Προς το περιεχόμενο

Abarth 595 vs 695


tarantules

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζει κανείς να μου πει αυτή η αύξηση στους ίππους από 165 του 595 στους 180 του 695 πως έχει γίνει ; Άλλαξαν πχ απλά τη χαρτογράφηση ή κάτι άλλο ; Μπορεί πχ κάποιος να πάρει την έκδοση των 165 και να την κάνει 180 με μια πχ απλή αλλαγή 1ου σταδίου tuning ή το εργοστασιακό με τα 180 έχει και άλλες βελτιώσεις ;

Επεξ/σία από tarantules
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tarantules είπε

Γνωρίζει κανείς να μου πει αυτή η αύξηση στους ίππους από 165 του 595 στους 180 του 695 πως έχει γίνει ; Άλλαξαν πχ απλά τη χαρτογράφηση ή κάτι άλλο ; Μπορεί πχ κάποιος να πάρει την έκδοση των 165 και να την κάνει 180 με μια πχ απλή αλλαγή 1ου σταδίου tuning ή το εργοστασιακό με τα 180 έχει και άλλες βελτιώσεις ;

Ιδια μοτερ ειναι. Νομιζω και το 165 τη Garrett τουρμπινα εχει, οποτε με ενα απλο ΦΠΕ πας χαλαρα 180 (και παραπανω). Αν εχει την ΙΗΙ το 165αρι ,τοτε δε πας 180 και θελει αλλαγμα και η τουρμπινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Dantε said:

Ιδια μοτερ ειναι. Νομιζω και το 165 τη Garrett τουρμπινα εχει, οποτε με ενα απλο ΦΠΕ πας χαλαρα 180 (και παραπανω). Αν εχει την ΙΗΙ το 165αρι ,τοτε δε πας 180 και θελει αλλαγμα και η τουρμπινα.

Μάστορα κάνε μια μετάφραση γιατί δεν είμαι του χώρου και δεν σε ποιάνω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tarantules είπε

Μάστορα κάνε μια μετάφραση γιατί δεν είμαι του χώρου και δεν σε ποιάνω....

ανάλογα τι τουρμπίνα φοράει σηκώνει ή όχι παραπάνω πίεση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tarantules είπε

Στο επίσημο site τους γράφει οτι το 595 έχει Turbo Garret GT 1446 και Turbo IHI-RHF3-P ενώ στο 695 Turbo Garret GT 1446.Το 595 βγαίνει δηλαδή με 2 τύπους τούρμπο;

ναι ,και έχεις και την απάντηση αν ανεβάζει δύναμη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The 135, 145 & 160BHP cars are all equipped with the IHI turbocharger, the 165 & 180BHP cars are equipped with a Garrett turbocharger.

Ενδεικτικά https://jfautomotive.co.uk/case-studies/jfa260/ , https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3777:abarth-595-competizione-1-4-t-jet-180hp-stage-1-en&catid=2694&lang=en&Itemid=126

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα έχουν την ίδια τουρμπίνα απότι κατάλαβα.Στις τιμοκαταλόγους το 595 με τα 165 άλογα ξεκινάει από 17.708 ενώ το 695 με τα 180 ξεκινάει από 19.900.

Το ερώτημα : αυτή η διαφορά των 2.200 ευρώ είναι για μια απλή χαρτογράφηση που θα σου αλλάξουν στον εγκέφαλο ; Ή έχει και άλλες αλλαγές; Αυτό θέλω να μάθω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tarantules είπε

Άρα έχουν την ίδια τουρμπίνα απότι κατάλαβα.Στις τιμοκαταλόγους το 595 με τα 165 άλογα ξεκινάει από 17.708 ενώ το 695 με τα 180 ξεκινάει από 19.900.

Το ερώτημα : αυτή η διαφορά των 2.200 ευρώ είναι για μια απλή χαρτογράφηση που θα σου αλλάξουν στον εγκέφαλο ; Ή έχει και άλλες αλλαγές; Αυτό θέλω να μάθω.

2200€ η διαφορά και είναι εργοστασιακή.Πρέπει να μάθεις το κοστος του ΦΠΕ για να συγκρίνεις.

Εγώ θα πήγαινα εργοστασιακά πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Ukforthemoment said:

2200€ η διαφορά και είναι εργοστασιακή.Πρέπει να μάθεις το κοστος του ΦΠΕ για να συγκρίνεις.

Εγώ θα πήγαινα εργοστασιακά πάντως.

Το ΦΠΕ τι είναι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...