konik Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 7 λεπτά πριν, mp44christos είπε γτ παιζεις με dx11? Γιατί για κάποιο λόγο με dx12 βγάζει παραπάνω fps αλλά η εικόνα είναι χάλια.Το έχω ψάξει και σε φόρουμ εξωτερικού και λένε το ίδιο κάποιοι χρήστες.
TheOldCoffinSpirit Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Καλησπέρα παιδιά, έχω κάποιες ερωτήσεις αν μπορείτε να με βοηθήσετε μιας και βλέπω ότι γνωρίζετε πολλά. 1. Όταν ένα παιχνίδι δεν σου δίνει την δυνατότητα να διαλέξεις μέθοδο ΑΑ αυτό σημαίνει ότι θα έχει forced TAA που θεωρείται χάλια ? Δηλαδή λόγω αυτού το dlss quality σε 4k base ανάλυση ( με μέθοδο dlaa αντί για ΤΑΑ ? ) θα είναι καλύτερο ακόμη κιαν δεν είναι native ? 2. Με stock 12700kf θα έχω κλασικό cpu bottleneck ή πρόβλημα με το cpu overhead της invidia με μια κάρτα raster επιδόσεων 4080 super σε 2560x1440p native ή 4k dlss quality, σε max settings ? 3. Εαν κάποιος έχει lcd monitor ( όχι oled ) και χρησιμοποιεί κάποιου είδους fg, όταν υπολογίζεται το response time της οθόνης λαμβάνονται υπόψη τα base frames ή τα τελικά frames ? Γιατί ένα lcd των 144hz συνήθως έχει χειρότερο response time όταν το παιχνίδι τρέχει στα 60 παρά στα 144 πχ Ευχαριστώ.
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Μήπως τα παραλες λίγο ? Ούτε 10% δεν βγαίνει η διαφορά μεταξύ 5800 και 9800 σε 1440P. https://www.techpowerup.com/review/amd-ryzen-7-9800x3d/19.html Μιλαω καθαρα για ray tracing παιχνιδια που γονατιζουν τα cpu. Και εγω σε raster ειμαι κολλημενος 99% με 5700x3D σε κατι spiderman ομως και hogwarts που το streaming των assets βαραει κοκκινο συν το unoptimized ray tracing δεν τραβανε καθολου. Και παλι οπως ειπα με rt objects 10 με rt objects 6 πχ βλεπω 30% πανω performance στο cpu. Το ιδιο γινεται και στο kingdom come deliverance αυτο δεν εχει ray tracing αλλα με το lod/draw distance στο max γονατιζουν οι 5000 3D. O Γιαννης αν θυμαμαι στο hogwarts στο hogsmade με τον 7800x3D παλι δεν εβλεπε 99% gpu usage με 4070 φαντασου δηλαδη τι γινεται με πιο κατω cpu. Σε raster τα πανε περιφημα ολα τα cpu βγαζουν ανετα 130+fps σχεδον παντου. Σε ray tracing ειναι το θεμα που πεφτουν και στα 40fps range που εχει δεν σε σωζει το FG. 5 ώρες πριν, just_a_dude είπε Ακριβώς. Άρα δεν χρησιμοποιείται όλη η κάρτα. Οπότε και δυνατότερη κάρτα να πάρεις δεν θα δεις παραπάνω FPS. Δεν μιλάω για 4090. Μιλάω για 4070 και 7900ΧΤ με το ίδιο CPU. Ε η 7900ΧΤ έχει καλύτερο GPU usage. Άλλωστε σε RT είναι στα ίδια και οι 2. Υπαρχει overhead ναι δεν ξερω τι ποσοστο αλλα υπαρχει. Στο hogsmade με max ray tracing βλεπεις 99% gpu usage με 7900xt? Ποσα fps εχεις εκει χωρις FG και με fsr quality? Εμενα θα πεσει και στα 55 ο 5700x επεφτε και στα 40. 7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Το Hogwarts ''φτιάχνει'' μόλις ανοίξεις FG και τέλος το CPU BN. https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/1i0mwpu/does_dlss_framegen_help_in_cpu_limited_scenarios/ Και το HWUnboxed διαφορά 12% βγάζει στο μέσο όρο σε 1440P και 4% σε 4Κ. Το FG σε σωσει στο hogwarts ναι δεν παυει ομως να εχεις μεγαλο BN σε σημεια. Μπορει να εχω 100fps στο hogsmade να ειναι μια χαρα smooth αλλα η καρτα ειναι στο 80% εξαιτιας του επεξεργαστη. Και στο morales δεν ειναι παντα ετσι. Οταν πας ταπα τον spidy με τον καιρο να χιονιζει φουλ ειδα σε φαση και κατω απο 60% gpu usage με το FG να παλευει να κρατησει εστω 90 fps και να μην ριξει το latency στα ταρταρα και παλι ομως το νιωθεις οταν πεφτει τοσο σε τοσο γρηγορο pace που ειναι το swing στο spiderman. 1
mp44christos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 3 hours ago, konik said: Γιατί για κάποιο λόγο με dx12 βγάζει παραπάνω fps αλλά η εικόνα είναι χάλια.Το έχω ψάξει και σε φόρουμ εξωτερικού και λένε το ίδιο κάποιοι χρήστες. Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Ξανατσεκαρε το παντός. Πλέον τομdx12 είναι το default.
aetos1988 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 45 λεπτά πριν, Arkin είπε Μιλαω καθαρα για ray tracing παιχνιδια που γονατιζουν τα cpu. Και εγω σε raster ειμαι κολλημενος 99% με 5700x3D σε κατι spiderman ομως και hogwarts που το streaming των assets βαραει κοκκινο συν το unoptimized ray tracing δεν τραβανε καθολου. Και παλι οπως ειπα με rt objects 10 με rt objects 6 πχ βλεπω 30% πανω performance στο cpu. Το ιδιο γινεται και στο kingdom come deliverance αυτο δεν εχει ray tracing αλλα με το lod/draw distance στο max γονατιζουν οι 5000 3D. O Γιαννης αν θυμαμαι στο hogwarts στο hogsmade με τον 7800x3D παλι δεν εβλεπε 99% gpu usage με 4070 φαντασου δηλαδη τι γινεται με πιο κατω cpu. Σε raster τα πανε περιφημα ολα τα cpu βγαζουν ανετα 130+fps σχεδον παντου. Σε ray tracing ειναι το θεμα που πεφτουν και στα 40fps range που εχει δεν σε σωζει το FG. Μήπως είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου παιχνιδιού; Το λέω επειδή γενικά έχει τα θεματάκια του.
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, aetos1988 είπε Μήπως είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου παιχνιδιού; Το λέω επειδή γενικά έχει τα θεματάκια του. Κοίτα το κάθε παιχνιδι έχει τα δύσκολα σημεία του. Το hogwarts έχει το hogsmade και λίγο στο κάστρο εκεί που έχει πολλά npc. Το Spiderman είναι καρά CPU bound με RT objects 10 και στα σημεία με πολύ χιόνι έχει τρελό load στο rt shadows και το ταυτόχρονο streaming των assets on the fly γονατίζει τα πάντα. Όταν κάθεσαι βλέπεις 130 150 όταν πας σφαίρα πέφτει 90 και πάλι το fg σώζει την παρτίδα. Το καταλαβαίνω από το GPU load όταν πέφτει πολύ λέω τρώει ζόρια η CPU βαράει κοφτες. Ένας 9800x3d θα έδινε 40 50% παραπάνω load στην 4080 άνετα εδώ.
just_a_dude Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Το Hogwarts είναι σκουπιδιαριό. Και χάλια RT έχει (μέσα στη θολούρα είναι τα reflections) και τρέχει και χάλια. Το Exodus που έχει απ' τα καλύτερα RT τρέχει τέρμα smooth και με πολλά fps ακόμη και σε native. 1
konik Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 46 λεπτά πριν, mp44christos είπε Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Ξανατσεκαρε το παντός. Πλέον τομdx12 είναι το default. Το ξέρω αλλά σου είπα δε παίζει καλά με αυτό τα γραφικά είναι χάλια.Πιστευεις ότι αυτό είναι το θέμα που μένει ανοιχτό το παράθυρο χωρίς να δείχνει cpu gpu clocks temps etc?
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Το Hogwarts είναι σκουπιδιαριό. Και χάλια RT έχει (μέσα στη θολούρα είναι τα reflections) και τρέχει και χάλια. Το Exodus που έχει απ' τα καλύτερα RT τρέχει τέρμα smooth και με πολλά fps ακόμη και σε native. Γενικα η σκουπιδο unreal engine το κανει ολο αυτο. Δες jedi survivor δες callisto δες dead space και αυτα σκουπιδια ειναι με RT ανοιχτο γονατιζουν τα παντα. Και δεν εχουν και FG να σε σωσουν περα απο το survivor. Devs του κωλου ενω κατι wukong απο πρωτο εμφανιζομενο studio τρεχει υποδειγματικα με το gpu load μονιμα 99% ας εχει πολυ βαρυτερο RT. Το spiderman δεν ειναι θεμα dev οι nixxes ειναι κορυφη αλλα γονατιζει και λογο του ατερμονου streaming που κανει μεσω της cpu καθε στιγμη μεσα στο χαρτη. Χωρις FG δεν θα ειχα ανοιχτο ray tracing με FG ομως περα απο λιγες φορες που θα νιωσεις το χαμηλο latency σε μια πολυ γρηγορα σκηνη ειναι φλουδα. 2
mp44christos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 minute ago, konik said: Το ξέρω αλλά σου είπα δε παίζει καλά με αυτό τα γραφικά είναι χάλια.Πιστευεις ότι αυτό είναι το θέμα που μένει ανοιχτό το παράθυρο χωρίς να δείχνει cpu gpu clocks temps etc? κατι λαθος κανεις. Αν ειναι πολυ σοφτ θα ειναι λογο του fxaa μπορεις να βαλεις εξτρα image sharpening απο τους drivers.
konik Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 41 λεπτά πριν, mp44christos είπε κατι λαθος κανεις. Αν ειναι πολυ σοφτ θα ειναι λογο του fxaa μπορεις να βαλεις εξτρα image sharpening απο τους drivers. Δε μπορώ να σου πω ότι κατάλαβα τι λες αλλά το έφτιαξα μέσω του gpu tweak iii.Οπως και να έχει σευχαριστω.
Westbaum Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 42 minutes ago, Arkin said: Γενικα η σκουπιδο unreal engine το κανει ολο αυτο. Δες jedi survivor δες callisto δες dead space και αυτα σκουπιδια ειναι με RT ανοιχτο γονατιζουν τα παντα. Και δεν εχουν και FG να σε σωσουν περα απο το survivor. Devs του κωλου ενω κατι wukong απο πρωτο εμφανιζομενο studio τρεχει υποδειγματικα με το gpu load μονιμα 99% ας εχει πολυ βαρυτερο RT. Το spiderman δεν ειναι θεμα dev οι nixxes ειναι κορυφη αλλα γονατιζει και λογο του ατερμονου streaming που κανει μεσω της cpu καθε στιγμη μεσα στο χαρτη. Χωρις FG δεν θα ειχα ανοιχτο ray tracing με FG ομως περα απο λιγες φορες που θα νιωσεις το χαμηλο latency σε μια πολυ γρηγορα σκηνη ειναι φλουδα. Μόνο το harry potter δεν έχω παίξει,εκεί μπορώ να δω τα gains που θα'χει ένας 9800Χ3D όταν κοιτώ τα bench με τα άλλα cpu να είναι ~70-80fps.Jedi Survivor,Callisto,Dead Space no problem με τον παλαίμαχο 12700K oc.🤗 2
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 34 λεπτά πριν, Westbaum είπε Μόνο το harry potter δεν έχω παίξει,εκεί μπορώ να δω τα gains που θα'χει ένας 9800Χ3D όταν κοιτώ τα bench με τα άλλα cpu να είναι ~70-80fps.Jedi Survivor,Callisto,Dead Space no problem με τον παλαίμαχο 12700K oc.🤗 Σε τετοια loads τα intel τα πανε καλυτερα ναι οι δυνατοτεροι πυρηνες με γρηγορες ram ριχνουν στα αυτια στους παλιοτερους zen. Σε παιχνιδια πιο optimized που γινεται χρηση η 3d cache ειναι μπροστα οι 3D αλλα σε τετοια ακομα και στο last of us οι intel 12 13 14gen ειναι σκυλια του πολεμου. 2
spi79 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Και εγώ με τον ταπεινό 7600 σε 1080, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο θέμα μέχρι τώρα.Το deadspace βέβαια,βαράει καλά τη cpu.Εδώ όλα δεξιά native
akoinonitos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, spi79 είπε Και εγώ με τον ταπεινό 7600 σε 1080, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο θέμα μέχρι τώρα.Το deadspace βέβαια,βαράει καλά τη cpu.Εδώ όλα δεξιά native αφου τραβαει η καρτα ρε γτ δεν βαζεις dldsr 1440p ? 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα