Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνωμη για το κατεβατο
19/12/2020 Πραγματωποιηση αγορας μιας Sapphire radeon rx 5700 xt nitro + με "3 χρονια εγγυηση Plaisio α.β.ε.ε" απο το Πλαισιο Ευκαρπιας με 570ευρω.
Λιπών 2-3ς ήμερες μετα επικοινωνια με το seervise του plaisio οτι η καρτα δεν φθάνει την συχνότητα που πρεπει (επρεπε να φτανει o Cpu της καρτας 2035mhz και με το ζορι επιανε 1960mhz) 
με απαντισανε οτι φταινε η driver και οτι αν τους την πιγενα απλα θα έχανα χρόνο γιατί δεν υπήρχε να αλλάξουνε κατι και ότι κάποια στιγμή θα έστρωνε μέσω τον driver (Το πίστεψα λογο ότι η Rx 5700 xt είχε οντος
αρκετα θεματα με τα Drivers σαν μοντελο)και δεν το θεωρισα και κατι ιδιαιτερα σημαντικο.
6/2023  πλεον ειχε αρχισε να πεταει blue screens το Pc που παλη θεωριτικα μπορουσαν να φτενε πολα πραγματα απο οποιοδιποτε υποσυστιμα του υπολογιστη και για οποιοδιποτε λογο η απο καποιο windows update η τα driver.
10/7/2023 η καρτα εκει που επεζα μεταξη 1800-1950 mhz επεσε αποτωμα στα 1200-1300mhz και η θερμοκρασια πιγε απ τους 53c στους 79c οπου εκλεισα το pc επιδι καταλαβα οτι κατι δεν πιγενε 
καθολου καλα το αφισα λιγο να ηρεμισει εκτος μπριζας περιπου 30 λεπτα το παταω να ανοιξει το pc ανοιγει μετα απο λιγο μονο η καρτα γραφικων σβινει εντελος ολα τα υπολιπα κοματια δουλευαν 
χρειαστικε να κλισω το PC απο το κουμπι μετα απο αυτο φανικε να δουλευε κανονικα.
11/7/2023 Η καρτα το ξανα εκανε 2-3 φορες οποτε την πακεταρα (καπου εδω να επισιμανω οτι ειμαι ψηρας ακομα και οτι μεμβρανη δεν χρειαζοτανε να βγει δεν την ευγαλα το κου ειχε σκιστει λιγο απ την μια μερια
με τα πισω καπακοια τον ports εκτως του ενος D Port δεν βγηκανε ποτε οποτε μπορειτε να καταλαβεται σε τι κατασταση ειτανε).
12/7/2023 Την πιγα στο καταστημα Ευκαρπιας για ""εγγυηση"".
24/7/2023 με περνούνε τηλέφωνο ότι εγηνε αντικατάσταση με ""καινούργια"" πήγα και ο υπαλληλος με φέρνει το κουτι με την καρτα,το κουτι σκισμένο οπότε τον ρωτισα αν είναι καινουργια 
απάντηση  υπαλλήλου - βέβαιος κυριε απ το ράφι την πήραμε να τονισω ότι μιλάμε για ένα προϊόν το οποίο ειχει τουλάχιστον 2 χρόνια που δεν ειπαρχει για αγορά στο πλαίσιο αλλά λεω ένταξη μπορεί να έχουν κρατήσει  
κάποιες για τέτοια περίπτωση ενοιγουμε την συσκευασια στην ηλεκτροστατική σακούλα ετικέτα riferbushid σκισμένο(στην δεύτερη το καταλάβαμε) να μην φενετε τη ειταν με Σελοτέιπ πλαισιο κλεισμένη η ηλεκτροστατική σακούλα ρωτάμε τον υπαλληλο  
του service απαντιση υπαλλήλου -θα είναι από τον ελεχνο με λέει αλλά οτι εχει και 3 ετη (εγγυηση) βλέπουμε κατο απ την ηλεκτροστατική σακούλα άσπρη
σκόνη στους ανεμιστήρες τον ρωτάμε μας ξαναλέει 
 ότι είναι προφανές απ τον ελεχνο(μέγα λάθος χωρίς να ανοίξουμε την καρτα βαζουμαι υπογραφή με το σκεπτικο της 3ετης εγγύησης  οσο και την επιμονή του υπαλλήλου οτι είναι καινούργια φεύγουμε) ευτυχως ούτε στα μισά του δρόμο προς το σπίτι ανοίξαμε να δουμε τι εχει μεσα, χτυπημένη γρατζουνισμένη και μια σκόνη σαν τσιμέντο η αμίαντο που ειχε πανο ειχε γινεί ένα με το αλουμίνιο του backplate το πάμε πισω ευτυχος το δεχτήκαν αμέσως και ζήτησαν συγνώμη. 
λέγοντας κιόλας οτι θα το ψάξουν από μέσα πως βρέθηκε σαν καρτα αντικαταστάσεις ,και μας ειπε ο υπάλληλος λογικά πεμπτη 28/7/2023 θα σου έχουμε αλλη.
24/7/2023 απόγευμα μας περνούνε τηλεφώνο απο τα κεντρικα για να μας πουνε ότι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ θα εχουνε Παρασκευή 29/7/2023 λογικο θεωρώ για να δουνε το τι παιχτικε 
29/7/2023 12 το πρωί περίπου περνούμε τηλεφώνο για να γινει επιβεβαίωση οτι η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ευτασε και ο υπάλληλος αντέδρασε θετικά λέγοντας κιόλας ότι στης 5 το απόγευμα θα μπορούμε να παμε να παραλάβουμε και ότι θα με πάρει αν προκύψει κατι νεο.Ε στις 5 πήγαμε κάνεις δεν ειχε φέρει καμιά νεα καρτα ευτυχώς  ο υπάλληλος με πείρε τηλεφονο 5.30 ηρωα για να με πει οτι ειδε λαθος. 
2/8/2023 περνώ τηλέφωνο  και εξηγώντας την κατάσταση με λένε για ποιστοτικο μιας και που φενται οσο στην αντιπροσωπία οσο και στο πλαίσιο εξαντλημένη η 5700xt nitro 
(το οποίο αρνήθηκα διότι καρτα με  τα πάντα καλυτέρα απ την δικια μου κανει 1150ευρω) με λέει το θες δεν το θες εγώ θα ενημερώσω το κατάστημα Ευκαρπίας για ποιστοτικο και θα σε παρω σε λιγο να σε ενυμερωσω οτι εχω ενυμερωσει 
γενικά κατι προέκυψε και λεω ποιστοτικο-ποιστοτικο περνω τηλεφονο το απντισε αλλος υπαλιλος με λεει δεν  φαινετε κατι αλλα αν σας ειπε οτι θα τους ενυμεροσει θα εχει ενημερώσει- παω από εκεί πάλη με αδεια χερια έφυγα δεν τους πηραν δεν τους ενημέρωσαν για τιποτα τετοιο.
8/8/2023 παίρνουνε τηλέφωνο και ενημερώνουνε οτι ευτασε η "ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ" πάμε την βλέπουμε πάλη μεταχειρισμένη και γρατζουνισμένη ρωτάμε για το εαν είναι καινούργια και μας λένε ότι επειδή είναι παλιο μοντέλο δίνουνε referbushid και πως στο τηλεφονικο κεντρο δεν ξεύρουνε τι τους γινεται!!!.
και όταν ρωτήσαμε για την εγγύηση μας είπανε πως θα εισχιει η αρχική εγγύηση και τους λεμέ έστω ενα χαρτί οτι παραλαμβάνουμε ένα χτυπημένο προϊόν να μην μας πουν τίποτα εάν είναι χαλασμένη μην μας την βγαλουνε για αυτο εκτος εγγύησης οχι δεν δινουμαι  
τίποτα τέτοιο εαν θελεται βγάλτε μια φωτογραφεία φωνάζουμε τον υπευθύνω τα ιδια και χειροτέρα μιας και που ειρωνευότανε κιόλας με πρωτασεις όπως αστούς απλα δεν θέλουνε να την πάρουνε(οντος δεν θέλαμε γιατι πήγαμε ενα προϊόν σε 
εξαιρετη κατασταση και μας δινας ενα κοπανισμενο και μη νομιμο πρωιον αλλα αχ που την χρειαζομουνα.
Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;
Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.
(Οπου εγω νομιζω πως λεει ο νομος οτι σε περιπτωση που το προϊών ειναι μη επισκευασιμο πρεπει να γινει αντικατάσταση με
Εαν αγοραστικε καινουργιο απο τον πελατι ο πολιτης ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει με καινουργια
Εαν αγοραστικε ως πρωιον βιτρινας απο τον πελατι ο πολιτης ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει η με κανουργια η με βιτρινας
Εαν αγοραστικε ως πρωιον απο επιστρωφη D-O-A απο τον πελατι ο πολιτης ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει η με κανουργια η με βιτρινας η με D-O-A
Εαν αγοραστικε ως πρωιον απο καταστημα μεταχειρισμενων ο πολιτης ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει η με κανουργια η με βιτρινας η με D-O-A η με μεταχειρισμενη
Εαν αγοραστικε ως πρωιον ανακατασκευης(referbushid) ο πολιτης ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει η με κανουργια η με βιτρινας η με D-O-A η με μεταχειρισμενη η με πρωιον επισκευης(referbushid)
Σε καθε απο τις παραπανο περιπτωσεις μπορει ο πωλιτις να ερθει δωσει κατι μη αντιστιχο μονο εαν δεχθει ο πελατης
Σε καθε απο τις παραπανο περιπτωσεις εαν δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο ο πωλιτεις ειναι υποχρεωμενος να αντικαταστισει το πρωιον με αλλο πρωιον με ολες τις πρωδιαγραφες να ειναι ιδιες η καλυτερες εκτός αν συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες οπου εκει ειναι η ποιστοτικο η τα λευτα σου πισω.
Αυτοι απ το πλαισιο(ήτανε  και ο υπευθινος καταστήματος μπροστά με είπανε ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΙΑΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ!!!. 
Πως ετσι εχουνε συνενοηθει και το κανουνε με την αντιπρωσοποια.
Πως εαν δεν δεχτω θα πρεπει να περιμενω αλλο τοσο και οτι θα φέρνουνε μονον μεταχειρισμένα + οτι μπορεί να φθάσει προϊόν σε πολύ  χειρότερη κατάσταση και να χρειαστεί να περιμενω πανο απο 4 βδομάδες με προτείνανε  να την βάλουνε να δω ότι δουλεύει αλλά θολωμένος από τα νευρά απλα την πηρα και εφυγα .
Την πιγα στο σπίτι κουμπομα στον υπολογιστή και ΝΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ BOOT LOOP κανω c mos την μιτρικη τα ιδια την βαζει ο αδερφος μου στο δικο του Pc τα ιδια BOOT LOOP που σημαίνει βραχυκύκλωμα στην PCI E με 
αλλά λόγια σου καίει μιτρηκη για πλακά εαν δεν έχεις καλή μιτρικη να κόψει απευθείας τα σήματα απ την PCI E.
Την πάμε πισω οκ ο υπάλληλος το ελένχει μας λέει οτι αυτήν την φωρα θα τονισει στην αντιπρωσοποια πως πρεπει να στιλουν η καινουργια η πιστοτικο.
Βγενοντας μας λέει ο υπευθύνος του καταστήματος μα τόσο ατιχη ε εκεί τον απαντισα αν μας δίνεται ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΙΧΗΣ.
Παρακαλώ ας απαντήσουν άνθρωποι που ειται έχουν νομικές γνώσεις στο θέμα είτε εχουνε περάσει τα ιδια και για αυτο γνωρίζουνε κατι παραπανο και εαν καιρδισαν πως.
Ευχαριστω

Επεξ/σία από KAROLSHELLONIOMION23
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε φιλε κατσε βαλε καμια τελεία και κανενα κομμα αν θες καποιος να το διαβασει ολοκληρο. Μας βγηκαν τα ματια σε συνδιασμο με τα απειρα ορθογραφικα.

Εγω τα παρατησα στη μεση καπου στις ασπρες σκονες :P 

Επεξ/σία από SagoniasSlutRos
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Από όσο κατάλαβα γιατί το κείμενο είναι όντως λίγο βάσανο (πέρα από τα ορθογραφικά σπάστο σε παραγράφους και προσπάθησε λίγο το formatting)

12/2020 - Αγόρασες την κάρτα και έπαιζε σε χαμηλότερα clock αλλά όχι σε βαθμό να την πας πίσω ή να ασχοληθείς

06/2023 - Άρχισαν blue screen

07/2023 - Έπεσε ακόμα πιο χαμηλαά η κάρτα, ανέβασε θερμοκρασίες και την πήγες στο κατάστημα για εγγύηση

  • Στην αντικαθιστούν με «refurbished» ως καινούρια το βλέπεις και την πας πίσω. Σου λένε ότι θα το δουν και θα σου δώσουν άλλη

08/2023 - Σε παίρνουν σου λένε για πιστωτικά κλπ και ότι θα δούμε τι θα κάνουμε και αρχίζουν να τα μασάνε.

  • Σου δίνουν 2η πάλι «refurbished» και στο λένε στεγνά ότι δεν παίζει καινούρια και προσπαθούν να σου πασάρουν ότι έχουν. Σου λένε και στα μούτρα ότι δεν τους ενδιαφέρει ο νόμος.

  • Η κάρτα δεν δουλεύει. Την πας πίσω και ξανά μανά.

 

Από όσα ξέρω εγώ ούτε πιστωτικά παίζουν ούτε μπορούν να σου δώσουν μεταχειρισμένη κάρτα αν δεν συμφωνήσεις. Πρέπει να την φτιάξουν (που δεν παίζει) ή να σου δώσουν καινούρια. Αν δεν μπορούν να βρουν καινούρια πρέπει να βρουν εφάμιλλη (ασχέτως τιμής) και να σου την αντικαταστήσουν. Αυτά καταλαβαίνω εγώ, ότι αλλο συμφωνήσεις είναι απλά γιατί θες να κάνεις την δουλειά σου και βαριέσαι να μπλέξεις.

Αν πάλι θες κάνε λίγο υπομονή χωρίς κάρτα και στείλε email στον συνήγορο του καταναλωτη https://www.synigoroskatanaloti.gr και πες τους ότι ξεκινάς την διαδικασια.

 

Δημοσ.
3 minutes ago, PerfectParanoia said:

Αν πάλι θες κάνε λίγο υπομονή χωρίς κάρτα και στείλε email στον συνήγορο του καταναλωτη https://www.synigoroskatanaloti.gr και πες τους ότι ξεκινάς την διαδικασια.

 

 

Να δω, ποιός θα διαβάσει το αντίστοιχο με το 1ο post, email στο συνήγορο....

Scared Season 1 GIF by The Spanish Princess

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι ΟΚ το πρώτο ποστ είναι προβληματικό αλλα μια χαρά βγάζει νόημα.Με την αθλια συμπεριφορα του ψιλικατζίδικου θα ασχοληθεί κανεις???

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, filipprin said:

Ναι ΟΚ το πρώτο ποστ είναι προβληματικό αλλα μια χαρά βγάζει νόημα.Με την αθλια συμπεριφορα του ψιλικατζίδικου θα ασχοληθεί κανεις???

έχουμε ασχοληθεί πάμπολλες φορές σε άπειρα θρεντ εδώ μέσα για το Π.

αναζήτηση για το τι έχει χιλιοειπωθεί στο πως πρέπει να κινηθεί κάποιος, ποιά τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της κάθε πλευράς.

2χρόνια μέλος είναι, δε γράφτηκε χθες.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, filipprin είπε

Ναι ΟΚ το πρώτο ποστ είναι προβληματικό αλλα μια χαρά βγάζει νόημα.Με την αθλια συμπεριφορα του ψιλικατζίδικου θα ασχοληθεί κανεις???

Ειλικρινα;

Οταν δε μπορει να κανει σωστη αρθρωση ενος κειμενου, δε περιμενω να εχει κανει και σωστη μεταφορα της ιστοριας σε εμας.

Δημοσ.

Άλλη μια περίπτωση λοιπόν από το ψιλικατζίδικο για να ασχοληθουμε ξανά.Συμφωνα με τα λεγομενα του νηματοθετη το νομο τον έχουν χε@ο για άλλη μια φορα.Αν ήταν κάνα μαγαζακι θα το ειχαμε κρεμασει στα μανταλάκια,τώρα σχολιάζουμε απλώς την γραμματικη του ποστ

9 λεπτά πριν, greekfragma είπε

έχουμε ασχοληθεί πάμπολλες φορές σε άπειρα θρεντ εδώ μέσα για το Π.

αναζήτηση για το τι έχει χιλιοειπωθεί στο πως πρέπει να κινηθεί κάποιος, ποιά τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της κάθε πλευράς.

2χρόνια μέλος είναι, δε γράφτηκε χθες.

 

9 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ειλικρινα;

Οταν δε μπορει να κανει σωστη αρθρωση ενος κειμενου, δε περιμενω να εχει κανει και σωστη μεταφορα της ιστοριας σε εμας.

Τι δεν κατάλαβες δηλαδή να στο εξηγησω εγω

41 λεπτά πριν, PerfectParanoia είπε

12/2020 - Αγόρασες την κάρτα και έπαιζε σε χαμηλότερα clock αλλά όχι σε βαθμό να την πας πίσω ή να ασχοληθείς

06/2023 - Άρχισαν blue screen

07/2023 - Έπεσε ακόμα πιο χαμηλαά η κάρτα, ανέβασε θερμοκρασίες και την πήγες στο κατάστημα για εγγύηση

  • Στην αντικαθιστούν με «refurbished» ως καινούρια το βλέπεις και την πας πίσω. Σου λένε ότι θα το δουν και θα σου δώσουν άλλη

08/2023 - Σε παίρνουν σου λένε για πιστωτικά κλπ και ότι θα δούμε τι θα κάνουμε και αρχίζουν να τα μασάνε.

  • Σου δίνουν 2η πάλι «refurbished» και στο λένε στεγνά ότι δεν παίζει καινούρια και προσπαθούν να σου πασάρουν ότι έχουν. Σου λένε και στα μούτρα ότι δεν τους ενδιαφέρει ο νόμος.

  • Η κάρτα δεν δουλεύει. Την πας πίσω και ξανά μανά.

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Απο οτι φαινεται εσυ δε καταλαβες. Δε λεω οτι δε καταλαβαινω τι γραφει (μετα απο πολυ κοπο). Λεω οτι αμφισβητω οτι εγιναν οντως ετσι ή οτι ειπωθηκαν αυτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νόμος υποχρεώνει για 2ετή εγγύηση.

Το ΠΛΑΣΙΟ υποσχόταν 3ετή εγγύηση τότε αλλά την "πάτησε" γιατί πολλές gpu ταλαιπωρήθηκαν υπερβολικά από minning και έβγαλαν υπερβολικά πολλά προβλήματα που δεν τα είχε προβλέψει δημιουργόντας του ζημιά.

Βέβαια το ΠΛΑΙΣΙΟ αν κάποιος το κυνηγίσει θα υποχρεωθεί να τιμήσει την υπόσχεση του αλλά μπορεί να δώσει refurbished ΝΟΜΙΜΑ γιατί έχουν περάσει 2μιση χρόνια από την αγορά.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PerfectParanoia είπε

Από όσα ξέρω εγώ ούτε πιστωτικά παίζουν ούτε μπορούν να σου δώσουν μεταχειρισμένη κάρτα αν δεν συμφωνήσεις. Πρέπει να την φτιάξουν (που δεν παίζει) ή να σου δώσουν καινούρια. Αν δεν μπορούν να βρουν καινούρια πρέπει να βρουν εφάμιλλη (ασχέτως τιμής) και να σου την αντικαταστήσουν. Αυτά καταλαβαίνω εγώ, ότι αλλο συμφωνήσεις είναι απλά γιατί θες να κάνεις την δουλειά σου και βαριέσαι να μπλέξεις.

Αυτα ισχυουν για τα 2 πρωτα χρονια νομιμης εγγυησης. Τον 3ο χρονο που δινει το Πλαισιο, παει εμ τους ορους του Πλαισιου. Οποτε, ουτε καινουργια gpu μπορει να απαιτησει, ουτε επιστροφη χρηματων (εκτος αν λενε οι οροι το αντιθετο). Οποτε κακως που δεν δεχθηκε την 1η refurbished και τωρα ψαχνεται με την 2η χαλασμενη καρτα

7 ώρες πριν, KAROLSHELLONIOMION23 είπε

ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΙΑΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ!!!

Δεν σε καλυπτει κανενας νομος μετα απο 2.5 χρονια

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Αυτα ισχυουν για τα 2 πρωτα χρονια νομιμης εγγυησης. Τον 3ο χρονο που δινει το Πλαισιο, παει εμ τους ορους του Πλαισιου. Οποτε, ουτε καινουργια gpu μπορει να απαιτησει, ουτε επιστροφη χρηματων (εκτος αν λενε οι οροι το αντιθετο). Οποτε κακως που δεν δεχθηκε την 1η refurbished και τωρα ψαχνεται με την 2η χαλασμενη καρτα

Δεν σε καλυπτει κανενας νομος μετα απο 2.5 χρονια

Δεν το γνώριζα αυτό που λες. Λογικό πάντως αφού είναι εγγύηση καταστήματος πρακτικά για τον τελευταίο χρόνο να έχουν δικούς τους όρους και αστερίσκους. Πάντως το «refurbished» με σκόνες και προφανές βρωμίες δεν είναι τόσο refurbished. Με γρατζουνιές κλπ προφανώς δεκτό αλλα το minimum θεωρώ είναι καθαρισμός και αλλαγή πάστας και pad στην κάρτα για να την δίνεις όσο στο κατάστημα όσο για εγγύηση.

Ας διαβάσει ο @KAROLSHELLONIOMION23 τους όρους αυτής της εγγύησης και να πράξει ανάλογως.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, PerfectParanoia είπε

Ας διαβάσει ο @KAROLSHELLONIOMION23 τους όρους αυτής της εγγύησης και να πράξει ανάλογως.

Aυτό, βασικά.

Κάπου πρέπει να υπάρχουν, κάπου πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στο τί ίσχυε συγκεκριμένα τότε με την 3ετή του Π.

Αν εμφανιστούν κι εδώ, ακόμα καλύτερα.

7 ώρες πριν, KAROLSHELLONIOMION23 είπε

(το οποίο αρνήθηκα διότι καρτα με  τα πάντα καλυτέρα απ την δικια μου κανει 1150ευρω)

Μια 6700ΧΤ δεν έχει ούτε 4 κατοστάρικα και είναι σαφώς καλύτερη από τη δική σου.

Αν εννοείς να πάρεις την ισχυρότερη ΑΜΔ κάρτα (όπως είχες κάνει τότε) που υπάρχει, άλλη κουβέντα.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...