Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα. Μετα απο αλλαγη δισκο πλατο σε Hyundai i20 το αμαξι εχει τρεμολο μονο στην 5η κ 6η ταχύτητα απο τις 2700 στροφες και πανω.

Αγορασαμε και δευτερο καινουριο δισκο πλατο το βαλαμε πανω και παλι κανει τα ιδια.

Αλαξαμε και βαση μηχανης και δεν αλλαξε κατι.

Εχει κανεις ιδεα τι μπορει να ειναι?

Το αμαξι ειναι i20 diesel 1100 2016 μοντελο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα ημιαξόνια είναι εντάξει;

Το αμαξι πηγαινε μια χαρα πριν απλως ειχε σκληρύνει το πενταλ και ο φιλος ειπε να αλλαξει συμπλεκτη.

Εχουν σχεση τα ημιαξονια με την αλλαγη συμπλεκτη?

Δεν γνωριζω πολλα απο τεχνικα και το αμαξι που εβγαλε το προβλημα ειναι φιλου. Εγω ποσταρα εδω μπας και ξερει κανεις και τον βοηθησουμε.

Ξερω οτι μαζι με δισκο πλατο αλλαξε και υγρα + απο το πενταλ του συμπλεκτη κατι.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ultimamage είπε

Το αμαξι πηγαινε μια χαρα πριν απλως ειχε σκληρύνει το πενταλ και ο φιλος ειπε να αλλαξει συμπλεκτη.

Εχουν σχεση τα ημιαξονια με την αλλαγη συμπλεκτη?

Δεν γνωριζω πολλα απο τεχνικα και το αμαξι που εβγαλε το προβλημα ειναι φιλου. Εγω ποσταρα εδω μπας και ξερει κανεις και τον βοηθησουμε.

Ξερω οτι μαζι με δισκο πλατο αλλαξε και υγρα + απο το πενταλ του συμπλεκτη κατι.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Τις δουλειες αυτες ποιος τις κανει;

ο φιλος το εκανε στο αμαξι του.

ειναι μηχανικος. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ultimamage είπε

ο φιλος το εκανε στο αμαξι του.

ειναι μηχανικος. 

Οταν λεμε μηχανικος; Εχει συνεργειο;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Οταν λεμε μηχανικος; Εχει συνεργειο;

Εχει σημασια στην λυση του προβληματος?

Ειπαμε ειναι μηχανικος ο ανθρωπος και ειναι της δουλειας.

Δουλευει σε συνεργειο για φορτηγα. Δεν κανουν ΙΧ.

Αν γνωριζεις κατι πανω στο θεμα δωσε μας τα φωτα σου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ultimamage είπε

Εχει σημασια στην λυση του προβληματος?

Ειπαμε ειναι μηχανικος ο ανθρωπος και ειναι της δουλειας.

Δουλευει σε συνεργειο για φορτηγα. Δεν κανουν ΙΧ.

Αν γνωριζεις κατι πανω στο θεμα δωσε μας τα φωτα σου.

Ναι εχει σημασια. Γιατι το πιο πιθανο ειναι να προκειται περι λαθους στην εγκατασταση.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ναι εχει σημασια. Γιατι το πιο πιθανο ειναι να προκειται περι λαθους στην εγκατασταση.

Πηγε στο συνεργειο του πατερα του που αυτη ειναι η δουλεια του(ΙΧ) και εχει αλλαξει απειρους συμπλετες.

Επισης εχει ξανα αλλαξει συμπλεκτη ο ιδιος του και στα προηγουμενα του αυτοκηνητα χωρις προβλημα( seat ibiza - golf gti -corsa opc)

Ξαναλεω οτι το ποστ εγινε μηπως καποιος γνωριζει για το i20 αν εχει καποια ιδιαιτερότητα αν και μου ειπε οτι ηταν πολυ απλη η αλλαγη του. 

Δημοσ.

Προσωπικα πολυ σιγουρια βλεπω, αλλα οχι εμπειρια πανω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο. Και οταν υπαρχει πολυ σιγουρια, ακομα και η απλουστερη φαινομενικα δουλεια, μπορει να μη γινει καλα.

Ενημερωσε μας οταν βρει τι το προκαλει.

Αποψη μου ,να το παει σε συνεργειο που εχει δουλεψει τα συγκεκριμενα να του το τσεκαρει. Εκτος και αν εχει ορεξη, χρονο και λεφτα (γιατι ηδη αγοραζοντας 2ο σετ, σε λεφτα εχει χαλασει σχεδον οσα θα εδινε να του το αλλαξει αλλος) να κατσει να το σκαλιζει μονος.

Δημοσ.

Το ότι τρέμει στην Πέμπτη και στην έκτη ίσως δεν έχει σχέση Με τον συμπλέκτη

Με 5η και 6η σημαίνει πώς έχει πιάσει 80-120km/h μήπως θέλει ζυγοστάθμιση η κάποιο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης και το έχει συσχετίσει λάθος με την αλλαγή συμπλέκτη?

Επίσης όταν μπαίνει ο δίσκος συμπλέκτη πρέπει να ευθυγραμμιστεί με ένα ειδικό εργαλείο, έχει γίνει σωστά η ευθυγράμμιση του δίσκου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

'H το έχει βάλει σωστά και δεν έχει τρέμουλο, ή δεν το έχει βάλει σωστά και έχει τρέμουλο αφού παλαιότερα δεν είχατε θέμα. Δεν γίνεται να έχει και ήλιο και ταυτόχρονα να είναι και νύχτα. Εάν το έβαλε σωστά όλα είναι καλά άρα δεν έχει τρέμουλο. Πάτε μια βόλτα στην αντιπροσωπεία και θα σας πουν εάν μπήκε σωστά ή όχι.

Επεξ/σία από tilaverboy
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ultimamage είπε

Εχει σημασια στην λυση του προβληματος?

Ειπαμε ειναι μηχανικος ο ανθρωπος και ειναι της δουλειας.

Δουλευει σε συνεργειο για φορτηγα. Δεν κανουν ΙΧ.

Αν γνωριζεις κατι πανω στο θεμα δωσε μας τα φωτα σου.

Το πιο συνηθισμένο λάθος των μαστρομητσων ειναι βγάζοντας ή βάζοντας το σασμαν  να το "κρεμάνε" με τον αξονα στον κινητήρα για να το πιάσουν καλύτερα, "παίρνει" λίγο ο άξονας και έχεις αυτά τα αποτελέσματα.

 

Αν είναι αυτο καταλαβαίνεις και ποια είναι η λυση υποθέτω 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...