Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Θα βάλει mfg ο αρχηγός και θα καλύψει τη χασούρα 

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι σημαίνει ζημιά 10% γι αυτούς σε μια μέρα  … το 50% που λες πρέπει να γίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα….

Φυσικά γνωρίζω τη σημασία του 10% ζημιά στη μετοχή αλλά είναι ακόμα στα 3.5 τρις δηλαδή θέλει και άλλο ώστε να πεις ότι πονεσαν γιατί τώρα είναι απλά τράβηγμα στο αυτό. Και να σκάσει όλη αυτή η φούσκα που μαστίζει τον κλάδο εδώ και 2 χρόνια κοντά με την ΑΙ. Οι Κινέζοι πάλι δείχνουν το δρόμο με το open source της deepseek δείχνει τι φούμαρα πουλάει η Αμερική και πόσο στην αισχροκερδεια το έχουν ρίξει με την καραμέλα της ΑΙ. 

  • Like 1
  • Απαντ. 5,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Εχετε μπερδεψει την εννοια του native, native ειναι η αναλυση. Ο ορος χρησιμοποιειται εντελως  λαθος απο ολους.

Καταρχας ειναι τοσο λιγα τα fps σε native που δεν μπορεις να συγκρινεις και να θελεις, η εικονα σπαει οποτε δεν μπορεις να κανεις συγκριση.

Κατα δευτερον αν θελει καποιος να κανει συγκριση native vs dlss θα κανει με dlaa vs dlss upscaler. Αλλιως ειναι συγκριση  taa vs dlaa.

Τριτον για να δεις τις οποιες διαφορες πρεπει να τις δεις σε κινηση και σιγουρα οχι σε βιντεο στο youtube που το compression ειναι σκατα.

Και τελος το rr λυνει τα θεματα που δημιουργει το ιδιο το pt της nvidia ,οσοι εχουν παιξει cp ξερουν ποσο θορυβο προσθετε το path tracing σε σχεση με pt off και ακομα και με rt 

 

 

Δεν υπάρχει path tracing της Nvidia,όλες οι λύσεις path tracing έχουν το ίδιο πρόβλημα,χρειάζεσαι πολλά samples για να πάρεις καθαρή εικόνα,είτε έχεις να κάνεις με offline rendering είτε real time,το native είτε έχεις 60fps παλι το aliasing δεν φεύγει,το aliasing δεν υποφέρετε,χτυπάει πολύ άσχημα στο μάτι,πιο άσχημα και από κάτι ghosting 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Δεν υπάρχει path tracing της Nvidia,όλες οι λύσεις path tracing έχουν το ίδιο πρόβλημα,χρειάζεσαι πολλά samples για να πάρεις καθαρή εικόνα,είτε έχεις να κάνεις με offline rendering είτε real time,το native είτε έχεις 60fps παλι το aliasing δεν φεύγει,το aliasing δεν υποφέρετε,χτυπάει πολύ άσχημα στο μάτι,πιο άσχημα και από κάτι ghosting 

Το path tracing ποιος το εφερε εγω ? Η nvidia το εφερε. 

Δημοσ.

Ειδα στον υπνο μου οτι πηρα 5080 και δεν χωρουσε στο κουτι.

Μονο που δεν εκλαιγα στον υπνο μου. τι στο καλο.

Ζαναξ θα θελουμε σε λιγο

  • Haha 11
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Το path tracing ποιος το εφερε εγω ? Η nvidia το εφερε. 

Η Nvidia το έφερε αλλά δεν είναι πρόβλημα της Nvidia αυτό θέλω να σου πω 😜οποίος και να το έφερνε αυτά τα πρόβληματα θε είχε και θα έχει no matter what 😁

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επιτέλους αντε να καταργήσουν τελείως το παλιό. 3 μέρες 571 drivers νέα dlss τα reviews της 5080 και να μην βγουν χεστηκαμε όπως τα έκαναν. Το dlss 4 όμως είναι το μεγάλο νέο. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, Arkin said:

Επιτέλους αντε να καταργήσουν τελείως το παλιό. 3 μέρες 571 drivers νέα dlss τα reviews της 5080 και να μην βγουν χεστηκαμε όπως τα έκαναν. Το dlss 4 όμως είναι το μεγάλο νέο. 

εχω δει μερικοι reviewers με ανοιχτο GPU-Z εχει παει σε 572.ΧΧ  οποτε καταλαβαινεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Εχετε μπερδεψει την εννοια του native, native ειναι η αναλυση. Ο ορος χρησιμοποιειται εντελως  λαθος απο ολους.

Καταρχας ειναι τοσο λιγα τα fps σε native που δεν μπορεις να συγκρινεις και να θελεις, η εικονα σπαει οποτε δεν μπορεις να κανεις συγκριση.

Κατα δευτερον αν θελει καποιος να κανει συγκριση native vs dlss θα κανει με dlaa vs dlss upscaler. Αλλιως ειναι συγκριση  taa vs dlaa.

Τριτον για να δεις τις οποιες διαφορες πρεπει να τις δεις σε κινηση και σιγουρα οχι σε βιντεο στο youtube που το compression ειναι σκατα.

Και τελος το rr λυνει τα θεματα που δημιουργει το ιδιο το pt της nvidia ,οσοι εχουν παιξει cp ξερουν ποσο θορυβο προσθετε το path tracing σε σχεση με pt off και ακομα και με rt 

 

 

αχαχ που πας και μπλέκεις, dumbed down version .. RR = denoiser + heuristics , DLSS = TAA + heuristics, framegen =  interpolation + heuristics..

Τεσπα γενικά ξέρει nvidia και τα καλεί όλα DLSS, σου λέει που να περιμένεις το κάθε "Μπάμπη" και το κάθε "Μάκη" να πάρουν πρέφα τί είναι τί. Θα τους εξηγήσεις 4-5 φορές και την επόμενη θα σε ξαναρωτάνε τα ίδια 🤐 (υπάρχει λόγος που ακόμα υπάρχουν κονσόλες και δεν είναι μόνο για το κόστος..)

  • Like 2
Δημοσ.

https://www.cnbc.com/2025/01/27/nvidia-falls-10percent-in-premarket-trading-as-chinas-deepseek-triggers-global-tech-sell-off.html

Μεγάλη πτώση σήμερα για NASDAQ και ήττα τρελή για Nvidia-Πέτσα.

Οι κινέζοι φαίνεται ότι εφηύραν άλλο αλγόριθμο που δε χρειάζεται την τερατώδη ισχύ χιλιάδων GPUs.

Για να δούμε μπας και (στο μέλλον) οι τιμές στρώσουν και αναγκαστεί να πουλήσει κανένα πέτσινο ο Πέτσας.

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...