Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, panakos_thess είπε

+μαζι σου αλλα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα σε μνημη και διαυλο? εναντιον 5080

Για να χωρέσουν πολλές ενδιάμεσα, Super, Ti κλπ

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Υπάρχουν πολλά παραδείγματα τέτοιων παιχνιδιών με voxelized μηχανές, όχι μόνο το teardown. Μπορείς να δεις και το Red Faction παλιότερα, ακόμα και το Infamous στο PS3 που έκανε τρομερή χρήση των PPU της κονσόλας. Αυτά είναι όμως παραδείγματα από developers με τρελό μεράκι που αφιέρωσαν χρόνο και μελέτη για τα παιχνίδια τους. 

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείς να τσιμπήσεις μια voxelized μηχανή physics και να την κουμπώσεις σε οποιοδήποτε AAA παιχνίδι. 

Συμφωνούμε, απλά εταιρίες όπως η ubi πχ που έχει τόσο δυναμικό θα μπορούσε άνετα να φτιάξει ένα ωραίο AAA με καλά physics (δε λέω να κάνει προσομοίωση πραγματικότητας αλλα τα βασικά) όμως όπως είπες είναι δύσκολο και θέλει μεράκι, σιγά μη κάτσουν να το κάνουν όταν πουλάνε αυτές τις βλακείες που βγάζουν copy paste τόσα χρονια και είναι και πολύ πιο εύκολο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, spi79 είπε

Το video του Tambas91 είναι πάρα πολύ καλό παράδειγμα.Εννοείτε ότι συνεργάζονται cpu και gpu μαζί,αλλά βλέπεις ποιος τρώει το ζόρι για να κάνει το render.Εσύ ορίζεις πως θα κινηθούν όλα τα particles,τι collision θα έχουν,αν φυσά αέρας,τι υλικό καίγεται και άλλα άπειρα.Anyway thanks for the talk γιατί ξεφύγαμε και θα μας κράξουν😁

Τι λες ρε φίλε,σε λίγο θα μας πεις πως το ray tracing στη unreal engine την ενεργοποιείς με ένα κλικ 😜

4 λεπτά πριν, spi79 είπε

 

 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.

Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει.

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για να χωρέσουν πολλές ενδιάμεσα, Super, Ti κλπ

Eκει θα χωρεσουν. Στην τιμη ομως ενω χωρανε δεν γινεται να βγαλει πχ 4 μοντελα το ενα στα 999 το αλλο 1300 το αλλο 1600 και το αλλο 2000[5090]. Δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο για τοσα sku. Υπαρχει για 5090 γενικα για το τερμα high end αλλα οι αμεσως επομενοι αγοραστες θα πανε στα 1000 η παρακατω και οι ακομα περισσοτεροι στην κατηγορια 200-300 ευρω. Επι mining που ανεφεραν μερικοι αγοραζαν καρτες 1500-2000 που ειχαν 700msrp αλλα τα εβγαζαν τα χρηματα με το mining σε λιγους μηνες οποτε για αυτο τις αγοραζαν. Οχι για να παιξουν παιχνιδια. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει.

Ναι συμφωνώ σε αυτό,τα facial animations είναι στο μόνο που για κάποιο λόγο έχουμε μείνει πίσω,χωρίς λόγο θα έλεγα και είναι πολύ σημαντικά όταν έχουμε να κάνουμε με χαρακτήρες cgi επιπέδου 

Δημοσ.
6 minutes ago, panakos_thess said:

okay για να δουμε...

Τί να δούμε; 99% αυτό θα παιχτεί,το πρόβλημα είναι μη φάμε στη μάπα την 5080 για κάνα χρόνο μέχρι να βγουν τα ανώτερα tiers που θα αξίζουν για αυτούς που παίζουν σε 4Κ.Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που μπορεί για πρώτη φορά να υπάρξει επανάληψη της Χ70 ladder,όχι μόνο με Super,TI αλλά και Super TI αν η 5080 αποδειχθεί κατώτερη του αναμενομένου με κάνα +25%>4080 για να την κρατήσουν στο $999 msrp.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει.

Δεν υπαρχουν physics εδω και χρονια. Avatar κτλ μηχανες οπως dunia snowdrop ενω δειχνουν πανεμορφες με κορυφαια textures απο physics ειναι στο μηδεν. Που ειναι τα physics του far cry 2? Που εσκαγε το λαστιχο και το ενιωθες η μια χειροβομβιδα και τα παντα καταστρεφοταν στην περιοχη. Εχουν τελειωσει αυτα στις περισσοτερες μηχανες γραφικων. Unreal engine 5 ειναι το καρφι στα physics. Ναι κορυφαια textures και με το lumen και πολυ καλος φωτισμος αλλα το απολυτο μηδεν στα physics. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες μιλάτε για physics αλλά ποτέ σας κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί όταν ο χαρακτήρας μας ανεβαίνει σε σκαλοπάτια και πότε δεν καταφέρνει να πατήσει σωστά τις σκάλες, έχετε αναρωτηθεί το γιατί? ακόμα και το inverse kinematics δεν λύνει το πρόβλημα,βοηθάει ο χαρακτήρας να έχει βάρος όταν έρχεται σε επαφή σε ανηφόρες η εμπόδια αλλά ως εκει

Δύσκολο να φτιάξεις σε real time rendering όλα αυτά που έχουμε ως δεδομένα σε offline rendering 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Τι λες ρε φίλε,σε λίγο θα μας πεις πως το ray tracing στη unreal engine την ενεργοποιείς με ένα κλικ

Αν σου πω ότι πριν 20+ χρόνια γινόταν με 10 clicks?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Παίδες μιλάτε για physics αλλά ποτέ σας κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί όταν ο χαρακτήρας μας ανεβαίνει σε σκαλοπάτια και πότε δεν καταφέρνει να πατήσει σωστά τις σκάλες, έχετε αναρωτηθεί το γιατί? ακόμα και το inverse kinematics δεν λύνει το πρόβλημα,βοηθάει ο χαρακτήρας να έχει βάρος όταν έρχεται σε επαφή σε ανηφόρες η εμπόδια αλλά ως εκει

Δύσκολο να φτιάξεις σε real time rendering όλα αυτά που έχουμε ως δεδομένα σε offline rendering 

Μια χαρά μπορούν να γίνουν όλα σε ένα high-end PC, και path-tracing και physics πολύ καλά και όλα..Ποιος dev θα κάτσει να τα φτιάξει όλα αυτά είναι το θέμα.

Τα physics έμειναν εντελώς πίσω γιατί το Jaguar στα PS4/X1 απλά δεν..Τώρα τα PS5/XSX μπορούν να δώσουν καλά physics, όπως είδαμε και στο Astrobot αλλά γενικά, τα ταλέντα έχουν φύγει και κάνουν DEI hires που δεν έχουν ιδέα μουσικής. Γι' αυτό και σχεδόν όλα τα παιχνίδια τρέχουν άθλια και οπτικά δεν λένε τίποτα το ιδιαίτερο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...