Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας.

Σε παραγγελία κουρευτικής μηχανής, μικρού ποσού (6€), κατά την παραλαβή, δε παρατήρησα ότι έλειπε η ζελατίνα στη χάρτινη συσκευασία και η μικρή συνήθως στρογγυλή αυτοκόλλητη ζελατίνα στο σημείο όπου ανοίγει η χάρτινη συσκευασία.

Ανοίγοντας λοιπόν τη συσκευασία, με (όχι μεγάλη πλέον...) έκπληξη, είδα ότι η μηχανή είχε εμφανή σημάδια χρήσης (τρίχες...) από κάποιον που την παρέλαβε πριν από εμένα κ προφανώς την επέστρεψε...

 

Σε επικοινωνία μου με την αλυσίδα, οκ η απάντηση ήταν " μπορείτε να την επιτρέψετε αφού...".

2 θέματα:

1. Πραγματικά, μήπως είναι καλύτερα ν απευθυνθώ στο ινστιτούτο καταναλωτή, για αποφυγή τέτοιου χοντρού δουλεματος μελλοντικά; Θα βγάλω καμία άκρη ή...;

2. Ο υπάλληλος σήμερα στο τηλέφωνο, προτού μου πει "επιστρέφετε κτλ" ,μου είπε ότι "πιθανώς ο κατασκευαστής κάνει δοκιμές σε συνθετικές τρίχες"... Αυτό ήταν το σημείο όπου ένιωσα ότι το δούλεμά τους δεν πρέπει ν μείνει αναπάντητο...

Υγ. Η παραγγελία έγινε από μια απ' τις εναπομείνουσες  τοπ3 εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα (δεν είναι εντός δικτύου skroutz).

Επεξ/σία από Locke_John
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Locke_John είπε

Ο υπάλληλος σήμερα στο τηλέφωνο, προτού μου πει "επιστρέφετε κτλ" ,μου είπε ότι "πιθανώς ο κατασκευαστής κάνει δοκιμές σε συνθετικές τρίχες"

Κλαίω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μην με πάρεις με τις πέτρες, αλλά και εσύ τι σόι κουρευτικη μηχανή περιμένεις να πάρεις με 6 ευρώ; Γενικά τόσο φθηνές μηχανές δεν έχουν πέσει στην αντίληψη μου εκτός αν την πήρες από κανέναν πλανόδιο.

Θα μου πεις ότι ακριβώς το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί ακόμα και με μηχανή των 100 ευρώ. 

Δώσε την μηχανή πίσω και πάρε μια άλλη, μην μπλέκεις με καταγγελίες και χαλας την ψυχολογία σου. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Locke_John είπε

Σε παραγγελία κουρευτικής μηχανής, μικρού ποσού (6€)

 

4 ώρες πριν, Locke_John είπε

είδα ότι η μηχανή είχε εμφανή σημάδια χρήσης (τρίχες...)

Αυτα τα 2 πανε μαζι.
Θεωρησε τις δωρο.

Δημοσ.

Εντάξει, μην το παρακάνουμε, είναι πιο σοβαρό απ' ότι δείχνει, τίθεται και θέμα υγιεινής.

Ναι μεν 6€ αλλά ο άλλος μπορεί να ξύρισε τα καλαμπαλίκια του.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εντάξει, μην το παρακάνουμε, είναι πιο σοβαρό απ' ότι δείχνει, τίθεται και θέμα υγιεινής.

Ναι μεν 6€ αλλά ο άλλος μπορεί να ξύρισε τα καλαμπαλίκια του.

Τυχερός είναι αν ξύρισε μονο τα δικά του και όχι ολόκληρου λόχου.

Τουλάχιστον ξέρει ότι δουλευει ,γιατί με 6€ θα το θεωρούσα απίθανο να μην πάρει φωτιά με το που μπει στην πρίζα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Εντάξει, μην το παρακάνουμε, είναι πιο σοβαρό απ' ότι δείχνει, τίθεται και θέμα υγιεινής.

Ναι μεν 6€ αλλά ο άλλος μπορεί να ξύρισε τα καλαμπαλίκια του.

Ναι αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα. Αλλά ακόμα και έτσι δεν θα μπορέσει να αποδείξει κάτι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι από τον Κοτσομπολο , μου έχει τύχει με μπλέντερ, να έχει κολλήσει κόκκινη σάλτσ ξεραμένη από κάτω και να είναι σε κάποια σημεία ραγισμένο. Έβγαλα άκρη άμεσα γιατί είχα κάνει παραλαβή από το κατάστημα και την ξανά επέστρεψα στο δίωρο.

Δυστυχώς πλέον τις επιστροφές δεν τις ελέγχουν τόσο πολύ, ούτε δίνουν ιδιαίτερη σημασία να τις ξανατοποθετησουν σαν καινούργιες στην συσκευασία τους.

Ευτυχώς όμως, κάποιες εταιρείες σου δίνουν την ευκαιρία να επιστρέψεις το προϊόν αν δεν μείνεις ικανοποιημένος.

Αφού σου δίνουν την ευκαιρία να την επιστρέψεις, το κάνεις αν θέλεις. Το πρόβλημα θα ήταν αν δεν σου έδιναν την επιλογή αυτή.

Τώρα, για το τι λέει ο κάθε υπάλληλος πίσω από το τηλέφωνο, είναι άλλη ιστορία. Φυσικά ένας υπάλληλος δεν αντιπροσωπεύει ολόκληρη την επιχείρηση. Οπότε μην του δίνεις σημασία.

Επεξ/σία από SilentVoice
  • Like 1
Δημοσ.
7 hours ago, Locke_John said:

Υγ. Η παραγγελία έγινε από μια απ' τις εναπομείνουσες  τοπ3 εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα (δεν είναι εντός δικτύου skroutz).

top3 είναι όλες τους μόνο αν ξεκινάμε το μέτρημα από τον πάτο

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Locke_John είπε

......................................................................................................................................

1. Πραγματικά, μήπως είναι καλύτερα ν απευθυνθώ στο ινστιτούτο καταναλωτή, για αποφυγή τέτοιου χοντρού δουλεματος μελλοντικά; Θα βγάλω καμία άκρη ή...;

2. Ο υπάλληλος σήμερα στο τηλέφωνο, προτού μου πει "επιστρέφετε κτλ" ,μου είπε ότι "πιθανώς ο κατασκευαστής κάνει δοκιμές σε συνθετικές τρίχες"... Αυτό ήταν το σημείο όπου ένιωσα ότι το δούλεμά τους δεν πρέπει ν μείνει αναπάντητο...

Υγ. Η παραγγελία έγινε από μια απ' τις εναπομείνουσες  τοπ3 εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα (δεν είναι εντός δικτύου skroutz).

Πάντως, αντικειμενικά μιλώντας, η υπάλληλος είναι πολύ καλό asset για την εταιρία και σοφή επιλογή για την θέση που την έβαλαν. Στροφάρει το μυαλό (έστω και κουλά) και βρίσκει απαντήσεις (όχι μόνο είπε για δοκιμή αλλά πρόλαβε και πιθανά σχόλια υγιεινής αναφέροντας για συνθετική τρίχα) για κάποιον που δεν θα το ψάξει περαιτέρω φυσικά :)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 2
Δημοσ.

Μάλλον δε θα ασχοληθώ περισσότερο κ απλά θα την επιστρέψω σήμερα να τελειώνω. κυρίως επειδή απ τη συγκεκριμένη αλυσίδα έχω μείνει γενικά ευχαριστημένος.

όμως ήταν από τα πιο απαράδεκτα που μου έχουν συμβεί στην αγοραστική μου καριέρα αυτό το συμβάν.

11 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Πάντως, αντικειμενικά μιλώντας, η υπάλληλος είναι πολύ καλό asset για την εταιρία και σοφή επιλογή για την θέση που την έβαλαν. Στροφάρει το μυαλό (έστω και κουλά) και βρίσκει απαντήσεις (όχι μόνο είπε για δοκιμή αλλά πρόλαβε και πιθανά σχόλια υγιεινής αναφέροντας για συνθετική τρίχα) για κάποιον που δεν θα το ψάξει περαιτέρω φυσικά :)

έχεις ένα δίκιο όπως και το γνωστό ρητό "μετά την απομάκρυνση απ' το ταμείο ουδέν λάθος αναγωρίζεται".

Αναρωτιέμαι όμως, αν εκεί επί τόπου έβλεπα ότι δεν έχει τη συνήθη ζελατίνα και ξεκινούσα ν τραβάω βίντεο καθώς το παραλάμβανα απ΄την υπάλληλο,  ίσως μετά η αλυσίδα μπορεί ν είχε θέματα με το ινστιτούτο προστ. καταναλωτή...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τώρα μπορείς να κάνεις αναφορά/καταγγελία, μόνο και μόνο για να υπάρχει η καταγραφή.

Αναφέρεις ότι επικοινώνησες μαζί τους και σου το αντικατέστησαν, αλλά προχωράς σε έγγραφη αναφορά για τους Χ,Υ λόγους.

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.

Πάντως μεταξύ μας, με 6€ κουρευτική μηχανή που κουρεύει, δεν παίρνεις. Καλύτερα να φάει κάποιος 1,5 σουβλάκι, παρά να την πάρει και να την πετάξει.

Και ναι, προφανώς καποιος την πήρε και την επέστρεψε γιατί απλά ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ!

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...