sir ImPeCaBlE Δημοσ. 13 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, έχω να laptop ACER Aspire 5 A515 και έχει χαλάσει το hinge της οθόνης, με αποτέλεσμα να μη κλείνει το καπάκι και να έχει δημιουργηθεί ζημιά στο περίβλημα της οθόνης (πρέπει να έχουν σπάει 2-3 δοντάκια). Το laptop βρίσκεται ακόμα εντός εγγύησης αφού δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια από την αγορά του. Η αγορά έγινε από το Κωτσόβολο. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι η εγγύηση είναι του κατασκευαστή και όχι του μεταπωλητή, οπότε να επικοινωνήσω με την ACER. Μου ακούστηκε λίγο μ@λ@κία αλλά you never know. Το θέμα είναι, που με συμφέρει να απευθυνθώ? Να πιέσω το Κωτσόβολο να αναλάβει την επισκευή? Ή να μιλήσω απευθείας με ACER? Έχει κάποιος εμπειρία από το service τους? Επεξ/σία 13 Αυγούστου 2023 από sir ImPeCaBlE Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sil_unique Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2023 8015002000 επικοινωνία με acer χωρίς να μπλέκεται ο Κωτσόβολος 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moody_ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2023 Στις 13/8/2023 στις 6:12 ΜΜ, sir ImPeCaBlE είπε Καλησπέρα, έχω να laptop ACER Aspire 5 A515 και έχει χαλάσει το hinge της οθόνης, με αποτέλεσμα να μη κλείνει το καπάκι και να έχει δημιουργηθεί ζημιά στο περίβλημα της οθόνης (πρέπει να έχουν σπάει 2-3 δοντάκια). Το laptop βρίσκεται ακόμα εντός εγγύησης αφού δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια από την αγορά του. Η αγορά έγινε από το Κωτσόβολο. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι η εγγύηση είναι του κατασκευαστή και όχι του μεταπωλητή, οπότε να επικοινωνήσω με την ACER. Μου ακούστηκε λίγο μ@λ@κία αλλά you never know. Το θέμα είναι, που με συμφέρει να απευθυνθώ? Να πιέσω το Κωτσόβολο να αναλάβει την επισκευή? Ή να μιλήσω απευθείας με ACER? Έχει κάποιος εμπειρία από το service τους? Έχω επισκεφθεί 2-3 φορές το service (Premium Technologies-Αλατσατων 3 Ν. Ιωνία) και η εξυπηρέτηση όλες τις φορές ήταν άψογη και η συνολική εντύπωση ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Πάντως το σωστό είναι να το αναλάβει ο Κωτσόβολος(όχι το service του Κωτσόβολου). Και όταν λέω αναλάβει εννοώ την διαδικασία αποστολής στο σερβις και επιστροφής αυτού (έτσι έχω καταλάβει με βάση τον νόμο). Εσύ το αγόρασες από τον Κώτσοβολο και όχι από την Acer. Ίσως το κάνουν για να γλυτώσουν αυτοί το κόστος των μεταφορικών-διαχείριση κτλ. Αν το στείλεις μόνος σου απλά γλυτώνεις όλη την διαδικασία με τον Κωτσόβολο και μιλας και ο ίδιος απευθείας. Εδιτ: Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις αν τους ζαλίσεις πολύ (αφου μόνοι τους δεν το κάνουν με χαρά) μήπως βρεθεί και τίποτα αλλο σπασμένο Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2023 από VonLoutsos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα