Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 10:29 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:29 μμ 1 λεπτό πριν, panakos_thess είπε +μαζι σου αλλα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα σε μνημη και διαυλο? εναντιον 5080 Για να χωρέσουν πολλές ενδιάμεσα, Super, Ti κλπ
panakos_thess Δημοσ. Κυριακή στις 10:30 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:30 μμ Just now, Psycho_Warhead said: Για να χωρέσουν πολλές ενδιάμεσα, Super, Ti κλπ okay για να δουμε...
Tambas91 Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 μμ 13 λεπτά πριν, this.is.elia είπε Υπάρχουν πολλά παραδείγματα τέτοιων παιχνιδιών με voxelized μηχανές, όχι μόνο το teardown. Μπορείς να δεις και το Red Faction παλιότερα, ακόμα και το Infamous στο PS3 που έκανε τρομερή χρήση των PPU της κονσόλας. Αυτά είναι όμως παραδείγματα από developers με τρελό μεράκι που αφιέρωσαν χρόνο και μελέτη για τα παιχνίδια τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείς να τσιμπήσεις μια voxelized μηχανή physics και να την κουμπώσεις σε οποιοδήποτε AAA παιχνίδι. Συμφωνούμε, απλά εταιρίες όπως η ubi πχ που έχει τόσο δυναμικό θα μπορούσε άνετα να φτιάξει ένα ωραίο AAA με καλά physics (δε λέω να κάνει προσομοίωση πραγματικότητας αλλα τα βασικά) όμως όπως είπες είναι δύσκολο και θέλει μεράκι, σιγά μη κάτσουν να το κάνουν όταν πουλάνε αυτές τις βλακείες που βγάζουν copy paste τόσα χρονια και είναι και πολύ πιο εύκολο 1
nikos5800 Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 μμ (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, spi79 είπε Το video του Tambas91 είναι πάρα πολύ καλό παράδειγμα.Εννοείτε ότι συνεργάζονται cpu και gpu μαζί,αλλά βλέπεις ποιος τρώει το ζόρι για να κάνει το render.Εσύ ορίζεις πως θα κινηθούν όλα τα particles,τι collision θα έχουν,αν φυσά αέρας,τι υλικό καίγεται και άλλα άπειρα.Anyway thanks for the talk γιατί ξεφύγαμε και θα μας κράξουν😁 Τι λες ρε φίλε,σε λίγο θα μας πεις πως το ray tracing στη unreal engine την ενεργοποιείς με ένα κλικ 😜 4 λεπτά πριν, spi79 είπε Επεξ/σία Κυριακή στις 10:34 μμ από nikos5800
Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 10:34 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:34 μμ Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει. 3
Arkin Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 μμ 4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Για να χωρέσουν πολλές ενδιάμεσα, Super, Ti κλπ Eκει θα χωρεσουν. Στην τιμη ομως ενω χωρανε δεν γινεται να βγαλει πχ 4 μοντελα το ενα στα 999 το αλλο 1300 το αλλο 1600 και το αλλο 2000[5090]. Δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο για τοσα sku. Υπαρχει για 5090 γενικα για το τερμα high end αλλα οι αμεσως επομενοι αγοραστες θα πανε στα 1000 η παρακατω και οι ακομα περισσοτεροι στην κατηγορια 200-300 ευρω. Επι mining που ανεφεραν μερικοι αγοραζαν καρτες 1500-2000 που ειχαν 700msrp αλλα τα εβγαζαν τα χρηματα με το mining σε λιγους μηνες οποτε για αυτο τις αγοραζαν. Οχι για να παιξουν παιχνιδια.
nikos5800 Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 μμ 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει. Ναι συμφωνώ σε αυτό,τα facial animations είναι στο μόνο που για κάποιο λόγο έχουμε μείνει πίσω,χωρίς λόγο θα έλεγα και είναι πολύ σημαντικά όταν έχουμε να κάνουμε με χαρακτήρες cgi επιπέδου
Westbaum Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ 6 minutes ago, panakos_thess said: okay για να δουμε... Τί να δούμε; 99% αυτό θα παιχτεί,το πρόβλημα είναι μη φάμε στη μάπα την 5080 για κάνα χρόνο μέχρι να βγουν τα ανώτερα tiers που θα αξίζουν για αυτούς που παίζουν σε 4Κ.Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που μπορεί για πρώτη φορά να υπάρξει επανάληψη της Χ70 ladder,όχι μόνο με Super,TI αλλά και Super TI αν η 5080 αποδειχθεί κατώτερη του αναμενομένου με κάνα +25%>4080 για να την κρατήσουν στο $999 msrp.
Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ Θέλω τέτοια ποιότητα παντού πλέον, metahuman UE και ελπίζω να το χρησιμοποιήσουν στο Witcher 4. 1
Arkin Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:39 μμ 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ρε παιδιά τα physics και τα facial animations είναι χειρότερα στα παιχνίδια της ίδιας εταιρείας. Αν δεις συγκριτικό Star Wars Outlaws με παλιότερα AC, θα δεις ότι έχει γίνει τρελό downgrade σ' αυτά πλέον. Ειδικά τα facial animations τα έχουν βιάσει. Δεν υπαρχουν physics εδω και χρονια. Avatar κτλ μηχανες οπως dunia snowdrop ενω δειχνουν πανεμορφες με κορυφαια textures απο physics ειναι στο μηδεν. Που ειναι τα physics του far cry 2? Που εσκαγε το λαστιχο και το ενιωθες η μια χειροβομβιδα και τα παντα καταστρεφοταν στην περιοχη. Εχουν τελειωσει αυτα στις περισσοτερες μηχανες γραφικων. Unreal engine 5 ειναι το καρφι στα physics. Ναι κορυφαια textures και με το lumen και πολυ καλος φωτισμος αλλα το απολυτο μηδεν στα physics.
nikos5800 Δημοσ. Κυριακή στις 10:40 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:40 μμ (επεξεργασμένο) Παίδες μιλάτε για physics αλλά ποτέ σας κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί όταν ο χαρακτήρας μας ανεβαίνει σε σκαλοπάτια και πότε δεν καταφέρνει να πατήσει σωστά τις σκάλες, έχετε αναρωτηθεί το γιατί? ακόμα και το inverse kinematics δεν λύνει το πρόβλημα,βοηθάει ο χαρακτήρας να έχει βάρος όταν έρχεται σε επαφή σε ανηφόρες η εμπόδια αλλά ως εκει Δύσκολο να φτιάξεις σε real time rendering όλα αυτά που έχουμε ως δεδομένα σε offline rendering Επεξ/σία Κυριακή στις 10:45 μμ από nikos5800
spi79 Δημοσ. Κυριακή στις 10:47 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:47 μμ 11 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Τι λες ρε φίλε,σε λίγο θα μας πεις πως το ray tracing στη unreal engine την ενεργοποιείς με ένα κλικ Αν σου πω ότι πριν 20+ χρόνια γινόταν με 10 clicks?
nikos5800 Δημοσ. Κυριακή στις 10:47 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:47 μμ Μόλις τώρα, spi79 είπε Αν σου πω ότι πριν 20+ χρόνια γινόταν με 10 clicks? Το ξέρω, πλακιτσα έκανα 😜τώρα όλα είναι με ένα κλικ 1
Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ 7 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Παίδες μιλάτε για physics αλλά ποτέ σας κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί όταν ο χαρακτήρας μας ανεβαίνει σε σκαλοπάτια και πότε δεν καταφέρνει να πατήσει σωστά τις σκάλες, έχετε αναρωτηθεί το γιατί? ακόμα και το inverse kinematics δεν λύνει το πρόβλημα,βοηθάει ο χαρακτήρας να έχει βάρος όταν έρχεται σε επαφή σε ανηφόρες η εμπόδια αλλά ως εκει Δύσκολο να φτιάξεις σε real time rendering όλα αυτά που έχουμε ως δεδομένα σε offline rendering Μια χαρά μπορούν να γίνουν όλα σε ένα high-end PC, και path-tracing και physics πολύ καλά και όλα..Ποιος dev θα κάτσει να τα φτιάξει όλα αυτά είναι το θέμα. Τα physics έμειναν εντελώς πίσω γιατί το Jaguar στα PS4/X1 απλά δεν..Τώρα τα PS5/XSX μπορούν να δώσουν καλά physics, όπως είδαμε και στο Astrobot αλλά γενικά, τα ταλέντα έχουν φύγει και κάνουν DEI hires που δεν έχουν ιδέα μουσικής. Γι' αυτό και σχεδόν όλα τα παιχνίδια τρέχουν άθλια και οπτικά δεν λένε τίποτα το ιδιαίτερο. 2
spi79 Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ Δεν έχω κάτι με τις κονσόλες,όλοι είχαμε και έχουμε,αλλά μας γ@μήσανε σε εξέλιξη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα