Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα (mits.colt 1.3 του 2009 με 134.000 χλμ) και είμαι σε φάση να κάνω κάποια συμμαζέματα στο αμαξάκι το οποίο είναι αρκετά τίμιο θα έλεγα. Μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει πρόβλημα κανένα εκτός από μικρο συμμαζέματα όπως την λαμαρίνα/ποδιά της εξάτμισης και κάτι άλλα μικρά. Και όσα ξέρω τα κάνω. 

Λοιπόν, πριν 20.000 χλμ και περίπου δύο χρόνια ήρθε η ώρα να αλλάξω δίσκους και σιαγώνες και κυλινδράκια και ταμπούρα κλπ. Τα φρένα όμως μπροστά κάνουν θόρυβο σαν να τρίζουν όταν είμαι φρεναρισμένος σε δρόμο με κλίση ανηφόρα ή κατηφόρα και παίζω με το πεντάλ του φρένου. Όχι όταν είμαι σε κίνηση. Αυτό το έκανε και πριν αλλάξω τις δισκόπλακες και τακάκια. Το κάνει καιρό. Ο μηχανικός που τα πέρασε μου είπε να μην το δίνω σημασία, ότι έτσι είναι.

Παίζει κάτι στα έμβολα της δαγκάνας, στους πείρους.. δεν έχω ιδέα. Ποια είναι η γνώμη σας, το έχετε και 'σείς το θέμα; Είναι κάτι που γίνεται με ένα σέρβις/πλύσιμο των φρένων;

Δημοσ.

Μήπως να κοίταζες και σε άλλες πιθανές αιτίες; Εάν συμβαίνει μόνο σε κατηφόρα/ανηφόρα και όχι στην ευθεία, μπορεί να είναι επίσης ακρόμπαρα, ζαμφοράκια, ψαλίδια, σιλεντμπλόκ κ.α.
Δε μπορεί να γίνει διάγνωση από το διαδίκτυο... Δεν είναι κλισέ η φράση, αλλά πραγματικότητα.
Άλλαξε μηχανικό ή πήγαινέ το στην ίδια τη Mitsubishi για απλό έλεγχο. Άντε να σου ζητήσουν πχ 20-30€ για γραπτή διάγνωση ή και δωρεάν για προφορική. Μετά μπορείς να ζητήσεις και προσφορά για κόστος επισκευής στη Mitsubishi, οπότε και κινείσαι αναλόγως.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, neced2 είπε

Μήπως να κοίταζες και σε άλλες πιθανές αιτίες; Εάν συμβαίνει μόνο σε κατηφόρα/ανηφόρα και όχι στην ευθεία, μπορεί να είναι επίσης ακρόμπαρα, ζαμφοράκια, ψαλίδια, σιλεντμπλόκ κ.α.
Δε μπορεί να γίνει διάγνωση από το διαδίκτυο... Δεν είναι κλισέ η φράση, αλλά πραγματικότητα.
Άλλαξε μηχανικό ή πήγαινέ το στην ίδια τη Mitsubishi για απλό έλεγχο. Άντε να σου ζητήσουν πχ 20-30€ για γραπτή διάγνωση ή και δωρεάν για προφορική. Μετά μπορείς να ζητήσεις και προσφορά για κόστος επισκευής στη Mitsubishi, οπότε και κινείσαι αναλόγως.

Τώρα που το αναφέρεις για ακρόμπαρα, ψαλίδι κλπ εδώ και χρόνια από τις ευθυγραμμίσεις που κάνω ξέρω ότι έχω απόκλιση μιας μοίρας στον αριστερό μπροστινό τροχό απλώς δεν ασχολήθηκα γιατί είναι σχετικά αμελητέο. Σίγουρα θα το δω στην αντιπροσωπεία γιατί έχω και άλλα σημαντικότερα να δω (σασμάν και συμπλέκτη). Εκτιμώ ότι είναι από τα φρένα ο θόρυβος. Και είναι λίγο σπαστικός.  Ναι μόνο όταν είμαι φρεναρισμένος σε σημείο με κλίση το κάνει, στην ευθεία τα φρένα δεν ακούγονται καθόλου. Και όταν τα φρένα ζεσταθούν το κάνει πιο λίγο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, qrstuv είπε

Καλησπέρα (mits.colt 1.3 του 2009 με 134.000 χλμ) και είμαι σε φάση να κάνω κάποια συμμαζέματα στο αμαξάκι το οποίο είναι αρκετά τίμιο θα έλεγα. Μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει πρόβλημα κανένα εκτός από μικρο συμμαζέματα όπως την λαμαρίνα/ποδιά της εξάτμισης και κάτι άλλα μικρά. Και όσα ξέρω τα κάνω. 

Λοιπόν, πριν 20.000 χλμ και περίπου δύο χρόνια ήρθε η ώρα να αλλάξω δίσκους και σιαγώνες και κυλινδράκια και ταμπούρα κλπ. Τα φρένα όμως μπροστά κάνουν θόρυβο σαν να τρίζουν όταν είμαι φρεναρισμένος σε δρόμο με κλίση ανηφόρα ή κατηφόρα και παίζω με το πεντάλ του φρένου. Όχι όταν είμαι σε κίνηση. Αυτό το έκανε και πριν αλλάξω τις δισκόπλακες και τακάκια. Το κάνει καιρό. Ο μηχανικός που τα πέρασε μου είπε να μην το δίνω σημασία, ότι έτσι είναι.

Παίζει κάτι στα έμβολα της δαγκάνας, στους πείρους.. δεν έχω ιδέα. Ποια είναι η γνώμη σας, το έχετε και 'σείς το θέμα; Είναι κάτι που γίνεται με ένα σέρβις/πλύσιμο των φρένων;

Για φρένα θα σου πρότεινα να δεις συνεργεία που είναι μόνο για φρένα και όχι γενικό .

  • Like 2
Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά αυτό που κάνει ο φίλος είναι να είναι σταματημένος σε κατηφόρα, να ψιλοβαριέται (το λέω γιατί το κάνω, ή τουλάχιστον το έκανα, κι εγώ :P) και να χαλαρώνει ελάχιστα την πίεση στο πεντάλ (άρα τα τακάκια ακόμα "πιάνουν" κάτι λιγότερο από φουλ επαφή) και άρα το όχημα να κάνει ελάχιστη κίνηση κατά την οποία κάνει ένα τρίξιμο.

Απ' όσο ξέρω κάτι τέτοιο είναι οκ, ή τουλάχιστον αναμενόμενο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ίδιο αμάξι είναι με παραπάνω extra (μεγαλύτερο δισκόφρενο μπροστά πίσω δισκόφρενο κλπ) θα κάνω δωκιμη σήμερα να δω αν το κάνει σε μένα (χρησημοποιο διαφορετικα τα φρένα για αυτο δεν έχω προσέξει αυτό)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία δες το και πες μου. Δες το όταν είναι κρύα τα φρένα και όταν έχουν ζεσταθεί. Α και κλείσε λίγο την μουσική από το ηχοσύστημα σου που έχεις, κατέβασε τα παράθυρα για να ακούς καλύτερα :) 

Επεξ/σία από qrstuv
Δημοσ.
7 hours ago, haris_216 said:

Αν κατάλαβα καλά αυτό που κάνει ο φίλος είναι να είναι σταματημένος σε κατηφόρα, να ψιλοβαριέται (το λέω γιατί το κάνω, ή τουλάχιστον το έκανα, κι εγώ :P) και να χαλαρώνει ελάχιστα την πίεση στο πεντάλ (άρα τα τακάκια ακόμα "πιάνουν" κάτι λιγότερο από φουλ επαφή) και άρα το όχημα να κάνει ελάχιστη κίνηση κατά την οποία κάνει ένα τρίξιμο.

Απ' όσο ξέρω κάτι τέτοιο είναι οκ, ή τουλάχιστον αναμενόμενο.

 

5 hours ago, qrstuv said:

Ακριβώς, σωστή η περιγραφή σου. Αυτό είπαν και σε μένα.

Το έχω κάνει άπειρες φορές στα φανάρια, διότι εκνευρίζει το έτερον ήμισυ και σπάω πλάκα.  :)

Και τα τρία αυτοκίνητα που είχα / έχω το κάνουν, απόλυτα φυσιολογικό είναι.  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, qrstuv said:

Ωραία δες το και πες μου. Δες το όταν είναι κρύα τα φρένα και όταν έχουν ζεσταθεί. Α και κλείσε λίγο την μουσική από το ηχοσύστημα σου που έχεις, κατέβασε τα παράθυρα για να ακούς καλύτερα :) 

Τα ίδια κάνει (και από τα πίσω δίσκο φρένα), απλά επειδή δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο που περιγράφει το παιδί ποιο πάνω σε ένα ποστ δεν άκουσα ποτέ μου

Κρύο παραπάνω ζεστό λιγότερο

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...