Προς το περιεχόμενο

Κόστος service


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, jmmys said:

Ξανά μιας και δεν απαντάς.

Ποιες είναι αυτές οι πολλές χωρες όπου οπως ειπεσ δεν κυκλοφορούν αμάξια πάνω από 10 ετών;Έστω μία πες.

Και δεύτερον ποιες είναι αυτές οι πολλές χωρες όπου ισχύει αυτό που έγραψες τώρα;Έστω μία πες.

Εχεις ζήσει για κάποιο διάστημα σε τέτοιες χώρα ή έστω περνούσες για χρόνια συχνά από εκεί οδικώς και έβλεπες τι κυκλοφορεί;

Επειδη εγώ έχω κάνει και τα δύο σε αρκετές χωρες,σε καμμία δεν παρατήρησα αυτά που λες.Μια χαρά έβλεπα Corsa,Yaris,Fiesta,Polo,Renault,Hyundai κλπ άνω των 10 ετών.

Η διαφορα είναι απλά ότι εκεί έχουν ΚΤΕΟ.

στην μια που ζουσα για παράδειγμα ελβετια.... χοντρικά αμαξια 7 8 ετων ήταν εκτος από καποιες περιοχές που στο ξεκάρφωτο εβλεπες κατι πολύ παλιότερο πχ 30

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Apostol. είπε

1250 ευρω μια χαρα, αν εκανε οσα λεει και σωστα.

Λυσιμο καθρεπτη και λυσιμο καπακι, μονο η εργασια για αυτη την δουλεια ειναι πανακριβη.

Το αν τα άλλαξε κάνεις εκτός από αυτόν δεν το ξέρει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, tutuyo said:

Έκανε καλές διακοπές ο μάστορας. 1250€ σε τόσο παλιό αμάξι μόνο ως κάποιου είδους προσωπική λοξά μπορώ να το εκλαβω 

Τι σχέση έχει ποσο παλιό είναι το αυτοκίνητο με το κόστος της εργασίας και των ανταλλακτικών; Στα πόσα χρόνια πρέπει να σε πληρώνει για την τιμή να δουλέψει στο αυτοκινητο σου;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Black Demis είπε

στην μια που ζουσα για παράδειγμα ελβετια.... χοντρικά αμαξια 7 8 ετων ήταν εκτος από καποιες περιοχές που στο ξεκάρφωτο εβλεπες κατι πολύ παλιότερο πχ 30

Και σε κάποιες περιοχές, κάποιων πόλεων,κάποιων χωρών αν πας,δεν θα δεις αμάξια άνω των 5 ετών και αξίας κάτω των 50.000 ευρώ.Αυτο δεν λέει κάτι.

Στην Ελβετία που είπες ο μέσος όρος είναι σχεδόν 10 έτη.Επίσης Ελβετία είναι ισως Γ μόνη χώρα που θα δεις τόσα πολλά άριστα συντηρημένα young- και Oldtimer.

Η βασική διαφορά με εμάς είναι ότι σε τέτοιες χωρες τα παλιά οχήματα τα έχουν στην συντριπτική πλειοψηφία άρτια συντηρημένα και τα θαυμαζουν.Εδώ ο μέσος μπατίρης Έλληνας ένα παλιό,άσχετα τι αμάξι είναι και σε τι κατάσταση,το θεωρεί για πρέσα.

Τα περισσότερα είναι όντως για απόσυρση,που αν είχαμε σοβαρό ΚΤΕΟ δεν θα έβλεπες τόσα σαράβαλα,αλλά θα έβλεπες παλιά μεν αλλά άρτια συντηρημένα όπως έξω.

20 ώρες πριν, tutuyo είπε

Έκανε καλές διακοπές ο μάστορας. 1250€ σε τόσο παλιό αμάξι μόνο ως κάποιου είδους προσωπική λοξά μπορώ να το εκλαβω 

Δηλαδή αν πήγαινε ένα 8κυλινδρο AMG του 2000 θα ήταν πιο φτηνό το Service επειδή είναι παλιό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, jmmys said:

Η βασική διαφορά με εμάς είναι ότι σε τέτοιες χωρες τα παλιά οχήματα τα έχουν στην συντριπτική πλειοψηφία άρτια συντηρημένα και τα θαυμαζουν.Εδώ ο μέσος μπατίρης Έλληνας ένα παλιό,άσχετα τι αμάξι είναι και σε τι κατάσταση,το θεωρεί για πρέσα.

ενα θα πω με ειχαν κωψει στο κτεο εκεί για..... ενα φθαρμένο πατάκι οδηγού (και εξήγησαν και γιατι και λογικό...... επειδι θα μπορουσε να κολλησει το ποδι μου στην σχισμη)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ενα θα πω με ειχαν κωψει στο κτεο εκεί για..... ενα φθαρμένο πατάκι οδηγού (και εξήγησαν και γιατι και λογικό...... επειδι θα μπορουσε να κολλησει το ποδι μου στην σχισμη)

Καλά και εμένα ΚΤΕΟ Γερμανία ζητούσαν χαρτιά και εγκρίσεις για τα ζαντολάστιχα,την εξάτμιση,τα ελατηρια χαμηλώματος,τους αποστάτες.Εδώ ούτε καν ασχολήθηκαν με αυτά.Η άδεια του αυτοκινήτου είχε ένα κάρο σημειώσεις για τις αλλαγές.

Θυμάμαι την τροχαία να κάνει ελέγχους  σε πάρκινγκ από σούπερ μάρκετ σε οχήματα.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, jmmys said:

Καλά και εμένα ΚΤΕΟ Γερμανία ζητούσαν χαρτιά και εγκρίσεις για τα ζαντολάστιχα,την εξάτμιση,τα ελατηρια χαμηλώματος,τους αποστάτες.Εδώ ούτε καν ασχολήθηκαν με αυτά.Η άδεια του αυτοκινήτου είχε ένα κάρο σημειώσεις για τις αλλαγές.

εδω και τα λιγα που κανουν α βλεπω σαν θαυμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Black Demis said:

εδω και τα λιγα που κανουν α βλεπω σαν θαυμα

Τιποτα δεν κανουν. Εδω περνανε αμαξια χωρις καταλυτη για πλακα και αναπνεουμε οι υπολοιποι τον καρκινο.

Προσφατα εκανα ρεκτιφιε και ολικη ανακατασκευη κινητηρα και περιφεριακα σε ενα πολο 1,2 του 05 που ειχε η μανα μου το οποιο εκαιγε οτι καιγοταν.

Ηξερα οτι ειχε προβλημα ο καταλυτης γιατι μυριζε, παω στο κτεο του λεω βαλε λιγο το οργανο στην εξατμιση να δω οτι οντως εχει προβλημα και οντως πηγε στα κοκκινα.

Και μου λεει ο τυπος ναι δεν εχει καταλυτη να στο περασω? Του λεω οχι θα παω να το φτιαξω γιατι δεν μπορω να αναπνεω εγω και οι αλλοι τον καρκινο. Την αλλη μερα το παω στον εξατμισα βγαζουμε τον λαμβδα κοιταμε μεσα στο κατλυτη και ηταν αδειος, απο το λαδι που εκαιγε ειχε σπασει ολος ο καταλυτης τα κομματια του ειτε ειχαν μαζευτει στο πισω καζανακι ειτε τα ειχε πεταξει απο την εξατμιση.

Τετοια αμαξια κυκλοφορουν και περνανε απο τα κτεο λοιπον.

Το εφτιαξα και το αμαξι ειναι σαν καινουριο μηχανικα, κοστισε 2000+ ευρω (καπακια βαλβιδες ελατηρια χιτωνια ολα τα παντα +περιφεριακα) αλλα ξερω οτι ειναι καινουριο για να κανω την δουλεια μου μεσα στην πολη και να μην με νοιαζει να το τρακαρω και να με τρακαρουν γιατι εξωτερικα ειναι γεματο χτυπηματα. (το ειχε η μανα μου Αθηνα που δεν το εχει πολυ με την οδηγηση, μεσα στην κινηση και παρκινγκ στο δρομο οποτε...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Apostol. said:

Τιποτα δεν κανουν. Εδω περνανε αμαξια χωρις καταλυτη για πλακα και αναπνεουμε οι υπολοιποι τον καρκινο.

Προσφατα εκανα ρεκτιφιε και ολικη ανακατασκευη κινητηρα και περιφεριακα σε ενα πολο 1,2 του 05 που ειχε η μανα μου το οποιο εκαιγε οτι καιγοταν.

Ηξερα οτι ειχε προβλημα ο καταλυτης γιατι μυριζε, παω στο κτεο του λεω βαλε λιγο το οργανο στην εξατμιση να δω οτι οντως εχει προβλημα και οντως πηγε στα κοκκινα.

Και μου λεει ο τυπος ναι δεν εχει καταλυτη να στο περασω? Του λεω οχι θα παω να το φτιαξω γιατι δεν μπορω να αναπνεω εγω και οι αλλοι τον καρκινο. Την αλλη μερα το παω στον εξατμισα βγαζουμε τον λαμβδα κοιταμε μεσα στο κατλυτη και ηταν αδειος, απο το λαδι που εκαιγε ειχε σπασει ολος ο καταλυτης τα κομματια του ειτε ειχαν μαζευτει στο πισω καζανακι ειτε τα ειχε πεταξει απο την εξατμιση.

Τετοια αμαξια κυκλοφορουν και περνανε απο τα κτεο λοιπον.

Το εφτιαξα και το αμαξι ειναι σαν καινουριο μηχανικα, κοστισε 2000+ ευρω (καπακια βαλβιδες ελατηρια χιτωνια ολα τα παντα +περιφεριακα) αλλα ξερω οτι ειναι καινουριο για να κανω την δουλεια μου μεσα στην πολη και να μην με νοιαζει να το τρακαρω και να με τρακαρουν γιατι εξωτερικα ειναι γεματο χτυπηματα. (το ειχε η μανα μου Αθηνα που δεν το εχει πολυ με την οδηγηση, μεσα στην κινηση και παρκινγκ στο δρομο οποτε...)

να πω εχεις αδικο... ψεμματα θα πω...... καθημερινό φαινόμενο κτεο μονο και μονο να παρουν κανα φρακγο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Black Demis said:

να πω εχεις αδικο... ψεμματα θα πω...... καθημερινό φαινόμενο κτεο μονο και μονο να παρουν κανα φρακγο....

Εγω θα ελεγα για να μην χασουν γκαφρα και κατεπεκταση την δουλεια τους.

Γιατι αν ενα ικτεο τηρει το νομο κατα γραμμα δεν θα πηγαινει κανεις και θα κλεισουν γιατι θα πηγαινουν στον παραδιπλα που περναει οτι διαλυμενο κινειται. Ελλαδισταν που θεωρουμαστε και ευρωπαιοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Apostol. said:

Εγω θα ελεγα για να μην χασουν γκαφρα και κατεπεκταση την δουλεια τους.

Γιατι αν ενα ικτεο τηρει το νομο κατα γραμμα δεν θα πηγαινει κανεις και θα κλεισουν γιατι θα πηγαινουν στον παραδιπλα που περναει οτι διαλυμενο κινειται. Ελλαδισταν που θεωρουμαστε και ευρωπαιοι.

για αυτο κρατηκος μηχανισμος θα πρεπει να κανει και καναν ελεγχο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιεργο που θελουν ολα αλλαγη.ν  Στα ενδιαμεσα service τιποτα ??

Το κοστος ειναΙ ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ  βρες και παρτα εσυ με χαμηλη τιμη

Η τιμη με νομαλ ανταλλακτικα σε γνωστο συνεργειο που παρακολουθουσε και γνωριζει το αυτοκινητο δεν πρεπει να ξεπερασει τα 1000 ευρω

Ισως  σου χρεωνει ΦΠΑ και ακριβα ανταλλακτικα λογω ελειψης .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Black Demis είπε

εδω και τα λιγα που κανουν α βλεπω σαν θαυμα

εγώ είχα περάσει κτεο και όταν μου το παρέδωσαν στην έξοδο για να φύγω είχε σκασμένο λάστιχο 🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, The_Judas said:

εγώ είχα περάσει κτεο και όταν μου το παρέδωσαν στην έξοδο για να φύγω είχε σκασμένο λάστιχο 🙄

🤣🤣 ολα καλα λαστυχα σε αψωγη κατασταση βγαζουν αλλα 10,000 αμορτισερε 99% αποδοση , κασαερια δεν εχει καν μηλαμε ......

παρα πολλά κτεο όντος ετσι γινεται καποια κατι κανουν σε ενα που παω μου τσέκαραν και άφωτα και φρένα και αμορτισέρ κλπ.. οχι οτι είχα κάτι (αμάξι πάντα συντηρείται ασχετα που ειναι ενα αρχαιο πραγμα του 2012 αλλα σκέφτομαι αν ειχε κάτι θα ελεγαν? η στο ντούκου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...