Προς το περιεχόμενο

Δίπλα μηνύματα στο viber


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από mihali0s,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ im2004  & xleo. Η αλήθεια είναι ότι μόλις διέγραψα την επαφή μου το πρόβλημα λύθηκε. Αλλά ακόμη μένει αναπάντητο γιατί εμφανίστηκε ξαφνικά αυτό το πρόβλημα ενώ πριν δεν υπήρχε.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τους ξέφυγε στο τελευταιο update, δεν ειναι το μοναδικό λάθος που έχει γίνει σε αναβάθμιση, όπως και σε πολλές άλλες εταιρείες λογισμικού.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα. Έστειλα στο support και έλαβα την ίδια αυτοματοποοημένη απάντηση. Και μετά... nada. Ακολούθησα την προτροπή των im2004 και anti18880 και... θαύμα! Εξαφανίστηκαν τα διπλά μηνύματα και από τις δύο συσκευές και τους δύο αριθμούς! Τι κουλαμάρες είναι από το πουθενά, δεν καταλαβαίνω...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου το κάνει κι εμένα εδώ και μια βδομάδα.  Καθάρισα cache, έκανα επανεκκίνηση,  έκανα απεγκατάσταση και εγκατάσταση ξανά,  αλλά τίποτα.  Μου έχει κάνει το background μαύρο κι άραχνο και ότι στέλνω το δείχνει 2 φορές σε μένα.  Στον υπολογιστή που το έχω εγκατεστημένο δεν το κάνει.  

Έχει βγάλει κάνεις άκρη;

Επεξ/σία από Soisanatha
Δημοσ.

Καλημέρα. Γράφω αυτά που παρατήρησα και τον τρόπο που "πρόχειρα έλυσα" το πρόβλημα αυτό σε περίπτωση που σας βοηθήσουν. Θεωρώ πως πρόκειται περί bug το οποίο λογικά σύντομα θα διορθωθεί.

 

Νομίζω πως το πρόβλημα δημιουργείται στο κινητό κάποιου που έχει κάνει συγχώνευση πολλαπλών (πχ 2) υπαρχουσών επαφών του κινητού του ενώ και αυτές είχαν ξεχωριστούς λογαριασμούς Viber. Πχ στο κινητό μου, συγχώνευση 2 επαφών που αντιστοιχούν στο προσωπικό και στο εταιρικό αριθμό του ίδιου ατόμου, και ενώ είχε viber και στους 2, καταλήγει στο να βλέπω τα μηνύματα του ατόμου αυτού τώρα διπλά. Η συγχώνευση έγινε χρόνια πριν και με κάποια τότε αναβάθμιση γύρω στον έναν χρόνο πριν νομίζω πως ξαφνικά συγχωνεύτηκαν και οι επαφές viber και πλέον έβλεπα μόνο την συνομιλία μου με την κύρια επαφή του (πχ τον προσωπικό αριθμό) χάνοντας τη συνομιλία (αν υπήρχε) με τον εταιρικό αριθμό (στο παράδειγμά μου έγινε αντιληπτό επειδή υπήρχε). Μετά την τελευταία αναβάθμιση λοιπόν εμφανίστηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

Έκανα διαχωρισμό επαφών στις επαφές του κινητού μου, έσβησα την δευτερεύουσα και προσέθεσα τον αριθμό της στην κύρια. Αμέσως το πρόβλημα με αυτή την επαφή λύθηκε και επανεμφανίστηκε (χωρίς διατηρημένο ιστορικό) και η συνομιλία viber του δευτερεύοντος αριθμού της επαφής στο viber.

 

Το θέμα είναι πως είμαι τυχερός που δεν έκανα πάνω από 2-3 συγχωνεύσεις επαφών διότι αν είναι να πρέπει να το κάνουμε αυτό για μια μια πολλές επαφές προφανώς δεν αξίζει τον κόπο.

Δημοσ.

Εμένα όμως συμβαίνει παρόλο που στην επαφή με το τηλέφωνο μου εδώ ένα σωρό στοιχεία αποθηκευμένα,  εκτός από δεύτερο αριθμό.  Δεν έχω συγχωνεμένη άλλη επαφή (δεν έχω επιλογή διαχωρισμού επαφής). Παρ όλα αυτά έκανα την επαφή μου εξαγωγή σε vcard και τη διέγραψα εντελώς.  το πρόβλημα υπάρχει ακόμη.  

Δημοσ.

Έχοντας πάνω από 3000 επαφές, αλλά με ψυχαναγκαστικό τρόπο οργανωμένες επί σειρά ετών, με συγκεκριμένο τρόπο αποθήκευσης και οργάνωσης, χωρίς υπόνοια διπλοτυπίας, με ορθή ονοματοδοσία και εντός της καθεμίας επαφής να γίνεται η καταχώρηση κινητών,  σταθερών , email, σημειώσεων κλπ, έχω να δηλώσω το εξής:

Όντως το πρόβλημα με τα διπλά εμφανιζόμενα μηνύματα στο Viber εμφανίστηκε από το πουθενά πριν καμιά 10αρια μέρες, χωρίς να είμαι σίγουρος και χωρίς καμία παρέμβαση εξεφανίστηκε μετά από μερικές μέρες.

Δε νομίζω πως έχει νόημα να τροποποιούμε εμείς καταστάσεις για ένα bug που προφανώς αφορά πολύ κόσμο με διαφορετικές συνθήκες αποθήκευσης και οργάνωσης των επαφών του.

Είναι θέμα της Rakuten να το διορθώσει.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/8/2023 στις 11:34 ΜΜ, im2004 είπε

Τους ξέφυγε στο τελευταιο update, δεν ειναι το μοναδικό λάθος που έχει γίνει σε αναβάθμιση, όπως και σε πολλές άλλες εταιρείες λογισμικού.

Όπως ακριβώς τα λες, μάλλον. Το περίεργο είναι ότι εμφανίζεται τυχαία. Και δίνει την αίσθηση ότι είναι θέμα/ bug σε server που διαχειρίζεται κάποιους viber λογαριασμούς.

Επίσης δεν έχει απαραίτητα σχέση με διπλοεγγραφή επαφών.

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ.

Εγω έσβησα την επαφή μου. Το μόνο που έφτιαξε ειναι να μη δείχνει σε μένα τα 2πλα μυνηματα αλλα στον παραλήπτη πάνε 2πλα. Μήπως βρήκε κανένας λύση; 

Δημοσ.

Εγώ λαμβάνω από άλλους διπλά μηνύματα, αλλά μέχρι στιγμής (απ' όσο έχω παρατηρήσει) μόνο από εκείνους που στην ίδια επαφή έχω αποθηκεύσει δύο κινητά τηλέφωνα (π.χ. προσωπικό και εταιρικό), και έχουν και στους 2 ενεργοποιήσει Viber. Έκανα κι εγώ report bug στο support. Όσο πιο πολύ τους πρήξουμε, τόσο πιο γρήγορα θα το φτιάξουν θεωρώ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου απάντησαν στα πολλά μηνύματα που τους έχω στείλει ...και δεν ξέρω τι να κάνω....μου το εμφανίζει μη ασφαλές ! Επίσης τώρα με μια ακόμα απεγκατασταση και επανεγκατάσταση μου δείχνει των επαφών μου τα μηνύματα διπλά! Απλά τραγικό....! Θα χάσω και όλο το ιστορικό με τόσα uninstall kai install ! Ήδη έχω χάσει γιατί δεν κάνω τώρα τελευταία backup! 

 

 

Screenshot_2023-08-25-17-11-14-384_com.google.android.gm.jpg

Επεξ/σία από roula
Δημοσ.

Πήρα απάντηση τελικά σήμερα από το  support του viber:

 

Hello,
 
I would like to thank you for reporting the issue you experienced with Viber.
 
We believe we have found the cause for it and our latest release should fix it.
 
Please download and install the latest Viber version - https://vb.me/v5h64
 
If the issue still occurs on the new version, please let us know.
 
Thanks again for the cooperation and patience.

Best regards,
Molly Y.
Viber Support Team Shift Manager

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Elenakyrgiou είπε

Μου απάντησαν με ένα link apk. Το εγκατέστησα και όλα επανήλθαν μια χαρά.

Εμένα πάντως πατώντας πάνω στο link μου εμφανίζει μήνυμα ...

Screenshot_2023-08-25-18-18-05-219_com.android.chrome.jpg

20 λεπτά πριν, athipa είπε

Πήρα απάντηση τελικά σήμερα από το  support του viber:

 

Hello,
 
I would like to thank you for reporting the issue you experienced with Viber.
 
We believe we have found the cause for it and our latest release should fix it.
 
Please download and install the latest Viber version - https://vb.me/v5h64
 
If the issue still occurs on the new version, please let us know.
 
Thanks again for the cooperation and patience.

Best regards,
Molly Y.
Viber Support Team Shift Manager

Το ίδιο μου έστειλαν .... Έκανες τίποτα με αυτό ; 

Δημοσ.
Στις 20/8/2023 στις 5:22 ΜΜ, kinitos είπε

Είστε σίγουροι ότι αυτή είναι η λύση;; Διέγραψα την επαφή με το τηλέφωνο μου, πράγματι σταμάτησα να τα βλέπω διπλά.... όμως στους συνομιλητές μου εξακολουθούν να πηγαίνουν διπλά...

Εγώ " με έσβησα " και μέχρι στιγμής δεν μου έχει πει καμία επαφή μου ότι συμβαίνει κάτι ! Για να δούμε ! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...