aetos1988 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 10 ώρες πριν, Arkin είπε Τα multi ομως εχουν γραφικα που τερματιζει και μια 3060 δεν θες πχ 4090 για να τα μαξαρεις. Τα καλα SP με βαρυ ray tracing γονατιζουν τις καρτες οχι τα Multi. Ανεκαθεν γινοταν αυτο. Αμφιβάλλω ότι θα συμβεί αυτό το σενάριο πχ. στο Battlefield 6.
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Στο multiplayer γενικά είναι χειρότερα τα γραφικά, για παράδειγμα στο Delta Force χρησιμοποιούν UE 5 για το campaign και UE 4.2 για το multiplayer. Τα Call of Duty έχουν επίσης χειρότερα γραφικά στο MP. Τα προορίζουν για ιδρωμένους που τα βάζουν όλα low για να πιάνουν 300FPS. 1
_Theo_ Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Τα προορίζουν για ιδρωμένους που τα βάζουν όλα low για να πιάνουν 300FPS. Ναι, λες και αν πας από τα 165 καρέ στα 300 θα γίνεις καλύτερος παίκτης. 1
akoinonitos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, nikos5800 είπε Εννοείται ρε συ 4κ dlss quality >1440p dlss quality 👍 Στο wukong και γενικά στο ray tracing αυτό που μετράει είναι το rt global illumination,οι αντανακλάσεις και σκιάσεσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα, Το global illumination είναι αυτό που κάνει τις ταινίες να φαίνονται πλήρως φωτορεαλιστικά Spoiler Tο 1440p dlss quality ειναι χειροτερο και απο 4k dlss performance αλλα κατα τα αλλα ειναι καλυτερο και απο native. Εγω ετσι διαβαζω εδωμεσα. Πεθανε το native δυστυχως και ανταυτου θα παρουμε τα upscaling με το fg γτ τους βολευει ολους. 3
7nisiotis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, Psycho_Warhead said: Τα Call of Duty έχουν επίσης χειρότερα γραφικά στο MP. Το MW19 ήταν σχεδόν αν όχι ίδια bothways. Ίσως στο Warzone να έβλεπες σε κάποιες ακριανες περιοχές λίγο καμία ξεχασμένη low res περίπτωση. Πλέον το έχουν κάνει σαν mobile game - όπως και ήθελαν εν τέλει -
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Το 2019 ήταν εξαίρεση ναι, ήθελε τόνους VRAM για high textures στο Warzone. Τώρα έφαγε downgrade και ησυχάσαμε
7nisiotis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, nikos5800 said: Multiplayer και high end visuals δεν πάνε μαζί Mixed και tuning όπου χρειάζεται παίζει ο μυαλομενος και ενήλικος player που σέβεται και τα λεφτά σε hardware. Να έχεις τα καρέ που προσφέρει η οθόνη αλλά και να βλέπεται κιόλας ευχάριστα. Στάνταρς είναι για μένα αυτό. Τα παιδάκια παίζουν όλα low. Είναι αρκετά παιχνίδια που ακόμα και οι σκιές διαλύονται και μετουσιώνονται με άλλες επιφάνειες αν τις ρίξεις ultra low 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Ουσιαστικά τα textures και το texture filtering θες στο μαξ για να βλέπεται. 1
Xoroxronis Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, akoinonitos είπε Αμα βαλω και τον παραγοντα fg μαζι με dlssq και τα fps να ειναι στα 80 ,μονο καλο δεν ειναι το αποτελεσμα. Spoiler Αυτό που θα είχε ενδιαφέρον είναι αν δεν μπορούσαν τα frames του fg να τα μετρήσουν τα διάφορα overlays. O χρήστης δλδ να αποφασίζει ανά περίπτωση, απ το experience που θα παίρνει μετά απο δοκιμή, αν θα το βάλει On ή Off, χωρίς να επηρεάζεται απ το fps counter. Το ίδιο που θα έπρεπε να κάνει και τώρα δλδ, αντί να το ανοίγει πριν το δοκιμάσει. Θα είχαμε αυτόν τον ενθουσιασμό για το fg; Θα διαβάζαμε ποτέ, έχω 30 ή 40fps με fg on και είμαι happy; Δε νομίζω. Οι περισσότεροι χρήστες θα κατέβαζαν settings και θα έπαιζαν σαν άνθρωποι. Τώρα όμως που το overlay λέει 60 ή 80 το διαβάζουμε καθημερινά και ας είναι το ίδιο. 3
dimoskoutr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Μην χαλάτε το αφήγημα για το dlss quality σε κανένα Nvidia topic ρε λέμε. Εγώ όταν τα έλεγα μέχρι και μη gamer με αποκαλούσαν γιατί είχα μια ταπεινή 570 και ότι δεν είχα δικαίωμα να πω τη γνώμη μου γιατί δεν ξερω. Θα μπλέξουμε εδώ μέσα αν αρχίσουμε πάλι τα dlss και fsr κλπ κλπ. Είναι γεγονός ότι τα παιχνίδια που δικαιολογούν τις απαιτήσεις τους σε hardware από πλευράς κάρτας γραφικών είναι μετρημένα. Επίσης μετρημένα είναι και τα παιχνίδια που δικαιολογούν το άνοιγμα rt. Οποίος δεν παίζει τέτοια δεν ασχολείται με rt. Ένα χρόνο πριν με έπριζαν για το rt. Τελικά 4070 πήρα και rt δεν έχω δει σε παιχνίδι ακόμη. 😂 Είναι λοιπόν ανάλογα του τι παίζει ο καθένας. Πάντως από πέρυσι δεν πιστεύω ότι έχει πάνω από 3 παιχνίδια παραπάνω που δικαιολογούν rt. Και όχι το native δεν πέθανε. Εδώ μέσα έχει κόσμο που το υποστηρίζει αυτό, αλλά δεν ξεχωρίζει 1440p dlss balanced από 4k native. Έλα τώρα… Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου από dimoskoutr 3
just getting started Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Psycho_Warhead said: Ουσιαστικά τα textures και το texture filtering θες στο μαξ για να βλέπεται. Δεν ξέρω αν μιλάς μόνο για το warzone, αλλά γενικώς στα online διαφωνώ. Δηλαδή θυμάμαι ακόμα τους YouTubers το 16-17 να παίζουν battlefield 1 και να ρίχνουν shadows + ambient occlusion στα low, και το παιχνίδι να δείχνει ξεπλυμμένο και flat, μόνο και μόνο για να δουν λίγο καλύτερα τον ξαπλωμένο αντίπαλο και να πάνε από 120 στα 160 fps. Προσωπικά δεν θα θυσίαζα τόσο το immersion τέτοιων παιχνιδιών. Και το warzone δεν είναι και κανένας competitive τίτλος σαν το CSGO... 1
just_a_dude Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1. Textures όσο πιο ψηλά γίνεται 2. anisotropic x16 3. όλα τα άλλα optimized από DF, HU ή reddit optimized gaming 4. native με DLAA 5. Frame gen 6. RT μόνο σε ελάχιστα games που αξίζει και αν μπορεί η κάρτα. Τώρα το να βάλεις RT για να ανεβάσεις το image quality και καλά ενώ ταυτόχρονα βάζεις DLSS που ρίχνει την rendered ανάλυση (η οποία είναι από τους πιο βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν το image quality) δεν έχει και πολύ νόημα. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου από just_a_dude 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε Μην χαλάτε το αφήγημα για το dlss quality σε κανένα Nvidia topic ρε λέμε. Εγώ όταν τα έλεγα μέχρι και μη gamer με αποκαλούσαν γιατί είχα μια ταπεινή 570 και ότι δεν είχα δικαίωμα να πω τη γνώμη μου γιατί δεν ξερω. Θα μπλέξουμε εδώ μέσα αν αρχίσουμε πάλι τα dlss και fsr κλπ κλπ. Είναι γεγονός ότι τα παιχνίδια που δικαιολογούν τις απαιτήσεις τους σε hardware από πλευράς κάρτας γραφικών είναι μετρημένα. Επίσης μετρημένα είναι και τα παιχνίδια που δικαιολογούν το άνοιγμα rt. Οποίος δεν παίζει τέτοια δεν ασχολείται με rt. Ένα χρόνο πριν με έπριζαν για το rt. Τελικά 4070 πήρα και rt δεν έχω δει σε παιχνίδι ακόμη. 😂 Είναι λοιπόν ανάλογα του τι παίζει ο καθένας. Πάντως από πέρυσι δεν πιστεύω ότι έχει πάνω από 3 παιχνίδια παραπάνω που δικαιολογούν rt. Και όχι το native δεν πέθανε. Εδώ μέσα έχει κόσμο που το υποστηρίζει αυτό, αλλά δεν ξεχωρίζει 1440p dlss balanced από 4k native. Έλα τώρα… Το native δεν πέθανε γιατί δεν δείχνει καλύτερο από upscaling τεχνικές αλλά γιατί μικραίνει συνεχώς η διαφορά. Δηλαδή το θέμα είναι τι βλέπεις σε κίνηση και όχι με 400% zoom σε στατική εικόνα. Όσο τα DLSS/XeSS/FSR κλπ θα βελτιώνονται, τόσο περισσότερο δεν θα ασχολείται κανείς με native αναλύσεις εκτός αν η κάρτα είναι υπεραρκετή για το τάδε παιχνίδι. Οι κονσόλες για παράδειγμα το έχουν ξεχάσει το native εδώ και καιρό με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις και το βάρος έχει πέσει στη δημιουργία μιας πολύ καλής upscaling λύσης, η Sony θα το λέει PSSR. Απλούστατα προσπαθούν να κερδίσουν performance από όπου μπορούν με όσο το δυνατόν μικρότερο IQ loss για να δείξουν RT.
dimoskoutr Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το native δεν πέθανε γιατί δεν δείχνει καλύτερο από upscaling τεχνικές αλλά γιατί μικραίνει συνεχώς η διαφορά. Δηλαδή το θέμα είναι τι βλέπεις σε κίνηση και όχι με 400% zoom σε στατική εικόνα. Όσο τα DLSS/XeSS/FSR κλπ θα βελτιώνονται, τόσο περισσότερο δεν θα ασχολείται κανείς με native αναλύσεις εκτός αν η κάρτα είναι υπεραρκετή για το τάδε παιχνίδι. Οι κονσόλες για παράδειγμα το έχουν ξεχάσει το native εδώ και καιρό με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις και το βάρος έχει πέσει στη δημιουργία μιας πολύ καλής upscaling λύσης, η Sony θα το λέει PSSR. Απλούστατα προσπαθούν να κερδίσουν performance από όπου μπορούν με όσο το δυνατόν μικρότερο IQ loss για να δείξουν RT. Άρα διαφορά υπάρχει, όχι όπως λένε πολλοί ότι είναι το ίδιο. Συμφωνώ ότι είναι σημαντικό τι βλέπεις σε κίνηση. Συμφωνώ ότι οι τεχνικές upscaling θα βελτιώνονται όσο περνάει ο καιρός. Δεν πέθανε το native όμως. Ας πούμε όσο η 4070 μου μπορεί να παίξει native τα παιχνίδια που παίζω εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να ανοιξω dlss, εκτός αν το έχω ανοίξει για να δω πως είναι και το έχω ξεχάσει μετά αναρωτώμενος γιατί μου φαίνεται κάπως το παιχνίδι. 😂 (μου έκατσε στο bg3). Επειδή λοιπόν από την μια το upscaling ναι μεν βελτιώνεται αλλά από την άλλη βελτιώνονται και οι gpus, πάντα θα υπάρχει χώρος για native πιστεύω. Όχι σε όλους, όχι για όλα τα παιχνίδια. Φυσικά έχει να κάνει και σε τι οθόνη παίζεις. Μέγεθος, ανάλυση κλπ. Τώρα αν γίνει mainstream το 8k ξαφνικά ε οκ εκεί πάει περίπατο το native. Νομίζω όμως ότι από πλευράς ανάλυσης όπου ήταν να φτάσουμε φτάσαμε. Πάει το παραμύθι πια για να μας πουλάνε ακριβές οθόνες. Το επόμενο βήμα είναι να γίνει πιο προσιτό το oled και το mini led. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου από dimoskoutr 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα