Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολύ καλή τιμή αν τα άλλαζες ένα ένα σε βάθος χρόνου θα σου έβγαινε πάνω από 2000 ευρώ.

Να το βάζετε που και που μπροστά και πάντα πάνω από την μέση το ρεζερβουάρ.

Η μπαταρία αν είναι σε γκαράζ βγάζεις τον αρνητικό πόλο και ένας χρόνος να περάσει μόλις το συνδέσεις θα πάρει μπροστά.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογική τιμή το 1000+. Τα περισσότερα παρότι είναι "φθηνά" σαν υλικά, για να αλλαχθούν θέλουν ξήλωμα άπειρο στον κινητήρα. Επίσης το κόστος ειναι πλασματικό. Δεν χάλασαν όλα μαζί. Ήταν χαλασμένα επι χρόνια και απλά μαζεύτηκαν όλα και αλλάχθηκαν μαζί. Θα μπορούσαν να αλλαχθούν ανά έτος με 300€ / έτος και να μην φαινόταν το κόστος. Αν αλλάζονταν ας πούμε και φρένα, δίσκος, αμορτισέρ, υγρά ψυγείου/φρένων, λάδια και λάστιχα θα πήγαινε άλλα 1500€+ (τα οποία ούτως ή αλλως θα αλλαχθούν σύντομα)

Σε γενικές γραμμές σε φθηνό αυτοκίνητο 15 ετών + , υπολογίζουμε ανά έτος, 250€ σε συντήρηση και άλλα 300€ σε βλάβες. (εκτός αν είναι corolla δεκαετίας 90, όπου υπολογίζουμε 10€ βλάβες τη δεκαετία!!!!)

Οπότε κάνουμε ίση κατανομή ανά έτος γιατί κάποια στιγμή θα αλλαχθούν όλα μαζί και τελικά θα πεταξουμε το αμάξι. πχ αν είναι να αλλάξω αμορτισέρ σε 1-2 χρόνια, αλλά φέτος δεν χρειάζεται κάτι το αμάξι, τα αλλάζω φέτος, να το χαρώ ασφαλές και για περισσότερο καιρό (αφού ειναι μεταχειρισμένο που θα κρατήσω), παρά να τα αφήσω σε 2 χρόνια μαζί με άλλες βλάβες/συντηρήσεις. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
Δημοσ.

Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, περίπου...

~300€ φιάλη, πολυβαλβίδα, ΚΤΕΟ..

~600-650€ όλα τα υπόλοιπα

~300-350€ εργασία

Πιστεύω είναι αρκετά καλά...

Να τονίσω ότι όλα τα ανταλλακτικά είναι υπολογισμένα στη μέση τιμή περίπου.

  • Like 2
Δημοσ.
9 hours ago, jmmys said:

TT του 2000 μετά από τέτοιο service,δεν υπάρχει κάτω απο 6 χιλιαρικα.

Σχετικά με το κόστος,είναι αρκετά.Συγκρίνω με το δικο μου clk230 του 1998 με 316.000χλμ,20 χρόνια το εχω,και το πιο ακριβό που πλήρωσα ήταν 750 ευρώ,στο μεγάλο service,στην επίσημη του Μονάχου πριν 10 χρόνια.Και είχε μείνει σε ακινησία 20 μήνες τότε.

Πάντα σε κλειστό γκαράζ,το Corolla του 2021 μένει από έξω.

Δεν άλλαξες φιάλη αερίου τότε.

Είχες μεγάλο σέρβις ενώ εδώ έχει ξεκάθαρα επισκευές.

Αλλαξε φιάλη αερίου.

Πληθωρισμος.

Καλή η τιμη, όποτε δεν καταλαβαίνω το θέμα. Μήπως ο μάστορας δεν σας προειδοποίησε από πριν για το κόστος;

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Περισσοτερο και απο την αξια του αυτοκινητου στοιχισε το σερβις.Δωστο και παρε στο παιδι ενα συγχρονο αυτοκινητο να κανει την δουλεια του,25ετιας ειδικο αυτοκινητο με σερβις 1250€?Βεβαια δεν το λες σερβις με τοσα που αλλαξε,μαλλον γενικη επισκευη πες καλυτερα.Εκει που λεει αλλαγη δεξαμενης εννοει του αεριου να φανταστω?

Δεν θα συμφωνήσω με αυτή τη λογική, τεχνκρατικά μιλώντας. Δεν έχει καμία σημασία η εμπορική αξία του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.

Συνεπώς σημασία έχει το κόστος της εναλλακτικής του που είναι να μην το φτιάξεις και να αγοράσεις άλλο.

Κι εγώ είμαι με ένα Fiesta σχεδόν 20ετίας, που αν το πουλήσω φαντάζομαι πιάνει μαξ €3.000 και κάθε χρόνο μου ζητάει €400-€600 σε σέρβις/επισκευές.

Για να το αντικαταστήσω με ένα καινούριο Fiesta θέλω τουλάχιστον €23.000. Προφανώς θα έχω την ικανοποίηση του καινούριου με κάποιες βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην κατανάλωση ενδεχομένως αλλά και πάλι θα θέλω ένα ετήσιο κόστος συντήρησης.

Αλλά η σύγκριση με αυστηρά οικονομικά κριτήρια δεν έχει κανένα νόημα να το αλλάξω με καινούριο.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, punky είπε

Δεν θα συμφωνήσω με αυτή τη λογική, τεχνκρατικά μιλώντας. Δεν έχει καμία σημασία η εμπορική αξία του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.

Συνεπώς σημασία έχει το κόστος της εναλλακτικής του που είναι να μην το φτιάξεις και να αγοράσεις άλλο.

Κι εγώ είμαι με ένα Fiesta σχεδόν 20ετίας, που αν το πουλήσω φαντάζομαι πιάνει μαξ €3.000 και κάθε χρόνο μου ζητάει €400-€600 σε σέρβις/επισκευές.

Για να το αντικαταστήσω με ένα καινούριο Fiesta θέλω τουλάχιστον €23.000. Προφανώς θα έχω την ικανοποίηση του καινούριου με κάποιες βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην κατανάλωση ενδεχομένως αλλά και πάλι θα θέλω ένα ετήσιο κόστος συντήρησης.

Αλλά η σύγκριση με αυστηρά οικονομικά κριτήρια δεν έχει κανένα νόημα να το αλλάξω με καινούριο.

Με ένα καινούργιο σε ορίζοντα 10 ετίας θα έχεις γλιτώσει

  • 1350€ τέλη
  • 3000€ σε βλάβες
  • 30% σε κατανάλωση καυσίμου. Με 15.000χμ το χρόνο δηλαδή -> (8λ-70%=2,4λ/100. 2,4λ*150*1,9€*10έτη=6.840€). 

Συνολικά δηλαδή 11.190€ Αν βάλεις και την τιμή μεταπώλησης που θα έχει τότε, τότε σήμερα με 3000€ παίρνεις ένα καινούργιο Υβριδικό Yaris το οποίο σαφέστατα είναι ανώτερο και θα βγάλει 10 χρόνια, σε αντίθεση με αυτό που έχεις ήδη. 

Βέβαια για να κάνεις την παραπάνω απόσβεση πρέπει να έχεις ήδη 20.000€ διαθέσιμα.  Η σύγκριση με αυστηρά οικονομικά κριτήρια δεν έχει κανένα νόημα να το αλλάξεις με καινούριο. Και χωρίς να έχω υπολογίσει την αξία της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας ενός καινούργιου. 

Δημοσ.
16 hours ago, Γιάννης Platano said:

Σε audi tt coupe του 2000

Πόσα λέτε ζήτησε μάστορας μαζί με αλλαγή φιάλης υγραέριου και ΚΤΕΟ; 

Έχει ήδη γίνει το service απλά ρωτάω για γνώμες γιατί μου φάνηκαν πολλά 

 

Δεν μιλάω για δικό μου αυτοκίνητο αλλά της οικογένειας 

20230729_091535.jpg

οπως σχεδον ολοι εγραψαν ειναι φυσιολογικη τιμη μαζι με το περασμα ΚΤΕΟ αν καταλαβα. Αν δεν εχουμε χρηματα απλως δε ζηταμε να αλλαξει το μισο αμαξι.

Απο την αλλη στο επομενο σερβις θα ειναι πιο συντηρητικο (λαδι/φιλτρα/ελεγχος) οποτε δε θα φτασει σε τετοιο ποσο εκτος αν ειναι καγκουρας και το σχιζει.

Προσεχε παρα πολυ τα λαστιχα μετα απο τοσο καιρο ακινησια μη θελουν αλαγμα (αν δε το εχεις ηδη κανει). Εγω αυτο θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα αλλαζα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Με ένα καινούργιο σε ορίζοντα 10 ετίας θα έχεις γλιτώσει

  • 1350€ τέλη
  • 3000€ σε βλάβες
  • 30% σε κατανάλωση καυσίμου. Με 15.000χμ το χρόνο δηλαδή -> (8λ-70%=2,4λ/100. 2,4λ*150*1,9€*10έτη=6.840€). 

Συνολικά δηλαδή 11.190€ Αν βάλεις και την τιμή μεταπώλησης που θα έχει τότε, τότε σήμερα με 3000€ παίρνεις ένα καινούργιο Υβριδικό Yaris το οποίο σαφέστατα είναι ανώτερο και θα βγάλει 10 χρόνια, σε αντίθεση με αυτό που έχεις ήδη. 

Βέβαια για να κάνεις την παραπάνω απόσβεση πρέπει να έχεις ήδη 20.000€ διαθέσιμα.  Η σύγκριση με αυστηρά οικονομικά κριτήρια δεν έχει κανένα νόημα να το αλλάξεις με καινούριο. Και χωρίς να έχω υπολογίσει την αξία της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας ενός καινούργιου. 

Θα συμφωνήσω μαζί σου πως υπάρχει σίγουρα ένα tipping point υπέρ της αγοράς καινούριου, οικονομοτεχνικά.

Αλλά δεν είμαι σίγουρος πως το έχω φτάσει ακόμη και γιατί σε αυτά που αναφέρεις υπάρχουν επισφάλειες.

Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως για τη διάρκεια μιας δεκαετίας από σήμερα, δεν θα αποφασίσει το ελληνικό κράτος να επιβάλλει τέλη στα υβριδικά, ούτε πως δεν θα σου βγάλει ζημιά το καινούριο που πλέον έχουν πιο πολύπλοκα συστήματα ηλεκτρονικά και "βοηθήματα" που (πες με old school) με κάνουν να βλαστημάω.

Γενικά όλα όσα αναφέρεις (ορθώς) θα πρέπει να τους βάλεις κι ένα risk co-efficient καθώς δεν είναι 100% σίγουρο πως ισχύουν.

Αλλά και έτσι να είναι, επειδή η σύζυγος έχει υβριδικό Yaris, είναι το μόνο πράγμα για το οποίο τρωγόμαστε όταν είναι να ταξιδέψουμε κι αυτό είναι με ποιο αυτοκίνητο θα πάμε καθώς το Yaris είναι εντελώς ψόφιο κι ασύγκριτα χειρότερο σε ενεργητική ασφάλεια και φυσικά τιμόνι και πάτημα το δρόμο. Άρα παίρνω πολύ λιγότερο αυτοκίνητο στους τομείς που με νοιάζουν με αυτή την επένδυση.

Επισπρόσθετα, νομίζω πως είμαστε στο χειρότερο timing όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου καθώς είμαστε σε μεταβατική περίοδο τεχνολογικά και το να προεξοφλείς τιμή μεταπώλησης από σήμερα για 10 χρόνια μετά για ένα υβριδικό είναι πολύ επισφαλές.

Δεν ακυρώνω όσα λες, είναι βάσιμα και μπορεί να αποδειχθείς και σωστός αλλά μπορώ να σκεφτώ καλύτερη σημερινή αξιοποίηση των €20.000 σήμερα από το να τα ρίξω σε ένα depreciating asset ενώ δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στη δυνατότητα μου να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β με business as usual.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, punky είπε

Δεν θα συμφωνήσω με αυτή τη λογική, τεχνκρατικά μιλώντας. Δεν έχει καμία σημασία η εμπορική αξία του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.

Συνεπώς σημασία έχει το κόστος της εναλλακτικής του που είναι να μην το φτιάξεις και να αγοράσεις άλλο.

Κι εγώ είμαι με ένα Fiesta σχεδόν 20ετίας, που αν το πουλήσω φαντάζομαι πιάνει μαξ €3.000 και κάθε χρόνο μου ζητάει €400-€600 σε σέρβις/επισκευές.

Για να το αντικαταστήσω με ένα καινούριο Fiesta θέλω τουλάχιστον €23.000. Προφανώς θα έχω την ικανοποίηση του καινούριου με κάποιες βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην κατανάλωση ενδεχομένως αλλά και πάλι θα θέλω ένα ετήσιο κόστος συντήρησης.

Αλλά η σύγκριση με αυστηρά οικονομικά κριτήρια δεν έχει κανένα νόημα να το αλλάξω με καινούριο.

Σε γενικές γραμμές καταλαβαίνω το σκεπτικό σου,το αν συμφωνώ είναι άλλο θέμα.Ενα θα πω,καμία σχέση το αυτοκίνητο που έχεις με το αυτοκίνητο του κυρίου Γιάννη.

Επίσης δεν νομίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε εδώ είναι δύο οι επιλογές, ή πληρωμή του ποσού ή αγορά καινούργιου με πολλαπλάσια χρηματα.Υπαρχουν πολλές επιλογές όπου επιλογές εννοω αυτοκίνητα.Μπορει να δώσει ~4000€? το audi,να βάλει 3-4 ακόμα και να πάρει ένα 8ετιας,πολύ πιο οικονομικό σε όλα και πολύ πιο σύγχρονο.Το θέμα είναι ότι μετά δεν θα έχει Audi TT coupe,θα έχει Opel astra πχ.Αυτο ειναι το θέμα,αυτό μας έχει φάει σαν λαό,κατάλαβες πιστεύω.

Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον ts,προς Θεού,γενικά μιλάω.

  • Like 3
Δημοσ.
17 minutes ago, LouCi4er said:

Σε γενικές γραμμές καταλαβαίνω το σκεπτικό σου,το αν συμφωνώ είναι άλλο θέμα.Ενα θα πω,καμία σχέση το αυτοκίνητο που έχεις με το αυτοκίνητο του κυρίου Γιάννη.

Επίσης δεν νομίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε εδώ είναι δύο οι επιλογές, ή πληρωμή του ποσού ή αγορά καινούργιου με πολλαπλάσια χρηματα.Υπαρχουν πολλές επιλογές όπου επιλογές εννοω αυτοκίνητα.Μπορει να δώσει ~4000€? το audi,να βάλει 3-4 ακόμα και να πάρει ένα 8ετιας,πολύ πιο οικονομικό σε όλα και πολύ πιο σύγχρονο.Το θέμα είναι ότι μετά δεν θα έχει Audi TT coupe,θα έχει Opel astra πχ.Αυτο ειναι το θέμα,αυτό μας έχει φάει σαν λαό,κατάλαβες πιστεύω.

Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον ts,προς Θεού,γενικά μιλάω.

Και το άστρα αντίστοιχα πράγματα θα θέλει. 

Ίσα ίσα που το ΤΤ έχει φτηνά ανταλλακτικά και άπειρα συνεργεία που τα ξερουν. 

Όλα τα αυτοκίνητα δεκαετίας θέλουν κάποια χρήματα για συντήρηση (ιμάντες, αμορτισέρ, δίσκο αμέσως αμεσως σαν ακριβά ανταλακτικα) 

Για να γλυτώσεις πρέπει να πας σε καινούργιο που εκεί όμως είναι ένα 20ρι μίνιμουμ και δεν ξέρεις σε 5 χρόνια πως θα είναι η αγορά. 

 

Δημοσ.

Φυσιολογικές φθορές.

Όταν λέτε 1250 είναι αρκετά πούλα το και πάρε άλλο. Δεν μιλάμε για "κάδο με 4 ρόδες" εμμ supermini ήθελα να πω.
Αντίστοιχο Audi TT καινούργιο θα έχει 60κ+

Άλλη κατηγορία οχήματος...
Ας είναι 20ετίας, στρίβει καλύτερα από οποιοδήποτε SUV ή super mini etc.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Την ακκινησια την έγραψα για να δικαιολόγησει κάποια ποσό 

Επίσης στα 300 ευρώ πήγε η αλλαγή δεξαμενής που είναι μέσα στο ποσό που έγραψα 

Ο βλακας ο μάστορας δεν άλλαξε το σωληνάκι βενζίνης και το αυτοκίνητο εχανε βενζίνη και πάρα λίγο να έχει τραγικές συνέπειες.

Αυτό παρατηρήθηκε λίγες μέρες μετά το service 

Σιγά το κόστος αν το άλλαζε. 

Παντως το σετ χρονισμου +αντλια σε continental με εργασια βγαινει 230ευρω!

 

Δημοσ.
14 hours ago, tutuyo said:

Έκανε καλές διακοπές ο μάστορας. 1250€ σε τόσο παλιό αμάξι μόνο ως κάποιου είδους προσωπική λοξά μπορώ να το εκλαβω 

Για πες εσύ που ξέρεις, πόσο υπολογίζεις να έβγαλε ώστε να έκανε διακοπές. 

Είδες πόσα πράγματα άλλαξε? Σετ χρονισμού και τα του υγραερίου μαζί, κάτω από 650 με 750€ δεν παίζει να τα βρεις. Για τα ρέστα, ε νομίζω το σηκώνουν το 500αρικο. 

Όσοι (νομίζουν ότι) δεν τα αξίζει ο μάστορας, ας τα βρουν μόνοι τους δεξιά και αριστερά, και ας σηκώσουν τα μανίκια να ξεκινήσουν τις κατσαβιδιές. Τα υπόλοιπα όλα είναι για λαϊκή κατανάλωση. 

Αλλά όχι ότι έκανε και καλές διακοπές ο μάστορας, κάπου έλεος, ο λαϊκισμός έχει και όρια..

18 hours ago, LouCi4er said:

Περισσοτερο και απο την αξια του αυτοκινητου στοιχισε το σερβις.Δωστο και παρε στο παιδι ενα συγχρονο αυτοκινητο να κανει την δουλεια του,25ετιας ειδικο αυτοκινητο με σερβις 1250€?Βεβαια δεν το λες σερβις με τοσα που αλλαξε,μαλλον γενικη επισκευη πες καλυτερα.Εκει που λεει αλλαγη δεξαμενης εννοει του αεριου να φανταστω?

Εντάξει καλά λεφτά έδωσε για όλα αυτά που άλλαξε, και επίσης μιλάμε για το ΤΤ, όποιας χρονολογίας και να είναι. 

Εκτός αν κάποιος νομίζει ότι στα "σύγχρονα" αυτοκίνητα που λες, δεν πληρώνεις service.. 

36 minutes ago, giannis1_ said:

Φυσιολογικές φθορές.

Όταν λέτε 1250 είναι αρκετά πούλα το και πάρε άλλο. Δεν μιλάμε για "κάδο με 4 ρόδες" εμμ supermini ήθελα να πω.
Αντίστοιχο Audi TT καινούργιο θα έχει 60κ+

Άλλη κατηγορία οχήματος...
Ας είναι 20ετίας, στρίβει καλύτερα από οποιοδήποτε SUV ή super mini etc.

Δεν έχει σημασία φίλε μου που είναι 23ετίας. Αν είναι καλοσυντηρημένο μια χαρά αμάξι είναι. Του αλλάζει και το σαλόνι μέσα αν έχει φθαρεί και βάζει δέρμα ή δερματίνη για πιο οικονομικό, και το κρατάς άνετα. 

Προφανώς αν υπάρχουν τα 60k που λες και εσύ, παει σε κάτι καινούριο αντίστοιχο. 

Αλλά κακά τα ψέματα, όταν έχεις οδηγήσει TT, δεν πας σε Fiesta μετά, μη λέμε ότι θέλουμε...

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, polaki said:

Για πες εσύ που ξέρεις, πόσο υπολογίζεις να έβγαλε ώστε να έκανε διακοπές. 

Είδες πόσα πράγματα άλλαξε? Σετ χρονισμού και τα του υγραερίου μαζί, κάτω από 650 με 750€ δεν παίζει να τα βρεις. Για τα ρέστα, ε νομίζω το σηκώνουν το 500αρικο. 

Όσοι (νομίζουν ότι) δεν τα αξίζει ο μάστορας, ας τα βρουν μόνοι τους δεξιά και αριστερά, και ας σηκώσουν τα μανίκια να ξεκινήσουν τις κατσαβιδιές. Τα υπόλοιπα όλα είναι για λαϊκή κατανάλωση. 

Αλλά όχι ότι έκανε και καλές διακοπές ο μάστορας, κάπου έλεος, ο λαϊκισμός έχει και όρια..

Εντάξει καλά λεφτά έδωσε για όλα αυτά που άλλαξε, και επίσης μιλάμε για το ΤΤ, όποιας χρονολογίας και να είναι. 

Εκτός αν κάποιος νομίζει ότι στα "σύγχρονα" αυτοκίνητα που λες, δεν πληρώνεις service.. 

Δεν έχει σημασία φίλε μου που είναι 23ετίας. Αν είναι καλοσυντηρημένο μια χαρά αμάξι είναι. Του αλλάζει και το σαλόνι μέσα αν έχει φθαρεί και βάζει δέρμα ή δερματίνη για πιο οικονομικό, και το κρατάς άνετα. 

Προφανώς αν υπάρχουν τα 60k που λες και εσύ, παει σε κάτι καινούριο αντίστοιχο. 

Αλλά κακά τα ψέματα, όταν έχεις οδηγήσει TT, δεν πας σε Fiesta μετά, μη λέμε ότι θέλουμε...

Χαχαχα

Παίζει δλδ να έβαλε και από την τσέπη του ο μάστορας, έτσι όπως τα λες.

Που να ξέρουμε πόσο τα παίρνει τα ανταλλακτικά ο μάστορας. Πάντως σίγουρα όχι όσο εκτιμας εσύ κι εγώ. 

Άλλωστε δεν είναι και επαγγελματίες που φημίζονται για την τιμιότητα τους. Και όχι μόνο Ελλάδα, παγκόσμια. Αλήθεια απόδειξη έδωσε ο μάστορας;

 

Τώρα το ότι δεν έχει σημασία που είναι 23 χρόνων αμάξι, την ανάγκη φιλοτιμία κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Λεπτομερείς δεν ξέρω για το κάθε τι

1250 ολα μαζί

Λογική τιμή...

Γενικό service έχει γίνει με τα πάντα όλα εκτός φρένων...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...