Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 hours ago, panosno1com said:

@basilisgate13 σύγνωμη που το ξεθαβω   ... Τη θερμοκρασία πως την βλέπεις? Απο το κρυφο μενου? Αν εχεις obd reader ποιο εχεις?

Και τελικα τι εγινε με το αμαξι?? :P

Εγώ εδώ και περίπου 8 χρόνια έχω από αυτές τις οθόνες που τις συνδέεις στην θύρα obd2. 

Θερμοκρασία νερού λαδιού volt και κανα δύο αλλά που έχει. Μια χαρά είναι 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 6/9/2024 στις 9:45 ΜΜ, panosno1com είπε

@basilisgate13 σύγνωμη που το ξεθαβω   ... Τη θερμοκρασία πως την βλέπεις? Απο το κρυφο μενου? Αν εχεις obd reader ποιο εχεις?

Και τελικα τι εγινε με το αμαξι?? :P

καλημερα σορρυ που απανταω αργα αλλα δεν μπαινω καθε μερα 😁. Στο αμαξι αλλαχτηκαν διαφορα καθως δεν ηταν μονο ενα προβλημα αλλα διαφορα μικρα. Αρχικα για να δεις θερμοκρασια πατας 4 φορες το κουμπι στο καντραν και την τεταρτη το κρατας πατημενο για 10 δευτερολεπτα περιπου. Τωρα οσο αφορα την βλαβη και θερμοκρασια. Η θερμοκρασια ηταν προβλημα του θερμοστατη απο τοτε που αλλαξα δεν ανεβασε ποτε πανω απο 105 που εναι φυσιολογιο , για την βλαβη που με αφησε αλλαχτηκε καταλυτης καθως ειχε σπασει κομματι απο τον κεραμικο και κολλησει πριν το σπιραλ και επισης ειχε ενα θεμα με τα καλωδια στην μηχανη και συγκεκριμενα στον εκκεντροφορο φαινοταν ξεχρονιστος. Ολα φτιαχτηκαν χωρις μεγαλο κοστος 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilisgate13 είπε

καλημερα σορρυ που απανταω αργα αλλα δεν μπαινω καθε μερα 😁. Στο αμαξι αλλαχτηκαν διαφορα καθως δεν ηταν μονο ενα προβλημα αλλα διαφορα μικρα. Αρχικα για να δεις θερμοκρασια πατας 4 φορες το κουμπι στο καντραν και την τεταρτη το κρατας πατημενο για 10 δευτερολεπτα περιπου. Τωρα οσο αφορα την βλαβη και θερμοκρασια. Η θερμοκρασια ηταν προβλημα του θερμοστατη απο τοτε που αλλαξα δεν ανεβασε ποτε πανω απο 105 που εναι φυσιολογιο , για την βλαβη που με αφησε αλλαχτηκε καταλυτης καθως ειχε σπασει κομματι απο τον κεραμικο και κολλησει πριν το σπιραλ και επισης ειχε ενα θεμα με τα καλωδια στην μηχανη και συγκεκριμενα στον εκκεντροφορο φαινοταν ξεχρονιστος. Ολα φτιαχτηκαν χωρις μεγαλο κοστος 

Τοτε να εισαι τυπικος στις αλλαγες αντιψυκτικου και να βαζεις παντα το σωστο για την μεγιστη αξιοπιστια της φλαντζας!  ''Το μη χειρον βελτιστον''

 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τοτε να εισαι τυπικος στις αλλαγες αντιψυκτικου και να βαζεις παντα το σωστο για την μεγιστη αξιοπιστια της φλαντζας!  ''Το μη χειρον βελτιστον''

 

αυτο εννοειται  ολη την ωρα τα κοιταω και οι αλλαγες στην ωρα τους 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...