Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D


basilisgate13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα προχθες το βραδυ  μετα απο 10 λεπτα αποσταση ανεβασε 105 βαθμους , την επομενη αφου κρυωσε το αμαξι ειδα οτι το παραφλου  εχει πεσει κατω απο την μεση χωρις λογο , γιατι εχω αλλαξει ψυγειο λαστιχακια κλπ πριν κανα 2 μηνο.Τωρα αφου το συμπληρωσα μεχρι την μεση και κοιταξα τα λαδια το δουλεψα λιγο το σκ και παρατηρησα οτι σταδιακα ανανεβαζε μεχρι και 110 βαθμους αλλα το αποκορυφωμα ηταν χθες οπου ειτε λογου βαρους ειτε λογω μειωμενης αποδοσης με αφησε πανω σε μια ανηφορα.Με τα πολλα το εβγαλα απο εκει αλλα μετα οταν εφτασα σπιτι εβγαλε τσεκ  με τις παρακατω ενδειξεις  P014 b camshaft positiοn-timing over anvanced or system performance bank 1  ΚΑΙ  το κλασσικο  P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold bank 1 νομιζω .Εχει κανενας καμια σκεψη πριν παω στο συνεργειο , σημερα εχω κλεισει να περασω 

Το αμαξι ειναι opel corsa D 2011  και μηχανη A12XER  , αεριο -βενζινη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, basilisgate13 είπε

Καλημερα προχθες το βραδυ  μετα απο 10 λεπτα αποσταση ανεβασε 105 βαθμους , την επομενη αφου κρυωσε το αμαξι ειδα οτι το παραφλου  εχει πεσει κατω απο την μεση χωρις λογο , γιατι εχω αλλαξει ψυγειο λαστιχακια κλπ πριν κανα 2 μηνο.Τωρα αφου το συμπληρωσα μεχρι την μεση και κοιταξα τα λαδια το δουλεψα λιγο το σκ και παρατηρησα οτι σταδιακα ανανεβαζε μεχρι και 110 βαθμους

Με σύστημα ψύξης σίγουρα υπάρχει θέμα , θερμοστάτης ; διαρροή κάπου ; θέλει ψάξιμο , το κύκλωμα ψύξης δεν λειτουργεί σωστά , τώρα για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω θα στα πει ο μηχανικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Με σύστημα ψύξης σίγουρα υπάρχει θέμα , θερμοστάτης ; διαρροή κάπου ; θέλει ψάξιμο , το κύκλωμα ψύξης δεν λειτουργεί σωστά , τώρα για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω θα στα πει ο μηχανικός.

τι να πω δεν εξρω και εγω , πριν 2 μηνες αλλαξα ψυγειο κλπ γιατι ειχε διαρροη στην ακρη  και εχανε . Τωρα δεν ξερω και δεν ξερω και που παει αυτο που χανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, basilisgate13 είπε

τι να πω δεν εξρω και εγω , πριν 2 μηνες αλλαξα ψυγειο κλπ γιατι ειχε διαρροη στην ακρη  και εχανε . Τωρα δεν ξερω και δεν ξερω και που παει αυτο που χανει

Μπορείς να κάνεις οπτικό έλεγχο να δεις στον χώρο της μηχανής σημάδια από paraflu , από κάτω δεν νομίζω να υπάρχει κάτι θα το είχες δει φαντάζομαι , τα λάδια είναι καθαρά όπως λες , αν υπάρχει διαρροή λόγω φλάντζας θα υπήρχε καπνός πίσω , τώρα το κύκλωμα ψύξης αποτελείται από πολλά parts , fan ψυγείου ,θερμοστάτης ,αντλία νερού ,ψυγείο , κολλάρα κτλ όλα αυτά θέλουν έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, basilisgate13 είπε

τι να πω δεν εξρω και εγω , πριν 2 μηνες αλλαξα ψυγειο κλπ γιατι ειχε διαρροη στην ακρη  και εχανε . Τωρα δεν ξερω και δεν ξερω και που παει αυτο που χανει

αλλαξες και παγούρι;Η τάπα εχει αλλαχθεί ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, basilisgate13 είπε

ταπα σιγουρα ναι παγουρι νομιζω οχι 

η τάπα είναι ιμιτασιον ή οριτζιναλ;Γιατί πολλά εχουν ακουστεί ότι δεν κρατάνε πίεση οι ιμιτασιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

η τάπα είναι ιμιτασιον ή οριτζιναλ;Γιατί πολλά εχουν ακουστεί ότι δεν κρατάνε πίεση οι ιμιτασιον.

τι να σου πω αυτο δεν το γνωριζω  απλα το ειχα παει για το ψυγειο και μου ειχε αλλαξει και την ταπα χωρις να του πω εγω 

11 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Μπορείς να κάνεις οπτικό έλεγχο να δεις στον χώρο της μηχανής σημάδια από paraflu , από κάτω δεν νομίζω να υπάρχει κάτι θα το είχες δει φαντάζομαι , τα λάδια είναι καθαρά όπως λες , αν υπάρχει διαρροή λόγω φλάντζας θα υπήρχε καπνός πίσω , τώρα το κύκλωμα ψύξης αποτελείται από πολλά parts , fan ψυγείου ,θερμοστάτης ,αντλία νερού ,ψυγείο , κολλάρα κτλ όλα αυτά θέλουν έλεγχο.

απο οπτικο ελεγχο δεν ειδα κατι  τωρα θα το δω λιγο καλυτερα με τον μηχανικο , περισσοτερο με ανησυχει για τον κωδικο με τους χρονισμους που μου εβγαλε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχομαι να μην ειναι φλατζα. Αν ειναι στην αρχη ισως μη δεις καπνους που εγραψε καποιος. Συνηθως  ειναι ψυγειο. Αν το αλλαξες τοτε δες βαλβιδα θερμοκρασιας (καμμια σχεση με θερμοστατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

ευχομαι να μην ειναι φλατζα. Αν ειναι στην αρχη ισως μη δεις καπνους που εγραψε καποιος. Συνηθως  ειναι ψυγειο. Αν το αλλαξες τοτε δες βαλβιδα θερμοκρασιας (καμμια σχεση με θερμοστατη.

θα το ρωτησω στον μαστορα να το δει και αυτο , ενταξει ξερω οτι τα οπελ δουλευουν σε μεγαλες θερμοκρασιες για καλυτερη καυση αλλα 110 θεωρω οτι ειναι πολλοι βαθμοι .Ειδικα προχθες 105  βαθμους για 10 λεπτα αποσταση βραδυ μεσα στην πολη μου ηρθε πολυ ξαφνικο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου πριν δυο μηνες αλλαξες ψυγειο, τι ψαχνει; ψαξε καλύτερα τον μαστρομητσο που στο αλλαξε και πέρασε του το ψυγείο κολάρο (στον λαιμο)😂

Το αμαξι δεν πρεπει να το κυκλοφορείς θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι, αν δεν τον εχεις ηδη πάρει και απλά δεν το ξέρεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι κατι θα το παω εκει , το θεμα ειναι οτι με πηρε τωρα ο μαστορας λεει δεν βλεπω διαρροη πουθενα ουτε να εχει σταξει κατι , Που πηγε ρε παιδια 3 δαχτυλα  παραφλου ;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον μιλησα με τον μαστορα τωρα , δεν βλεπει διαρροη η κατι αυτο που ειδε οτι πρηζονταν τα κολαρα και ανεβαζε πιεση οποτε μαλλον εκανε υπερχείλιση .Τωρα απο την στιγμη που το εκανε μια εξαερωση  δουλευει στους 94 βαθμους κανονικα και ανοιγει το βιντιλατερ αρκετα νωρις . Προτεινει να δουμε πως θα παει να κανουμε μια αλλαγη θερμοστατη. Τωρα για το αλλο που με καιει με την βλαβη p0014  το κοιταει  

14 λεπτά πριν, spooker είπε

Για αρχή σταμάτα να οδηγάς το αυτοκίνητο. Εφόσον ανεβάζει θερμοκρασίες θα κάνεις ζημιά στη μηχανή.

τα οπελ ανεβαζουν θερμορασιες μεχρι και 105 βαθμους  το εχω διαβασει παντου και μου το εχουν πει και επισημοι μηχανικοι απο οπελ  .Οποτε ηταν συνηθες φαινομαι  οταν ειδα οτι πηγε 110 δεν το δουλεψα συνεργειο το πηγα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, basilisgate13 είπε

λοιπον μιλησα με τον μαστορα τωρα , δεν βλεπει διαρροη η κατι αυτο που ειδε οτι πρηζονταν τα κολαρα και ανεβαζε πιεση οποτε μαλλον εκανε υπερχείλιση .Τωρα απο την στιγμη που το εκανε μια εξαερωση  δουλευει στους 94 βαθμους κανονικα και ανοιγει το βιντιλατερ αρκετα νωρις . Προτεινει να δουμε πως θα παει να κανουμε μια αλλαγη θερμοστατη. Τωρα για το αλλο που με καιει με την βλαβη p0014  το κοιταει  

τα οπελ ανεβαζουν θερμορασιες μεχρι και 105 βαθμους  το εχω διαβασει παντου και μου το εχουν πει και επισημοι μηχανικοι απο οπελ  .Οποτε ηταν συνηθες φαινομαι  οταν ειδα οτι πηγε 110 δεν το δουλεψα συνεργειο το πηγα 

Γιατι να αλλαξεις θερμοστατη αμα δεν ειναι απο αυτο? Το βεντιλατερ ανοιγει πιο νωρις ή ανοιγει τωρα στην θερμοκρασια που πρεπει???

Να το πατησεις.. να σηκωσεις στροφες να δεις τι θα κανει..  Μπορει ο θερμοστατης να μην ανοιγει τερμα και με νορμαλ οδηγηση να καθυστερει να στο δειξει.

Αν ο μαστορας ξερει καλα τη δουλεια του θα κανει τις δοκιμες  πριν στο παραδωσει και  99% δεν θα κανει τιποτα ουτε σε σενα!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...