Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, teodoreh said:
  Hide contents

 

Βασικά τα στοιχεία αφορούν αυτοκίνητα της Toyota! :D

 

Πηγή:

https://www.ethnos.gr/auto/article/84100/anaklhsh34ekatommyrionoxhmatontoyotapagkosmiospoiahaitia

https://www.kbb.com/toyota/recall/

 

 

 

 

Τι πρωτο λινκ ειναι γενικο, το δευτερο ειναι ξεκαθαρο "Potential Number of Units Affected " , potential.

Ολες οι εταιρειες κανουν recalls αναλογα εαν πεφτεις στην κατηγορια που θετουν, οχι οτι φερτε ολοι πισω το μοντελο 2009 του Yaris

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodoreh είπε


Και λίγα λες φίλος. Δες εδώ πέρα μόνο για το 2020-23:

 

- Αποτυχία στο να ενεργοποιηθεί ο αερόσακος, ανάκληση 3.4 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως.

- Αποτυχία DC-DC converter, ανάκληση 43.000 οχήματα στις ΗΠΑ.

- Στιγμιαίο σβήσιμο κινητήρα (stall) σε κρύες συνθήκες με κίνδυνο άμεσου ατυχήματος, ανάκληση 16.000 οχήματα στις ΗΠΑ.

- Ξανά πρόβλημα αερόσακου σε μοντέλο, 83.000 ανακλήσεις στις ΗΠΑ.

- Πρόβλημα στο ηλεκτρικό χειρόφρενο,  83.000 ανακλήσεις στις ΗΠΑ.

- Αποτυχία στην πρόσδεση του μεσαίου παιδικού καθίσματος, 75.000 ανακλήσεις στις ΗΠΑ.

- Πρόβλημα με την πίσω κάμερα με κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, 31.000 ανακλήσεις στις ΗΠΑ

- Πιθανή χαλάρωση στοιχείων στον άξονα (!), ανάκληση 46.000 αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.

- Ξανά πρόβλημα με την πίσω κάμερα με κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, 18.000 ανακλήσεις στις ΗΠΑ.


Δεν αναφερόμαστε καν για το τί γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο. Είναι δυνατόν μια εταιρεία να παρουσιάζει τόσα προβλήματα και να πουλάει ακόμη αυτοκίνητα;
Ειλικρινά, ποιος τρελός αγοράζει Tesla με όλα τα παραπάνω;;;

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Βασικά τα στοιχεία αφορούν αυτοκίνητα της Toyota! :D

 

Πηγή:

https://www.ethnos.gr/auto/article/84100/anaklhsh34ekatommyrionoxhmatontoyotapagkosmiospoiahaitia

https://www.kbb.com/toyota/recall/

 

 

 

 

οι αερόσακοι μήπως αφορούν την https://www.verdict.co.uk/airbag-maker-takata-goes-bankrupt/  ?

Δημοσ.

"Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας"

Μετάφραση:

National Security Comfort Pathetic Traffic Service Warns.

"προβλήματα «φανταστικής πέδησης» (phantom braking) όπου τα οχήματα της Tesla φρενάρουν ξαφνικά ανταποκρινόμενα σε αόρατους κινδύνους ή σε ανύπαρκτες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης"

Δηλαδή φρενάρουν τόσο καλά επειδή ανιχνεύουν τις μύγες και δεν τις αγνοούν ή επειδή περνάνε τα κουνούπια για Γελάδες. Είναι σίγουρο μετά τα ΟΤΑ update δεν θα έχετε phantom braking αλλά (ghost breaking braking). Δηλαδή θα φρενάρετε εσείς και δεν θα φρενάρει.

"Η εταιρεία αναγκάστηκε να προχωρήσει επίσης στη διάθεση μίας ενημέρωσης λογισμικού OTA (Over-The-Air) σε 1,1 εκατομμύρια οχήματα στην Κίνα"

Καλά μόνο 1,1 εκατομμύρια Tesla στην Κίνα τους Κινέζους τους είχα για πιο Έξυπνους.

 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, great είπε

Τι πρωτο λινκ ειναι γενικο, το δευτερο ειναι ξεκαθαρο "Potential Number of Units Affected " , potential.

Ολες οι εταιρειες κανουν recalls αναλογα εαν πεφτεις στην κατηγορια που θετουν, οχι οτι φερτε ολοι πισω το μοντελο 2009 του Yaris

 

Φίλε μου, το post είναι χιουμοριστικό. Αν άρχιζα να μαζεύω πλήρη στοιχεία για κάθε εταιρεία, για potential ή μη recall, μόνο και μόνο για να δείξω σε κάποιον χρήστη που δεν ξέρει πως λειτουργεί το internet, το γιατί δεν πρέπει να τσιμπάει σε κάθε click-bait ανοησία, τότε καλύτερα να δούλευα στα GreekHoaxes να πληρωνόμουν κι όλας!

Η πραγματικότητα είναι μία: Το Tesla και το ηλεκτρικό πουλάνε στα sites. Θα βγει ο... έγκυρος Σαριμπαλίδης και θα κάνει copy paste για το Tesla που του έφυγε το τιμόνι, που του έσπασε το πεντάλ των φρένων, που πήρε φωτιά, που ο "τρελός" Elon Musk σχεδιάζει περίεργα Cybertrucks, που τα φανάρια του Model3 πήραν νερό κτλ. Και αυτό θα γίνει τόσο στοχευμένα στα Tesla που φυσικό είναι να βγαίνει το 19χρονο (το ίδιο 19χρονο που ακόμη περιμένει να βγει το Chaos) και να αναρωτιέται "μα καλά, ποιος αγοράζει Tesla?"

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 minutes ago, teodoreh said:

Η πραγματικότητα είναι μία: Το Tesla και το ηλεκτρικό πουλάνε στα sites. Θα βγει ο... έγκυρος Σαριμπαλίδης και θα κάνει copy paste για το Tesla που του έφυγε το τιμόνι, που του έσπασε το πεντάλ των φρένων, που πήρε φωτιά, που ο "τρελός" Elon Musk σχεδιάζει περίεργα Cybertrucks, που τα φανάρια του Model3 πήραν νερό κτλ. Και αυτό θα γίνει τόσο στοχευμένα στα Tesla που φυσικό είναι να βγαίνει το 19χρονο (το ίδιο 19χρονο που ακόμη περιμένει να βγει το Chaos) και να αναρωτιέται "μα καλά, ποιος αγοράζει Tesla?"

Συμφωνώ. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε ότι άρθρα με τίτλο την Tesla και τον Musk φέρνουν πάρα πολλά κλικ. Απλώς δείτε εδώ στο insomnia τι αριθμό σχολίων έχουν σε σχέση με τα υπόλοιπα. It's just business. Αυτό φυσικά συμφέρει και την ίδια την εταιρία που βρίσκεται συνεχώς πρώτη στα νέα και στο μυαλό των ανθρώπων χωρίς να πληρώνει (σχεδόν) σε διαφήμιση.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, great said:

oxι, απλα εχει παρα μα παρα πολλα προβληματα

Ενώ ας πούμε στα νέα VW που έχουν αλλάξει όλοι τιμόνι από 2 φορές είναι καλύτερα, γιατί πλέον έστρωσε η κατάσταση.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
7 ώρες πριν, great είπε

oxι, απλα εχει παρα μα παρα πολλα προβληματα

Τίποτα δεν έχουν, είναι ποιο αξιόπιστα από Lexus. Ή JD power είναι πουλημένη από τους  πετρελαιαδες και δεν αξιολογεί με σωστά κριτήρια τα EV. Ειδικά τα καινούργια με LFP μπαταρία  και 16V μικρή, θα είναι σα καινούργια μετά από 500κ χλμ. Τα θέματα είναι περισσότερο στο  autopilot / full self driving κτλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Dantε είπε

Ποσο μπροστα οι Ιταλοι. Ειχε τετοια θεματα το Punto 15 χρονια πριν. Αντιγραφη παντου.

Αυτό σκέφτηκα και εγώ! 

Το έχω πάθει σε punto sporting  του 2001 !

 

Επεξ/σία από lofter
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Dantε είπε

Ποσο μπροστα οι Ιταλοι. Ειχε τετοια θεματα το Punto 15 χρονια πριν. Αντιγραφη παντου.

έχουν ακόμα εννοείται τα panda 😛

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Dantε είπε

Ποσο μπροστα οι Ιταλοι. Ειχε τετοια θεματα το Punto 15 χρονια πριν. Αντιγραφη παντου.

Ναι αλλα δεν το ειχε ο Musk για να γινει ειδηση. Εδω με μολις 12 καταγγελιες και γινεται κατευθειαν αναφορα αυτων. Σιγουρα αν παμε και στα συμβατικα αμαξια, θα υπαρχουν καταγγελιες και βλαβες

Δημοσ.

Εγώ παντως μετά από Fiat 124  to 68, Mini cooper παλιό και καινούριο μοντέλο,BMW 2002, Lancia Beta coupe 2000, Golf  απλό και GTI, Jaguar Xj6, Mazda MX5, BMW 320 cabrio, Honda CRV μοντ 1998  και μοντ. 2008 , το Tesla είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Απόλαυση να πηγαίνω στο εξοχικό το ΣΚ  (160χλμ) ακούγοντας τη μουσική μου στο Spotify και να μη χρειάζεται ούτε φρένο να πατάω. Πάω με 120 και η κάθε προσπέραση παιχνιδάκι. Δεν υποτιμώ τα προηγούμενα αυτοκίνητα (μερικά βέβαια μου βγάλαν την ψυχή). Η καλύτερη ανάμνηση το MX5. Ακόμα βέβαια έχω το Mini Cooper του 2004. Συγγνώμη για τη πολυλογία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...