Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου Toyota Yaris vs Yaris Cross


i love rock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, i love rock είπε

δηλαδή αν κατάλαβα το hybrid να το κάνουμε πέρα απ όλα τα άλλα και αέριο ; Νομίζω μόνο το ότι έχει την μπαταρία κάνει μεγαλύτερη οικονομία 

με υγραέριο θα έχεις ακόμα καλύτερη οικονομία και ας είναι hybrid

το αν ασχοληθείς ή όχι εξαρτάται απο τα χλμ που κάνεις , τον τρόπο οδήγησης (κατανάλωση) και φυσικά την τσέπη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 4/8/2023 στις 9:10 ΜΜ, i love rock είπε

Καλησπέρα σε όλη την παρέα , εδώ και καιρό ψάχνω να βρω υβριδικό αμάξι και μετά από πολλές ώρες διαβάσματος σε review παρουσιάσεις κατέληξα σε αυτά τα δυο. Θα με βοηθούσε αρκετά η γνώμη ατόμων που είναι κάτοχοι των παραπάνω μοντέλων , για να αναλύσουμε και το θέμα της κατανάλωσης . Ευχαριστώ 

Άμα μπορείς πάρε το cross είναι ανωτέρω σε όλα σε σχέση με κανονικό. Όσο για την οικονομία καυσίμου μια χαρά είναι.

Και άσε τα υγραέριο για τους λέβητες.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δώσε μας όμως κάποιες επιπλέον πληροφορίες. 

Τί ανάγκες έχεις;

Που θα το χρησιμοποιείς περισσότερο;

Τί οδηγούσες έως τώρα. Τί δεν σε ενοχλούσε στο υπάρχον αυτοκίνητο και τί επιπλέον θες να καλύψεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

καλύτερη ορατότητα , λίγο πιο εύκολο σε εκτός δρόμου , αποφεύγεις σκύψιμο για να βάλεις πράγματα , μπαίνεις/βγαίνεις πιο άνετα

Τύφλα να έχουν οι Ferrari δηλαδή.

Συνεχίζω, κακο κράτημα στις στροφές, κακή συμπεριφορά στους ανέμους, μεγαλυτερη κατανάλωση κλπ κλπ

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάς από λάθος βάση. Το όνομα είναι το ίδιο στα μοντέλα αλλά τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά. Έχουν μεγάλη διαφορά στο που απευθύνονται. Χωρίς να το κοιτάξω περίπου 20 εκ στο μάκρος και πολύ μεγάλη διαφορά στους χώρους. Το Yaris έχει τρύπα χώρο αποσκευών το cross πολύ μεγαλύτερο. Πήγαινε να τα δεις από κοντά και αν έχεις συγκεκριμένες απαιτήσεις πχ παιδικό καρότσι παρτο μαζί να δεις αν χωράει και τι άλλο χωράει αν το βάλεις.

Το υβριδικό σύστημα της Toyota είναι πολύ καλό και δεν καταλαβαίνεις την λειτουργία του στην πράξη ποτέ δουλεύει μόνο ο θερμικός κινητήρας ποτέ μόνο ο ηλεκτρικός. 

Απο την άλλη έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με CVT ; Είναι πολύ περίεργη αίσθηση και μπορεί να σε κάνει να το απορρίψεις γενικά. Ξεχνάς κάθε αίσθηση σπορ οδήγησης και λόγο αυτοκινήτου και λόγο κιβωτίου, είναι σαν να καβάλας μια πολυθρόνα που καίει ελάχιστα και σε πάει στον προορισμό σου. Δεν στο λέω για κακό, το αντίθετο, απλά δες τι ψάχνεις. Το Yaris ακόμη έχει και εκδόσεις με χειροκίνητο αλλά όχι υβριδικό.
 

Υγραεριο το ξεχνάς για πολλούς λόγους. Απλά αν είναι σημαντικό για εσένα να ξοδεύεις ακόμη λιγότερα από τα χρήματα για τα 5.5 λίτρα που καίει περίπου αγόρασε ένα αυτοκινητο που να πληροί  αυτά τα κριτήρια από την αρχή. 
 

Πηγαινε να τα δεις από κοντά και βγάλε το δικό σου συμπέρασμα. Εμένα πχ με χαλάει η 7αρα οθόνη που μοιάζει ήδη παλιά σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Εσένα μπορει οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, korakios είπε

με υγραέριο θα έχεις ακόμα καλύτερη οικονομία και ας είναι hybrid

το αν ασχοληθείς ή όχι εξαρτάται απο τα χλμ που κάνεις , τον τρόπο οδήγησης (κατανάλωση) και φυσικά την τσέπη σου

νομίζω τζάμπα παραμετροποίηση θα γίνει , έτσι και αλλιώς πας δωρεάν με την χρήση της μπαταρίας 

12 ώρες πριν, andreas-d είπε

Άμα μπορείς πάρε το cross είναι ανωτέρω σε όλα σε σχέση με κανονικό. Όσο για την οικονομία καυσίμου μια χαρά είναι.

Και άσε τα υγραέριο για τους λέβητες.

ανώτερο σε τι ; αν θέλεις να το αναλύσεις λίγο

11 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Δώσε μας όμως κάποιες επιπλέον πληροφορίες. 

Τί ανάγκες έχεις;

Που θα το χρησιμοποιείς περισσότερο;

Τί οδηγούσες έως τώρα. Τί δεν σε ενοχλούσε στο υπάρχον αυτοκίνητο και τί επιπλέον θες να καλύψεις;

τα έχω οδηγήσει και τα δυο , μου άρεσε πολύ το αυτόματο κιβώτιο αλλά και το είναι υβριδικό . Αυτό που έχω είναι ένα του κάποτε 

2 ώρες πριν, gakost είπε

Ξεκινάς από λάθος βάση. Το όνομα είναι το ίδιο στα μοντέλα αλλά τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά. Έχουν μεγάλη διαφορά στο που απευθύνονται. Χωρίς να το κοιτάξω περίπου 20 εκ στο μάκρος και πολύ μεγάλη διαφορά στους χώρους. Το Yaris έχει τρύπα χώρο αποσκευών το cross πολύ μεγαλύτερο. Πήγαινε να τα δεις από κοντά και αν έχεις συγκεκριμένες απαιτήσεις πχ παιδικό καρότσι παρτο μαζί να δεις αν χωράει και τι άλλο χωράει αν το βάλεις.

Το υβριδικό σύστημα της Toyota είναι πολύ καλό και δεν καταλαβαίνεις την λειτουργία του στην πράξη ποτέ δουλεύει μόνο ο θερμικός κινητήρας ποτέ μόνο ο ηλεκτρικός. 

Απο την άλλη έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με CVT ; Είναι πολύ περίεργη αίσθηση και μπορεί να σε κάνει να το απορρίψεις γενικά. Ξεχνάς κάθε αίσθηση σπορ οδήγησης και λόγο αυτοκινήτου και λόγο κιβωτίου, είναι σαν να καβάλας μια πολυθρόνα που καίει ελάχιστα και σε πάει στον προορισμό σου. Δεν στο λέω για κακό, το αντίθετο, απλά δες τι ψάχνεις. Το Yaris ακόμη έχει και εκδόσεις με χειροκίνητο αλλά όχι υβριδικό.
 

Υγραεριο το ξεχνάς για πολλούς λόγους. Απλά αν είναι σημαντικό για εσένα να ξοδεύεις ακόμη λιγότερα από τα χρήματα για τα 5.5 λίτρα που καίει περίπου αγόρασε ένα αυτοκινητο που να πληροί  αυτά τα κριτήρια από την αρχή. 
 

Πηγαινε να τα δεις από κοντά και βγάλε το δικό σου συμπέρασμα. Εμένα πχ με χαλάει η 7αρα οθόνη που μοιάζει ήδη παλιά σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Εσένα μπορει οχι

πολύ σωστά τα λες . Να σου πω την αλήθεια αυτό που ψάχνω είναι μια ξεκούραστη οδήγηση , το γκάζι δεν με νοιάζει να σου πω την αλήθεια , οπότε οικονομία και άνεση , τα δοκίμασα και τα δυο μου άρεσαν και τα δυο , ναι ο χώρος αποσκευών είναι 100 λίτρα περισσότερο , αλλά οι χώροι γιατί έκατσα και πίσω και στα δυο δεν έχουν τρελές διαφορές. Ο μόνος λόγος που θα πήγαινα στο cross είναι ο χώρος των αποσκευών ... η χαμηλή οδήγηση για κάποιο λόγο μου αρέσει περισσότερο , ίσως επειδή τόσα χρόνια τον έχω συνηθίσει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, i love rock είπε

ανώτερο σε τι ; αν θέλεις να το αναλύσεις λίγο

έχει μεγαλύτερους χωρους μόνο και μόνο αυτό φτάνει, το cross είναι αυτοκίνητο γενικής χρήσης το yaris είναι πόλης δεν μπορώ να διανοηθώ ταξίδι έστω και 200-400χλμ με το yaris. Αλλά αφού τα δοκίμασες και τα δύο άρα έχεις άποψη, οπότε μην περιμένεις να αγοράσεις αμάξι σύμφωνα με τα δικά μας θέλω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καινουργιο αμάξι να σου προτείνουν αλλαγή σε αέριο δεν έχει νόημα. Αν θέλεις πιο πολύ οικονομία πας σε αμάξι που υποστηρίζει αέριο εξαρχής.

Θα προσθέσω στο οτι επειδή τα Yaris έχουν πουλήσει πολύ στην Ελλάδα, μπορείς να βρεις μάστορες καλούς και έμπειρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, korakios said:

καλύτερη ορατότητα , λίγο πιο εύκολο σε εκτός δρόμου , αποφεύγεις σκύψιμο για να βάλεις πράγματα , μπαίνεις/βγαίνεις πιο άνετα

ωραιος.

6 hours ago, gakost said:

Ξεκινάς από λάθος βάση. Το όνομα είναι το ίδιο στα μοντέλα αλλά τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά. Έχουν μεγάλη διαφορά στο που απευθύνονται. Χωρίς να το κοιτάξω περίπου 20 εκ στο μάκρος και πολύ μεγάλη διαφορά στους χώρους. Το Yaris έχει τρύπα χώρο αποσκευών το cross πολύ μεγαλύτερο. Πήγαινε να τα δεις από κοντά και αν έχεις συγκεκριμένες απαιτήσεις πχ παιδικό καρότσι παρτο μαζί να δεις αν χωράει και τι άλλο χωράει αν το βάλεις.

Το υβριδικό σύστημα της Toyota είναι πολύ καλό και δεν καταλαβαίνεις την λειτουργία του στην πράξη ποτέ δουλεύει μόνο ο θερμικός κινητήρας ποτέ μόνο ο ηλεκτρικός. 

Απο την άλλη έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με CVT ; Είναι πολύ περίεργη αίσθηση και μπορεί να σε κάνει να το απορρίψεις γενικά. Ξεχνάς κάθε αίσθηση σπορ οδήγησης και λόγο αυτοκινήτου και λόγο κιβωτίου, είναι σαν να καβάλας μια πολυθρόνα που καίει ελάχιστα και σε πάει στον προορισμό σου. Δεν στο λέω για κακό, το αντίθετο, απλά δες τι ψάχνεις. Το Yaris ακόμη έχει και εκδόσεις με χειροκίνητο αλλά όχι υβριδικό.
 

Υγραεριο το ξεχνάς για πολλούς λόγους. Απλά αν είναι σημαντικό για εσένα να ξοδεύεις ακόμη λιγότερα από τα χρήματα για τα 5.5 λίτρα που καίει περίπου αγόρασε ένα αυτοκινητο που να πληροί  αυτά τα κριτήρια από την αρχή. 
 

Πηγαινε να τα δεις από κοντά και βγάλε το δικό σου συμπέρασμα. Εμένα πχ με χαλάει η 7αρα οθόνη που μοιάζει ήδη παλιά σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Εσένα μπορει οχι

Ισχυει οτι δεν ειναι sport στυλ η οδηγηση του yaris, αλλα και παλι ειναι τοσο smooth το hybrid που ειναι πολυ ωραιο.

 

18 hours ago, Maurikycli said:

Το ότι το ένα αυτοκίνητο έχει παραπάνω ύψος γιατί αποτελεί πλεονέκτημα ;

Ανετη αισθηση οδηγησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει τύχει να οδηγήσω και τα 2 πολύ γιατί τα έχουν πάρει φίλοι μου πρόσφατα καινούργια...
Το κοινό τους σημείο είναι το όνομα και το στριμωγμενο εσωτερικό. Κατά τα άλλα το κλασικό yaris έχει χώρο αποσκευών που χωράει έναν φούρνο μικροκυμάτων μόνο ενώ το cross είναι αρκετά πιο άνετο σε αυτό το σημείο. + του cross ότι είναι ψηλά το πορτ μπαγκαζ και βάζεις/βγάζεις τα πράγματα πιο άνετα.

Επίσης το cross λόγω ύψους δεν "βρίσκει" σε περίεργα σημεία σε γκαράζ κλπ. Το απλό κοπαναει γενικά πιο εύκολα κάτω.

Μέσα είναι και τα 2 πολύ απλοϊκά και κάπως "παλιά". Το infotainment και η κονσόλα δεν μου αρέσει, αν και οι περισσότεροι θα βάλουν να παίζει το carplay/Android auto.

Οικονομία και τα 2 στα ίδια επίπεδα, μην το κάνεις αέριο, θα χάσεις και το ελάχιστο χώρο αποσκευών που έχει!!! Δεν θα κερδίσεις και κάτι άμεσα, μέχρι να κάνεις αποσβεση θα το έχεις αλλάξει. Άλλωστε και αέριο να είναι πάλι λίγη βενζίνη θα πρέπει να βάζεις.

Αν έχεις παιδιά ή πρόκειται να κάνεις ή δεν είσαι 22-29 ή δεν είναι 2ο αμάξι πόλης κοίτα κάτι άλλο, αν θες toyota πχ. Corolla cross.

 

Επίσης, κανένα από τα 2 δεν θα το ερωτευθεις για κανέναν λόγο... Θα το αγαπήσεις πολύ γιατί θα σε πάει άνετα, οικονομικά και χωρίς θέματα αλλά έρωτας δεν θα είναι...

Επεξ/σία από m3ltd0wn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ChristosVl είπε

ωραιος.

Ισχυει οτι δεν ειναι sport στυλ η οδηγηση του yaris, αλλα και παλι ειναι τοσο smooth το hybrid που ειναι πολυ ωραιο.

 

Ανετη αισθηση οδηγησης

Υπάρχουν κάποια πρακτικά πλεονεκτήματα όπως έγραψε ο korakios αλλά αυτά ισχύουν ανάλογα με τις συνθήκες π.χ. η ύπαρξη οικογένειας με τα σχετικά κουβαλήματα, καρεκλάκια κλπ που όμως οι πίσω πόρτες του κρος δεν έχουν επαρκές άνοιγμα και η ηλικία.

Ο θεματοθέτης όμως εξακολουθεί να μην μας δίνει λεπτομέρειες για τις ανάγκες που θέλει να καλύψει πέραν της οικονομικής μετακίνησης οπότε υποθέτουμε ότι είναι σχετικά νέος και μόνος οπότε το κρος δεν έχει να του προσφέρει κάτι επιπλέον προς το παρόν.

Ως προς την αίσθηση οδήγησης είναι κάτι υποκειμενικό και η πραγματικότητα λέει ότι ένα όχημα είναι ασταθές όσο ψηλότερο είναι.

 

Επεξ/σία από Maurikycli
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικο πλεονεκτημα ειναι και το υψος, δεδομενου οτι εχει γινει μελετη ειναι ασφαλες(αλλιως δεν θα κυκλοφορουσε),ναι μεν οσο πιο ψηλο το αμαξι τοσο πιο ασταθες κατα βαση,αλλα δεν ειναι και τεραστιο αμαξι τυπου bmw x5 (που και ψηλο που ειναι,ειναι τρένο),ενα μικρο suv ειναι για να δωθει η επιλογη στον αγοραστη για κατι πιο ανετο οδηγηκα και πιο ευρυχωρο μεσα. that's all , περι ορεξεως απο κει και περα. Η αληθεια ειναι οτι οι πωλησεις suv εχουν φτασει να εχουν το 50% του μεριδιου της αγορας και δεν μου φαινεται παραλογο που οι καταναλωτες θελουν να εχουν αυτα τα υποκειμενικα comforts τωρα που τους δινεται η επιλογη για μικρα suv απο ολες της εταιριες. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην συγκρίνουμε υπεραυτοκίνητα (Χ5) με τα γήινα suv της καθημερινότητας.

Η αίσθηση της άνετης οδήγησης είναι άκρως υποκειμενικό κάτι που δεν μεταφέρεται στην πραγματικότητα και ούτε είναι βέβαιο ότι θα την αισθανθεί ένας άλλος. 

Ομοίως η πλειοψηφία των ανθρώπων φοράει τακούνια για να βρεθεί ψηλότερα και να αισθανθεί καλύτερα αλλά έχει επίγνωση ότι ούτε βολικότερα  είναι ούτε πιο ισορροπημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...