Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάντως επειδή κοιτάω τώρα τις διαφορές ανά γενιά στο TPU, το boost που παίρνουμε ανά γενιά κυμαίνεται εκεί στο 40-45% με κάποιες εξαιρέσεις..

Συγκρίνω πάντα το κορυφαίο μοντέλο που δίνει σε κάθε γενιά με το κορυφαίο μοντέλο της επόμενης γενιάς. Και πάντα FE vs FE.

1080Ti vs 980Ti:

100/54*100 = 85%

  Απόκρυψη περιεχομένων

perfrel_3840_2160.png

2080Ti vs 1080Ti:

100/72*100 = 39%

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

relative-performance_3840-2160.png

3090Ti vs 2080Ti:

100/64*100 = 56%

  Απόκρυψη περιεχομένων

relative-performance_3840-2160.png

4090 vs 3090Ti:

100/69*100 = 45%

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

relative-performance_3840-2160.png

Άρα αν η 5090 δώσει +40%, είναι μέσα στα νορμάλ πλαίσια..Το μεγαλύτερο boost το πήραμε με την 1080Ti, +85% σε 4Κ !

Το ειχαμε αναφερει πιο πισω και αυτο οτι δεν ειναι ασχημο το 40-45% σε 5090 δηλαδη επειδη μια φορα ειδαμε 70% και πολυ παλιοτερα με pascal που οκ ηταν επανασταση θα εχουμε καθε χρονο το ιδιο jump? Στα 2nm και στα 1nm θα ξανα δουμε μεγαλες διαφορες απο εκει και περα δεν ξερω που θα πανε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, KeepRollingBaby said:

Μπράβο στο πλαίσιο, scalpers ala Greek

 

IMG_20250113_181622.jpg

Αφού θα βρεθούν άτομα να τα δώσουν καλά κάνουν 

Τόσο πήρα ακριβώς το ίδιο μοντέλο αλλά σε 4090...

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Η 3090ti ειχε msrp 2000 , η 4090 1600. 

Aντιθετως η 5090 εχει 2000αρικα. 

Αρα απεχουμε πολυ απο το performance per dollar ... ( Ασε που η 3090ti ηταν ο ορισμος της αρπαχτης ) 

Η 4090 αν συγκριθεί με την 3090 κιόλας ήταν πραγματικό beast και αρκετό καλό VFM για flagship GPU 

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Τόσο πήρα ακριβώς το ίδιο μοντέλο αλλά σε 4090...

Από το πλαίσιο και day1 με τίποτα 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Η 4090 αν συγκριθεί με την 3090 κιόλας ήταν πραγματικό beast και αρκετό καλό VFM για flagship GPU 

4090 vs 3090: +65% σε 4Κ. Το δεύτερο μεγαλύτερο boost μετά την 1080Ti.

  • Like 3
Δημοσ.
4 minutes ago, Sprou said:

Από το πλαίσιο και day1 με τίποτα 

Από παρόμοιο μαγαζί με ανάλογες τιμές.  

2 μήνες μετά το launch . 

Όπως και να χει η μία έχει msrp 1000 και η άλλη 1600. Το να έχουν παρόμοια τιμή είναι ληστεία 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όποιο παιχνίδι υποστηρίζει DLSS 3(FG + Super Resolution) θα γίνεται η αλλαγή σε DLSS 4(MFG + Transformer DLSS) μέσω του NVIDIA App.

Όποιο παιχνίδι ΔΕΝ υποστηρίζει FG, αλλά Super Resolution, δεν θα παίρνει με το ζόρι FG/MFG αλλά μόνο το Transformer DLSS.

Οι ρυθμίσεις που θα έχουμε.

GhIhssJXYAAO4K3?format=png&name=large

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Δημοσ.
40 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Όποιο παιχνίδι υποστηρίζει DLSS 3(FG + Super Resolution) θα γίνεται η αλλαγή σε DLSS 4(MFG + Transformer DLSS) μέσω του NVIDIA App.

Όποιο παιχνίδι ΔΕΝ υποστηρίζει FG, αλλά Super Resolution, δεν θα παίρνει με το ζόρι FG/MFG αλλά μόνο το Transformer DLSS.

Οι ρυθμίσεις που θα έχουμε.

GhIhssJXYAAO4K3?format=png&name=large

Λογικα φανταζομαι θα μπαινει και manually, με τα κλασσικα dlls...(?)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Λογικα φανταζομαι θα μπαινει και manually, με τα κλασσικα dlls...(?)

Αυτό θα γίνεται μέσω από το NVIDIA App πλέον πολύ πιο γρήγορα. Να φτιάξουν το performance hit που έχει το App όταν είναι ενεργοποιημένα τα filters και είμαστε τζετ.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
26 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Αυτό θα γίνεται μέσω από το NVIDIA App πλέον πολύ πιο γρήγορα. Να φτιάξουν το performance hit που έχει το App όταν είναι ενεργοποιημένα τα filters και είμαστε τζετ.

Ναι...προς το παρον τα χουν default off...

Δημοσ.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2025-df-weekly-can-the-new-rtx-5070-really-match-rtx-4090-performance

Spoiler

''To tackle Nvidia's RTX 5070 claim head on, the notion of performance parity is based entirely on the implementation of DLSS 4 multi frame generation, where the new $549 GPU is presumably tested against an RTX 4090 running the same resolution and settings but only using single frame generation. By all quantifiable metrics, the claim holds no water. Even running on a more modern architecture and process node, the RTX 5070's 6,144 CUDA cores are no match for the RTX 4090's 16,384 - meaning a similar disparity in terms of RT and tensor cores. A 384-bit memory interface on the RTX 4090 gives way to a 192-bit bus on the RTX 5070. While the RTX 5070 has faster memory, it only has 12GB of it, up against the 24GB of the outgoing machine.''

Επισης ξεχωρισα τα παρακατω:

''Increased latency is the key limitation of frame generation that DLSS 4 does not completely crack. The way the technology works is simple: a standard rendered frame is generated, then the next one is buffered (causing latency). Then, frame-gen calculates the one, two, or three interpolated frames (you can choose with DLSS 4) that are displayed between the standard rendered frames. Nvidia mandates the use of its Reflex latency-reduction technology to mitigate the difference. The same system is in play for DLSS multi-frame generation with one difference - the extra interpolated frames are generated very, very quickly. In my tests, there was a circa 6.4ms addition to latency by adding two more frames compared to existing frame-gen tech.

At this point, I should take a pause and correct some misunderstandings I noticed in the YouTube comments to the DLSS 4 video we put out last week, embedded below. Latency metrics were confused with frame-time, so the idea that Cyberpunk 2077 had 50ms of lag was likened to a 20fps frame-rate. Truth is, every game has different levels of lag even when targeting the same performance level - as Tom Morgan demonstrated with this PS4-era testing back in the day. Tom's latency metrics revealed a bunch of games running locked at 60fps delivering very different input lag: despite both titles running locked at 60fps, Call of Duty: Infinite Warfare had a 47.5ms latency advantage (!) over Doom 2016 and a 37.3ms advantage over esports favourite, Overwatch. The truth is, latency matters, but these differentials are somewhat higher than the lag added by frame generation in many scenarios. Frame-rate is clearly more noticeable, increased input lag less so. When did anyone complain about Doom or Overwatch lag?''

I want to talk about the word 'performance' next. When we first unveiled DLSS 3, we talked about performance multipliers brought about by frame generation. Nvidia continues to do so. However, feedback from the community made me think about whether 'performance' was the most appropriate term. For the entire 3D era, increased frame-rates have been delivered hand-in-hand with reductions in input lag. It's a performance boost in all areas. Is frame generation really a performance boost if latency is higher?

It was a good point, then I thought on this further: if 2x frame-gen isn't delivering a 2x boost to frame-rate, aren't we actually getting fewer standard rendered frames? When the RTX 4090 review came around, I took onboard the feedback and now refer to the increased frame-rate as exactly that - an fps boost - but not a performance boost. It's a distinction I make because performance isn't just frame-rate, even if - strictly speaking - it's a measurement of the GPU's 'performance', just in different terms. So-called 'fake' frames? It's only an issue when the artefacts are obvious and noticeable. Like latency it remains an issue, but eventually I expect both to be solved.

 

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...