akoinonitos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, Aris-leme είπε Δεν βλεπω πουθενα 70fps
just getting started Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 1 hour ago, akoinonitos said: Δεν βλεπω πουθενα 70fps Τι εννοείς, ίσα ίσα και πιο κάτω είναι σε Jedi Survivor και Hogwarts Legacy. Το πρώτο συνεχόμενα drops κάτω από 60, το δεύτερο μόνιμα σχεδόν. Για να μην μιλήσω για τα 1% που θα έλεγε κανείς ότι είναι από 1-2 γενιές πίσω CPUs. Και αυτό με 1440p internal resolution, που πρακτικά είναι και οι ρεαλιστικές ρυθμίσεις για 4090 + RT (4K dlss quality).
Arkin Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 9 ώρες πριν, akoinonitos είπε Eγω θυμαμαι να λες οτι στο alan wake επαιζες μια χαρα και μας εβαζες και εικονες με dlss perf vs native ,θυμαμαι τοσο λαθος? Γτ να εχεις 90+ fps αφου χιλιες φορες εχεις πει παλαιοτερα οτι με fg επαιζες μια χαρα με 60fps. Εσυ τα ελεγες οχι εγω. Τελος παντων δεν ειναι κακες οι τεχνολογιες αλλα μην τα βγαζετε ολα ιδανικα. Ποτε ειπαμε οτι παιζαμε με 60fps μαζι με FG? Στα 100 νομιζω ελεγα με FG εκτος αν λες για τις βολτες που εκανα στο 2077 με path tracing με την 4070ti που ηταν στα 70fps αλλα για τις μαχες ειχα αναφερει οτι δεν ειναι καλο το latency. Δεν τα βγαζουμε ιδανικα. Αλλα ειναι 100 φορες καλυτερα απο οτι ηταν πριν 10 χρονια. Το 2007 που ηταν φθηνες οι καρτες το φθηνες σε εισαγωγικα μιας και η 8800gtx ειχε κανα 700αρι κοντα με 599msrp και με το ζορι ετρεχε σε 720p τα πιο βαρια παιχνιδια τοτε με καλα fps. Σημερα η 4060 των 280 ευρω ξεσκιζει με αυτες τις τεχνολογιες. Και ουτε θες τρελα cpu για καλα fps αν δεν τραβαει η cpu. Τοτε εριχνες ρυθμισεις επαιζες με λιγα fps η αναλυσεις δεν ειχες ουτε upscaling ουτε fg ουτε τιποτα. Σημερα εχουμε φωτορεαλιστικα γραφικα σε αρκετες περιπτωσεις και θελουμε και 4Κ 150fps native. Δεν γινεται αυτο ειναι τρομερες οι απαιτησεις για κατι τετοιο και ειναι λογικο. 1
just_a_dude Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Πολύ αξία δίνουμε στην ανικανότητα ορισμένων studios..
Arkin Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Πολύ αξία δίνουμε στην ανικανότητα ορισμένων studios.. Παντα δεν υπηρχαν αυτα τα studios? Ποσα ηταν αυτα που οντως ηξεραν να γραφουν κωδικα σωστο για το hardware του υπολογιστη? Ειναι πανω απο 5? Τοτε γιατι δεν παραπονιομασταν οτι η 280x πχ ετρεχε στα 32fps το warhead σε 900p η που το πρωτο far cry γονατιζε τα παντα? Τοτε εδιναν γραφικα οποτε δεν εφταιγαν οι καρτες? Λιγοι ξερουν να φτιαχνουν παιχνιδια για υπολογιστη να τρεχουν καλα δηλαδη και να εκμεταλλευονται οπως πρεπει cpu/gpu. 1
akoinonitos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Arkin είπε Ποτε ειπαμε οτι παιζαμε με 60fps μαζι με FG? Στα 100 νομιζω ελεγα με FG εκτος αν λες για τις βολτες που εκανα στο 2077 με path tracing με την 4070ti που ηταν στα 70fps αλλα για τις μαχες ειχα αναφερει οτι δεν ειναι καλο το latency. Δεν τα βγαζουμε ιδανικα. Αλλα ειναι 100 φορες καλυτερα απο οτι ηταν πριν 10 χρονια. Το 2007 που ηταν φθηνες οι καρτες το φθηνες σε εισαγωγικα μιας και η 8800gtx ειχε κανα 700αρι κοντα με 599msrp και με το ζορι ετρεχε σε 720p τα πιο βαρια παιχνιδια τοτε με καλα fps. Σημερα η 4060 των 280 ευρω ξεσκιζει με αυτες τις τεχνολογιες. Και ουτε θες τρελα cpu για καλα fps αν δεν τραβαει η cpu. Τοτε εριχνες ρυθμισεις επαιζες με λιγα fps η αναλυσεις δεν ειχες ουτε upscaling ουτε fg ουτε τιποτα. Σημερα εχουμε φωτορεαλιστικα γραφικα σε αρκετες περιπτωσεις και θελουμε και 4Κ 150fps native. Δεν γινεται αυτο ειναι τρομερες οι απαιτησεις για κατι τετοιο και ειναι λογικο. και το 1821 δεν υπηρχαν υπολογιστες 9 ώρες πριν, just getting started είπε Τι εννοείς, ίσα ίσα και πιο κάτω είναι σε Jedi Survivor και Hogwarts Legacy. Το πρώτο συνεχόμενα drops κάτω από 60, το δεύτερο μόνιμα σχεδόν. Για να μην μιλήσω για τα 1% που θα έλεγε κανείς ότι είναι από 1-2 γενιές πίσω CPUs. Και αυτό με 1440p internal resolution, που πρακτικά είναι και οι ρεαλιστικές ρυθμίσεις για 4090 + RT (4K dlss quality). Το ειδα απο εκει που το ειχε ,δεν ειδα πιο πισω , παμε τωρα στα facts. Στο jedi survivor ,η διαφορα native με dlss performance ειναι 10-15 fps ,ακομα και σε dlss performance η καρτα παιζει στο 90-99% με καποια drops στα 80. Αυτο δλδ πιστευετε οφειλεται στο cpu η στο οτι το παιχνιδι ειναι για το αναθεμα? Με τοσα stutters που βλεπουμε ενω η καρτα ειναι στο 95-99% σε native αν ανοιξεις fg θα εξαφανιστουν τα stutters και θα γινει smooth το παιχνιδι? Παμε τωρα στο hogwarts, το εχουμε τρεξει ποσοι εδωμεσα ,τοσο χαλια fps που βγαζει ο Daniel δεν εχει βγαλει κανεις μας. Ισως εχει θεμα το συστημα του, με την 7800xt και τον 13600k με rt και max settings μεσα στο hogsmead Με τον 14700k ειχα παραπανω νουμερα αλλα δεν εχω το βιντεο. Και παλι συζηταμε για 3 παιχνιδια στα ποσες 100αδες που απλα αυτοι που τα εφτιαξαν ηταν μαλλον δημοσιοι υπαλληλοι. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου από akoinonitos 3
nikos5800 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 10 ώρες πριν, Arkin είπε Παντα δεν υπηρχαν αυτα τα studios? Ποσα ηταν αυτα που οντως ηξεραν να γραφουν κωδικα σωστο για το hardware του υπολογιστη? Ειναι πανω απο 5? Τοτε γιατι δεν παραπονιομασταν οτι η 280x πχ ετρεχε στα 32fps το warhead σε 900p η που το πρωτο far cry γονατιζε τα παντα? Τοτε εδιναν γραφικα οποτε δεν εφταιγαν οι καρτες? Λιγοι ξερουν να φτιαχνουν παιχνιδια για υπολογιστη να τρεχουν καλα δηλαδη και να εκμεταλλευονται οπως πρεπει cpu/gpu. Στα παλιά τα χρόνια 😜τα πράγματα ήταν πολύ μα πολύ χειρότερα για το PC gaming,τα τελευταία δέκα χρόνια η PC gaming βιομηχανία έχει κάνει τεράστια πρόοδο,με το dx12 πλέον κονσόλες και PC έχουν το ίδιο optimization και performance,βέβαια τα πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα,αν εξαφανίσουν το stuttering πιστεύω η γκρίνια θα σταματήσει στο 90% των περιπτώσεων 👍 1
thanosAIAS Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, akoinonitos είπε και το 1821 δεν υπηρχαν υπολογιστες Το ειδα απο εκει που το ειχε ,δεν ειδα πιο πισω , παμε τωρα στα facts. Στο jedi survivor ,η διαφορα native με dlss performance ειναι 10-15 fps ,ακομα και σε dlss performance η καρτα παιζει στο 90-99% με καποια drops στα 80. Αυτο δλδ πιστευετε οφειλεται στο cpu η στο οτι το παιχνιδι ειναι για το αναθεμα? Με τοσα stutters που βλεπουμε ενω η καρτα ειναι στο 95-99% σε native αν ανοιξεις fg θα εξαφανιστουν τα stutters και θα γινει smooth το παιχνιδι? Παμε τωρα στο hogwarts, το εχουμε τρεξει ποσοι εδωμεσα ,τοσο χαλια fps που βγαζει ο Daniel δεν εχει βγαλει κανεις μας. Ισως εχει θεμα το συστημα του, με την 7800xt και τον 13600k με rt και max settings μεσα στο hogsmead Με τον 14700k ειχα παραπανω νουμερα αλλα δεν εχω το βιντεο. Και παλι συζηταμε για 3 παιχνιδια στα ποσες 100αδες που απλα αυτοι που τα εφτιαξαν ηταν μαλλον δημοσιοι υπαλληλοι. Ίσως παίζει ρόλο και το ότι φτιάχνονται για μια ευρεία γκάμα συσκευών, από φορητά τύπου steam deck μέχρι κονσόλες και σούπερ PC. Βάλε και ότι χρησιμοποιούν μηχανές γραφικών γενικού τύπου όπως unreal και όχι custom made για κάθε παιχνίδι όπως θα ήταν το καλύτερο και γινόταν παλιά και έχεις αυτά τα αποτελέσματα. 1
just getting started Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2 hours ago, akoinonitos said: Στο jedi survivor ,η διαφορα native με dlss performance ειναι 10-15 fps ,ακομα και σε dlss performance η καρτα παιζει στο 90-99% με καποια drops στα 80. Αυτο δλδ πιστευετε οφειλεται στο cpu η στο οτι το παιχνιδι ειναι για το αναθεμα? Με τοσα stutters που βλεπουμε ενω η καρτα ειναι στο 95-99% σε native αν ανοιξεις fg θα εξαφανιστουν τα stutters και θα γινει smooth το παιχνιδι? Παμε τωρα στο hogwarts, το εχουμε τρεξει ποσοι εδωμεσα ,τοσο χαλια fps που βγαζει ο Daniel δεν εχει βγαλει κανεις μας. Ισως εχει θεμα το συστημα του, με την 7800xt και τον 13600k με rt και max settings μεσα στο hogsmead Με τον 14700k ειχα παραπανω νουμερα αλλα δεν εχω το βιντεο. Και παλι συζηταμε για 3 παιχνιδια στα ποσες 100αδες που απλα αυτοι που τα εφτιαξαν ηταν μαλλον δημοσιοι υπαλληλοι. Δεν είπε κανείς ότι φταίνε τα CPU για τα fps drops. Και δεν είναι μόνο τα 3 παιχνίδια, όλη σχεδόν η βιομηχανία κινείται προς την unreal. Αυτό είναι το θέμα. Σε αυτή την κωλομηχανή γραφικών αν οι devs δεν ξανά γράψουν όλες τις βιβλιοθήκες από την αρχή, το performance είναι άθλιο. Εκεί όντως το FG μπορεί να μην εξαλείφει τα drops, αλλά όντως κάνει την εμπειρία κάπως καλύτερη. Τώρα το γιατί βγάζεις τόσο καλύτερα νούμερα από τον Daniel, δεν ξέρω. Παρόλα αυτά και σε άλλους στο ίντερνετ λίγο που έψαξα παρόμοιο performance έχουν με 7800x3d. Ίσως παίζει ρόλο και το driver overhead της nvidia με την 4090, ίσως και οι Ίντελ απλά τα πάνε πολύ καλύτερα στο Hogwarts Legacy. 1
kkatzos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, akoinonitos είπε Με τον 14700k ειχα παραπανω νουμερα αλλα δεν εχω το βιντεο. Και τώρα που πήγες σε Nvidia θα έχεις χειρότερα νούμερα και από τον 13600, λόγω driver overhead. (Γενικά πάντως το συγκεκριμένο παιχνίδι παίζει καλύτερα σε Intel. Ξεκάθαρο αυτό)
akoinonitos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, kkatzos είπε Και τώρα που πήγες σε Nvidia θα έχεις χειρότερα νούμερα και από τον 13600, λόγω driver overhead. (Γενικά πάντως το συγκεκριμένο παιχνίδι παίζει καλύτερα σε Intel. Ξεκάθαρο αυτό) Θα το κατεβασω να το δω ,αμα εχεις κανενα save απο το hogsmead και μπορεις να το στειλεις να μην το ξεκιναω απο την αρχη θα βοηθουσε 8 λεπτά πριν, just getting started είπε Δεν είπε κανείς ότι φταίνε τα CPU για τα fps drops. Αυτο ειπωθηκε πιο πισω 1
just getting started Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 11 minutes ago, akoinonitos said: Αυτο ειπωθηκε πιο πισω Οκ δεν πολύ διάβασα τα προηγούμενα 😂 Αλλά στην τελική αν όντως οι Ίντελ/AMD έδιναν κανονικά άλματα στη τελευταία γενιά, θα ήταν πιο εύκολο να κάνουν brute force οι επεξεργαστές, όπως είδαμε να γίνεται στο παρελθόν με Arkham knight (από τότε η unreal...) και AC Unity. Βέβαια θα τεμπέλιαζαν και άλλο οι devs μετά... Είναι λίγο φαύλος κύκλος.
kkatzos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 38 λεπτά πριν, just getting started είπε Παρόλα αυτά και σε άλλους στο ίντερνετ λίγο που έψαξα παρόμοιο performance έχουν με 7800x3d. Τώρα αν πω ότι βγάζω παρόμοια νούμερα με τον 5800Χ3D... @just_a_dude Μια που έχεις tuned μνήμες, κάνε το run που κάνει ο Daniel Owen στο βίντεο για να δούμε πόσο καλύτερα σου πηγαίνει, γιατί όντως του πάει χάλια του Daniel.
just_a_dude Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 10 λεπτά πριν, kkatzos είπε @just_a_dude Μια που έχεις tuned μνήμες, κάνε το run που κάνει ο Daniel Owen στο βίντεο για να δούμε πόσο καλύτερα σου πηγαίνει, γιατί όντως του πάει χάλια του Daniel. ποιο game;
akoinonitos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε ποιο game; αδιαβαστος ,αυριο με τον κηδεμονα σου 31 λεπτά πριν, just getting started είπε Οκ δεν πολύ διάβασα τα προηγούμενα 😂 Αλλά στην τελική αν όντως οι Ίντελ/AMD έδιναν κανονικά άλματα στη τελευταία γενιά, θα ήταν πιο εύκολο να κάνουν brute force οι επεξεργαστές, όπως είδαμε να γίνεται στο παρελθόν με Arkham knight (από τότε η unreal...) και AC Unity. Βέβαια θα τεμπέλιαζαν και άλλο οι devs μετά... Είναι λίγο φαύλος κύκλος. Θα εχουν ενδιαφερον τα review του 9800x3d που υποτιθεται αυτος θα εχει διαφορα απο τον 7800x3d να δουμε ποσο καλυτερα θα ειναι σε αυτα τα παιχνιδια το πραγμα. Παντως οτι βιντεο εψαξα στο yοutube στο jedi και στο spiderman με 14900 δεν ειδα τοσο χαμηλα νουμερα ,και με 7800x3d που ειδα ηταν ολα καλυτερα απο του daniel. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου από akoinonitos 1 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα