Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D


basilisgate13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Γιατι να αλλαξεις θερμοστατη αμα δεν ειναι απο αυτο? Το βεντιλατερ ανοιγει πιο νωρις ή ανοιγει τωρα στην θερμοκρασια που πρεπει???

Να το πατησεις.. να σηκωσεις στροφες να δεις τι θα κανει..  Μπορει ο θερμοστατης να μην ανοιγει τερμα και με νορμαλ οδηγηση να καθυστερει να στο δειξει.

Αν ο μαστορας ξερει καλα τη δουλεια του θα κανει τις δοκιμες  πριν στο παραδωσει και  99% δεν θα κανει τιποτα ουτε σε σενα!

θα αλλαξω σε περιπτωση που δω οτι κανει παλι περιεργα , προφανως και θα το δω πως παει πρωτα και ο μαστορας ακομα το κοιταει δεν το αφησε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, basilisgate13 είπε

Καλημερα προχθες το βραδυ  μετα απο 10 λεπτα αποσταση ανεβασε 105 βαθμους , την επομενη αφου κρυωσε το αμαξι ειδα οτι το παραφλου  εχει πεσει κατω απο την μεση χωρις λογο , γιατι εχω αλλαξει ψυγειο λαστιχακια κλπ πριν κανα 2 μηνο.Τωρα αφου το συμπληρωσα μεχρι την μεση και κοιταξα τα λαδια το δουλεψα λιγο το σκ και παρατηρησα οτι σταδιακα ανανεβαζε μεχρι και 110 βαθμους αλλα το αποκορυφωμα ηταν χθες οπου ειτε λογου βαρους ειτε λογω μειωμενης αποδοσης με αφησε πανω σε μια ανηφορα.Με τα πολλα το εβγαλα απο εκει αλλα μετα οταν εφτασα σπιτι εβγαλε τσεκ  με τις παρακατω ενδειξεις  P014 b camshaft positiοn-timing over anvanced or system performance bank 1  ΚΑΙ  το κλασσικο  P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold bank 1 νομιζω .Εχει κανενας καμια σκεψη πριν παω στο συνεργειο , σημερα εχω κλεισει να περασω 

Το αμαξι ειναι opel corsa D 2011  και μηχανη A12XER  , αεριο -βενζινη 

Καλό αντιψυκτικό έχει κατά προτίμηση dexcool .

Αυτό το μοτέρ δουλεύει από το κατασκευαστή σε υψηλές θερμοκρασίες.

Θα δω στο Η/Υ τι δίνει για το θερμοστάτη.

Το πρώτο αφορά αισθητήρα εκκεντροφόρου, τον αλλάζεις .

Το αμάξι μήπως έχει και υγραέριο. Σε όλα τα Corsa C,D τη φτύνει ο 2ος λ. Με Bosch είχα αλλάξει .

Πριν αλλάξεις δες τη φίσα του λ . Και προτίμησε αισθητήρα bosch με έτοιμο πριζακι .

Το συγκεκριμένο σε σύγκριση με το Corsa C νομίζω έχει ηλεκτρονικό θερμοστάτη όχι με ελατήριο.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρίξε μια ματιά και στη πληρότητα του DPF, αν κάνει αναγέννηση μπορεί να ανεβάσει πολύ τη θερμοκρασία το αμάξι για να το ξεμπουκωσει.

Edit: άκυρο τώρα είδα το βενζίνη.

Επεξ/σία από thanasis00
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@basilisgate13

O θερμοστάτης ανοίγει στους 92 βαθμούς .

και θα χρειαστείς 6,0 λτ αντιψυκτικό . Για μένα προτίμησε dexcool με τη ανάλογη αραίωση .

Συχνό θέμα σε αυτά βγάζει η αντίσταση βεντιλατέρ . Δές εάν δουλεύουν και οι 2 σκάλες του βεντιλατέρ .

Συχνά έχει αναφερθεί το παρακάτω σφάλμα .

sfalma.png.26688126d0c52c83811125586af6bd72.png

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλό αντιψυκτικό έχει κατά προτίμηση dexcool .

Αυτό το μοτέρ δουλεύει από το κατασκευαστή σε υψηλές θερμοκρασίες.

Θα δω στο Η/Υ τι δίνει για το θερμοστάτη.

Το πρώτο αφορά αισθητήρα εκκεντροφόρου, τον αλλάζεις .

Το αμάξι μήπως έχει και υγραέριο. Σε όλα τα Corsa C,D τη φτύνει ο 2ος λ. Με Bosch είχα αλλάξει .

Πριν αλλάξεις δες τη φίσα του λ . Και προτίμησε αισθητήρα bosch με έτοιμο πριζακι .

Το συγκεκριμένο σε σύγκριση με το Corsa C νομίζω έχει ηλεκτρονικό θερμοστάτη όχι με ελατήριο.

εχει ηλεκτρονικο θερμοστατη  και δουλευει με αεριο , τον λ τον δευτερο ειχα σκοπο να τον αλλαξω , γινεται να τσεκαρουμε πρωτα αν ειναι καμμενος πριν τον αλλαξουμε ; 

Τωρα οσο αφορα αισθητηρα εκκεντροφορου  μου ειπε οτι η φισα που κουμπωνει εκει και εχει ενα κλιψακι για ασφαλεια  , το κλιψακι ηταν ανοιχτο οποτε παιζει να κουνιοταν , το κουμπωσε καλα και βλεπουμε. Μου ειπε να παω να το μετρησω τι δινει σε εναν ηλεκτρολογο αλλα κανενας δεν ειχε τετοιο μηχανημα στην πολη μου εδω. Τωρα θερμοκρασιες χθες ολη μερα σταθερα 96 βαθμους εκτος λιγο μεσημερι οταν το πηρα που εκατσα αρκετα ρελαντι και πηγε 104 

11 ώρες πριν, meletis_m είπε

@basilisgate13

O θερμοστάτης ανοίγει στους 92 βαθμούς .

και θα χρειαστείς 6,0 λτ αντιψυκτικό . Για μένα προτίμησε dexcool με τη ανάλογη αραίωση .

Συχνό θέμα σε αυτά βγάζει η αντίσταση βεντιλατέρ . Δές εάν δουλεύουν και οι 2 σκάλες του βεντιλατέρ .

Συχνά έχει αναφερθεί το παρακάτω σφάλμα .

sfalma.png.26688126d0c52c83811125586af6bd72.png

 

τετοιο κωδικο δεν μου εχει βγαλει μεχρι τωρα . παντα βγαζει  οταν βαζω αεριο η  βενζινη στο βενζιναδικο μετα απο λιγες μερες το ερρορ με P0420 για κακο καυσιμο και καταλυτη κλπ  , Τωρα επειδη το αμαξι ζοριστηκε και εμεινε σε ανηφορα μαλλον λογω βαρους , το αμαξι ειχε μεσα 300 κιλα βαρος  οταν εφτασα σπιτι μετα πεταξε 2 ερρορ  το p0420 το κλασσικο για πολλα αυτοκινητα  και  το P0014 που δεν το ειχε ξανα βγαλει αλλα απο τα λιγα που διαβαζα χθες μπορει να σχετιζεται και με το φτωχο καυσιμο κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, basilisgate13 είπε

εχει ηλεκτρονικο θερμοστατη  και δουλευει με αεριο , τον λ τον δευτερο ειχα σκοπο να τον αλλαξω , γινεται να τσεκαρουμε πρωτα αν ειναι καμμενος πριν τον αλλαξουμε ; 

Τωρα οσο αφορα αισθητηρα εκκεντροφορου  μου ειπε οτι η φισα που κουμπωνει εκει και εχει ενα κλιψακι για ασφαλεια  , το κλιψακι ηταν ανοιχτο οποτε παιζει να κουνιοταν , το κουμπωσε καλα και βλεπουμε. Μου ειπε να παω να το μετρησω τι δινει σε εναν ηλεκτρολογο αλλα κανενας δεν ειχε τετοιο μηχανημα στην πολη μου εδω. Τωρα θερμοκρασιες χθες ολη μερα σταθερα 96 βαθμους εκτος λιγο μεσημερι οταν το πηρα που εκατσα αρκετα ρελαντι και πηγε 104 

τετοιο κωδικο δεν μου εχει βγαλει μεχρι τωρα . παντα βγαζει  οταν βαζω αεριο η  βενζινη στο βενζιναδικο μετα απο λιγες μερες το ερρορ με P0420 για κακο καυσιμο και καταλυτη κλπ  , Τωρα επειδη το αμαξι ζοριστηκε και εμεινε σε ανηφορα μαλλον λογω βαρους , το αμαξι ειχε μεσα 300 κιλα βαρος  οταν εφτασα σπιτι μετα πεταξε 2 ερρορ  το p0420 το κλασσικο για πολλα αυτοκινητα  και  το P0014 που δεν το ειχε ξανα βγαλει αλλα απο τα λιγα που διαβαζα χθες μπορει να σχετιζεται και με το φτωχο καυσιμο κλπ

Πριν ξεκινήσεις αλλαγές , να δεις το υγραέριο σου . Έχει ρυθμιστεί σωστά και σε δρόμο ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πριν ξεκινήσεις αλλαγές , να δεις το υγραέριο σου . Έχει ρυθμιστεί σωστά και σε δρόμο ; 

 

ναι το αεριο ειναι κομπλε  πριν 1 χρονο εγινε συντηρηση και ολα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, basilisgate13 είπε

εχει ηλεκτρονικο θερμοστατη  και δουλευει με αεριο , τον λ τον δευτερο ειχα σκοπο να τον αλλαξω , γινεται να τσεκαρουμε πρωτα αν ειναι καμμενος πριν τον αλλαξουμε ; 

Τωρα οσο αφορα αισθητηρα εκκεντροφορου  μου ειπε οτι η φισα που κουμπωνει εκει και εχει ενα κλιψακι για ασφαλεια  , το κλιψακι ηταν ανοιχτο οποτε παιζει να κουνιοταν , το κουμπωσε καλα και βλεπουμε. Μου ειπε να παω να το μετρησω τι δινει σε εναν ηλεκτρολογο αλλα κανενας δεν ειχε τετοιο μηχανημα στην πολη μου εδω. Τωρα θερμοκρασιες χθες ολη μερα σταθερα 96 βαθμους εκτος λιγο μεσημερι οταν το πηρα που εκατσα αρκετα ρελαντι και πηγε 104 

τετοιο κωδικο δεν μου εχει βγαλει μεχρι τωρα . παντα βγαζει  οταν βαζω αεριο η  βενζινη στο βενζιναδικο μετα απο λιγες μερες το ερρορ με P0420 για κακο καυσιμο και καταλυτη κλπ  , Τωρα επειδη το αμαξι ζοριστηκε και εμεινε σε ανηφορα μαλλον λογω βαρους , το αμαξι ειχε μεσα 300 κιλα βαρος  οταν εφτασα σπιτι μετα πεταξε 2 ερρορ  το p0420 το κλασσικο για πολλα αυτοκινητα  και  το P0014 που δεν το ειχε ξανα βγαλει αλλα απο τα λιγα που διαβαζα χθες μπορει να σχετιζεται και με το φτωχο καυσιμο κλπ

Με τετοιες θερμοκρασιες/καρκινωμα μειωμενη αξιοπιστια! Πουλα το γιατι οσο το κρατας θα το μετανιωνεις..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, basilisgate13 είπε

ναι το αεριο ειναι κομπλε  πριν 1 χρονο εγινε συντηρηση και ολα 

Μέσω της obd ελέγχεις τις θερμοκρασίες . Γιατί από όσο ξερω δε εχει δείκτη μόνο λαμπάκι . Και εμένα στο Corsa C διαφέρει απο το αναλογικό η πραγματικη +-2-3 βαθμους .

Αλλά έχω αλλάξει ψυγείο νερού ( ήταν βουλωμένο) , αντλία νερού δάκρυζε και θερμοστάτη έμενε ανοικτός .

Δές το κυκλωμα ψυξης ειδικά εάν το πήρες μετ/σμενο . Και βάλε σωστό αντιψυκτικό. 

Όσο για το 2ο λ μετρησε τον με ενα διαγνωστικο δες το διαγραμμα αλλιώς τόν αλλάζεις . 

Έχεις αλλαγμένη εξάτμιση μήπως ; 

Όσο αφορά το υγραέριο , κανε έλεγχο τα fuel trims με αυτά της βενζίνης  . Άλλο η συντήρηση και άλλο η σωστη ρύθμιση του .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μέσω της obd ελέγχεις τις θερμοκρασίες . Γιατί από όσο ξερω δε εχει δείκτη μόνο λαμπάκι . Και εμένα στο Corsa C διαφέρει απο το αναλογικό η πραγματικη +-2-3 βαθμους .

Αλλά έχω αλλάξει ψυγείο νερού ( ήταν βουλωμένο) , αντλία νερού δάκρυζε και θερμοστάτη έμενε ανοικτός .

Δές το κυκλωμα ψυξης ειδικά εάν το πήρες μετ/σμενο . Και βάλε σωστό αντιψυκτικό

Όσο για το 2ο λ μετρησε τον με ενα διαγνωστικο δες το διαγραμμα αλλιώς τόν αλλάζεις . 

Έχεις αλλαγμένη εξάτμιση μήπως ; 

Όσο αφορά το υγραέριο , κανε έλεγχο τα fuel trims με αυτά της βενζίνης  . Άλλο η συντήρηση και άλλο η σωστη ρύθμιση του .

Η κυρια χρηση του αντιψυκτικου ειναι για να μην παγωνουν τα νερα και να κραταει τα μεταλλα καθαρα(σκουριες)

Αν το συστημα ψυξης δεν κραταει τις θερμοκρασιες εκει που πρεπει  το καλο αντιψυκτικο δεν θα σου δωσει την μεγιστη αξιοπιστια αλλα θα σου κανει παραταση..

Θα μου πεις αυτες οι θερμοκρασιες απο τον κατασκευαστη.. Και γω θα σου πω ο κατασκευαστης κανει την δουλεια του και συ την δικη σου αν γνωριζεις βασικα πραγματα στην μηχαναλογια!  Οποτε η λυση ειναι να το διωξεις εκτος αν σου περισσευει χρημα και χρονος να βρισκεσαι στα συνεργεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Η κυρια χρηση του αντιψυκτικου ειναι για να μην παγωνουν τα νερα και να κραταει τα μεταλλα καθαρα(σκουριες)

Αν το συστημα ψυξης δεν κραταει τις θερμοκρασιες εκει που πρεπει  το καλο αντιψυκτικο δεν θα σου δωσει την μεγιστη αξιοπιστια αλλα θα σου κανει παραταση..

Θα μου πεις αυτες οι θερμοκρασιες απο τον κατασκευαστη.. Και γω θα σου πω ο κατασκευαστης κανει την δουλεια του και συ την δικη σου αν γνωριζεις βασικα πραγματα στην μηχαναλογια!  Οποτε η λυση ειναι να το διωξεις εκτος αν σου περισσευει χρημα και χρονος να βρισκεσαι στα συνεργεια..

Εάν έχει θέμα το σύστημα ψύξης , σαφώς το αντιψυκτικο δε δίνει λύση . Για αυτό του έγραψα να δεί πρώτα αυτό. Αλλά επειδη αυτοι οι κινητήρες της Opel δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες , ο κατασκευαστής προτείνει αντιψυκτικό με σημειο βρασμου υψηλό >110 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν προκειται να αλλαξω αυτοκινητο  στην παρουσα φαση επειδη ανεβαζει θερμοκρασια , αυτο ελειπε καθε φορα που τυχαινε κατι να αλλαζαμε αμαξι.Αντε και το αλλαζα με τις τιμες αυτες στα μεταχειρισμενα θα εβρισκα καλυτερο;  Τωρα στο θεμα μας , το κυκλωμα ψυξης το ειδε ανθρωπος πριν 2 μηνες οπου αλλαξε ψυγειο σωληνακια κλπ και το ειδε και χθες μαστορας και δεν υπαρχει ουτε σταγονα απο διαρροη. Αυτο που με καιει ειναι να δω για το μηνυμα για τον εκκεντροφόρο και για αισθητηρα λ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilisgate13 είπε

δεν προκειται να αλλαξω αυτοκινητο  στην παρουσα φαση επειδη ανεβαζει θερμοκρασια , αυτο ελειπε καθε φορα που τυχαινε κατι να αλλαζαμε αμαξι.Αντε και το αλλαζα με τις τιμες αυτες στα μεταχειρισμενα θα εβρισκα καλυτερο;  Τωρα στο θεμα μας , το κυκλωμα ψυξης το ειδε ανθρωπος πριν 2 μηνες οπου αλλαξε ψυγειο σωληνακια κλπ και το ειδε και χθες μαστορας και δεν υπαρχει ουτε σταγονα απο διαρροη. Αυτο που με καιει ειναι να δω για το μηνυμα για τον εκκεντροφόρο και για αισθητηρα λ 

Αυτα τα μηδενίζεις , αλλα αφού ξανα εμφανίζονται πάς για αλλαγή.

2ο λ προτίμησε έτοιμο με πριζάκι Bosch βαζουν στα Opel κυρίως .

Όσο για αισθητήρα εκκεντροφόρου δες το αισθητήρα του ξανά .

Επειδή γράφεις για φτωχό μειγμα , εγω θα σου πρότεινα να ξανα δείς τη ρυθμιση υγραερίου μήπως ξεφεύγουν τα fuel trims και τσάμπα αλλάξεις αισθητήρα λ. Η μπαταρία του ειναι σε καλή καταστάση ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Αυτα τα μηδενίζεις , αλλα αφού ξανα εμφανίζονται πάς για αλλαγή.

2ο λ προτίμησε έτοιμο με πριζάκι Bosch βαζουν στα Opel κυρίως .

Όσο για αισθητήρα εκκεντροφόρου δες το αισθητήρα του ξανά .

Επειδή γράφεις για φτωχό μειγμα , εγω θα σου πρότεινα να ξανα δείς τη ρυθμιση υγραερίου μήπως ξεφεύγουν τα fuel trims και τσάμπα αλλάξεις αισθητήρα λ. Η μπαταρία του ειναι σε καλή καταστάση ; 

 

τελευταια φορα που την μετρησαν και ειδαν και το δυναμο κλπ ηταν ενταξει , πριν κανα χρονο περιπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

@basilisgate13 σύγνωμη που το ξεθαβω   ... Τη θερμοκρασία πως την βλέπεις? Απο το κρυφο μενου? Αν εχεις obd reader ποιο εχεις?

Και τελικα τι εγινε με το αμαξι?? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...