός σε επαρχιακό δρόμο, υπό την εξής έννοια...Οι δρόμοι μας (επαρχιακοί δηλαδή), δεν είναι φτιαγμένοι για να υποδεχτούν τον κυκλοφοριακό φόρτο του καλοκαιριού. Ή μάλλον μπορούν να τον υποδεχτούν, αλλά εμείς που έχουμε συνηθίσει να οδηγούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο κάνοντας προσπεράσεις σε άμπαλους οδηγούς που βραδυπορούν κλπ, δεν μπορούμε να οδηγούμε με τον ίδιο τρόπο σε αυτό τον κυκλοφοριακό φόρτο. Πρέπει να προσαρμοστούμε. Έλα όμως που είναι πολλοί αυτοί, που δεν το κάνουν!!! Συν τους επισκέπτες, που νομίζουν ότι επειδή βγήκαν στην επαρχία και ξεμαντρωθήκανε από την Αθήνα, μπορούν να γκαζώνουν για να ξεμπουκώσουν, λες και δεν υπάρχει αύριο...εκρηκτικό κοκτέηλ! Συν τους πιωμένους...άστα να πάνε!
Τον υπόλοιπο χρόνο υπάρχει η εγγενής επικινδυνότητα λόγω κακού σχεδιασμού, στενότητας ή απαρχαιωμένου οδικού δικτύου, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος ο κυκλοφοριακός φόρτος και αν είσαι στοιχειωδώς προσεκτικός, παλεύεται. 

Σχετικο-ασχετο με το θέμα.. Μένω Κοζάνη και ήθελα να πάω Αθήνα πριν λίγες ημέρες. Επέλεξα αντι της κλασικής διαδρομής που πηγαινουν οι περισσοτεροι απο εδώ δηλαδή Κοζάνη-Σαραντάπορο-Ελασσώνα-Λάρισα και μετά Ε.Ο. να πάω απο εγνατία πολύμυλο μέχρι κόμβο κλειδίου και απο εκει την κλασική διαδρομή Θεσσαλονικη-Αθήνα. Με την επιστροφή σε Κοζάνη απο την ίδια διαδρομη μου βγήκε 20€ επιπλέον σε διόδια και κάνα 20αρι σε βενζίνη (480χλμ περίπου έναντι 560χλμ από κλειδί) αλλά το γεγονός και μόνο ότι φέτος δεν έμπλεξα με φορτηγά και πάντος είδους άλλα τέτοια του άθλιου επαρχιακού δικτύου Κοζάνη-Λάρισα όπως τις προηγούμενες φορές άξιζε τα επιπλέον χρήματα. Η ασφάλεια αξίζει και με το παραπάνω. Ελπίζω σύντομα να τελειώσει και το βόρειο τμήμα του Ε65 ώστε να πηγαινουμε απο Εγνατία και ας έχει και μερικά διόδια

Επεξ/σία από bbbb
  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Από την εθνική πηγαίνεις με υψηλές ταχύτητες και άρα πολύ υψηλή κατανάλωση οπότε το κόστος που έχω δει εγώ είναι πάντα υψηλότερο εκεί.

Ναι για τα καύσιμα λάθος υπολογισμός.

Δεν παίζει να οδηγήσεις σε αυτοκινητόδρομο, με φυσιολογικές πάντα ταχύτητες, και απλά να κάψεις περισσότερο από ότι στους επαρχιακούς δρόμους που δεν έχεις σταθερή ταχύτητα. Είναι απλά αδύνατον. 

13 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

κοστολόγηση χρόνου δεν ξέρω, είναι υποκειμενικά,

Δεν ξέρω, όταν δουλεύετε δεν υπολογίζετε τι βγάζετε/ώρα? Προσωπικά δεν θα ήθελα να ήμουν στο αμάξι για +50% του χρόνου από το κανονικό (αρκεί να μην το κάνω road trip και άρα στάσεις, ετσι?) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...