Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας παιδιά,
Νέος κάτοχος ενός CB400SF και θα σας παραθέσω παρακάτω τους προβληματισμούς μου.
Πήγα είδα ένα CΒ το οποίο ήταν προς πώληση, όλα οκ με μια πρώτη ματιά ηθελε κάποια μαζεματα. Ο ιδιοκτήτης μια χαρά! Του ζήτησα να το βάλει μπρος πήρε κανονικά χωρίς το τσοκ και κρατούσε ρελαντί χωρίς πρόβλημα. Έπαιξα λίγο με το γκάζι έδινα απότομα λίγες στροφές και το άφηνα αμέσως να επιστρέψει. Κράταγε καλά ρελαντί και δεν έσβηνε. Γενικά δούλευε ομοιόμορφα χωρίς μπερδέματα.
Κανουμε τα χαρτιά όλα κομπλέ. Αφού έγινε η μεταβίβαση οδήγησα το μηχανάκι όλα κομπλέ ούτε έσβηνε ούτε τίποτα. Μια χαρά πήγαινε. Αφού παρέλαβα την άδεια την ίδια μέρα και έγινε η ασφάλεια πήρα την μηχανή να φύγω για την πόλη μου.
Μέσα στην πόλη που είχα πάει για να δω τη μηχανη, να σημειωθεί ότι είχε πολύ κίνηση, δεν εμφάνισε κανένα πρόβλημα η μηχανή. Αρκετά σταματά ξεκινά σε φανάρια κτλ κομπλέ η μηχανή κανένα θέμα. Βγαίνω εθνική οδό όλα οκ πήγαινε κανονικά.
Μετά κάνουμε μια στάση για φαγητό και καύσιμα. Πριν το γέμισμα του ρεζερβουάρ πήρε κανονικά μπρος δηλαδή για να πάμε από το πάρκινγκ του ταχυφαγειου στο βενζινάδικο παρακάτω. Βάζουμε βενζίνη τσεκάρουμε πιέσεις ελαστικών και φεύγουμε. Στα επόμενα διόδια η μηχανή δεν κράταγε ρελαντί. Δηλαδή σταματαγα να πληρώσω και έσβηνε, άλλες φορές κράταγε άλλες έσβηνε.
Με τα πολλά φτάνουμε στο σπίτι μας. Να σημειωθεί ότι στις περιπτώσεις που σας ανέφερα ότι έσβηνε, δυσκολευοταν και να πάρει μπρος. Μίζαρε κανονικά άκουγες τη μίζα να γυρνάει αλλά τπτ. Καμία ανάφλεξη. Αν έδινες λίγο γκάζι με το χέρι σου κατά το μιζαρισμα έπαιρνε μπρος.
Την παίρνω χθες να την οδηγήσω. Πάλι δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος αλλά εν τέλει πήρε. Την οδήγησα περίπου για καμιά ώρα συνεχόμενα! Άνοιξα και μια 2α, αλλά όχι πολλά πολλά, γιατί είμαι νέος οδηγός και το σύστημα πίσω τακάκια και δίσκος θέλουν αλλαγή. Στις 6000 περίπου στροφές ένιωθα ένα τράβηγμα όταν είχα σταθερό το γκάζι ανοιχτό. Σαν να έδινε δύναμη. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει την μπαταρία και είχε φορέσει καινούρια. Άρα για μπαταρία δεν πιστεύω, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να οφείλεται στα προβλήματα που αναφέρω παραπάνω.
Πήγα σήμερα στο ρουμπινετο έβγαλα την βίδα από κάτω που έχει για να δω τυχόν βρωμιές κτλ. Την έβγαλα την καθαρισα, είχα βάλει στη θέση off το ρουμπινετο, μόλις την αφαίρεσα βγήκε λίγο βενζίνη. Χωρίς τη τάπα από κάτω είτε είχα στη θέση on το ρουμπινετο είτε στη ρεζέρβα δεν κατεβαζε βενζίνη (ρωτάω, θα έπρεπε να βγάζει; γιατί γνωστής δεν είμαι και δεν γνωρίζω). Να σημειώσω ότι και με το kill switch  στο off μιζαρει η μηχανή που μου φαίνεται περίεργο, χωρίς να παίρνει μπρος με τίποτα.
Με βάση τα παραπάνω κυρίως αυτό με το ρελαντί, τι να έχει πάει στραβά; πραγματικα η μηχανή δούλευε οκ μετά από εκείνη τη στιγμή που σταματήσαμε όλα στραβά!! Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει, ζητώ συγνώμη για το σεντόνι που άπλωσα 😂. Είπα να τα παραθέσω ως έχουν και έγιναν. Ευχαριστώ για την οποία βοήθεια!

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Honda_CB400SF είπε

Την έβγαλα την καθαρισα, είχα βάλει στη θέση off το ρουμπινετο, μόλις την αφαίρεσα βγήκε λίγο βενζίνη. Χωρίς τη τάπα από κάτω είτε είχα στη θέση on το ρουμπινετο είτε στη ρεζέρβα δεν κατεβαζε βενζίνη (ρωτάω, θα έπρεπε να βγάζει; γιατί γνωστής δεν είμαι και δεν γνωρίζω).

καλη απορια. νομιζω οτι εχει αντλια βενζινης οποτε γιατι εχει res?

παντως μπορει να ειναι απλως κακη βενζινη αυτο το προβλημα αλλα να εισαι τοσο ατυχος?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Από καλό πρατήριο γέμισες. Αγνό παρθένο νεράκι του Θεού. 

Άδειασε ρεζερβουάρ τελείως και ξαναγεμίσε υτη τη φορά από καθαρό πρατήριο. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα λύσω ρουμπινετο και θα αδειάσω ρεζερβουάρ να δω τι γίνεται και θα γεμίσω με 100αρα θα ρίξω και ένα πρόσθετο να καθαρίσουν όλα! Αλλά τι να πω το μηχανάκι ηταν γεμάτο πριν ξεκινήσω και το γεμίσαμε εκεί στη στάση που αναφέρω! Σημείωση πως ξεκίνησα με φουλ ρεζερβουάρ πριν βγω εθνική οδό! Το είχε ήδη γεμάτο ο άνθρωπος, μάλλον από την καλή 98+ θα ήταν. Έχω ακούσει ιστορία από ένα φιλαράκι στη δουλειά που πήγε έβαλε φθηνή 95 και του μπέρδευε φουλ η μηχανή, για φεηζερ 1000. Πήγε μηχανικό άδειασε ρεζερβουάρ. Ειδε και από είδε με τη βενζίνη που έβγαλε, την πέταξε όλη τζάμπα τα λεφτά. Τι να πω μακάρι να είναι αυτό το θέμα. Να ρίξω πρόσθετο μαζί με την 100αρα; έχω δει μερικά που κάνουν και καθαρισμό καρμπυρατέρ αλλά και για νερό. Να τα πετάξω μέσα να βγω περιφερειακό να δουλέψει ψιλά να τα φτύσει όλα 😅!! 

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

καλη απορια. νομιζω οτι εχει αντλια βενζινης οποτε γιατι εχει res?

παντως μπορει να ειναι απλως κακη βενζινη αυτο το προβλημα αλλα να εισαι τοσο ατυχος?

 

Λίγο που το είδα πριν καμιά ώρα το ρουμπινετο έχει ένα σωληνάκι υποπιεσης που συνδέεται με τον 1ο κύλινδρο από αριστερά. Έχω και ένα μανιουαλ για το μηχανάκι. Ρεζέρβα έχει σίγουρα γιατί πολλοί από ότι έχω δει το γυρίζουν σε αυτήν! Επίσης δικαιολογείται να έχει Res γτ το μηχανάκι ούτε λαμπάκι βενζίνης έχει από τη μάνα του ούτε κάποιον δείκτη! Εύχομαι να είμαι τόσο άτυχος🤣! Εδώ ταιριάζει το τυχερός στην ατυχία μου! Γτ να έχω κάνα θέμα με τπτ καρμπυρατέρ, ανορθωτες, μπουζί, πολλαπλασιαστες και δνε ξέρω γω τι άστο χάθηκα χαχαχαχαχ! 

Επεξ/σία από Honda_CB400SF
Δημοσ.

μη ρίξεις κανένα πρόσθετο.

απλά καθαρή βενζίνη και κάνε σταδιακά ανοίγματα σε υψηλές στροφές με 2η-3η σχέση στο κιβώτιο. δε χρειάζεται ούτε τελικές ούτε να έχεις συνεχώς στα κόκκινα τη μηχανή.

να ανοιγοκλείνουν οι εισαγωγές θες στο μεσαίο και υψηλό φάσμα στροφών. άρα 50-100% άνοιγμα γκαζιού για μερικά δευτερόλεπτα και ξανά κλείσιμο. αυτά για κάνα 20λεπτο διαδρομή περίπου για να πεις οτι πέρασε αρκετό καθαρό καύσιμο από παντού με σχετικά υψηλή πίεση να καθαρίσει ότι μπορεί να πέρασε.

αν συνεχίσει τα ίδια με καθαρή βενζίνη δε σου έχω καλά νέα.

πόσο τη πήρες τη cb400?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατάλαβα θα το αδειάσω το ρεζερβουάρ αύριο άμα είναι. Πάντως την πήρα βόλτα τώρα το βράδυ ζορίστηκε να πάρει κράτησα σταθερες στροφές και μετά αφού έβαλα πρώτη έφυγα και μου κράταγε κανονικά ρελαντί! Βγήκα λίγο ανοικτό δρόμο γέμισα μια δευτερα μέχρι τις 10χιλ τράβαγε δεν είχε θέμα (η έτσι εγώ τουλάχιστον πίστευα). Απλά μετά ζεστάθηκε λίγο όχι τόσο όσο να ανέβει ο δείκτης. Στο κολάρο του ψυγείου το έπιανα και ήταν καυτό, αυτό τώρα δεν ξέρω τι σημαίνει! Θα δοκιμάσω με καλή βενζίνη να δω αποτελέσματα. Πόσο αγοράς 1100. Ήξερα ότι δε θα έπαιρνα και μοτέρ ρολόι, θέλει και αλυσιδογραναζα, φρένα πίσω (τακάκια, δίσκο) και κάτι άλλα μαζεματα! Το χρώμα της καλά είναι γενικά! 

Στα καρμπυρατέρ δεν θέλω να έχω θέμα. Να τα ανοίξω να τα καθαρίσω πιστεύω οκ, αλλά άμα θέλει τπτ μεμβράνες η τα κολλαρα εισαγωγής θα ανέβει το κόστος. Να είναι από μπουζί τα μπερδέματα που κάνει; Έχω σκοπό να τα αλλάξω και τα τέσσερα, απλώς φοβάμαι μην τα βάλω πάνω και βραχυκυκλωσουν και πάνε για πέταμα (μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;) Φοβάμαι και για διακενα βαλβιδων δεν ξέρω. Θα δούμε σιγά σιγά ένα ένα. 

Επεξ/σία από Honda_CB400SF
Δημοσ.

Το ρουμπινετο δουλεύει με υποπίεση όταν δουλεύει το μηχανάκι. Γι αυτό έχει το σωληνάκι από τον κύλινδρο. Δες άμα είναι καλό. 

Πριν βάλεις βενζίνη είχες γυρίσει ρεζέρβα ή ήταν γυρισμένο στην ρεζέρβα; Φίλτρο βενζίνης έχει; Μπορεί να ρουφηξε κανένα σκουπίδι από το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ και να σου κάνει τα κόλπα. 

Άδειασε την βενζίνη και δες τι θα κάνει με καινούργια.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σας, το σωληνάκι το έλεγξα καλά φαινόταν και στις άκρες του που συνδεόταν! 

Φίλτρο βενζίνης εσωτερικα μέσα στο ρουμπινετο δεν έχει, είδα και στο σχετικό μανιουαλ που το είχε λύσει όλο σε μέρη και πουθενά δεν υπήρχε! Πολλοί από ότι διάβασα βάζουν εξωτερικό κλασικό φιλτρακι αλλά αντί να το κάνει καλύτερα το κάνει χειρότερα. Νομίζω δεν τραβάει μετά το καύσιμο εύκολα λόγο μεγαλύτερης αντίστασης. Και τώρα που το πηρα γυρισμένο ρεζέρβα το είχα γιατί στο on, σαν να μου δυσκολεύεται περισσότερο να πάρει. Ναι φοβάμαι και εγώ λόγω ρεζέρβας μήπως και να τράβηξε όλη τη χαμουρα από κάτω κάτω. Θα κοιτάξω και μεμβράνη ρουμπινετου για σιγουριά! Αφού θα το λύσω για καθάρισμα και αυτό. 

Αυτό που στο on ίσως να δυσκολεύεται να πάρει στέκει; είδα σε πολλούς να λένε γύρνα ρεζέρβα στο ρουμπινετο! 

Να σας πω και την αλήθεια δε θυμάμαι αν ήταν στο on εξ αρχής η στη ρεζέρβα. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Honda_CB400SF είπε

Αυτό που στο on ίσως να δυσκολεύεται να πάρει στέκει; είδα σε πολλούς να λένε γύρνα ρεζέρβα στο ρουμπινετο! 

 

 

6 ώρες πριν, Honda_CB400SF είπε

Έχω ακούσει ιστορία από ένα φιλαράκι στη δουλειά

 

8 ώρες πριν, Honda_CB400SF είπε

Να σημειώσω ότι και με το kill switch  στο off μιζαρει η μηχανή που μου φαίνεται περίεργο, χωρίς να παίρνει μπρος με τίποτα.

 

8 ώρες πριν, Honda_CB400SF είπε

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει την μπαταρία και είχε φορέσει καινούρια. Άρα για μπαταρία δεν πιστεύω, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να οφείλεται στα προβλήματα που αναφέρω παραπάνω.

Ασε το ινσομνια και πηγαινε σε ενα συνεργειο με καλη φημη,να κανεις εκει τις ερωτησεις και να λαβεις σωστες απαντησεις,γιατι βλεπω οτι δεν ξερεις ουτε τα βασικα.

Ασε τι ιστοριες εχεις ακουσει και τι σου λεει το καθε φιλαρακι.Πολυ φιλικα ολα αυτα.

Γιατι εμπλεξες με τετοιο μηχανακι;
Ειναι πρωτη μηχανη και δεν ηξερες;
Γιατι αν παρεις CB1,Bandit,SF,Zephyr, πρεπει να παρεις και αλλο ενα για ανταλλακτικα και να εχεις και φιλο με συνεργειο.
Ειχα 2 Cb1 και ειχα και φιλο με Ζ,εγω τα εδωσα και ησυχασα,ο αλλος εχει βαλει οτι εμπαινε επανω απο αλλα μηχανακια,προκοπη ακομα δεν εχει δει.

  • Like 3
Δημοσ.

όπως τα περιγράφεις μάλλον από  βενζίνη είναι το πρόβλημα...

μετά πας για σκουπίδια στα καρμπυρατερ, μεμβράνες κλπ...

καλό είναι να βρεις ένα συνεργείο που να γνωρίζει από τέτοια μηχανάκια γιατί από τα λεγόμενα σου δεν γνωρίζεις ούτε τα βασικά (συγνώμη για τον τρόπο μου) ...

τέλος, όσο όμορφο και με μοτερούκλα είναι, έπρεπε πριν το πάρεις να αρχίσεις τις ερωτήσεις, καθώς το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι παραεισαγωγή δηλ δεν το έχει φέρει ποτέ η αντιπροσωπία, με ότι συνεπάγεται αυτό στην εύρεση τυχόν ανταλλακτικών...

με απλά λόγια έμπλεξες...

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταρχην μεγεια τη μηχανη. Ευχομαι να τη λιωσεις και να τη χαρεις.

Μην ασχολεισαι με σχολια τυπου παρε αλλη μηχανη/δε κανει για σενα.

Οπως γραφτηκε κατα μεγαλο ποσοστο εχεις θεμα με καυσιμο. Αν μπορεις αδειασε την υπαρχουσα βενζινη (καταναλωσε την) και γεμισε απο εμπιστο πρατηριο και δες πριν αρχιζεις να ψαχνεις συνεργεια μοτο. Αν παλι συνεχιζει το θεμα πηγαινε την καρφι συνεργειο  για να δει φιλτρο ή αλλο θεμα με τη γραμμη καυσιμου, μην ασχολεισαι εσυ.

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Είχα το SF σε κίτρινο πολλά χρόνια πριν, το έδωσα το 2004. Θέλει προσοχή με τη ρεζέρβα γιατί όντως δεν έχει καμία ένδειξη, απλά όταν μένει το γυρνάς στη ρεζέρβα και ψάχνεις βενζινάδικο. Όταν βάλεις βενζίνη, γυρνάς την ρεζέρβα στο κανονικό για να μην μείνεις την επόμενη φορά :). Θα το βρεις σιγά σιγά και με τα χιλιόμετρα που θα κάνεις ανά ντεπόζιτο και θα το περιμένεις.

Στο θέμα σου τώρα, αρχικά δοκίμασε αυτό που είπαν για την βενζίνη μήπως όντως ήταν μάπα. Φυσιολογικό αυτό με το kill switch που αναφέρεις, όντως γυρνάει η μίζα και δεν παίρνει. 

Αυτά είχαν θέμα με τα καρμπυρατέρ τους όντως, έχουν πολύ λεπτούς αυλούς και μαζεύουν μάκα που δεν καθαρίζει, τουλάχιστον αυτό ίσχυε τότε, δεν ξέρω αν τώρα έχουν διαφορετικά εργαλεία και μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο. Εμένα τότε όταν άφηνα το γκάζι έκανε ένα βύθισμα και μετά ανέβαινε ξανά στο ρελαντί. Ήταν δλδ η αρχή του προβλήματος που λυνόταν με άλλη τετράδα, αλλά που και πόσο να την βρεις καινούργια... Ο μηχανικός μου είχε πει να βάζω περισσότερα οκτάνια βενζίνη μήπως και μετριάσει το πρόβλημα.

Σαν μηχανάκι πάντως είναι σχολείο, πολύ εύκολο στην οδήγηση και για την εποχή του ήταν αξιόπιστο 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους.

Σταμάτη γνωστής δεν είμαι για αυτό κάνω ερωτήσεις. Αν υπήρχε η δυνατότητα να πάει εύκολα μάστορα θα πήγαινε. Απλά θέλω να δω μέχρι ένα σημείο τι έστω μπορεί να φταίει και να ξέρω τι να περιμένω να ακούσω από το μάστορα. Στο πρώτο σημείο που επεσήμανες, ρωτάω ξεκάθαρα αν έχει ουσία να δυσκολεύεται στο ον η res. Για την περίπτωση του φίλου μου από τη δουλειά όντως είχαν γίνει έτσι τα πράγματα γτ είχε βγάλει φώτο τη βενζίνη και ήταν άθλια! Με το που άλλαξε σε 100αρα το μηχανάκι δούλευε ρολόι όπως πριν. Όσο για το kill switch μου φαίνεται περίεργο, καθώς και στο σκουτερακι όταν είναι στο οφφ δε δίνει μιζια, επίσης στο Ζ1000 του πατέρα μου πάλι δε δίνει. Όμως όπως έχετε αναφέρει σε αυτό το μοντέλο συμβαίνει και στην ένδειξη οφφ να μιζαρει! Για την μπαταρία ναι μου είχε πει ο ιδιοκτήτης πως είχε χάσει την ισχύ της και την άλλαξε. Αν η μπαταρία ήταν πεσμένη γενικά δε θα δυσκολευοταν να δώσει τα σωστά ρεύματα; Στο αμάξι πέρσι που άλλαξα μπαταρία εκεί που μιζαρει σε 2 3 δευτερόλεπτα, ύστερα με την καινούρια έπαιρνε μπαμ με τη μία. Επειδή ο κάθε μάστορας δεν παίζει να ασχοληθεί με τέτοιες ερωτήσεις που κάνω έστω αυτά τα βασικά που δεν ξέρω αν γνωριζει κάποιος να μου τα εξηγήσει, είτε είναι σίγουρος αυτός είτε όχι να μου πει τη γνώμη του. Φόρουμ είναι εδώ και αυτός είναι ο σκοπός του. Καταλαβαίνω όπως λες ότι ο καθένας μπορεί να λέει το οτιδήποτε είτε φιλαράκι είτε ένας απλός φορουμιτης. Για τα μηχανικά μέρη της έχω τον πατέρα μου που μπορούμε να ασχοληθούμε μέχρι ένα σημείο για αυτό θέλω να αποφύγω μάστορα. Έχω και το μανιουαλ όλο βήμα προς βήμα. Το μηχανάκι μου άρεσε αρκετά, και στη σχολή που το οδήγησα ήταν πολύ σωστό (βέβαια άλλη μηχανή δεν έχω οδηγήσει). 

Κοκο μακάρι να είναι από βενζίνα! Μετά τον έλεγχο του ρουμοινετου είπα θα δω μπουζί, αν και αυτά δε λύσουν το πρόβλημα, θα ανοιχτούν τα καρμπυρατέρ. Ανταλλακτικά κάτι ψιλό βρίσκεις τουλάχιστον στα καρμπυρατέρ έχω δει υπάρχει σετ επισκευή με φλατζακι ζιγκλερ και ζιγκλερ ρελαντί κτλ η τετράδα στα 100. Μεμβράνες φοβάμαι μην έχει καμία σκισμένη. Παραεισαγωγης το μηχανάκι ούτε οι ίδιοι που το πρωτοεφεραν δεν ήξεραν τι θα είναι, ίσως και πολλοί να μην είδαν ούτε Book Service στην εποχή τότε. Πριν το πάρω γνώριζα ότι αν κάτσει θέμα με τα καρμπυρατέρ θα είναι μανούρα η όλη υπόθεση. 

Να σαι καλά vamvakoula, κάθε άποψη είναι σεβαστή εδώ δεν ήρθα να κάνω ούτε αντίλογο ούτε να τσακωθω συζήτηση θέλω να γίνει πάνω στους προβληματισμούς μου. Το ότι μπορεί να μην ξέρω ούτε τα βασικά ισχύει πρώτη μηχανή είναι και μπήκαμε στα βαθειά με τη μία 🤣. Δεν έπαιρνα εκεί ένα μονοκυλινδρο. Έχω τον πατέρα μου βέβαια που ξέρει και πιάνουν τα χέρια του οπότε μπορούμε να το παλέψουμε πιστεύω μέχρι ένα σημείο. Σίγουρα και μια εκτίμηση του προβλήματος από έναν μηχανικό θα ήταν αρκετά σωστή! Με τα λίγα που έχω ψάξει σε ένα σωρό πράγματα μπορει να οφείλεται αυτό που κάνει. 

Bkran ναι μηδενιζω το χιλιομετρητη κάτω περίπου καμία 150 200χλμ θα με βγάζει πιστεύω. Για το δώσε άσε του γκαζιού στη σχολή θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν έβαζα μπρος μου έλεγε ο δάσκαλος κράτα σταθερά το γκάζι γιατί όταν της έδινα καμία γκάζια και άφηνα τελείως την γκαζιερα να επιστρέψει έκανε βύθισμα, έπεφταν οι στροφές και έσβηνε. Ήταν και κρύα η μηχανή βέβαια. Όταν την είδαμε την μηχανή και την έβαλε μπρος ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πρώτο πράγμα που έκανα ήταν αυτό, χωρίς να έχει τσοκ, έπαιξα με το γκάζι και το άφηνα απότομα και έδειχνε να ανταποκρίνεται. Κράταγε στροφές. Σημείωση και χθες το βράδυ που την πηρα βόλτα κράταγε είτε με νεκρά σε στοπ είτε με 1η πατημένο συμπλέκτη. Νομίζω αναφέρεσαι στα 4 στρογγυλά που είναι σαν κολλαρα στις εισαγωγές των καρμπυρατέρ. Ναι έχω ψάξει και για αυτά πάνε γύρω στο 60αρι με 80αρι καινούριο ανταλλακτικό. Τώρα για γνήσια ούτε λόγος αχαχαχαχ. Το μηχανάκι με αυτό το μοτέρ που έχει είναι φοβερό, αν φτάσει σε ένα καλό επίπεδο και μαζευτεί είναι απλά ότι πρέπει. 4κυλινδρο πιο φιλικό στο γκαζι, ούτε τρελά ξεσπάσματα στα ψηλά. Όπως διάβασα κάπου αν τα μηχανάκια αυτά δεν ήταν Honda θα είχαν παραδώσει πνεύμα προ πολλού😂! Για τη βενζίνη και εγώ τώρα με 100αρα θα παίζω για λίγο καιρό να δω πως θα είναι τα πράγματα. 

Καλή συνέχεια σε όλους! 

Επεξ/σία από Honda_CB400SF
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το χα το μηχανακι τρελό μπλεξιμο.  ο φιλος του μάστορα. που δε λιγοι ξέρανε τη τυφλα τους απο καρμπιρατέρ η θέλανε να ασχωληθούν.

δεν ειχα ιδεα που πηγα να μπλέξω.... πρωτη μου μηχανη.

εφυγε με συνοπτικες διαδικασιες. τα δε ανταλλακτικά ποιο ακριβά και απο triumph που εχω τωρα.

Επεξ/σία από lasithi12
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι φίλε μου είναι άσε, τώρα που τα έχω πιάσει είναι στο  αέρα όλα, αλλά αν με ένα σχετικα νορμάλ πόσο τη συνεφερουμε θα είναι οκ. 

Λοιπόν παιδιά στο ψητό! Έλυσα ρεζερβουάρ, έλυσα ρουμπινετο! Βενζίνη δεν την στραγγιξα ακόμα από το ρεζερβουάρ θα εξηγήσω αναλυτικά στη συνέχεια. Πάμε στο ρουμπινετο, κανονικά αυτό όταν είναι στη θέση ον θα πρπεει να ρουφάει βενζίνη από πιο ψηλό σημείο. Εδώ σε αυτήν την περίπτωση είχε κοπεί ο μεταλλικός σωληνας κοντά στο ύψος του ρουμπινετου. Δηλαδή είτε στο ον είτε ρεζέρβα έτσι ήταν. Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το είχε κάνει έτσι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαινόταν σαν απλά να το είχε κόψει. Το φίλτρακι που είναι κολλημένο πάνω στο ντεπόζιτο που πάει μαζί με το ρουμπινετο ήταν ξεραμένο, κιτρινισμενο, σε κάποια σημεία είχε σκισιματα δηλαδή πέρναγε ελεύθερα η βενζίνη και είχε κάποια σημεία βρωμιάς. Με βάση αυτά θα αλλάξω το ρουμπινετο! Φοβάμαι για το τι θα έχουν ρουφήξει τα καρμπυρατέρ τώρα. Πίστευα ότι ήθελε αλυσιδογραναζα γιατί έβλεπα την αλυσίδα και ήταν πολύ σκληρή την έβαλα μέσα σε λίγη βενζίνη που έβγαλα από το ντεπόζιτο την καθάρισα γυαλί όλη! Με τα Ο ring η X ring που φέρει αυτή, ακριβώς δεν ξέρω, υπάρχει περίπτωση να έπαθαν ζημιά από τη βενζίνη; την σκούπισα και την άφησα στην άκρη να εξατμιστεί! Με τον ίδιο τρόπο καθάρισα φουλ γρανάζια μπρος πίσω όσο δεν πήγαινε.Μετα το καθαρισμα φαινοντουσαν τα πλακάκια που έχουν πάνω, και δν είχαν μυτερα δόντια. Αυτό δε σημαίνει πως είναι κομπλέ; Βγήκε όλος ο τροχός πίσω, καθάρισα ότι βρώμα υπήρχε στο σημείο που κούμπωνει το μικρό γρανάζι με wd όλα τρίψιμο μέχρι να μην υπάρχει τπτ πάνω. Καθάρισα τελείως το πλαστικό πάνω στο ψαλίδι που πατάει και η αλυσίδα όπως και το από πάνω προστατευτικο καπάκι (δεν ξέρω πως λέγεται). Γενικά έπεσε πολύ wd και πολύ καθαρισμα με βενζίνη! 

Αφού έβγαλα και το ρεζερβουάρ ας βγάλω λέω και τα μπουζοκαλωδια να δω και τα μπουζί. Τα αφαιρώ και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει μπουζί με κωδικό CR7HE μέχρι εκεί γράφουν πάνω! Άνοιξα μανιουαλ και δεν είδα πουθενά να λέει για τέτοια πάρα μόνο για CR8HE9 και CR9HE9 (αν θυμάμαι καλά για τον τελευταίο κωδικό αναφέρεται σε χρήση υψηλών ταχυτήτων). Πήγα κατευθείαν μαγαζί πήρα μια τετράδα με κωδικό όπως αναφέρει η Hοnda στο μανιουαλ της! Τα έβαλα πάνω και είναι στην αναμονή! Τώρα γιατί να έβαλε τέτοια μπουζί ο προηγούμενος; ήταν φουλ μαυρισμένα πάνω στην ακίδα! Έχω σχετικές φωτογραφίες για ρουμπινετο, φίλτρο, μπουζί αλλά δεν με αφήνει να τα ανεβάσω οποίος θέλει τα στέλνω με εμαιλ! 

Ο πατέρας μου λέει να ανοίξω από κάτω κάτι τάπες στα καρμπυρατέρ για να πετάξει ότι έχει μέσα από καύσιμα και τα λοιπά. Ισχύει κάτι τέτοιο; που μπορώ να το βρω; 

Αύριο θα πιάσω να καθαρίσω μέσα το ντεπόζιτο. Και να δω και τη βενζίνη καλύτερα! Άμα γλυτώσω τα αλυσιδογραναζα θα είναι κομπλέ γιατί από έξοδα τα είχα στο μυαλό μου ως 100+. Με βγήκαν τα χέρια να τρίβω όλη μέρα σήμερα 😂, ελπίζω να μην πανε χαμένα! Και το λέω αυτό γιατί ο άνθρωπος δεν την λειτουργούσε και ήταν μέσα στη μουτζούρα και τη μαυρίλα η αλυσίδα όπως και τα γρανάζια! Τα έχω καθαρίσει και σπρέι αλυσίδας θα βάλω όταν γίνει τοποθέτηση! Πρέπει να κάνω τίποτα άλλο για την αλυσίδα; Όσο για τη βενζίνη είτε φαίνεται καλή είτε όχι δεν ξαναβάζω απλη με τα φίλτρα που είδα πάρα μόνο 100αρα!! Το WD κάνει θαύματα αλλά ακόμα περισσότερα η βενζίνη 🤣🤣

Αναμένω να μου πείτε τη γνώμη σας! Καλό βράδυ! 

Να σημειώσω πως μέσα στο ρουμπινετο βρήκα και ένα πλαστικό κομμάτι από την πάνω μεριά και εφραζε το 1/3 της διατομής όπου περνάει η βενζίνη. Έφυγε και αυτό, αλλά και να το καθαρίσω τι να το κάνω; θα το έχω spare αμα τύχει τπτ γιατι μόνο ρεζέρβα δουλεύει από ότι φαίνεται! Παρόλα αυτά τσεκάρω μεμβράνη, η μεμβράνη φαινόταν οκ σχετικά, αν και έκανε λίγο ήχο καθώς τη μετακινουσα σαν να είχε ξεραθεί λίγο! 

Επεξ/σία από Honda_CB400SF

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...