Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Για βάλε το αν μπορείς γιατί έχει γίνει χαμός στο thread

Εδω εισαι. Εβαλα και πολλα screens που δειχνουν και το neural και το νεο transform στα textures και αρκετα ακομα χθες βραδυ αλλα με τοσες σελιδες εμειναν πισω. 

 

Και εδω πιο αναλυτικα πως ακριβως δουλευει το reflex 2 μαζι με το frame warp. 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/reflex-2-even-lower-latency-gameplay-with-frame-warp/

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Argonaute είπε

Θέλω να δω τις αντρικές τιμές που θα έχουν στο ράφι, μιλημένα και ξηγημένα, γιατί σιγουρα κανένας δεν θα δει τέτοιες τιμές τον πρώτο χρόνο με τις κομπίνες των retailers. Εκεί θα κριθούν όλα και για τον πέτσινο και την άλλη την σιγανοπαπαδίτσα που τα έμασε τελευταία στιγμή μην γίνει ρόμπα. Αυτα τα "χωρίς φπα", με αποφορολογήσεις και πούλησα ενα κτηματάκι στα σούρμενα και μου βγήκε τσαμπα η αναβαθμιση δεν τα ακούω καν, είναι απλα δικαιολογίες που τις λέμε στον εαυτό μας για να νιώθουμε λιγότερο μακάκες που το midrange εχει ανέβει στα 749 ντόλαρζ. 

Επίσης καθε συγκριση πρέπει να γίνεται native, χωρίς upscalers και FG για να ξερουμε τι μας γίνεται.  Ειναι σαν να να ογοράζεις οικογενειακό  αυτοκίνητοκαι να μετράς το 0-100 σε κατηφόρα και ευνοϊκό τυφώνα απο πίσω για να να το βγαλεις ισάξιο με μια Ferrari ξερω γω στην επιταχυνση.

Το native έχει τελειώσει 

  • Sad 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Arkin said:

Μενει να δουμε πως θα ειναι. Ουτε εσυ ξερεις ουτε εγω. Θεωρεις οτι θα ειναι χειροτερη που ειναι λογικο αλλα δεν βαζεις στην εξισωση το reflex 2 που αν οντως ριχνει 75% το latency συγκριτικα με reflex 1 τοτε θα ειναι μια χαρα. Το latency μας ενδιαφερει και τα artifacts. Το smoothness θα ειναι το ιδιο σαν να εχεις πχ 200fps συγκριτικα με τα 60fps native που θα τα νιωθεις σαν 60 στο smoothness. Οπου εχω δοκιμασει FG ακομα και με βαση 50fps στα 120-140fps η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα. Οποτε θα δουμε αν το reflex θα σωσει το ολο latency issue. Artifacts δεν ειδα σε οσα βιντεο με dlss 4 στο youtube ειδα και βλεπω και καθαροτερη εικονα[αυτο λογικα εξαιτιας του καλυτερου dlss upscaling] που θα παρουν ολες οι καρτες απο 2000 και μετα. 

Γιωργάρα μου ξέρεις τη συμπάθεια που σου έχω και στον ενθουσιασμό σου, αλλά νομίζω πρέπει να προσέξεις λίγο κάποιες λεπτομέρειες.

Το frame warp που αναφέρουν, το οποίο μειώνει το latency κατα 75 %, προς το παρόν δεν φαίνεται οτι θα έχει εφαρμογή με FG...Ολα δείχνουν τα βιντεακια δείχνουν χωρις FG, και η περιγραφή που δίνουν αναφέρεται σε rendered frames, οχι produced...

Επίσης στο άλλο βιντεάκι:

αν προσέξεις, το μειωμένο latency έρχεται ηδη απο την 2η στήλη, δηλ. αυτο που λεει "DLSS 2" και δικαιολογείται(φαντάζομαι)  λόγω του upscaler που προφανως πρωτομπαίνει στο "DLSS 2." Απο DLSS 2 και μετα έχεις το ίδιο latency παρόλο που αρχικά διπλασιάζονται τα frames (προφανως ενεργοποιείται το fg με dlss 3.5) και μετα 4πλασιάζονται.

Αρα το latency reduction έρχεται απο το κατεβασμα της ανάλυσης (και άρα την αύξηση των fps) και παραμένει σταθερό. Απλά τα ονομάζουν ολα "dlss" χωρις να διευκρινίζουν. 

Θετικό οτι ούτε στο Dlss 3.5 (FG προφανώς ενεργοποιημένο) δεν αυξάνει το latency και αντίστοιχα ουτε στο DLSS4 με 4x,

αλλά η πραγματικότητα είναι οτι το latency βασίζεται στα Rendered Fps, τα οποία φαντάζομαι απο τις διαφορές που βλέπω πρέπει να είναι σε 4κ performance...?, οπότε μιλάμε για πραγματικη ανάλυση 1080p και άρα 70frames, οπότε ανάλογο latency...(?) κάτι τέεετοιο...

 

Οσο παρατηρουμε τα βιντεάκια - και τα γραφίματα, τόσο περισσότερες ΠΟΝΗΡΙΕΣ βρίσκουμε...Δεν μου αρέσει αυτο...🤔🤔🤔

-- όχι οτι δεν θα υπάρξει βελτίωση, αλλά καμία σχέση με αυτά που παρουσιάζουν....--

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, panakos_thess είπε

@Arkin τι πιστευεις για το NVIDIA RTX Neural θα ερθει μονο για της 5ΧΧΧ? δεν νομιζω

Νομιζω αναλογα καποια στοιχεια ερχονται και στις παλιοτερες. Και εξηγουμαι

Εδω το επισημο Link

https://developer.nvidia.com/blog/nvidia-rtx-neural-rendering-introduces-next-era-of-ai-powered-graphics-innovation

 

Kαι εδω για το alan wake 2 με το Mega Geometry technology που θα το εχουν ολες οι καρτες απο 2000 και μετα. Οποτε ειναι αναλογα. 

>Alan Wake 2 Adding DLSS Multi Frame Generation, RTX Mega Geometry & More

>Remedy Entertainment’s critically acclaimed Alan Wake 2 is one of the best-looking and most immersive games released to date. Alongside the availability of GeForce RTX 50 Series GPUs, it’ll get even better with the release of an update that adds several new NVIDIA RTX technologies, multiplying performance and enhancing image quality.

>Alan Wake 2 will be the first game to feature our new NVIDIA RTX Mega Geometry technology. Available on all GeForce RTX graphics cards and laptops, RTX Mega Geometry intelligently clusters and updates complex geometry for ray tracing calculations in real-time, reducing CPU overhead. This improves FPS, and reduces VRAM consumption in heavy ray-traced scenes.

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Arkin said:

Νομιζω αναλογα καποια στοιχεια ερχονται και στις παλιοτερες. Και εξηγουμαι

Εδω το επισημο Link

https://developer.nvidia.com/blog/nvidia-rtx-neural-rendering-introduces-next-era-of-ai-powered-graphics-innovation

 

Kαι εδω για το alan wake 2 με το Mega Geometry technology που θα το εχουν ολες οι καρτες απο 2000 και μετα. Οποτε ειναι αναλογα. 

>Alan Wake 2 Adding DLSS Multi Frame Generation, RTX Mega Geometry & More

>Remedy Entertainment’s critically acclaimed Alan Wake 2 is one of the best-looking and most immersive games released to date. Alongside the availability of GeForce RTX 50 Series GPUs, it’ll get even better with the release of an update that adds several new NVIDIA RTX technologies, multiplying performance and enhancing image quality.

>Alan Wake 2 will be the first game to feature our new NVIDIA RTX Mega Geometry technology. Available on all GeForce RTX graphics cards and laptops, RTX Mega Geometry intelligently clusters and updates complex geometry for ray tracing calculations in real-time, reducing CPU overhead. This improves FPS, and reduces VRAM consumption in heavy ray-traced scenes.

εαν το υποστηριξουν και αολα αυτα που λεει ο πρασινος δεν χρειαζεται να αλλαξω καρτα ακομη οσο η amd πεταει χαρταετο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Γιωργάρα μου ξέρεις τη συμπάθεια που σου έχω και στον ενθουσιασμό σου, αλλά νομίζω πρέπει να προσέξεις λίγο κάποιες λεπτομέρειες.

Το frame warp που αναφέρουν, το οποίο μειώνει το latency κατα 75 %, προς το παρόν δεν φαίνεται οτι θα έχει εφαρμογή με FG...Ολα δείχνουν τα βιντεακια δείχνουν χωρις FG, και η περιγραφή που δίνουν αναφέρεται σε rendered frames, οχι produced...

Επίσης στο άλλο βιντεάκι:

αν προσέξεις, το μειωμένο latency έρχεται ηδη απο την 2η στήλη, δηλ. αυτο που λεει "DLSS 2" και δικαιολογείται(φαντάζομαι)  λόγω του upscaler που προφανως πρωτομπαίνει στο "DLSS 2." Απο DLSS 2 και μετα έχεις το ίδιο latency παρόλο που αρχικά διπλασιάζονται τα frames (προφανως ενεργοποιείται το fg με dlss 3.5) και μετα 4πλασιάζονται.

Αρα το latency reduction έρχεται απο το κατεβασμα της ανάλυσης (και άρα την αύξηση των fps) και παραμένει σταθερό. Απλά τα ονομάζουν ολα "dlss" χωρις να διευκρινίζουν. 

Θετικό οτι ούτε στο Dlss 3.5 (FG προφανώς ενεργοποιημένο) δεν αυξάνει το latency και αντίστοιχα ουτε στο DLSS4 με 4x,

αλλά η πραγματικότητα είναι οτι το latency βασίζεται στα Rendered Fps, τα οποία φαντάζομαι απο τις διαφορές που βλέπω πρέπει να είναι σε 4κ performance...?, οπότε μιλάμε για πραγματικη ανάλυση 1080p και άρα 70frames, οπότε ανάλογο latency...(?) κάτι τέεετοιο...

 

Οσο παρατηρουμε τα βιντεάκια - και τα γραφίματα, τόσο περισσότερες ΠΟΝΗΡΙΕΣ βρίσκουμε...Δεν μου αρέσει αυτο...🤔🤔🤔

-- όχι οτι δεν θα υπάρξει βελτίωση, αλλά καμία σχέση με αυτά που παρουσιάζουν....--

1080p είναι ναι, αφού λέει ότι 1/4 των pixel είναι rendered και 3/4 ai generated με dlss2.

1/4 του 4k είναι 1080p

Επεξ/σία από Jts
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hln3 είπε

Και το Plague tale μπορείς να το δεις στο γράφημα αφού είναι σε dlss3
Και εγώ με αυτά που βλέπω 5070 ti φαίνεται οκ, αλλά προβλέπω να μην υπάρχει πουθενά σε καλή τιμή και να σπρώχνεται ο κόσμος στην 5080 στην αρχή.

Ναι είναι αλλά με DLSS performance απ' ότι καταλαβαίνω από το footnote, το οποίο θεωρώ πως δεν είναι καλό παράδειγμα. Το Far Cry 6 δεν έχει DLSS, μόνο RT.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To frame wrap είναι μέρος του reflex 2, το οποίο το χρησιμοποιούμε σε fg,αν κάνω λάθος διορθώστε με..

 

New Reflex 2 introduces Frame Warp, which further reduces latency by updating the rendered game frame based on the latest mouse input right before it is sent to the display. A predictive inpainting technique uses color and depth data from prior frames to fill holes left by the warp. As a result, Reflex Frame Warp reduces latency up to 75% compared to native rendering. Reflex 2 SDK is coming soon to GeForce RTX 50 Series GPUs, with support added for other GeForce RTX GPUs in a future update

Επεξ/σία από spi79
  • Like 1
Δημοσ.

Που είναι οι κάρτες ρε μαμώ τα paper launch σας, έχει ανακοινώσει η κάθε εταιρεία 50 διαφορετικά μοντέλα του ίδιου SKU..Καλά στην AMD άστο, αυτοί θέλουν market share και καλά και δεν είπαν κουβέντα για τις κάρτες τους..

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Γιωργάρα μου ξέρεις τη συμπάθεια που σου έχω και στον ενθουσιασμό σου, αλλά νομίζω πρέπει να προσέξεις λίγο κάποιες λεπτομέρειες.

Το frame warp που αναφέρουν, το οποίο μειώνει το latency κατα 75 %, προς το παρόν δεν φαίνεται οτι θα έχει εφαρμογή με FG...Ολα δείχνουν τα βιντεακια δείχνουν χωρις FG, και η περιγραφή που δίνουν αναφέρεται σε rendered frames, οχι produced...

Επίσης στο άλλο βιντεάκι:

αν προσέξεις, το μειωμένο latency έρχεται ηδη απο την 2η στήλη, δηλ. αυτο που λεει "DLSS 2" και δικαιολογείται(φαντάζομαι)  λόγω του upscaler που προφανως πρωτομπαίνει στο "DLSS 2." Απο DLSS 2 και μετα έχεις το ίδιο latency παρόλο που αρχικά διπλασιάζονται τα frames (προφανως ενεργοποιείται το fg με dlss 3.5) και μετα 4πλασιάζονται.

Αρα το latency reduction έρχεται απο το κατεβασμα της ανάλυσης (και άρα την αύξηση των fps) και παραμένει σταθερό. Απλά τα ονομάζουν ολα "dlss" χωρις να διευκρινίζουν. 

Θετικό οτι ούτε στο Dlss 3.5 (FG προφανώς ενεργοποιημένο) δεν αυξάνει το latency και αντίστοιχα ουτε στο DLSS4 με 4x,

αλλά η πραγματικότητα είναι οτι το latency βασίζεται στα Rendered Fps, τα οποία φαντάζομαι απο τις διαφορές που βλέπω πρέπει να είναι σε 4κ performance...?, οπότε μιλάμε για πραγματικη ανάλυση 1080p και άρα 70frames, οπότε ανάλογο latency...(?) κάτι τέεετοιο...

 

Οσο παρατηρουμε τα βιντεάκια - και τα γραφίματα, τόσο περισσότερες ΠΟΝΗΡΙΕΣ βρίσκουμε...Δεν μου αρέσει αυτο...🤔🤔🤔

-- όχι οτι δεν θα υπάρξει βελτίωση, αλλά καμία σχέση με αυτά που παρουσιάζουν....--

Καλησπερα φιλε μου. 

Το reflex 2 με το χαμηλοτερο latency δεν ερχεται απο το DLSS 4. Θα παιζει σε ολες τις νεες και παλιες καρτες απο 2000 και μετα. Οπως δηλαδη ειχαμε το reflex 1 που εριχνε το latency x1 τωρα θα εχουμε το reflex 2 που θα το ριχνει x2 x3 θα δουμε ποσο. Το latency μεταξυ FG 1 fake frame η FG 2 3 fake frames ειναι ακριβως το ιδιο στο βιντεο πιο πανω. 

Το βιντεο πιο πανω που εβαλα αν δεις στη μια περιπτωση ειναι στα 60+ το latency στην αλλη στα 15-18. Το οποιο ειναι μαζι με το FG. Το βασικο DLSS 2 μειωνει το rendering latency προφανως μιας και ανεβαζει τα frames στο cpu κομματι τα πραγματικα δηλαδη. Απο εκει και περα το οποιο latency προσθετει το FG εκει ερχεται το reflex ωστε να το κρατησει οσο γινεται πιο χαμηλο. 

Οποτε συμφωνα με το βιντεο αν εχουμε ιδιο latency στα 71 real fps και το ιδιο και στα 240fps τοτε σημαινει οτι δεν αυξανετε το latency με το mfg λογο του reflex 2. Εννοειται αν εχεις 20 base frames και ενα latency στα 80 native δεν θα παιξεις ακομα και με dlss 4. Μια βαση 40 θα την θες παλι οπως ειναι λογικο. Θελω να το δουλεψω προσωπικα εγω οπως δουλευουμε 2 χρονια τωρα τα fg+reflex στα βιντεο παντα ολα καλα φαινονται οπως ειναι λογικο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Οσα παιχνιδια εχουν FG[σχεδον ολα τα βαρια εχουν] η 4070 θα ειναι σαν 4090 με αυτες τις τεχνολογιες στο path tracing σε 4Κ. DLSS+FG η 4090 και DLSS+MFG η 4070. Το οποιο θα ισχυει σε πανω απο 200 παιχνιδια που εχουν FG και θα αναβαθμιστουν αυτοματα σε MFG. Το neural ακομα δεν ξερω που θα μπει και αν γινεται να παιξει και στα παλια παιχνιδια ευκολα. Στην πραξη θα δουμε βεβαιως οσο προχωραμε προς το release και τα review. Αναφερω καθαρα τι σημαινει το 5070=4090. 

Τι είναι αυτά που λέτε, η 4090 θα έχει το μισό latency από την 5070 γιατί θα έχει πραγματικά διπλάσια frames, σε fake 4X frames θα είναι ίδια. Το reflex δε κάνει θαύματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...