Προς το περιεχόμενο

NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Ε,ναι,αφού όλοι το λένε,η UE5 σχεδιάστηκε με upscaling in mind.Bάλε και το RT/PT που δεν είναι για το σημερινό hw ακόμα και με DLSS και θα χρειαστεί  να πάμε σε 7090 για να έχουμε ικανά fps με RT/DLSS χωρίς FG,που είναι δώρο άδωρο για sub 60 fps λόγω latency.

Το θέμα είναι όπως λέει ο PSycho,τα γραφικά να δικαιολογούν τις απαιτήσεις και όχι οι Devs να κάνουν brute forcing λόγω laziness ή για να συναντήσουν τα περιορισμένα πολλές φορές deadlines για να έχουν τους share holders happy.

Με αυτήν την λογική ούτε η 7090 θα είναι αρκετή αφού τότε θα παίζουμε παιχνίδια του ps6 όπου οι απαιτήσεις των παιχνιδιών θα αυξηθούν δραματικά στην ίδια ανάλυση 👍

Η 7090 θα είναι καλή για να μαξαρεις τα games του ps5 με ray tracing σε native 4k αλλά σε καμία περίπτωση τα παιχνίδια του ps6 😜

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά το ''δεν φτουράει'' το λένε για native 4K + RT που εκεί δεν θα φτουράει ούτε η 5090, ακόμα κι αν δώσει +60% που είναι το καλύτερο σενάριο σύμφωνα με τα leaks.

Πάντως με το ανύπαρκτο optimize των devs, οι κονσόλες ειδικά έχουν μεγάλο θέμα με την ανάλυση/FPS. Sub-1080P και κάτω από 60FPS παραπάει..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα μιλαμε για native? Πριν καν ξεκινησω οποιοδηποτε παιχνιδι ανοιγω dlss quality+fg ακομα και αν δεν χρειαζεται. Το native εχει πεθανει και δεν εχει νοημα να ασχολουμαστε με αυτα τα νουμερα. 

 

CP2077 4K native path tracing 4090 22fps

CP2077 4K dlss balanced path tracing 80fps

και 10 φορες καλυτερα εμπειρια απο τα 22 του native με 99.9% ιδια εικονα μην πω και καλυτερη οπου εχουμ το θολο ΤΑΑ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το native έχει πεθάνει αλλά κάποιοι δεν λένε να το χωνέψουν. Η αγορά πάει σε upscaling λύσεις, ο καθένας βγάζει τη δικιά του. Μέχρι και η Sony θα έχει δικιά της στο PS5 Pro, το PSSR το οποίο ''λένε'' είναι αντίστοιχα καλά με το DLSS.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Arkin said:

dlss quality+fg

Για multiplayer αυτά είναι latencyfull φόβος όπως ο διάολος το λιβάνι. So native 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 7nisiotis είπε

Για multiplayer αυτά είναι latencyfull φόβος όπως ο διάολος το λιβάνι. So native 

Τα multi ομως εχουν γραφικα που τερματιζει και μια 3060 δεν θες πχ 4090 για να τα μαξαρεις. Τα καλα SP με βαρυ ray tracing γονατιζουν τις καρτες οχι τα Multi. Ανεκαθεν γινοταν αυτο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, Arkin said:

Τα multi ομως εχουν γραφικα που τερματιζει και μια 3060 δεν θες πχ 4090 για να τα μαξαρεις.

Ανάλογα το παιχνίδι. Επίσης το όλα - μα όλα - αριστερά (ολα low για να μοιάζει λες κ γυρίσαμε στο 2005) είναι για άσχετους, ιδρωμένους, τεμπέληδες ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να διαβαζω απο καποιον που παιζει 4k dlss quality οτι η εικονα ειναι σαν native να το καταλαβω.

Να διαβαζω απο καποιον που παιζει σε 1440p με dlss quality οτι η εικονα ειναι καλυτερη απο native με κανει να θελω να βαλω τα γελια. 

Αμα βαλω και τον παραγοντα fg μαζι με dlssq και τα fps να ειναι στα 80 ,μονο καλο δεν ειναι το αποτελεσμα. Στο wukong πχ η θολουρα παει συννεφο.

Λιγο μετρο παιδια ,δεν ειμαστε τυφλοι :P

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Arkin είπε

Ακομα μιλαμε για native? Πριν καν ξεκινησω οποιοδηποτε παιχνιδι ανοιγω dlss quality+fg ακομα και αν δεν χρειαζεται. Το native εχει πεθανει και δεν εχει νοημα να ασχολουμαστε με αυτα τα νουμερα. 

 

CP2077 4K native path tracing 4090 22fps

CP2077 4K dlss balanced path tracing 80fps

και 10 φορες καλυτερα εμπειρια απο τα 22 του native με 99.9% ιδια εικονα μην πω και καλυτερη οπου εχουμ το θολο ΤΑΑ.

Συμφωνώ στο 100% 👍το native έχει τελειώσει μια για πάντα και επίσης 1440p ray tracing game είναι πάντοτε πολύ καλύτερο από ότι δηποτε το rasterisation μπορεί να δείξει σε 4κ

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Να διαβαζω απο καποιον που παιζει 4k dlss quality οτι η εικονα ειναι σαν native να το καταλαβω.

Να διαβαζω απο καποιον που παιζει σε 1440p με dlss quality οτι η εικονα ειναι καλυτερη απο native με κανει να θελω να βαλω τα γελια. 

Αμα βαλω και τον παραγοντα fg μαζι με dlssq και τα fps να ειναι στα 80 ,μονο καλο δεν ειναι το αποτελεσμα. Στο wukong πχ η θολουρα παει συννεφο.

Λιγο μετρο παιδια ,δεν ειμαστε τυφλοι :P

 

1440 dlss quality κάνει render σε 900p,ο στόχος είναι το σύστημα να τρώει λιγότερη vram και το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από 900π-1080π μετά fps του 900p 👍 γενικά το machine learning βελτιώνεται συνεχώς,σε μερικά χρόνια δεν θα καταλαβαίνουμε διαφορά 1080p dlss balanced 😜

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Συμφωνώ στο 100% 👍το native έχει τελειώσει μια για πάντα και επίσης 1440p ray tracing game είναι πάντοτε πολύ καλύτερο από ότι δηποτε το rasterisation μπορεί να δείξει σε 4κ

1440 dlss quality κάνει render σε 900p,ο στόχος είναι το σύστημα να τρώει λιγότερη vram και το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από 900π-1080π μετά fps του 900p 👍 γενικά το machine learning βελτιώνεται συνεχώς,σε μερικά χρόνια δεν θα καταλαβαίνουμε διαφορά 1080p dlss balanced 😜

Spoiler

Ωραια βαλε wukong να παιξεις, με rt very high σε 1440p με dlss q και fg και μετα βαλε rt off και  dldsr 4k, και πες μου που εχεις καλυτερη εικονα. 

Προφανως δεν σας νοιαζει το clarity οταν παιζετε απλα σας αρεσει να βλεπετε μια ray traced αντανακλαση στο νερο. 

Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο ειστε ρε σεις  :P

 

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, akoinonitos είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Ωραια βαλε wukong να παιξεις, με rt very high σε 1440p με dlss q και fg και μετα βαλε rt off και  dldsr 4k, και πες μου που εχεις καλυτερη εικονα. 

Προφανως δεν σας νοιαζει το clarity οταν παιζετε απλα σας αρεσει να βλεπετε μια ray traced αντανακλαση στο νερο. 

Η υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο ειστε ρε σεις  :P

 

 

 

Εννοείται ρε συ 4κ dlss quality >1440p dlss quality 👍 

Στο wukong και γενικά στο ray tracing αυτό που μετράει είναι το rt global illumination,οι αντανακλάσεις και σκιάσεσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα,

Το global illumination είναι αυτό που κάνει τις ταινίες να φαίνονται πλήρως φωτορεαλιστικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...