nikos5800 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 7 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε Ουσιαστικά προσπαθεί να αντικαταστήσει όλες τις τεχνικές rendering με ΑΙ μοντέλα. Από αυτά μόνο το Mega geometry είναι επαναστατικό για in-game χαρακτήρες,μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε χαρακτήρες με λεπτομέρεια σαν τους avengers,είναι κάτι σαν την nanite αλλά σε animated χαρακτήρες
Apostol. Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 32 minutes ago, thanosAIAS said: Δηλαδή το dlss 4 δεν ενδιαφέρει τους πολλούς; Όλο αυτό γίνεται για το ray tracing ? To ray recontruction ειναι διαφορετικο απο τον upscaler οπως ειναι διαφορετικο απο το fg κομματι. Ειναι ολα μερος του dlss 4, οπως ηταν και του 3. Ειμαι σιγουρος οτι απο τα παραπανω ο upscaler ειναι το πιο σημαντικο κομματι. Ναι ray reconstruction εχει penalty αλλα ο Upscaler οχι τοσο.
just_a_dude Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Ωραία όλα αυτά δε λέω (το εννοώ, καλές είναι οι τεχνολογίες) αλλά έχουμε γίνει digital foundry ξέρω ΄γω. Μιλάμε για tech demos ή παλιά games που χρησιμοποιούνται σαν tech demos (αρκετά πια με το CP77) αλλά δεν μιλάμε για νέα games που να έχουνε τις τεχνολογίες αλλά να είναι καλά games. Εγώ ακόμη περιμένω game εφάμιλλο του Witcher 3 ή του RDR2 για παράδειγμα. Καλές χρυσές οι τεχνολογίες αλλά ο σκοπός είναι τα καλά games συνολικά. 4
Saloufas Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Εντωμεταξύ με το transformer χάνει πολύ σε detail στα πρόσωπα, τα κάνει πιο soft και θολά σε σχέση με το cnn, Εδώ πάλι τα γράμματα δεν φαίνονται καθόλου και αριστερά δείχνει να πέφτει καλύτερα ο φωτισμός στο σακάκι. 2
just_a_dude Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 1 λεπτό πριν, Saloufas είπε Εντωμεταξύ με το transformer χάνει πολύ σε detail στα πρόσωπα, τα κάνει πιο soft και θολά σε σχέση με το cnn, Εδώ πάλι τα γράμματα δεν φαίνονται καθόλου και αριστερά δείχνει να πέφτει καλύτερα ο φωτισμός στο σακάκι. αν δεις το βίντεο λέει ότι είναι καλό που χάνει detail γιατί τάχα φαίνεται καλύτερο το sub surface scattering. ενώ όταν είχε βγει το ray reconstruction έλεγε τι ωραία που έχει καλύτερο detail στο πρόσωπο. ότι να 'ναι. 3 1
nikos5800 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 2 λεπτά πριν, Saloufas είπε Εντωμεταξύ με το transformer χάνει πολύ σε detail στα πρόσωπα, τα κάνει πιο soft και θολά σε σχέση με το cnn, Εδώ πάλι τα γράμματα δεν φαίνονται καθόλου και αριστερά δείχνει να πέφτει καλύτερα ο φωτισμός στο σακάκι. Αυτό λέει ότι το πρόσωπο πρέπει να είναι λίγο soft,όχι άγριο όπως στην πρώτη φωτό,αν κοιτάξεις στο καθρέφτη θα δεις ότι το δέρμα σου δεν είναι τόσο "άγριο"😜
Havik Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 7 minutes ago, just_a_dude said: Ωραία όλα αυτά δε λέω (το εννοώ, καλές είναι οι τεχνολογίες) αλλά έχουμε γίνει digital foundry ξέρω ΄γω. Μιλάμε για tech demos ή παλιά games που χρησιμοποιούνται σαν tech demos (αρκετά πια με το CP77) αλλά δεν μιλάμε για νέα games που να έχουνε τις τεχνολογίες αλλά να είναι καλά games. Εγώ ακόμη περιμένω game εφάμιλλο του Witcher 3 ή του RDR2 για παράδειγμα. Καλές χρυσές οι τεχνολογίες αλλά ο σκοπός είναι τα καλά games συνολικά. Who cares about games? Σκοπός είναι να πάρεις την ακριβότερη κάρτα που μπορείς και να ποστάρεις νούμερα! Να βλέπουν να ζηλεύουν!!! 5 1 3
nikos5800 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε αν δεις το βίντεο λέει ότι είναι καλό που χάνει detail γιατί τάχα φαίνεται καλύτερο το sub surface scattering. ενώ όταν είχε βγει το ray reconstruction έλεγε τι ωραία που έχει καλύτερο detail στο πρόσωπο. ότι να 'ναι. Και αυτό που έλεγε τότε ήταν σωστό,εξαρτάτε με τι συγκρίνουμε,ο Άλεξ το σύγκρινε με το προηγούμενο rt denoiser που ήταν στην κυριολεξία για κλαματα
Saloufas Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Ghosting και flickering δείχνουν να έχουν φτιάξει σχετικά με το transformer σε κίνηση αλλά άμα παρατηρήσετε στο tranformer είναι λες και έχει μπει ένα φίλτρο από πάνω και το κάνει να φαίνεται πιο πλαστικούρα που διορθώνει μεν τις ατέλειες στις γραμμές αλλά δείχνει να χάνει σε detail σε άλλα σημεία.
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Thresh Δημοσ. πριν από 20 ώρες Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. πριν από 20 ώρες 1 1 39
akoinonitos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 44 λεπτά πριν, Thresh είπε safe επιλογη ! 1 8
Tenshi Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε safe επιλογη ! Ρε! 2
just getting started Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 1 hour ago, Saloufas said: Εντωμεταξύ με το transformer χάνει πολύ σε detail στα πρόσωπα, τα κάνει πιο soft και θολά σε σχέση με το cnn, Εδώ πάλι τα γράμματα δεν φαίνονται καθόλου και αριστερά δείχνει να πέφτει καλύτερα ο φωτισμός στο σακάκι. Και δεν είναι μόνο αυτό, έχει και flickering στο φωτισμό σε κάποιες επιφάνειες. Φαίνεται και στο βίντεο του digital foundry στο δέρμα χαρακτήρων, και το παρατήρησα προσωπικά περισσότερο σε ρούχα/μπλούζες των npcs. Όσο για κάτι Reddit posts για 1440p dlss performance ισάξια με quality του CNN, γελάω. Ακόμα και το balance, οριακά βλέπεται. 3
MikeGR7 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, azazil1190 είπε Αυτό ακριβώς! Στις Nvidia για κάποιο λόγο που μόνo η amd ξέρει , δουλεύει διαφορετικά,όχι τόσο καλά. Ακριβως ο ιδιος αλγοριθμος ειναι παντου... Απλα στις καρτες τις AMD τρεχει "καλυτερα" με βαση τις τελείως αμερόληπτες μαρτυρίες των κατοχων..... AMD καρτας 🤣 1 ώρα πριν, Saloufas είπε Ghosting και flickering δείχνουν να έχουν φτιάξει σχετικά με το transformer σε κίνηση αλλά άμα παρατηρήσετε στο tranformer είναι λες και έχει μπει ένα φίλτρο από πάνω και το κάνει να φαίνεται πιο πλαστικούρα που διορθώνει μεν τις ατέλειες στις γραμμές αλλά δείχνει να χάνει σε detail σε άλλα σημεία. Εσυ δικαιολογημένα τονίζεις το soft αποτέλεσμα στο CP2077, σε προηγουμενα post σε αλλο game αλλοι εκραζαν οτι ηταν oversharpened... Η απάντηση ειναι οτι πολλες φορες υπαρχει slider που το ρυθμιζεις αυτό αναλογα το γουστο σου. Ακομα και αν ο αλγοριθμος με καποιο μαγικο τροπο ικανοποιούσε ολα τα στρατοπεδα απο default, μετα παλι θα ειχαμε τα αλλα στρατόπεδα που οι μισοι κατηγορουνε τη σταθερότητα της εικονας ως "πλαστικουρα" και οι αλλοι μισοί προτιμάνε την πλαστικουρα απο το flickering εν κινηση... Γενικα ο αλγόριθμος τον ουρανο με τα αστρα να προσφερει παντα καποιοι θα βρουνε κατι να παραπονεθούν. Human Nature 😁 Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από MikeGR7 1
azazil1190 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, MikeGR7 είπε Ακριβως ο ιδος αλγοριθμος ειναι παντου... Απλα στις καρτες τις AMD τρεχει "καλυτερα" με βαση τις τελείως αμερόληπτες μαρτυρίες των κατοχων..... AMD καρτας 🤣 Εσυ δικαιολογημένα τονίζεις το soft αποτέλεσμα στο CP2077, σε προηγουμενα post αλλοι εκραζαν οτι ηταν oversharpened... Η απάντηση ειναι οτι πολλες φορες υπαρχει slider που το ρυθμιζεις αυτό αναλογα το γουστο σου. Ακομα και αν ο αλγοριθμος με καποιο μαγικο τροπο ικανοποιούσε ολα τα στρατοπεδα απο default, μετα παλι θα ειχαμε τα αλλα στρατόπεδα που οι μισοι κατηγορουνε τη σταθερότητα της εικονας ως "πλαστικουρα" και οι αλλοι μισοί προτιμάνε την πλαστικουρα απο το flickering εν κινηση... Γενικα ο αλγόριθμος τον ουρανο με τα αστρα να προσφερει παντα καποιοι θα βρουνε κατι να παραπονεθούν. Human Nature 😁 Όχι Μιχάλη. Σίγουρα στις αμδ παίζει καλύτερα. Το έχω δει και εγώ που το έχω τεσταρει και στην 7900χτχ αλλά και στην 4090. Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από azazil1190 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα