Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Advanced dlss

Neural render 

Advanced dlss 

Αμέσως αμέσως 3 λόγοι για μετάβαση σε 5000.

Μάγκας ο πετσινος 

  • Like 2
  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

https://www.nvidia.com/en-us/on-demand/session/gtc24-s62046/?playlistId=playList-d2142539-0155-44b0-97ed-215714db0f2a

Dive Deep into Real-Time Neural Rendering on NVIDIA GPUs


Chaojian Li, Ph.D. Candidate, Georgia Institute of Technology
Yonggan Fu, Ph.D. Candidate, Georgia Institute of Technology

Recent breakthroughs in state-of-the-art 3D reconstruction techniques, powered by neural rendering, promise to revolutionize various aspects of human life. However, a significant gap persists between the complexity of neural rendering algorithms and the limited resources on commodity GPUs, which hinders real-time rendering. We address this gap by comprehensively reviewing existing efficient neural rendering techniques and introducing our developed methods, which leverage an NVIDIA technology called Nvdiffrast to propel the frontier of real-time neural rendering. This is achieved by developing (1) an innovative 3D reconstruction pipeline dubbed MarryRecon, which marries the benefits of both swift training from radiance fields with real-time rendering from meshes, and (2) a novel scene representation dubbed MixRT, which represents a scene using a low-quality mesh, a displacement map, and a tiny NeRF model to fully harness the capabilities of existing graphics hardware.

--------------------------------

και 

--------------------------------

https://research.nvidia.com/labs/rtr/neural_texture_compression/

Random-Access Neural Compression of Material Textures

he continuous advancement of photorealism in rendering is accompanied by a growth in texture data and, consequently, increasing storage and memory demands. To address this issue, we propose a novel neural compression technique specifically designed for material textures. We unlock two more levels of detail, i.e., 16X more texels, using low bitrate compression, with image quality that is better than advanced image compression techniques, such as AVIF and JPEG XL. At the same time, our method allows on-demand, real-time decompression with random access similar to block texture compression on GPUs, enabling compression on disk and memory. The key idea behind our approach is compressing multiple material textures and their mipmap chains together, and using a small neural network, that is optimized for each material, to decompress them. Finally, we use a custom training implementation to achieve practical compression speeds, whose performance surpasses that of general frameworks, like PyTorch, by an order of magnitude.

 

Ε ναι,ο ένας από τους λόγους είναι το neural texture compression,το δεύτερο σκέλος που ποσταρες 👍

Δημοσ.

Πάντως θα ξενερώσω αν φέρει κάτι σαν DLSS για τα textures, δηλαδή να κάνει compress, να ρίχνει την ποιότητα τόσο ώστε "να μην βλέπεις" διαφορά για να πέφτει η χρήση VRAM.

Στο DLSS με την ανάλυση λες οκ, το Path-Tracing απαιτεί τα κέρατά του σε GPU power που δεν μπορεί να στο δώσει σε μια γενιά και να θέλει. VRAM μπορεί να βάλει όση θέλει όμως..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάντως θα ξενερώσω αν φέρει κάτι σαν DLSS για τα textures, δηλαδή να κάνει compress, να ρίχνει την ποιότητα τόσο ώστε "να μην βλέπεις" διαφορά για να πέφτει η χρήση VRAM.

Στο DLSS με την ανάλυση λες οκ, το Path-Tracing απαιτεί τα κέρατά του σε GPU power που δεν μπορεί να στο δώσει σε μια γενιά και να θέλει. VRAM μπορεί να βάλει όση θέλει όμως..

Δεν νομίζω να απαιτεί να το ενεργοποιείς στα παιχνίδια,λογικά θα είναι by default ως νέο standard που μπορεί η να δουλεύει out of the box σε όλα τα παιχνίδια?! Θα δούμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε και σαν επιλογή να το δώσει για όσους έχουν 8/12 κάρτες είναι ξενέρα. Γιατί επειδή θέλει για τρίτη φορά να βγάλει 8GB κάρτα ? Τραγικό..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Δημοσ.
11 minutes ago, nikos5800 said:

Ε ναι,ο ένας από τους λόγους είναι το neural texture compression,το δεύτερο σκέλος που ποσταρες 👍

Δεν χρειάζεσαι το Neural Texture Compression για να κάνεις Neural Rendering, όπως είπα και πριν άλλο το ένα άλλο το άλλο.

 

Δημοσ.

Αν παει να παιξει με neural στα textures θα ειναι το μεγαλυτερο ανεκδοτο του πετσινου μεχρι σημερα. Δηλαδη ρε μπαγλαμα τσιγκουνευεσε τα 10 ευρω που κανουν 8gb vram σε καρτες 1000 και 1500 ευρω και μας προωθεις ai στα textures για να πεσει το vram usage? Ρε τι μπαγλαμες ειναι αυτος? Εταιρια 3.12 τρις τωρα ετσι. Να μου πειτε για αυτο εγινε εταιρεια 3 τρις γιατι ειναι γυφτοι και κοβουν απο παντου ακομα και το λεπτο κοιτανε. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Αν παει να παιξει με neural στα textures θα ειναι το μεγαλυτερο ανεκδοτο του πετσινου μεχρι σημερα. Δηλαδη ρε μπαγλαμα τσιγκουνευεσε τα 10 ευρω που κανουν 8gb vram σε καρτες 1000 και 1500 ευρω και μας προωθεις ai στα textures για να πεσει το vram usage? Ρε τι μπαγλαμες ειναι αυτος? Εταιρια 3.12 τρις τωρα ετσι. Να μου πειτε για αυτο εγινε εταιρεια 3 τρις γιατι ειναι γυφτοι και κοβουν απο παντου ακομα και το λεπτο κοιτανε. 

Μειώνει το κόστος,αυξάνει τα κέρδη,ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ai τεχνολογίας 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε

Μειώνει το κόστος,αυξάνει τα κέρδη,ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ai τεχνολογίας 

Mα ειναι καθαρα γυφτια να προωθεις AI Textures για να κανεις οικονομια στη vram. Η οποια εχει ευτελες αξια. Να πουμε στα dlss/fg ναι εκει καλως ηρθαν αλλα δεν θα μου προωθησουν και vram AI μαλακιες ενω μπορουν με ενα 10αρικο να βαλουν 24gb vram απο τα 16 και στις 12αρες με 5 ευρω να βαλουν 16 και να τελειωνει η ιστορια με τη vram. Καπου ξεφυγε το marketing και θα πουλανε κυριολεκτικα φυκια με χρωματιστες κορδελιτσες. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Mα ειναι καθαρα γυφτια να προωθεις AI Textures για να κανεις οικονομια στη vram. Η οποια εχει ευτελες αξια. Να πουμε στα dlss/fg ναι εκει καλως ηρθαν αλλα δεν θα μου προωθησουν και vram AI μαλακιες ενω μπορουν με ενα 10αρικο να βαλουν 24gb vram απο τα 16 και στις 12αρες με 5 ευρω να βαλουν 16 και να τελειωνει η ιστορια με τη vram. Καπου ξεφυγε το marketing και θα πουλανε κυριολεκτικα φυκια με χρωματιστες κορδελιτσες. 

Κοίταξε σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρουν από εμάς,το να μειώνεις ένα 4κ texture από 250mb σε μόλις 4mb χωρίς να χάσεις ποιότητα σίγουρα δεν είναι γυφτιά,το να προσεγγίσεις κάτι με brute force δεν είναι πάντα η εξυπνότερη λύση 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikos5800 είπε

Κοίταξε σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρουν από εμάς,το να μειώνεις ένα 4κ texture από 250mb σε μόλις 4mb χωρίς να χάσεις ποιότητα σίγουρα δεν είναι γυφτιά,το να προσεγγίσεις κάτι με brute force δεν είναι πάντα η εξυπνότερη λύση 

Δεν χρειαζεται ομως να κανεις κατι απο 250mb στα 4mb οταν τα 8gb αξιζουν ενα 10αρικο ειναι γυφτια της εταιρειας για να βαλει λιγοτερη vram. Δεν μιλαμε για πυρηνα που εκει οκ υπαρχουν ορια του chipset και της συχνοτητας εδω μιλαμε απλα για στικακια με μνημη τα οποια αξιζουν τιποτα. Να δουμε το advanced dlss λογικα dlss 4 που θα παιζει και στις προηγουμενες σειρες οπως φαινεται τι παραπανω θα δωσει το ai στη vram το θεωρω οτι χειροτερο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν χρειαζεται ομως να κανεις κατι απο 250mb στα 4mb οταν τα 8gb αξιζουν ενα 10αρικο ειναι γυφτια της εταιρειας για να βαλει λιγοτερη vram. Δεν μιλαμε για πυρηνα που εκει οκ υπαρχουν ορια του chipset και της συχνοτητας εδω μιλαμε απλα για στικακια με μνημη τα οποια αξιζουν τιποτα. Να δουμε το advanced dlss λογικα dlss 4 που θα παιζει και στις προηγουμενες σειρες οπως φαινεται τι παραπανω θα δωσει το ai στη vram το θεωρω οτι χειροτερο. 

Vram και ram δεν έχουν το ίδιο κόστος ρε συ,αν σου βάλει 16gb vram στην 5060 πως θα σου πουλήσει στα 300 ευρώ? Επίσης το μέγεθος των παιχνιδιών έχουν ξεφύγει για τα καλά,παιχνίδια με μεγαλύτερη ανάλυσης textures θα ζητάνε πολύ περισσότερο χώρο στον δίσκο,το να κατεβάζεις κάποια στιγμή στο μέλλον ένα παιχνίδι μεγέθους ενός terra byte δεν είναι και ότι πιο σοφό 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikos5800 είπε

Vram και ram δεν έχουν το ίδιο κόστος ρε συ,αν σου βάλει 16gb vram στην 5060 πως θα σου πουλήσει στα 300 ευρώ? Επίσης το μέγεθος των παιχνιδιών έχουν ξεφύγει για τα καλά,παιχνίδια με μεγαλύτερη ανάλυσης textures θα ζητάνε πολύ περισσότερο χώρο στον δίσκο,το να κατεβάζεις ένα παιχνίδι μεγέθους ενός terra byte δεν είναι και ότι πιο σοφό 

Κοιτα στην 5060 ας βαλει 10gb που θα εχει 300 ευρω. Στην 5070ti που θα εχει 1000αρικο γιατι να βαλει 16? Η ακομα χειροτερα στην 5080 να βαλει παλι 16? Βαλε 24 1400 ευρω καρτα πουλανε για ονομα δηλαδη σε μερικα πραγματα. Τα παιχνιδια για την ωρα ειναι απο 50gb μεχρι 150gb δεν ειναι πολυ μεγαλα για σημερα μιας και οι SSD ειναι φθηνοι οποτε σιγουρα δεν παιζει καποιο ρολο με αυτο που θελουν να κανουν. Ουτε πχ μπορει οταν εχεις amd το παιχνιδι να ειναι 200gb και οταν εχεις nvidia να ειναι 100gb αυτο ειναι κατι καθαρα των gaming developers ποσο μεγαλο θα βγει το παιχνιδι με τα textures. 

Eδω το κοστος των gddr6 το οποιο εχει πιασει πατο λιγων δολλαριων μιλαμε για τιποτα οταν αγοραζεις μια καρτα 500+ ευρω. 

https://www.tomshardware.com/news/gddr6-vram-prices-plummet

Συν μια 5060ti που ειναι για 1080p να εχει 16gb και το ιδιο να εχει και η 5080 που ειναι για 4Κ καρτα. Το τρωγαμε τοσα χρονια γιατι ξεραμε το plan obsolete του πετσινου αλλα τωρα παει να περασει το marketing σε αλλο επιπεδο με το ai vram κτλ. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...