Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Arkin είπε

Αν παει να παιξει με neural στα textures θα ειναι το μεγαλυτερο ανεκδοτο του πετσινου μεχρι σημερα. Δηλαδη ρε μπαγλαμα τσιγκουνευεσε τα 10 ευρω που κανουν 8gb vram σε καρτες 1000 και 1500 ευρω και μας προωθεις ai στα textures για να πεσει το vram usage? Ρε τι μπαγλαμες ειναι αυτος? Εταιρια 3.12 τρις τωρα ετσι. Να μου πειτε για αυτο εγινε εταιρεια 3 τρις γιατι ειναι γυφτοι και κοβουν απο παντου ακομα και το λεπτο κοιτανε. 

Αδερφέ μου αρκιν μην βλαστημάς… ο παντοκρατορ έχει προνοήσει για όλα ποιος είσαι εσυ και εγώ να τον κρίνουμε;;; Στο τέλος θα βάλεις την τεχνολογία με τα ΑΙ textures και θα λες είναι άψογη θυμήσου τα λόγια μου !

  • Haha 5
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Αδερφέ μου αρκιν μην βλαστημάς… ο παντοκρατορ έχει προνοήσει για όλα ποιος είσαι εσυ και εγώ να τον κρίνουμε;;; Στο τέλος θα βάλεις την τεχνολογία με τα ΑΙ textures και θα λες είναι άψογη θυμήσου τα λόγια μου !

Λες στην παρουσιαση να ειμαστε ολοι σε φαση σαν τον παρακατω?

985pq3x523p91.png?auto=webp&s=9ab62e9515

  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, nikos5800 said:

Μειώνει το κόστος,αυξάνει τα κέρδη,ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ai τεχνολογίας 

Γιατί ξέρεις πόσο κόστισε το R&D ??

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ευκολη λυση ηταν να βαλει 12gb στη 5060 και νομιζω οτι θα του ερχοταν πολυ πιο οικονομικα απο το να μπει στη διαδικασια να σχεδιασει και να υλοποιησει το "neural texture compression".
Ο λογος που το κανει ειναι να δειξει ποσο μπροστα ειναι σε σχεση με την AMD που το μονο που μπορει να κανει ειναι να βαζει Vram με το κιλο, να ριχνει τις τιμες καθε 2 μηνες και να προσπαθει να βγαλει γιαλαντζι features.

Δεν ξερουμε ακομα αν το "neural texture compression" ειναι RTX 5000 feature ή αν θα παιζει σε ολες τις συμβατες με DLSS.
Ελπιζω να ειναι το 2ο για να στρωσουν και οι RTX 3000 4000 (8 και 12gb).

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Η ευκολη λυση ηταν να βαλει 12gb στη 5060 και νομιζω οτι θα του ερχοταν πολυ πιο οικονομικα απο το να μπει στη διαδικασια να σχεδιασει και να υλοποιησει το "neural texture compression".
Ο λογος που το κανει ειναι να δειξει ποσο μπροστα ειναι σε σχεση με την AMD που το μονο που μπορει να κανει ειναι να βαζει Vram με το κιλο, να ριχνει τις τιμες καθε 2 μηνες και να προσπαθει να βγαλει γιαλαντζι features.

Δεν ξερουμε ακομα αν το "neural texture compression" ειναι RTX 5000 feature ή αν θα παιζει σε ολες τις συμβατες με DLSS.
Ελπιζω να ειναι το 2ο για να στρωσουν και οι RTX 3000 4000 (8 και 12gb).

Ελπίζω να γύρισες για τα καλά πίσω μας blu

  • Haha 3
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Ελπίζω να γύρισες για τα καλά πίσω μας blu

Τρεχω να τελιωσω το μαγαζι στη Βουλγαρια θα σε καλεσω στα εγκαινια 😂😂
Θα ειναι στο σκρουτζ και θα στελνει και Ελλαδα.

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Τρεχω να τελιωσω το μαγαζι στη Βουλγαρια θα σε καλεσω στα εγκαινια 😂😂
Θα ειναι στο σκρουτζ και θα στελνει και Ελλαδα.

jmctech v2? :P 

  • Haha 14
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Κοινώς αντίο στα low quality blurry textures που σχεδόν όλα τα  παιχνίδια έχουν θέλοντας και μη?!

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι να μην έχεις latency γιατι το neural texture compression το χρειάζονται περισσότερο low end κάρτες 3060/4060/5060 με 8gb vram παρά οι μεγάλες...  Αυτό ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα με το compression. Θα το δούμε στην πράξη. Μακάρι να δουλεύει σωστά... Και η AMD διαβάζω ετοιμάζει κάτι παρόμοιο.

Επεξ/σία από charllestone
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...