Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arkin είπε

Μολις δουμε τα πρωτα benchmarks πανω σε αυτο θα ξερουμε πως θα ειναι στην πρωτη περιπτωση συγκριτικα με τη δευτερη. Αλλιως το 5070=4090 σηκωνει και μηνυση εφοσον δεν υπαρχει πουθενα εστω και με τα dlss 4 κολπα ιδια εμπειρια με τα κολπα του dlss 3.5 της 4090. 

Καμία μήνυση, σε fps θα είναι η σύγκριση.

Η ουσία είναι πως αν τα base fps είναι κάτω από 50, ότι και να κάνεις το κακό latency θα φαίνεται. Αν είναι πάνω από 50, τότε ναι το 200 θα είναι καλύτερο από 100 (αν δεν έχει artifacts). Λίγοι είναι οι παίκτες σε συγκεκριμένα competitive games που αντιλαμβάνονται το πολύ χαμηλό latency, και συνήθως αυτοί παίζουν σε χαμηλές αναλύσεις γι' αυτό ακριβώς το λόγο.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά καλά τα έλεγε ο Tryfos, αν θυμάμαι το όνομα σωστά.Με 1060 παίζεις το 80% των παιχνιδιών.....🤔

Επεξ/σία από spi79
  • Haha 3
Δημοσ.
2 minutes ago, 7nisiotis said:

Κανελιτσα στην μπουγάτσα σας κύριε να βάλω έτσι;

Θα συνοδευτεί με τσιπουράκι?

με μεζε θελω λιαστη ντοματα και ελιες παρακαλω

Δημοσ.

Στην ουσία τα DLSS, FG κλπ ήρθαν για να είναι playable τα παιχνίδια με path-tracing. Το 2018 το μόνο που ήταν playable με path-tracing ήταν το Quake 2 RTX..

Σήμερα έχουμε path-tracing στα σύγχρονα παιχνίδια και με αυτές τις τεχνολογίες μπορείς να δεις path-tracing. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα βλέπαμε path-tracing πριν το 2030..

Οι competitive players τα κλείνουν αυτά, ανοίγουν μόνο Reflex για το ελάχιστο δυνατό latency και τέλος. Ούτε DLSS, ούτε FG ανοίγουν, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας αφού τα παιχνίδια που παίζουν έχουν χρέπια visuals :D

  • Like 8
Δημοσ.
2 ώρες πριν, malakudi είπε

Σε δεύτερη ανάγνωση όλων των specs και των γραφημάτων της nVidia σε παιχνίδια χωρίς FG, φοβάμαι πως σε pure CUDA δε θα υπάρχει ούτε 10% επιπλέον απόδοση, ίσως μόνο σε εκείνα τα workloads που είχαν ανάγκη σε VRAM bandwidth, εκεί θα δούμε ως και 25-30% αύξηση.

Από τα γραφήματα για το Far Cry 6 + RT που είναι το μόνο ουσιαστικά που έχει νόημα (τα άλλα με 4x fake frames ή με DLSS performance στo A Plague Tale: Requiem δεν έχουν νόημα) η διαφορά σε gaming φαίνεται να έχει ως εξής:

5090 + 27,9% από 4090 (211 vs 165 pixels στο γράφημα => 27,87%)  οπότε από 112,3 fps στα 143,6 fps
5080 + 32,1% από 4080 (218 vs 165 pixels στο γράφημα => 32,12%) οπότε από 91,8 fps στα 121,3 fps - ξεπερνώντας την 4090
5070 Ti + 32,7% 4070 Τi (219 vs 165 pixels στο γράφημα => 32,73%) οπότε από 82,1 fps στα 108,9 fps, πλησιάζοντας πολύ την 4090
Βλέπουμε επίσης μία διαφορά 20% μεταξύ 5090-5080 και 11,3% μεταξύ 5080-5070ti. Η 5070ti λοιπόν φαίνεται να είναι best value for money αφού η 5080 είναι 11,3% γρηγορότερη αλλά ζητά 33% περισσότερα χρήματα. Επίσης η 5070ti είναι 19% πάνω από 4080.

Προφανώς σε άλλα παιχνίδια 4K + RT οι διαφορές θα είναι διαφορετικές. Τα 2Χ με τα fake frames προσωπικά δε θα τα κοίταγα καν. Από τα παραπάνω νομίζω η 5070Ti είναι μία πολύ καλή επιλογή.

H 5070ti φαινεται να ειναι το πιο VFM θα ειναι πανω απο 4080 οπως φαινεται συν ολα τα νεα κολπα με 16gb vram και 250 δολλαρια κατω τιμη απο 5080. 

750 δολλαρια 722 ευρω συν 24% παμε 895 ευρω. Οποτε αν δεν παιξει scalping και η διαθεσιμοτητα ειναι δυνατη τα 900 ευρω ειναι μια τιμια τιμη συγκριτικα με τα 1200 της 5080 με την μικρη διαφορα που θα εχουν στα παντα. 

Δημοσ.
1 minute ago, Psycho_Warhead said:

Στην ουσία τα DLSS, FG κλπ ήρθαν για να είναι playable τα παιχνίδια με path-tracing. Το 2018 το μόνο που ήταν playable με path-tracing ήταν το Quake 2 RTX..

Σήμερα έχουμε path-tracing στα σύγχρονα παιχνίδια και με αυτές τις τεχνολογίες μπορείς να δεις path-tracing. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα βλέπαμε path-tracing πριν το 2030..

Οι competitive players τα κλείνουν αυτά, ανοίγουν μόνο Reflex για το ελάχιστο δυνατό latency και τέλος. Ούτε DLSS, ούτε FG ανοίγουν, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας αφού τα παιχνίδια που παίζουν έχουν χρέπια visuals :D

ακριβως αντε να ανοιξεις upscaling και εγω κλειδωνω τα fps στο refresh rate και μπαμ ισια η γραμμη στο frametime

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, malakudi είπε

Καμία μήνυση, σε fps θα είναι η σύγκριση.

Η ουσία είναι πως αν τα base fps είναι κάτω από 50, ότι και να κάνεις το κακό latency θα φαίνεται. Αν είναι πάνω από 50, τότε ναι το 200 θα είναι καλύτερο από 100 (αν δεν έχει artifacts). Λίγοι είναι οι παίκτες σε συγκεκριμένα competitive games που αντιλαμβάνονται το πολύ χαμηλό latency, και συνήθως αυτοί παίζουν σε χαμηλές αναλύσεις γι' αυτό ακριβώς το λόγο.

Αυτο το 50 base το εχουμε "ορισει" με βαση τα τωρινα δεδομενα.
Tο χαμηλοτερο latency λογο Reflex 2 και το AI texture compresion μπορει να αλλαξει τα δεδομενα.
Πχ να ειναι ικανοποιητικο με τα 35 base ή εκει που θα ειχες 35 fps να γινει 50fps λογο vram επομενως να σου κανει.

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, kkatzos said:

Στις RTX2000/3000 χρησιμοποιείται κανονικά το DLSS για upscaling και το FSR μόνο για το FG. Καμία σχέση.

Ακριβώς, tshusima και gow έπαιξα έτσι με την 3090, άψογη εικόνα, smooth κ καθόλου artifacts κ καλό latency με βάση το 60, σε 4κ με dlss quality και dlaa αντίστοιχα. Δε ξέρω τι παραπάνω θα πρόσθετε το optical flow accelerator..

Επεξ/σία από xartemporas
Δημοσ.

Δειτε αυτο το βιντεο ολο 6 λεπτα ειναι για να δειτε τι γινεται με το latency αν και ποσο αυξανετε με το νεο MFG. 

 

 

Ακομα παντως και με το κραξιμο που πεφτει λογο χαμηλου raster boost στην 5090 εδωσαν 5080 στα 999 με επιδοσεις 4090. Ενω καποιοι περιμεναν 1499 msrp και ιδιες επιδοσεις σε raster. Αν εδιναν 60% raster και εβαζαν 5080 στα 1500 και 5090 στα 2500 θα λεγατε μπραβο?

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, panakos_thess είπε

Πωλειται 3090 σε αριστη κατασταση επειδη εχει 24gb vram μνημης που μπορειτε να τρεξετε τα παντα με rtx neural χωρις περιορισμους οπως 5070 12gb και για αυτο ζηταω ενα 1000αρικο ΠΑΡΑΚΑΛΩ μονο σοβαρες προτασεις ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ειναι 24αραααααααααα

Ειπες με υπογραφη καρτας 10ετιας ΠΛΑΚΙΤΣΑ

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Αυτο το 50 base το εχουμε "ορισει" με βαση τα τωρινα δεδομενα.
Tο χαμηλοτερο latency λογο Reflex 2 και το AI texture compresion μπορει να αλλαξει τα δεδομενα.
Πχ να ειναι ικανοποιητικο με τα 35 base ή εκει που θα ειχες 35 fps να γινει 50fps λογο vram επομενως να σου κανει.

Όχι το ορίζει η διαίρεση 1000/50=20ms. Οτιδήποτε κάτω από αυτό σαν base είναι μη αποδεκτό.

Δημοσ.
15 minutes ago, Arkin said:

Καλησπερα φιλε μου. 

Το reflex 2 με το χαμηλοτερο latency δεν ερχεται απο το DLSS 4. Θα παιζει σε ολες τις νεες και παλιες καρτες απο 2000 και μετα. Οπως δηλαδη ειχαμε το reflex 1 που εριχνε το latency x1 τωρα θα εχουμε το reflex 2 που θα το ριχνει x2 x3 θα δουμε ποσο. Το latency μεταξυ FG 1 fake frame η FG 2 3 fake frames ειναι ακριβως το ιδιο στο βιντεο πιο πανω. 

Το βιντεο πιο πανω που εβαλα αν δεις στη μια περιπτωση ειναι στα 60+ το latency στην αλλη στα 15-18. Το οποιο ειναι μαζι με το FG. Το βασικο DLSS 2 μειωνει το rendering latency προφανως μιας και ανεβαζει τα frames στο cpu κομματι τα πραγματικα δηλαδη. Απο εκει και περα το οποιο latency προσθετει το FG εκει ερχεται το reflex ωστε να το κρατησει οσο γινεται πιο χαμηλο. 

Γιωργάρα μου επιμένω: Δεν υπάρχει πουθενα ενεργοποιημένο το FG μαζι με warp. Στο βιντεακι που εβαλες αναφερει ξεκάθαρα και συνεχεια "4κ 5070 highest" 

Αυτο που σου λεει ο @kkatzos 

15 minutes ago, Arkin said:

Οποτε συμφωνα με το βιντεο αν εχουμε ιδιο latency στα 71 real fps και το ιδιο και στα 240fps τοτε σημαινει οτι δεν αυξανετε το latency με το mfg λογο του reflex 2. Εννοειται αν εχεις 20 base frames και ενα latency στα 80 native δεν θα παιξεις ακομα και με dlss 4. Μια βαση 40 θα την θες παλι οπως ειναι λογικο. Θελω να το δουλεψω προσωπικα εγω οπως δουλευουμε 2 χρονια τωρα τα fg+reflex στα βιντεο παντα ολα καλα φαινονται οπως ειναι λογικο. 

πολύ σωστα. Και απο το βίντεο του DF βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:

- Οπως είπε και κάποιος φίλος πιο πίσω, χρειάζεσαι 10% χονδρικά περισσότερο base framerate. Άρα για να πας απο 100-120 fps σε 200-240 , θα πρέπει να ρίξεις κάποιο setting. Οπότε ωραιο κολπάκι για κάποιον που έχει 240 fps monitor. Αλλά ως εκει. Δεν κερδίζεις πραγματικό performance. 

- Το upscaling κομμάτι στο DLSS4 φαίνεται οτι θα έχει ουσία απο το βιντεο του DF... Αλλα κανένας λόγος για μένα να μπει κάποιος στην διαδικασία να πάει απο 4080 σε..5070 Ti...😵‍💫

- H 5070 η απλή πραγματικά δεν μπορω να βρω πως θα είναι καλυτερη απο 4070 super....δεν βγαίνουν τα μαθηματικά.

  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εδω εισαι. Εβαλα και πολλα screens που δειχνουν και το neural και το νεο transform στα textures και αρκετα ακομα χθες βραδυ αλλα με τοσες σελιδες εμειναν πισω. 

 

Και εδω πιο αναλυτικα πως ακριβως δουλευει το reflex 2 μαζι με το frame warp. 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/reflex-2-even-lower-latency-gameplay-with-frame-warp/

Αρα για 4k φτανει και μια 5070 ,δεν υπαρχει λογος να πεταξει καποιος παραπανω λεφτα σωστα? Αφου θα εχει ιδια αποδοση και feeling/smothness με 4090. Μια χαρα τοτε

10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Half-Life 2:

RTX Off:

geforce-ray-tracing-half-life-2-rtx-off-

RTX On:

geforce-ray-tracing-half-life-2-rtx-on-2

με το rt μαγαλωνουν και τα φυτα :lol:

  • Like 1
  • Haha 24
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Γιωργάρα μου επιμένω: Δεν υπάρχει πουθενα ενεργοποιημένο το FG μαζι με warp. Στο βιντεακι που εβαλες αναφερει ξεκάθαρα και συνεχεια "4κ 5070 highest" 

Αυτο που σου λεει ο @kkatzos 

πολύ σωστα. Και απο το βίντεο του DF βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:

- Οπως είπε και κάποιος φίλος πιο πίσω, χρειάζεσαι 10% χονδρικά περισσότερο base framerate. Άρα για να πας απο 100-120 fps σε 200-240 , θα πρέπει να ρίξεις κάποιο setting. Οπότε ωραιο κολπάκι για κάποιον που έχει 240 fps monitor. Αλλά ως εκει. Δεν κερδίζεις πραγματικό performance. 

- Το upscaling κομμάτι στο DLSS4 φαίνεται οτι θα έχει ουσία απο το βιντεο του DF... Αλλα κανένας λόγος για μένα να μπει κάποιος στην διαδικασία να πάει απο 4080 σε..5070 Ti...😵‍💫

- H 5070 η απλή πραγματικά δεν μπορω να βρω πως θα είναι καλυτερη απο 4070 super....δεν βγαίνουν τα μαθηματικά.

Κοιτα το αποτελεσμα θελω να δω αυτο ενδιαφερει τον κοσμο. Αν οντως το latency ειναι πολυ χειροτερο με MFG θα πεσει τρελο κραξιμο απο ολο τον κοσμο και θα εχει και δικιο. Αν και στο 6λεπτο βιντεο πιο πανω αν το ειδατε αναφερουν για παρα πολυ μικρη αυξηση στο latency ενω στo smoothness θα εχεις την εμπερια των 240hz οσοι εχουν τα monitors. Το upscaling κομματι θα μπει και στις παλιες καρτες δεν ειναι δηλαδη αποκλειστικοτητα του dlss 4.

Τεραστιο θετικο το παρακατω το οποιο δεν εχει ακουστει και ειναι τεραστιο θετικο. Δεν ξερω 100% αν παιζει μονο σε 5000.

Hardware based frame pacing for Frame Gen. This one is MASSIVE, and it solves to me the biggest fatal flaw in the current DLSS3, that being the frame pacing is just not good enough. You get that micro stutter feeling even if your frame rate is locked using the driver Vsync. If they truly solved that it's a huge step forward. Going to be honest, I did wholly expecting NVIDIA to improve the frame pacing of DLSS3, we shouldn't have to buy brand new hardware to get that, but alas, it's solved at the very least.

Αν συμφωνα με τα μαθηματικα του malakudi η 5070ti ειναι καλυτερη απο 4080 ενα 10-15% συν ολες αυτες τις νεες τεχνολογιες για μενα θα φυγει day one αγορα αν παιξει μεχρι 950-1000 ευρω. Στο hogwarts legacy εχω σημεια με 5700x3D και FG πεφτω στα 80fps με το dlss 4 θα ειναι καρφωμενο στα 165hz. Το ιδιο και στα wukong 2077 με path tracing + indiana jones. Εξαφανιζει τελειως το cpu BN κατι που το FG 1x στα πολυ δυσκολα σημεια δεν το κανει μιας και πεφτουν τα real render fps αρκετα λογο cpu BN. 
3 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Αρα για 4k φτανει και μια 5070 ,δεν υπαρχει λογος να πεταξει καποιος παραπανω λεφτα σωστα? Αφου θα εχει ιδια αποδοση και feeling/smothness με 4090. Μια χαρα τοτε

με το rt μαγαλωνουν και τα φυτα :lol:

Δεν θα φτανει σε 4Κ λογο vram κυριως ειναι 1440p καρτα με τα 12gb vram. Θελω να δω ποσο θα πεσει το vram usage με τα νεα enchanced version του dlss. Στο FG εδειξαν οτι πεφτει 500mb αλλα θελω να δω περισσοτερα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...