Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, music_lover είπε

Η γενιά των fake frames..δεν μπορούμε να σας δώσουμε hardware ικανό για 4k/RT οπότε πάρτε ψεύτικα frames ως αντάλλαγμα για την επένδυση νεφρού που κάνατε στις νέες μας κάρτες, πιο τραγικό δεν γίνεται και από ότι φαίνεται οι εταιρίες έχουν παρατήσει το pc gaming δίνοντας μεγαλύτερη βάση εκεί που υπάρχει το χρήμα δλδ την AI και με την σειρά τους οι developers τεμπελιάζουν να κάνουν optimization στηρίζοντας όλες τις ελπίδες τους για σωστή απόδοση στα fake frames. Κατά τα άλλα λένε πως είναι καλή εποχή για το pc gaming, σίγουρα ρε, σας πιστέψαμε.

Το 4Κ + RT(Shadows σκέτο ή σκέτο Reflections) το κάνει και μια 4070, το 4K + Full RT/Path-Tracing είναι το θέμα..Το ότι το 2018 είχαμε path-tracing μόνο στο αρχαίο Quake 2 ενώ σήμερα, 7 χρόνια μετά έχουμε path-tracing στα σύγχρονα games, είναι επίτευγμα.

Εάν δεν είχαμε FG/MFG/DLSS, path-tracing στα σύγχρονα παιχνίδια θα βλέπαμε το 2030 το νωρίτερο. Κατά τα άλλα δε νομίζω ότι μπορούσαν να κάνουν κάτι με το καθαρό performance, ήδη είμαστε στα 575W. Άντε στη καλύτερη να καθυστερούσαν κι' άλλο τη γενιά και να την έβγαζαν με TSMC 3nm και να είχαμε το boost της 4090.

Πάλι απέχουμε πολύ απ' το 4K + Path-tracing στα 60FPS για τα τωρινά παιχνίδια, αυτά που ΘΑ έρθουν θα είναι ακόμα πιο απαιτητικά. Άρα ακόμα κι αν έβγαζαν μια κάρτα 100% πιο γρήγορη από την 5090, θα ήταν αρκετή να βγάλει 60FPS στο Wukong αλλά στα επόμενα όχι.

Στα καλύτερα του το PC Gaming ήταν το 2004 με DOOM 3, HL2, Far Cry κλπ..Τότε που με 300 ευρώ έπαιρνες καρτάρες. Τώρα για κάτι αντίστοιχο θες πάνω από 1000.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1440p path tracing 60 είναι κομπλέ. Γιατί και 4Κ DLSS Q (άρα 1440p internal) είναι μια χαρά και με 60 βάση το FG είναι επίσης μια χαρά. Τώρα αυτά τα x4 εεε οκ αν έχεις οθόνη με πολύ υψηλά hz ντάξει, αλλά να έδιναν και λίγο παραπάνω performance.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

1440p path tracing 60 είναι κομπλέ. Γιατί και 4Κ DLSS Q (άρα 1440p internal) είναι μια χαρά και με 60 βάση το FG είναι επίσης μια χαρά. Τώρα αυτά τα x4 εεε οκ αν έχεις οθόνη με πολύ υψηλά hz ντάξει, αλλά να έδιναν και λίγο παραπάνω performance.

Οπως λεει και ο daniel στο βιντεο του οταν θες παραπανω fps τα θες για το responsiveness και για το motion clarity.  Το fg και το  mfg σου δινει μονο το motion clarity και αυτο δεν ειναι παντα και παντου οπως πρεπει. Αν εχεις χαμηλα rendered οσα x και να βαλεις παλι την ιδια εμπειρια θα εχεις.  Για να εχεις μια καλη εμπειρια θες περιπου minimum  60 (rendered + upscaled) και ποτε δεν θα εχεις την εμπειρια που θα ειχες με τα ιδια fps rendered.

Εγω συνεχιζω να θεωρω το fg/mfg λυση αναγκης και οχι εξεληξη.

Οταν πληρωνεις πλεον τοσα λεφτα για hw αυτα που σου δινουν ειναι ψιχουλα. 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Δεν υπάρχει παιχνίδι που να μην μπορείς να τα βάλεις όλα δεξιά με την 4090 και μιλάω για Cyberpunk,Wukong,Indiana Jones με PT και να μην είναι playable,εφόσον βάλεις DLSSQ άνευ FG.Θα είσαι γύρω 45-55fps αλλά θα παίζεις,βάζεις και το oc και  minimum είσαι ~50fps,just saying..

H 5090 στο Indiana Jones θα είναι 65+ σε αυτά τα settings 4K/No FG,το θέμα είναι πως όλα έχουν τρελές απαιτήσεις Vram και ακόμα και με MFG η 5070 δε σώζεται και τα 400MB δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα.

To τι ειναι playable ειναι σχετικο για τον καθε ενα.
Αυτοι με τις κονσολες παιζουν στα 30FPS, εχω φιλους που παιζουν στο PC και δεν ηξεραν/δεν ειχαν βαλει DLSS και παρολα αυτα "επαιζαν" μια χαρα στα 20-30 FPS.
Αλλοι βαζουν FG με 20 base και λενε οτι παιζουν μια χαρα.
Aν λοιπον εδω μεσα εχουμε θεσει σαν κανονα οτι το "παιζω" σημανει απαραιτητα 60+ τοτε η 4090 δεν βγαζει σε ολα 60+ με DLSS αλλα χωρις FG με ολα δεξια.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, akoinonitos είπε

Οπως λεει και ο daniel στο βιντεο του οταν θες παραπανω fps τα θες για το responsiveness και για το motion clarity το mfg σου δινει μονο το motion clarity και αυτο δεν ειναι παντα και παντου οπως πρεπει. Αν εχεις χαμηλα rendered οσα x και να βαλεις παλι την ιδια εμπειρια θα εχεις. 

ε εντάξει από τα 60 να πας στα 100-110 με fg είναι μεγάλη διαφορά στο clarity. ίδιο responsiveness μεν αλλά η κίνηση πολύ καλύτερη. αν έχεις 60 βάση όμως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ε εντάξει από τα 60 να πας στα 100-110 με fg είναι μεγάλη διαφορά στο clarity. ίδιο responsiveness μεν αλλά η κίνηση πολύ καλύτερη. αν έχεις 60 βάση όμως.

αυτο λεω ρε :P βεβαια σχεδον πουθενα δεν πας απο τα 60 στα 110 ,τουλαχιστον σε κανενα παιχνιδι που εχω παιξει εγω ,καπου στα 90 θα εισαι με fg 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, BlurayMoviesGreece said:

To τι ειναι playable ειναι σχετικο για τον καθε ενα.
Αυτοι με τις κονσολες παιζουν στα 30FPS, εχω φιλους που παιζουν στο PC και δεν ηξεραν/δεν ειχαν βαλει DLSS και παρολα αυτα "επαιζαν" μια χαρα στα 20-30 FPS.
Αλλοι βαζουν FG με 20 base και λενε οτι παιζουν μια χαρα.
Aν λοιπον εδω μεσα εχουμε θεσει σαν κανονα οτι το "παιζω" σημανει απαραιτητα 60+ τοτε η 4090 δεν βγαζει σε ολα 60+ με DLSS αλλα χωρις FG με ολα δεξια.

Mε Path Tracing ναι,δεν τα βγάζει,αυτό μόνο η 5090 θα το κάνει.Μιλάμε φυσικά για να μην ρίξεις το DLSSQ,γιατί balanced/performance με rendering 1080p άνευ FG  εννοείται μπορεί..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

αυτο λεω ρε :P βεβαια σχεδον πουθενα δεν πας απο τα 60 στα 110 ,τουλαχιστον σε κανενα παιχνιδι που εχω παιξει εγω ,καπου στα 90 θα εισαι με fg 

ναι γιατί τα 60 γίνονται λιγότερα, οπότε πάει κάτω απ' τα διπλά. Με το AFMF2 της Λίζας όμως κλειδώνεις 60 και πάει καρφί 120

  • Haha 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, aetos1988 είπε

Κάτι αντίστοιχο έχει και η Nvidia. Αυτό που σε κάθε αλλαγή driver έπρεπε χειροκίνητα να πας να ρυθμίσεις το δυναμικό εύρος της οθόνης από 0-235 σε 0-255! Και αυτό σε HDMI. Τώρα που πήρα πάλι Nvidia δεν το κάνει πλέον ( αν και τώρα έχω display port).  

Καμια σχέση ρε συ... αυτό που λέω εγώ ήθελε να παρέμβεις με τρίτο πρόγραμμα για να το φτιάξεις με το οποιο μπορούσες να κανεις και πολύ χειρότερη ζημια εν τέλη στο HW, και είχα και πρόβλημα σε μερικά παιχνίδια εκτος της idle κατανάλωσης

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Εγω συνεχιζω να θεωρω το fg/mfg λυση αναγκης και οχι εξεληξη.

Οταν πληρωνεις πλεον τοσα λεφτα για hw αυτα που σου δινουν ειναι ψιχουλα. 

Εννοείται ότι είναι λύση ανάγκης τα upscaling και τα FG/MFG, αλλιώς path-tracing γιοκ. Το θέμα είναι ότι βγαίνουν παιχνίδια που είναι καθαρό rasterization και πάλι θέλουν να ανοίξεις DLSS για να τρέξουν σωστά, λολ.

Και η ανάγκη γι' αυτά θα δημιουργείται πάντα, μέχρι να πιάσουμε φωτορεαλισμό στα γραφικά..Κατά τα το 2050 και αν..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Mε Path Tracing ναι,δεν τα βγάζει,αυτό μόνο η 5090 θα το κάνει.Μιλάμε φυσικά για να μην ρίξεις το DLSSQ,γιατί balanced/performance με rendering 1080p άνευ FG  εννοείται μπορεί..

Γιατι λοιπον να μπορει η 5070 των 600€ ή γιατι να μη μπορει και αυτη να ριξει κατι και να παιξει μια χαρα.
 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Εννοείται ότι είναι λύση ανάγκης τα upscaling και τα FG/MFG, αλλιώς path-tracing γιοκ. Το θέμα είναι ότι βγαίνουν παιχνίδια που είναι καθαρό rasterization και πάλι θέλουν να ανοίξεις DLSS για να τρέξουν σωστά, λολ.

Και η ανάγκη γι' αυτά θα δημιουργείται πάντα, μέχρι να πιάσουμε φωτορεαλισμό στα γραφικά..Κατά τα το 2050 και αν..

Αφου πηραν την λυση αναγκης και την εκαναν νορμα για να μην βαλουν τον κωλο τους κατω. Ολοι κερδισμενοι ειναι εκτος απο εμας.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Καμια σχέση ρε συ... αυτό που λέω εγώ ήθελε να παρέμβεις με τρίτο πρόγραμμα για να το φτιάξεις με το οποιο μπορούσες να κανεις και πολύ χειρότερη ζημια εν τέλη στο HW, και είχα και πρόβλημα σε μερικά παιχνίδια εκτος της idle κατανάλωσης

Το είχα κάνει και εγώ αυτό με την RX6600 και από τότε δεν λειτουργούσε με Display port 😁

  • Haha 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το 4Κ + RT(Shadows σκέτο ή σκέτο Reflections) το κάνει και μια 4070, το 4K + Full RT/Path-Tracing είναι το θέμα..Το ότι το 2018 είχαμε path-tracing μόνο στο αρχαίο Quake 2 ενώ σήμερα, 7 χρόνια μετά έχουμε path-tracing στα σύγχρονα games, είναι επίτευγμα.

Εάν δεν είχαμε FG/MFG/DLSS, path-tracing στα σύγχρονα παιχνίδια θα βλέπαμε το 2030 το νωρίτερο. Κατά τα άλλα δε νομίζω ότι μπορούσαν να κάνουν κάτι με το καθαρό performance, ήδη είμαστε στα 575W. Άντε στη καλύτερη να καθυστερούσαν κι' άλλο τη γενιά και να την έβγαζαν με TSMC 3nm και να είχαμε το boost της 4090.

Πάλι απέχουμε πολύ απ' το 4K + Path-tracing στα 60FPS για τα τωρινά παιχνίδια, αυτά που ΘΑ έρθουν θα είναι ακόμα πιο απαιτητικά. Άρα ακόμα κι αν έβγαζαν μια κάρτα 100% πιο γρήγορη από την 5090, θα ήταν αρκετή να βγάλει 60FPS στο Wukong αλλά στα επόμενα όχι.

Στα καλύτερα του το PC Gaming ήταν το 2004 με DOOM 3, HL2, Far Cry κλπ..Τότε που με 300 ευρώ έπαιρνες καρτάρες. Τώρα για κάτι αντίστοιχο θες πάνω από 1000.

Ναι ξαφνικά όμως βλέπουμε reflections και shadows πίσω από PT paywall, ενώ με RT ήταν κάτι που είχαν περισσότερες κάρτες.

Οπότε πρακτικά με το MFG, μπορούν να το πιέσουν ακόμα περισσότερο και να καταντήσεις στο τέλος να παίζεις raster γιατί θα λείπουν τα ενδιάμεσα settings, που θα μπορούσαν να έχουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...