nikos5800 Δημοσ. Δευτέρα στις 05:38 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:38 μμ 1 ώρα πριν, kkatzos είπε VUAA έχεις ή κάτι παρόμοιο δηλαδή; Ε άλλο αυτό. Το αμερικανικό χρηματιστήριο δεν είναι μόνο η Nvidia. Θα επιβιώσει. Και η Nvidia θα επιβιώσει. Οι αγορές δεν πάνε μόνο πάνω,έχουν και διορθώσεις,12% κάτω δεν είναι τίποτα με τα από το τρελό ράλλυ που έκανε 2
Hacker?pcs Δημοσ. Δευτέρα στις 05:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:44 μμ (επεξεργασμένο) 44 minutes ago, Arkin said: Τοτε με 10gflops εβγαζες γραφικα doom 3 και με 3000gflops βγαζεις γραφικα RDR 2. Για να βγαλεις γραφικα που θα ειναι σαν real life ομως θες 500tflops. Στα 100+ ειναι η 5090 και το παλευει. Παντα μιλαω για native 4Κ αναλυση που η 5090 σε 4Κ path tracing ειναι στα 30fps οποτε καταλαβαινεις. Και για μένα αυτό θα είναι πραγματική εξέλιξη που θα υπάρχει σοβαρή διαφορά, native (όχι ηλιθιότητες DLSS και άλλα upscaling) 1440p ή 4K με path tracing που απέχουμε τουλάχιστον 2-3 γενιές ακόμα μέχρι να είναι playable 60+ fps, προς το παρών εδώ και τουλάχιστον 3-4 γενιές καρτών γραφικών απλά βλέπουμε δυνατότερες κάρτες που όμως απλά υλοποιούν με περισσότερα FPS γνωστές τεχνολογίες, δεν υπάρχει κάτι νέο Επεξ/σία Δευτέρα στις 05:45 μμ από Hacker?pcs 1
acalm Δημοσ. Δευτέρα στις 05:48 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:48 μμ 40 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Ρεεε μανία να το σβήσουν, τι σε πειράζει μωρέ; Ακριβώς, εκείνη την εποχή το 2004 περίπου και το Half-Life 2, οι κάρτες γραφικών ανά 5 χρόνια ήταν η μέρα με τη νύχτα και τα παιχνίδια στην όψη επίσης, φανταστείτε ότι το Half-Life 1 του 1997 απείχε 7 χρόνια από το 2 του 2004, όσο απέχουμε σήμερα από το Red Dead Redemption 2, η διαφορά στα 2 Half-Life είναι χαώδης. Το γενικότερο πλαίσιο είναι ότι τότε υπήρχε και περιθώριο αφού από τη λάσπη μπορείς να βελτιωθείς, όσο πιο κοντά πας στο φωτορεαλισμό τόσο πιο δύσκολα είναι τα θεαματικά άλματα, diminishing returns Το μεγαλύτερο άλμα ήταν το HW T&L μεταξύ 1 κ 2 (το οποίο όπως κ τωρα στις αρχες το κοροιδευανε οπως με το rt οι ανιδεοι). Απλά τότε κάθε χρόνο υπήρχαν νέα api's και σε hw 2πλασιασμος επιδόσεων ανά χρόνο. Από voodoo2 πήγα σε tnt2 και είχα την αίσθηση ότι δεν είχα προλάβει καλά να τη δουλέψω έφυγε τόσο γρήγορα η voodooαπο το pc. Και στο HL2 είχα τη για τότε φανταστική 9700pro και 2 χρόνια μετά θυμάμαι να είναι σχεδόν αδύνατο να τρέξει oblivion η κάρτα. Εντελώς άλλα χρόνια για pc gaming. Και τώρα με το RT αν οι επιδόσεις ανέβαιναν τόσο γρήγορα θα το είχαμε ξεχάσει ήδη το raster, θα κοιταγαμε τα pre rt games κ θα γελάγαμε ήδη με το πριν. 3
nikos5800 Δημοσ. Δευτέρα στις 05:49 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:49 μμ (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Arkin είπε Ηταν οι πρωτη εποχη τοτε ομως σκεψου που πηγαμε απο 2D σε 3D η απο ασπρομαυρο σε εγχρωμα. Θυμισου επανασταση far cry και doom 3 η αργοτερα το crysis. Αλλες εποχες επαιρνες 500 χιλιαδες δραχμες υπολογιστη και την αλλη χρονια ηταν για πεταμα. Τωρα οδευουμε προς το φωτορεαλισμο να μην μπορεις να ξεχωρισεις real life απο πραγματικοτητα βεβαια προτιμαω και ενα πιο art design πχ τα παιχνιδια της sony ειναι δυνατα στα γραφικα αλλα δεν εχουν φωτορεαλισμο πχ δεν τα λες real life οπως πχ RDR 2. Αντιστοιχα τοσο πιο δυσκολο ειναι να φτασεις και σε αυτα τα επιπεδα. Τοτε με 10gflops εβγαζες γραφικα doom 3 και με 3000gflops βγαζεις γραφικα RDR 2. Για να βγαλεις γραφικα που θα ειναι σαν real life ομως θες 500tflops. Στα 100+ ειναι η 5090 και το παλευει. Παντα μιλαω για native 4Κ αναλυση που η 5090 σε 4Κ path tracing ειναι στα 30fps οποτε καταλαβαινεις. Θυμάσαι τι έλεγαν πριν μια δεκαετία έτσι? ότι για real life φωτορεαλισμό θέλουμε 100tflops gpu power,νομίζω Ίδη έχουμε την δύναμη που θέλουμε+έχουμε τεχνολογίες όπως ai upscaling και frame gen που δεν υπολόγιζαν πριν δέκα χρόνια!! Επεξ/σία Δευτέρα στις 05:49 μμ από nikos5800 1
Saloufas Δημοσ. Δευτέρα στις 05:54 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:54 μμ "Epic founder Tim Sweeney would be a fine place to start. So the fact that he said recently that we’ll need GPUs capable of 40 teraflops to reach photorealistic detail levels in games, gives us a rough idea of what we can expect. “If you gave us an infinitely fast computer, we still don’t have the algorithm [to simulate human interaction],” he said, pointing out that the problem runs much deeper than just the hardware available: we simply haven’t made software smart enough to do it yet. So how far away does he think that sort of AI development is? Μια χαρά τα έλεγε ο Tim Sweeney και έπεσε μέσα το 2016 που είπε θέλουμε κοντά στα 40tflops, άμα βγάλεις τον διπλασιασμό των teraflop που έκαναν οι εταιρίες για θέμα εντυπωσιασμού από ένα σημείο και μετά εκεί κοντά είμαστε τώρα και έχουμε ήδη φωτορεαλιστικά γραφικά στα παιχνίδια.
kostiger Δημοσ. Δευτέρα στις 05:54 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:54 μμ Οκ, χοντρό ξενερωμα η γενιά έτσι και αλλιώς, όση σημασία έχει, φίλος επικοινώνησε με case king και έλαβε την κάτωθι απάντηση: Good morning, unfortunately I don't have any good news at the moment. We will only receive only a had full of cards at launch and will sell them in conjunction with PC systems. Further deliveries are due to arrive in Europe from the end of February. Hopefully there will be better availability then. " 3
BlurayMoviesGreece Δημοσ. Δευτέρα στις 05:57 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:57 μμ (επεξεργασμένο) Αυτα που διαβαζω για 5080 οτι ειναι DOA ,για εμενα ειναι υπερβολες. Οταν η 4080 μπορει να παιξει 4Κ την πλειοψηφια των τιτλων χωρις κανενα προβλημα δεν βρισκω το λογο να μη μπορει η 5080 εκτος αν βγουν games που θα βγαζουν αχρηστη και τη 5090 και θα θελουν 6090. Αχρηστη βγηκε και η 4090 σε μερικους τιτλους αλλα δεν νομιζω καποιος να την εβγαλε DOA. Αν δεν τραβηξει σε 1 τιτλο θα ριξεις ενα setting σε High, oχι σε Low... σε High. Eπισης οταν κανουμε συγκρισεις σε gpu, θα πρεπει να λαμβανουμε υποψην και το κοστος. Αν πχ σε ενα game η 4080 βγαζει με DLSS Q 55FPS ,η 5080 με +15% θα βγαλει 63FPS και η 4090 με +25% 68FPS. Aν η 4080 εχει 1000€ η 5080 1300€ και η 4090 2500€ Τοτε για τη 5080 και τα +8FPS πληρωνεις +300€ , 300/8= 37.5€/ FPS Και για τη 4090 για τα +13FPS πληρωνεις 1500€, 1500/13=115.3€ / FPS Nαι η 4090 ηταν καρταρα οταν την εβρισκες στα 1600€ αντε 1800€ με τη 4080 στα 1300€ και ειχαμε 2022-2023, 2025 στα 2500€ ειναι ανεκδοτο. Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:04 μμ από BlurayMoviesGreece
Arkin Δημοσ. Δευτέρα στις 06:04 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:04 μμ 12 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Θυμάσαι τι έλεγαν πριν μια δεκαετία έτσι? ότι για real life φωτορεαλισμό θέλουμε 100tflops gpu power,νομίζω Ίδη έχουμε την δύναμη που θέλουμε+έχουμε τεχνολογίες όπως ai upscaling και frame gen που δεν υπολόγιζαν πριν δέκα χρόνια!! Εχουμε αλλα και παλι ειναι δυσκολο για να πεις τον απολυτο φωτορεαλισμο. Τον εχουμε σε καποια demo χωρις physics η real life gameplay ειναι δηλαδη φωτορεαλιστικα assets τα οποια κανει rendering η καρτα αλλα υπαρχουν πολλα περισσοτερα για να μπουν ολα αυτα σε πραγματικο παιχνιδι. Απο φωτισμο το 2077 ειναι η κορυφη σημερα οπως και το portal μιας και ειναι απο τα πιο δυνατα σε full path tracing και το alan wake 2 ειναι το πιο φωτορεαλιστικο θα μπορουσα να πω εχει σημεια τρομερα που λες ειναι like real life. 20 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Και για μένα αυτό θα είναι πραγματική εξέλιξη που θα υπάρχει σοβαρή διαφορά, native (όχι ηλιθιότητες DLSS και άλλα upscaling) 1440p ή 4K με path tracing που απέχουμε τουλάχιστον 2-3 γενιές ακόμα μέχρι να είναι playable 60+ fps, προς το παρών εδώ και τουλάχιστον 3-4 γενιές καρτών γραφικών απλά βλέπουμε δυνατότερες κάρτες που όμως απλά υλοποιούν με περισσότερα FPS γνωστές τεχνολογίες, δεν υπάρχει κάτι νέο Εγω δεν εχω κανενα προβλημα με τα dlss fg κτλ εδω και πανω απο χρονο δεν ξεχωριζω native απο dlss quality σε 34αρα με 110 ppi οποτε οτι μου δινουν για να εχω ομαλη εμπειρια με πολλα fps και οσο γινεται κοντα σε φωτορεαλισμο καλοδεχουμενα. Εχουν προχωρησει τα γραφικα με τα rt pt. RDR 2 θα ελεγα οτι ειναι οτι καλυτερο μπορουμε να δουμε πανω στo raster με prebaked εξαιρετικους φωτισμους αλλα και παιχνιδια οπως forbidden west god of war τα οποια ειναι απιστευτα σε raster με τη δουλεια που εχει γινει απο τους developers. Για να προσπερασουμε αυτα τα γραφικα ομως ειδικα σε φωτισμο θελουμε PT εκει λες σε σημεια βλεπω real life γραφικα. Εκει ξεκινανε οι ατελειωτες εξισωσεις για τις καρτες γραφικων και εκει ερχονται τα dlss fg fsr να βοηθησουν. Μιλαμε για εκατομμυρια pixels καθε δευτερολεπτο και κατι δις υπολογισμοι που θα πεσει και η παραμικρη αχτιδα φωτος που θα μπουν οι σκιες και οι σωστες αντανακλασεις. Το raster ειναι fix ολα τα χρονια οποτε fix υπολογισμοι. Σε rt pt σεναρια και ακομα χειροτερα σε full PT oπως στο Portal RTX οι υπολογισμοι ειναι απειροι κυριολεκτικα. Πολλαπλασιασε το αυτο τωρα με 4Κ αναλυσεις και 100+fps και βλεπουμε οτι καποιες απαιτησεις που διαβαζουμε ειναι παραλογες.
nikos5800 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:10 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:10 μμ 5 λεπτά πριν, Arkin είπε Εχουμε αλλα και παλι ειναι δυσκολο για να πεις τον απολυτο φωτορεαλισμο. Τον εχουμε σε καποια demo χωρις physics η real life gameplay ειναι δηλαδη φωτορεαλιστικα assets τα οποια κανει rendering η καρτα αλλα υπαρχουν πολλα περισσοτερα για να μπουν ολα αυτα σε πραγματικο παιχνιδι. Απο φωτισμο το 2077 ειναι η κορυφη σημερα οπως και το portal μιας και ειναι απο τα πιο δυνατα σε full path tracing και το alan wake 2 ειναι το πιο φωτορεαλιστικο θα μπορουσα να πω εχει σημεια τρομερα που λες ειναι like real life. Απλά δεν φτιάχνονται παιχνίδια σήμερα για να εκμεταλλευτούν σε όλα τα επίπεδα την 4090/5090,ένα ps5 port κάνουν με ray tracing effect και τελείωσε η δουλειά 2
icenex Δημοσ. Δευτέρα στις 06:11 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:11 μμ (επεξεργασμένο) Εχει να πεσει ακομη περισσοτερο γελιο οταν θα δουμε τι επιδοσεις πιανουν οι καρτες ανα ευρω, παιζει να ειναι χειροτερες απο καθε αλλη φορα. Τι να πεις εδω βλεπουμε ανθρωπους στο Αμερικα να εχουν στησει σκηνες για να τους πιασουν τον πωπουδακο.Δεν ξερω αν πρεπει να τους λυπηθω ή να τους χλευασω. Νομιζω ακομη και εσεις που εχετε λεφτα για καψιμο θα πρεπει να τραβηξετε μια γραμμη σε ολο αυτο που γινεται, ειδικα αν προκειται να παρετε μια καρτα για να παιξετε παιχνιδια, δεν μιλαω για επαγγελματιες. Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:12 μμ από icenex 3
Arkin Δημοσ. Δευτέρα στις 06:15 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:15 μμ 1 λεπτό πριν, icenex είπε Εχει να πεσει ακομη περισσοτερο γελιο οταν θα δουμε τι επιδοσεις πιανουν οι καρτες ανα ευρω, παιζει να ειναι χειροτερες απο καθε αλλη φορα. Τι να πεις εδω βλεπουμε ανθρωπους στο Αμερικα να εχουν στησει σκηνες για να τους πιασουν τον πωπουδακο.Δεν ξερω αν πρεπει να τους λυπηθω ή να τους χλευασω. Νομιζω ακομη και εσεις που εχετε λεφτα για καψιμο θα πρεπει να τραβηξετε μια γραμμη σε ολο αυτο που γινεται ειδικα αν προκειται να παρετε μια καρτα για να παιξετε παιχνιδια δεν μιλαω για επαγγελματιες. Ειναι ηδη οι χειροτερες καρτες οι 5090 στο fps/dollar. Βεβαια αυτο ισχυει τα τελευταια χρονια οτι για να παρεις λιγο ακομα performance θες πολλαπλασια χρηματα. Στις 5090 απλα ξεφυγαν τελειως οποτε και ειναι στον πατο του vfm με τα 2500 δολλαρια πχ η astral. Καλα στα 3500 που θα ερθει Ελλαδα ναι θα ειναι δυσκολο να την πιασει καποια καρτα. 4 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Απλά δεν φτιάχνονται παιχνίδια σήμερα για να εκμεταλλευτούν σε όλα τα επίπεδα την 4090/5090,ένα ps5 port κάνουν με ray tracing effect και τελείωσε η δουλειά Ενταξει δεν τα λες ps5 ports τα 2077 alan wake 2 wukong portal rtx indiana jones και εχει αρκετα ακομα. Αλλα ναι αρκετα παιχνιδια απλα ειναι με λιγο καλυτερα γραφικα και 2-3 φορες πανω fps συγκριτικα με κονσολα.
Psycho_Warhead Δημοσ. Δευτέρα στις 06:22 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 06:22 μμ 27 λεπτά πριν, Saloufas είπε "Epic founder Tim Sweeney would be a fine place to start. So the fact that he said recently that we’ll need GPUs capable of 40 teraflops to reach photorealistic detail levels in games, gives us a rough idea of what we can expect. “If you gave us an infinitely fast computer, we still don’t have the algorithm [to simulate human interaction],” he said, pointing out that the problem runs much deeper than just the hardware available: we simply haven’t made software smart enough to do it yet. So how far away does he think that sort of AI development is? Μια χαρά τα έλεγε ο Tim Sweeney και έπεσε μέσα το 2016 που είπε θέλουμε κοντά στα 40tflops, άμα βγάλεις τον διπλασιασμό των teraflop που έκαναν οι εταιρίες για θέμα εντυπωσιασμού από ένα σημείο και μετά εκεί κοντά είμαστε τώρα και έχουμε ήδη φωτορεαλιστικά γραφικά στα παιχνίδια. Έξω έπεσε, αν βγάλεις τον διπλασιασμό η 5090 έχει 55 TFLOPs περίπου, ο φωτορεαλισμός που είναι ? 1
nikos5800 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:30 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:30 μμ 14 λεπτά πριν, Arkin είπε Ειναι ηδη οι χειροτερες καρτες οι 5090 στο fps/dollar. Βεβαια αυτο ισχυει τα τελευταια χρονια οτι για να παρεις λιγο ακομα performance θες πολλαπλασια χρηματα. Στις 5090 απλα ξεφυγαν τελειως οποτε και ειναι στον πατο του vfm με τα 2500 δολλαρια πχ η astral. Καλα στα 3500 που θα ερθει Ελλαδα ναι θα ειναι δυσκολο να την πιασει καποια καρτα. Ενταξει δεν τα λες ps5 ports τα 2077 alan wake 2 wukong portal rtx indiana jones και εχει αρκετα ακομα. Αλλα ναι αρκετα παιχνιδια απλα ειναι με λιγο καλυτερα γραφικα και 2-3 φορες πανω fps συγκριτικα με κονσολα. Αυτά τα παιχνίδια είναι ps5 ports με path tracing,αν βγάλεις το path tracing είναι ίδιες εκδόσεις με ps5 2
Arkin Δημοσ. Δευτέρα στις 06:32 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:32 μμ 1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε Αυτά τα παιχνίδια είναι ps5 ports με path tracing,αν βγάλεις το path tracing είναι ίδιες εκδόσεις με ps5 Ναι το path tracing κανει ολη τη διαφορα ομως. Και παλιοτερα ετσι ηταν δεν ειχαμε διαφορες raster raster ολα ενα crysis ειχαμε μια φορα στα 10 χρονια και ειχαμε 2-3 διαφορες. Ιδιες εκδοσεις παιχνιδιων παιζαμε ανεκαθεν με κονσολες. Απλα αντι για low medium ειχαμε high ultra αντι για 720p 30fps ειχαμε 1080p 60fps τωρα αντι για 1080p 30fps medium raster εχουμε 4Κ 100fps με path tracing. 2
nikos5800 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:35 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:35 μμ 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Ναι το path tracing κανει ολη τη διαφορα ομως. Και παλιοτερα ετσι ηταν δεν ειχαμε διαφορες raster raster ολα ενα crysis ειχαμε μια φορα στα 10 χρονια και ειχαμε 2-3 διαφορες. Ιδιες εκδοσεις παιχνιδιων παιζαμε ανεκαθεν με κονσολες. Απλα αντι για low medium ειχαμε high ultra αντι για 720p 30fps ειχαμε 1080p 60fps τωρα αντι για 1080p 30fps medium raster εχουμε 4Κ 100fps με path tracing. Ναι συμφωνώ σε αυτό,το rt έσωσε τον PCα που θέλει το κάτι παραπάνω στα visuals 👍
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα