Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, 

Έχω μια μηχανή η όποια όταν είναι κρύα, δηλαδή πάω να τη βάλω πρώτη φορά παίρνει μιζαρει κανονικά, κρατάει ρελαντί, στροφαρει ομοιόμορφα χωρίς αισθητά τουλάχιστον σε εμένα μπερδέματα. Όταν όμως την κυκλοφορησω για καμιά ώρα συνεχόμενα, δηλαδή έχει πιάσει καλή θερμοκρασία, μόλις κάνω μια στάση αρχίζει τα μπερδέματα, δεν κρατάει ρελαντί καθόλου, ούτε με νεκρά ούτε με ταχύτητα (πατημένο συμπλέκτη). Υποψιάζομαι πως οι βαλβίδες εξαγωγής τουλάχιστον έχουν κλείσει αρκετά πολύ τα διακενα τους (λόγω της θερμοκρασίας διαστελλονται) με αποτέλεσμα τα παραπάνω. Για αυτό θεωρώ πως θέλουν ρυθμισμα, έστω έναν έλεγχο τέλος πάντων. Γνωστης δεν είμαι, ούτε μηχανικός, εκφράζω την υποψία μου και μόνο. Σαν έναν πρώτο προβληματισμό του τι μπορεί να φταίει πιστεύετε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση; παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας, αν σας έχει τύχει κάτι ανάλογο και πως αντιμετωπίστηκε. Το μηχανάκι ένα απλό XT600 είναι, με καρμπυρατέρ. Το καρμπυρατέρ θέλω να πιστεύω πως δεν έχει θέμα (πονεμένη ζημιά 🤣), αφού όπως σας ανέφερα παραπάνω όταν είναι κρύο δουλεύει κανονικά χωρίς μπερδέματα σε είτε με ανοικτό είτε με κλειστό τσοκ. Βενζίνη να υποψιάζομαι; Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την όποια απάντηση μου δώσετε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταχειρισμένο το είχα πάρει, σχεδόν ούτε χρόνο δεν έχει κλείσει. Πληροφορίες από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη επί αυτού του θέματος δεν έχω. Τα τυπικά μου είχε πει ότι είχε γίνει σέρβις κτλ. Τώρα πολλοί λένε πως στο σέρβις με ρυθμισμα βαλβιδων οτι κάποιοι μάστορες τα περνάνε αφ υψηλού, γίνεται και δε γίνεται η δουλειά. Είχε κάποια προβλήματα όπως στην μπροστινή δαγκάνα κτλ, όπου φαινοντουσαν, μηχανικά όμως δε φαινόταν να είχε κάτι. Προσωπικά όταν το είχα πάρει τοτε δούλευε κομπλέ τώρα με τις ζεστές άρχισε να μου τα κάνει αυτά. Τι να πω σκέφτομαι να το ανοίξω και να τσεκάρω τα διάκενα. Από τότε που το πήρα δεν έχω τσεκάρει διάκενα σε σέρβις. Πιστεύεις ότι μπορεί να ευθύνεται αυτό; κάτι άλλο που θα πρέπει να σκεφτώ; 

Επεξ/σία από Diabeli
Δημοσ.

εφόσον πήρες γουρούνι στο σακί άνοιξε το για να καταλάβεις και τι πήρες.

ανάλογα τι θα δεις κάτω από το καπάκι θα πάρεις και πληροφορίες πόσα άλλα θα πρέπει να τσεκάρεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

 

10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

εφόσον πήρες γουρούνι στο σακί άνοιξε το για να καταλάβεις και τι πήρες.

ανάλογα τι θα δεις κάτω από το καπάκι θα πάρεις και πληροφορίες πόσα άλλα θα πρέπει να τσεκάρεις.

Έχεις δίκιο! Έστω ότι τα διακενα είναι κομπλέ (αλλά δεν ελπίζω 🤣). Τώρα με τα έστω και τέτοια δουλειά δε γίνεται. Αλλά επειδή με έχουν πιάσει τα άγχη μου και είναι ζημιά που σου σπάει τα νεύρα πραγματικά, αν είναι κομπλέ τι άλλο να περιμένω; να έχει φλατζαρει; να έχει θέμα η βενζίνη που βάζω; 

Επεξ/σία από Diabeli
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το μετά τι να περιμένω; έχεις καμιά ιδέα; αν τα διακενα είναι με βάση το manual και συνεχίσει το ίδιο πρόβλημα. 

Τα άγχη τα κουμανταρουμε! 

Επεξ/σία από Diabeli
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή με το λίγο ψάξιμο είδα δίνει ο κατασκευαστής τιμές για τα διακενα σε κρύο κινητήρα. Αυτό που είπα στην πρώτη ανάρτηση ότι με τη ζέστη διαστελλοναι με αποτέλεσμα τα διακενα να μειώνονται ισχύει; Εφόσον μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού και δεδομένου ότι τονίζεται από τους περισσότερους κατασκευαστές υπό την προυποθεση ο κινητήρας να είναι κρύος, μια αύξηση της θερμοκρασίας θα έχει σημαντική επίδραση τουλάχιστον στις βαλβίδες εξαγωγής που βρίσκονται υπό συνεχή θερμανση και ανάβουν από τα καυσαέρια; ενώ οι βαλ. εισαγωγής έχουν χαμηλότερη θερμοκρασία (κατά πόσο δεν γνωρίζω). Επιπλέον τα διακενα εξαγωγής είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα διακενα εισαγωγής, ο λόγος είναι λόγω της διαφορετικης θερμοκρασιακης λειτουργίας τους; είναι σωστή αυτή η άποψη; Τα διακενα αυτά έχουν κάποια σχέση και με τη διαφορετική διάμετρο στο μανιτάρι καθεαυτής ή δεν παίζουν κάποιο ρόλο; τα ερωτήματα είναι πιο τεχνικά, αλλά αν γνωρίζεις θα ήθελα να ακούσω την άποψή σου. 

Επεξ/σία από Diabeli
Δημοσ.

Επειδή τρολάρεις, απλά θα σου γράψω οτι τα διάκενα τα μετράμε με κρύο μοτέρ  με τουλάχιστον 5 ώρες σβησμένου μοτέρ ώστε όλα τα μέταλλα εσωτερικά να έρθουν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Το τι κάνουν άμα ζεσταθούν δε σε νοιάζει.

Άνοιξε καπάκι με κρύο μοτέρ, μέτρα και δες τι λέει το τεχνικό εγχειρίδιο.

Γράψε μας τις τιμές για να συνεχίσουμε. Μέχρι τότε άραξε και κάνε διαχείριση άγχους.

  • Like 1
Δημοσ.
On 07/08/2023 at 23:44, Diabeli said:

Κομπλέ κομπλέ θα μετρήσω και θα δω. 

μέτρησες ή διακοπές λόγω καλοκαιριού και ραντεβού το Σεπτέμβρη σα τους σινεμάδες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...