Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής  και προστατευόμενο μέλος,δεν δουλεύω,κάνω μηδενική φορολογική δήλωση κλπ. Εχω ορισμένα κέρδη από το ίντερνετ ,τύπου 1500 ευρώ ετησίως περνάνε από την κάρτα μου. Αυτά πρέπει να δηλωθούν με κάποιο τρόπο και να εμφανιζονται; Φαίνονται από που προέρχονται στην δηλωση; Επίσης όποιος ξέρει από αυτά,είναι καλύτερο να βάζω τα χρήματα κατευθείαν στην τραπεζικη κάρτα μου ή σε κάποιον λογαριασμό paypal ή revolut;

Επεξ/σία από marotsi27
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, marotsi27 είπε

Καλησπέρα, είμαι φοιτήτρια και προστατευόμενο μέλος,δεν δουλεύω,κάνω μηδενική φορολογική δήλωση κλπ. Εχω ορισμένα κέρδη από το ίντερνετ ,τύπου 1000 ευρώ ετησίως περνάνε από την κάρτα μου. Αυτά πρέπει να δηλωθούν με κάποιο τρόπο και να εμφανιζονται; επίσης φαίνονται από που προέρχονται στην δηλωση; Επίσης όποιος ξέρει από αυτά,είναι καλύτερο να βάζω τα χρήματα κατευθείαν στην τραπεζικη κάρτα μου ή σε κάποιον λογαριασμό paypal ή revolut;

Τέτοιου είδους ερωτήσεις έχουν αρκετές φορές...

Η πιό σωστή κίνηση είναι να το μεταφέρουν οι γονείς σου στο λογιστή σας ώστε να σε κατατοπίσει ορθά και νόμιμα!

είναι λεπτό το θέμα αυτό για να αναμένεις μια άποψη από διάφορα μέλη (και εμένα ομοίως) απ ότι από έναν του είδους (λογιστή)

Δημοσ.

Καλά δεν μιλάμε για κάτι τόσο ιδιαίτερο, δηλαδή όλο και κάποιος θα ξέρει από τι ύψος και πάνω πρέπει να σταματήσεις να κάνεις  μηδενική φορολογική δήλωση. Κρίμα είναι για τόσα λίγα χρήματα να αρχίσω να πληρώνω φόρους ενώ δεν έχω καν σταθερό εισόδημα. Η πηγή των χρημάτων δεν είναι ύποπτη, χαρτζιλίκι και απλα έτυχε κάτι πολυ τυχερό σε στοίχημα και θα γίνει μια κατάθεση 500 ευρω που ίσως καλύτερα να τα τραβήξω αμέσως και να μην κανω πολλες κινησεις με την καρτα.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, marotsi27 είπε