Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο το benchmark tool. Δεν ειδα επιλογη για reflex απλα τα εβαλα ολα max και ετρεξα. Δεν ξερω αν το παιχνιδι ειναι πιο μπροστα σε patches συγκριτικα με το benchmark tool που εχουν βγαλει. 

Screenshot_1.png

  • Like 1
  • Απαντ. 13,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 12:37 ΜΜ, Westbaum είπε

'Eνα ακόμα παιχνίδι με  in game benchmark είναι και το RDR2

Μιας και το wukong μου επρηξε τα .... αφου ο,τι κινεζικο και να βαλω, αυτο βγαζει τα ιδια,
RDR2 4K ultra ολα - favor quality στο τερμα

Και πιο σημαντικά -γιατι το RDR2 μπορει να εχει τελεια εικονογραφια, αλλά δεν εχει τιποτα απο τα καινουργια κολπα-
ετρεξα το GTA5 enhanced 4K maximum RT , που τουλαχιστον εχει rtgi, reflections κλπ
Βεβαια το GTA5 δεν εχει results page 😁 αλλά βασικά ειδα απο ~160κατι μεχρι ~260κατι fps αναλογα τι δειχνει. Και στην τελικη εκρηξη στο τελος επεσε στιγμιαια στα 130κατι

RDR2.jpg

RDR21.jpg

gta enhanced 1.jpg

gta enhanced 2.jpg

  • Like 4
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 3:16 ΜΜ, _Petros_ είπε

Κοιτα, επειδη τοση ωρα παιδευομαι με τα κινεζικα και την 2Κ αναλυση με dlss quality,
μπορω να σου πω με τεραστια ακριβεια και σιγουρια πως σε αυτα τα settings βλεπω ΕΝΑ ΚΑΡΟ artifacts, τα οποια πολυ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στο "κανονικο" μου mode, δηλ 4Κ performance fg.
πχ τα γρασιδια "μπλεκονται" μεταξυ τους ενω ειναι πεντακαθαρα στο "κανονικο" μου mode, οι πευκοβελονες οταν πισω εχει αλλο δεντρο με πευκοβελονες γινοται ενας αχταρμας κλπ κλπ.
Ειμαι 1000% σιγουρος οτι αν σε βαλω σε blind test -χωρις να δεις τα settings καθε φορα- θα εβαζες στοιχημα (και θα το εχανες) για το ποιο απο τα δυο εχει artifacts, ποιο ειναι ποιο.

Είναι διαφορετικά τα artifacts που λες, που προκύπτουν από τις TAA-based λύσεις για anti-aliasing (το οποίο χρησιμοποιεί και το DLSS) και τα οποία φαίνεται εντονότερα σε χαμηλές αναλύσεις/framerate.

Σε σχέση με τα dis-occlusion artifacts και ghosting που προκαλεί το FG (και ακόμα περισσότερο το MFG) γιατί δεν υπάρχει ακόμα η πληροφορία από την game engine, ή αυτή που υπάρχει (motion vectors) δεν φτάνει για να αποδόσει την εικόνα σωστά.

Είναι άτοπο να συγκρίνεις 4K με MFG vs QHD + DLSS quality γιατί αλλού χάνει το καθένα.

Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 4:15 ΜΜ, just getting started είπε

Είναι άτοπο να συγκρίνεις 4K με MFG vs QHD + DLSS quality γιατί αλλού χάνει το καθένα.

Δεν νομιζω οτι ειναι καθολου άτοπο!
Το αντιθετο μαλιστα, αφου το ζητουμενο είτε με τον ενα τροπο είτε με τον αλλον ειναι να παιξεις με την καλυτερη ποιοτητα εικονας και framerate.
Και η μεγαλυτερη αναλυση με mfg και ελαφρυτερο dlss παραγει πολυ καλυτερη εικονα απο τη χαμηλοτερη αναλυση χωρις mfg και με βαρυτερο dlss.
Τελικα αυτό ειναι που μετράει. Το τελικο αποτελεμα που παιζεις!
Τα υπόλοιπα ειναι για τους youtubers που γυρευουν κλικς.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 4:22 ΜΜ, _Petros_ είπε

Δεν νομιζω οτι ειναι καθολου άτοπο!
Το αντιθετο μαλιστα, αφου το ζητουμενο είτε με τον ενα τροπο είτε με τον αλλον ειναι να παιξεις με την καλυτερη ποιοτητα εικονας και framerate.
Και η μεγαλυτερη αναλυση με mfg και ελαφρυτερο dlss παραγει πολυ καλυτερη εικονα απο τη χαμηλοτερη αναλυση χωρις mfg και με βαρυτερο dlss.
Τελικα αυτό ειναι που μετράει. Το τελικο αποτελεμα που παιζεις!
Τα υπόλοιπα ειναι για τους youtubers που γυρευουν κλικς.

 

Επέκταση  

Οκ ίσως δεν το έκανα κατανοητό.

Το δίκαιο είναι να συγκρίνεις 4K quality MFG ON vs 4K quality FG OFF. Εκεί θα δεις τα MFG artifacts.

Αλλιώς συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

Το ότι 4K dlss quality > 1440p dlss quality, δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε έχει να κάνει με το FG. Αλλά επειδή έχεις πάνω από διπλάσια pixel σαν input resolution.

Επίσης αν πας σε ένα 4K monitor και το γυρίσεις σε 1440p προφανώς θα έχεις ακόμα χειρότερο οπτικό αποτέλεσμα λόγω scaling.

Τέλος, με μπέρδεψες, τι εννοείς ελαφρύτερο dlss? Το κόστος του dlss είναι ανεξάρτητο του FG, και είναι καθαρά tied στο input vs output res και το hw της κάρτας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έκανα update μετά από κάποιες ώρες,μιας και έχω χάλια σύνδεση εδώ που είμαι τώρα.Το pt είναι very high.Το bench επιμένει high😏.Έβαλα και μία εικόνα μέσα από το παιχνίδι,με 60 resolution scale όπως παίζω.Ας βάλει κάποιος με 5080 κάποια benches.To fg off φαίνεται από το κινέζικο σύμβολο..

1.JPG

2.JPG

9.JPG

Επεξ/σία από spi79
  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 5:48 ΜΜ, just getting started είπε

1- Επίσης αν πας σε ένα 4K monitor και το γυρίσεις σε 1440p προφανώς θα έχεις ακόμα χειρότερο οπτικό αποτέλεσμα λόγω scaling.

2- Τέλος, με μπέρδεψες, τι εννοείς ελαφρύτερο dlss? Το κόστος του dlss είναι ανεξάρτητο του FG, και είναι καθαρά tied στο input vs output res και το hw της κάρτας.

1- το να μπλεκονται τα γραφικα όταν αλλιως ειναι πεντακαθαρα δεν ειναι θεμα native αναλυσης του μονιτορ, βλ. τα παραδειγματα που εδωσα.

2- ισως εδω εγω να μην το εγραψα κατανοητα. ελαφρυτερο dlss ειναι πχ το performance απο το quality.

Οσο για τα περιβοητα τελευταια mfg artifacts, πρωτον, περα απο καποια transparencies υπο γωνιες, πραγματικα θες μεγεθυντικο φακο και προσοχη για να τα εντοπισεις (ενω με καθε νεους drivers θες ακομα μεγαλυτερο φακό και υπομονη) και δευτερον, οπως εγραψα πιο πανω όταν η εναλλακτικη σου ειναι τελικα χαμηλοτερη αναλύση/χαμηλοτερο framerate/χειροτερη ποιοτητα εικονας ή mfg, νομιζω η επιλογη ειναι πανευκολη.
:)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο cp με dlssq και fg ειδα μια μικρη αυξηση στα fps αλλα οχι κατι σοβαρο απο 129 πηγε 132 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Arkin μπορείς να τρέξεις μία το Tomb Raider να συγκρίνω 4080 Super με 5070 ti?

Επεξ/σία από Inler
Δημοσ.

Σήμερα ο επιτάφιος βγήκε νωρίτερα για τους 4090 users

Με τη βοήθεια των καλυτερων overclokers που έφερα από τα βάθη τις κίνας

  • Like 4
  • Sad 1
  • Haha 2
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 6:05 ΜΜ, _Petros_ είπε

1- το να μπλεκονται τα γραφικα όταν αλλιως ειναι πεντακαθαρα δεν ειναι θεμα native αναλυσης του μονιτορ, βλ. τα παραδειγματα που εδωσα.

2- ισως εδω εγω να μην το εγραψα κατανοητα. ελαφρυτερο dlss ειναι πχ το performance απο το quality.

Οσο για τα περιβοητα τελευταια mfg artifacts, πρωτον, περα απο καποια transparencies υπο γωνιες, πραγματικα θες μεγεθυντικο φακο και προσοχη για να τα εντοπισεις (ενω με καθε νεους drivers θες ακομα μεγαλυτερο φακό και υπομονη) και δευτερον, οπως εγραψα πιο πανω όταν η εναλλακτικη σου ειναι τελικα χαμηλοτερη αναλύση/χαμηλοτερο framerate/χειροτερη ποιοτητα εικονας ή mfg, νομιζω η επιλογη ειναι πανευκολη.
:)

Επέκταση  

το x3 ειναι οκ στα περισσοτερς παιχνιδια ,το x4 απλα δεν θα επρεπε να υπαρχει ,ειναι αηδια

  Στις 18/4/2025 στις 6:38 ΜΜ, Tambas91 είπε

Σήμερα ο επιτάφιος βγήκε νωρίτερα για τους 4090 users

image.png.18d1b748e0f0fa129da3513f8bb4b675.png

Με τη βοήθεια των καλυτερων overclokers που έφερα από τα βάθη τις κίνας

cd c:/ 

 

  • Haha 2
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 6:38 ΜΜ, Inler είπε

Arkin μπορείς να τρέξεις μία το Tomb Raider να συγκρίνω 4080 Super με 5070 ti?

Το βαζω να κατεβαινει απο steam και τρεχω. Τι αναλυση να τρεξω? Highest fixed ετσι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά θα σας το ξαναγράψω γτ μπορεί να υπάρξει παρανόηση.

Όταν τρέχετε benchmark το wukong μέσα από το παιχνίδι υπάρχει bug (σε αρκετά PCs) και γυρίζει το ray tracing σε high και βγάζει παραπάνω fps.

Να το τρέχετε μέσω του benchmark tool όπου το very high παραμένει.(και ας είναι το tool σε παλιότερη version,δεν κερδίζετε κάτι αξιόλογο)

Αυτά για να μη σπάσετε το κεφάλι σας γτ την έχει μεγαλυτερη από τη δικιά μου 😁

Επεξ/σία από Sprou
Δημοσ.
  Στις 18/4/2025 στις 6:43 ΜΜ, Sprou είπε

Παιδιά θα σας το ξαναγράψω γτ μπορεί να υπάρξει παρανόηση.

Όταν τρέχετε benchmark το wukong μέσα από το παιχνίδι υπάρχει bug (σε αρκετά PCs) και γυρίζει το ray tracing σε high και βγάζει παραπάνω fps.

Να το τρέχετε μέσω του benchmark tool όπου το very high παραμένει.(και ας είναι tool σε παλιότερη version,δεν κερδίζετε κάτι αξιόλογο)

Αυτά για να μη σπάσετε το κεφάλι σας γτ την έχει μεγαλυτερη από τη δικιά μου 😁

Επέκταση  

Σε εμενα απο το game δουλευει κομπλε

  • Like 1
Δημοσ.

Arkin 1440P

Και εγώ από το benchmark tool το έτρεξα αλλά τα νούμερα μου φάνηκαν κάπως περίεργα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...