Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουσιαστικά έχουμε το fp4 για multi frame gen και διπλάσιους rt ray intersection cores για καλύτερο ray tracing+καλύτερο shader execution reordering 

Και το πιο σημαντικό feature για το μέλλον είναι το neural rendering  μέσα στους shaders

Επεξ/σία από nikos5800
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το AI προσπαθεί να σπρώξει και στις gaming κάρτες.

Το πρόβλημα είναι ότι με τα MFG/DLSS κλπ θα βγαίνουν όλα τα παιχνίδια unoptimized γιατί σου λέει θα ανοίγουν αυτά και θα είναι μια χαρά..

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Καταλαβαίνεις αν είχε βγάλει 4090Ti, με το ζόρι θα έβγαινε 10-15% διαφορά..Ίσως γι' αυτό να μην την έβγαλε τελικά.

Και για αυτό θα βγάλει λογικά 5090ti σε 1 χρόνο

Δημοσ.

Ανεξαρτητως του γεγονοτος οτι τα upscaling methods ειναι must για να δουμε πραγματικα παιχνιδια επομενης γενιας με path tracing ειναι σχεδον βεβαιο οτι η τωρινη λιθογραφια δεν ηταν ικανη να δωσει σωστο scaling.. 

Τωρα το μονο που απομενει οταν κατσει  ο καπνος ειναι :

1. Να δουμε ποια ειναι η πραγματικη διαφορα μεταξυ 4090-5090 σε  ακρως απαιτητικους και νεους shader intensive τιτλους με path tracing (προσωπικη γνωμη θα κυμανθει κοντα στο 40%)

2. Εαν το MFG μπορει να γινει διαθεσιμο και στην προηγουμενη γενια (εστω και δια της πλαγιας οδου)  ή αν το h/w δεν ειναι ικανο να το υποστηριξει σε καμια περιπτωση ή θα ειναι κλειδωμενο σε επιπεδο h/w. Ειμαι πολυ σκεπτικος για το τελευταιο και αν καποια καρτα θεωρω οτι μπορει να το κανει αυτη θα ειναι η 4090

  • Like 5
Δημοσ.

Δεδομένης της καλύτερης αρχιτεκτονικής των 5ΧΧΧ RT cores πάντως, η πιο fair σύγκριση raster με την προηγούμενη γενιά είναι με RT/PT off.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ASFE είπε

Για μενα

5070  12GB

5070TI 16GB

5080  24GB

5090  32GB.

ΤΕΛΟΣ

5080 με 24GB θα δούμε μόλις υπάρξει επαρκής διαθεσιμότητα και καλή τιμή από τα 3GB τσιπάκια DDR7 της Samsung. Δε νομίζω να δώσει 5080 με 384bit memory bus. 

Δημοσ.

Δεν έχει νόημα να βγάλει 5090ti, μπορεί Τατιάνα αν λάβουμε υπόψιν τα νουμεράκια στην παρουσίαση του πέτσινου.

Καλό χρυσό το DLSS 4/MFG, πάντα όμως αυτό επιφέρει τεμπελιά στο εκάστοτε developing studio + πιέσεις του Publisher σε φάση... έλα έτοιμο engine έχεις UE5, βγάλε το στα μπαμ να τσεπώσουμε τα χρήματα.

Aυτό προφανώς θα φέρει ακόμα πιο unoptimized bs στις οθόνες/τηλεοράσεις μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, azazil1190 said:

Εγώ το έβαλα πιο πολύ για το συγκεκριμένο σκριν.

Μακάρι να έχει τέτοια διαφορά το dlss4 στους περισσότερους τίτλους. Αναγκαστικά θα πληρώσουμε φέτος για software στον αεριτζη 

Εντυπωσιακό οτι ειναι "performance" , δηλαδή 1080p???(????!) 😵

 

2 hours ago, akoinonitos said:

Η σωστη αυξηση για εμενα στην αποδοση θα ηταν αυτη που σε παιχνιδι με pt εκει που στην 4090 θα ησουν με dlss perf  θα επαιρνες τα ιδια fps με dlss quality, εκει θα ηταν η μαγκια και οχι το mfg και θα δικαιολογουσε και την αυξηση τιμης.

Δεν ξερω ανα εννοεις αύξηση σε raw απόδοση (αν και απο perf σε quality ειναι η αλήθεια μεγάλη διαφορα) , αλλά η δικιά μου "ελπίδα"  😳, θα ήταν να γινει κάτι τέτοιο, αλλά απο την ανάποδη:

Να εξηγήσω:

Να είναι good enough το DLSS4 ετσι ώστε να παίρνω την ποιότητα του Quality------> Τουλάχιστον σε Balanced (αν οχι σε performance), δηλαδή εκει που θα βαζα quality, να βάζω Bal/Perf χωρις διαφορα στην συνολική ποιότητα στην...42αρα 🥴.

(δεν ξέρω αν εννοεις αυτο)

 

Γενικά θα μου φανεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ περίεργο όμως να δώσει ο Πέτσας στις προηγούμενες τέτοιο "όπλο" τζάμπα, γιατί θα ταν δεκα φορές πιο αποτελεσματικό upgrade factor απο το....FGx4 η....x44...x......γουατεβα...

 Αυτο θα  εδινε 30-50% "πραγματική" αύξηση χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, αλλά θα εντυπωσιαστώ πολύ αν ισχυει...κοινώς κρατάω καλάθι για pokemon....

 

Επεξ/σία από scorpion8283
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Εντυπωσιακό οτι ειναι "performance" , δηλαδή 1080p???(????!) 😵

 

Δεν ξερω ανα εννοεις αύξηση σε raw απόδοση (αν και απο perf σε quality ειναι η αλήθεια μεγάλη διαφορα) , αλλά η δικιά μου "ελπίδα"  😳, θα ήταν να γινει κάτι τέτοιο, αλλά απο την ανάποδη:

Να εξηγήσω:

Να είναι good enough το DLSS4 ετσι ώστε να παίρνω την ποιότητα του Quality------> Τουλάχιστον σε Balanced (αν οχι σε performance), δηλαδή εκει που θα βαζα quality, να βάζω Bal/Perf χωρις διαφορα στην συνολική ποιότητα στην...42αρα 🥴.

(δεν ξέρω αν εννοεις αυτο)

 

Γενικά θα μου φανεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ περίεργο όμως να δώσει ο Πέτσας στις προηγούμενες τέτοιο "όπλο" τζάμπα, γιατί θα ταν δεκα φορές πιο αποτελεσματικό upgrade factor απο το....FGx4 η....x44...x......γουατεβα...

 Αυτο θα  εδινε 30-50% "πραγματική" αύξηση χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, αλλά θα εντυπωσιαστώ πολύ αν ισχυει...κοινώς κρατάω καλάθι για pokemon.... 

 

Όχι ρε λέω την καθαρότητα στην εικόνα .Εφόσον και εάν ισχύει 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Ανεξαρτητως του γεγονοτος οτι τα upscaling methods ειναι must για να δουμε πραγματικα παιχνιδια επομενης γενιας με path tracing ειναι σχεδον βεβαιο οτι η τωρινη λιθογραφια δεν ηταν ικανη να δωσει σωστο scaling.. 

Τωρα το μονο που απομενει οταν κατσει  ο καπνος ειναι :

1. Να δουμε ποια ειναι η πραγματικη διαφορα μεταξυ 4090-5090 σε  ακρως απαιτητικους και νεους shader intensive τιτλους με path tracing (προσωπικη γνωμη θα κυμανθει κοντα στο 40%)

2. Εαν το MFG μπορει να γινει διαθεσιμο και στην προηγουμενη γενια (εστω και δια της πλαγιας οδου)  ή αν το h/w δεν ειναι ικανο να το υποστηριξει σε καμια περιπτωση ή θα ειναι κλειδωμενο σε επιπεδο h/w. Ειμαι πολυ σκεπτικος για το τελευταιο και αν καποια καρτα θεωρω οτι μπορει να το κανει αυτη θα ειναι η 4090

Το πλέον μεστό & ορθό comment εδώ και πολλές σελίδες.

Συμφωνώ απόλυτοτατα 😉

Δημοσ.
2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

2. Εαν το MFG μπορει να γινει διαθεσιμο και στην προηγουμενη γενια (εστω και δια της πλαγιας οδου)  ή αν το h/w δεν ειναι ικανο να το υποστηριξει σε καμια περιπτωση ή θα ειναι κλειδωμενο σε επιπεδο h/w. Ειμαι πολυ σκεπτικος για το τελευταιο και αν καποια καρτα θεωρω οτι μπορει να το κανει αυτη θα ειναι η 4090

Θεωρώ ότι ό,τι έγινε με το fg, θα γίνει και με το mfg.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...