Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, Vasilisxd said:

Επειδή έχω κάνει πολλά χλμ με ηλεκτρικό, όντως ένα με 51kW βγάζει άνετα  250 χλμ στην εθνική με κλιματισμό και ταχύτητα εκεί στα 110 με 120.

Έτσι όπως το θέτεις είναι σαν να έχεις ως δεδομένο πως όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την ίδια κατανάλωση, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει.

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 minutes ago, Silverage said:

Οπότε πήγα στη volvo και πήρα προσφορά απο αυτούς απλά για να μπορέσω κάνω την αίτηση.

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει. Για να υποβάλεις αίτηση πρέπει να έχεις πάρει το αμάξι. Πρέπει να έχεις πινακίδες, απόδειξη αγοράς κλπ.  

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει. Για να υποβάλεις αίτηση πρέπει να έχεις πάρει το αμάξι. Πρέπει να έχεις πινακίδες, απόδειξη αγοράς κλπ.  

Δεν χρειάζεται. Για να κάνεις αίτηση θέλει μόνο προσφορά απο αντιπροσωπεία και αντίγραφο ταυτότητας. Αν την κάνουνε δεκτή, δεσμεύεις το ποσό για 1 χρόνο και μετά όταν κάνεις την αγορά προσκομίζεις τις αποδείξεις για να πληρωθείς.

Μπορείς επίσης να αλλάξεις μοντέλο σε σχέση με το αρχικό για το οποίο έκανες την αίτηση αρκεί να είναι και αυτό ηλεκτρικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, Joshua21 said:

Έτσι όπως το θέτεις είναι σαν να έχεις ως δεδομένο πως όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την ίδια κατανάλωση, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει.

Οι διάφορες είναι ελάχιστες και έχουν να κάνουν συνήθως με το βάρος του αυτοκινήτου. Όλα καίνε εκεί στις 15kWh μέσο όρο. Το να είναι 14 ή 16 δεν έχει διαφορά.  

8 minutes ago, Silverage said:

Δεν χρειάζεται. Για να κάνεις αίτηση θέλει μόνο προσφορά απο αντιπροσωπεία και αντίγραφο ταυτότητας. Αν την κάνουνε δεκτή, δεσμεύεις το ποσό για 1 χρόνο και μετά όταν κάνεις την αγορά προσκομίζεις τις αποδείξεις για να πληρωθείς.

Μπορείς επίσης να αλλάξεις μοντέλο σε σχέση με το αρχικό για το οποίο έκανες την αίτηση αρκεί να είναι και αυτό ηλεκτρικό.

Δεν το ξέρω αυτό. Εμένα όταν μπήκα να κάνω την αίτηση μου ζήτησαν τα πάντα, απόδειξη αγοράς, άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κλπ αλλιώς δεν προχωρούσε η αίτηση. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
19 minutes ago, Vasilisxd said:

Οι διάφορες είναι ελάχιστες και έχουν να κάνουν συνήθως με το βάρος του αυτοκινήτου. Όλα καίνε εκεί στις 15kWh μέσο όρο. Το να είναι 14 ή 16 δεν έχει διαφορά.  

Όπως το βλέπει ο καθένας, για μένα πχ στις συνθήκες που περιέγραψα οι 192 Wh/km του συγκεκριμένου είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με τις 149 Wh/km του model 3, παρόλο που έχουν το ίδιο βάρος και 15% διαφορά στη μπαταρία το ένα βγάζει 255 ενώ το άλλο 385km.

Δημοσ.

εγώ είμαι περίεργος να δω ποτέ θα αρχίσουν να διατίθενται κιτ μετατροπής για μικρά αυτοκίνητα(πεζω,σιτροεν,νισαν,vw) 

  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler
8 λεπτά πριν, kostasbm είπε

εγώ είμαι περίεργος να δω ποτέ θα αρχίσουν να διατίθενται κιτ μετατροπής για μικρά αυτοκίνητα(πεζω,σιτροεν,νισαν,vw) 

υπάρχουν ήδη αλλά νομοθετικά δεν υπάρχει κάποιο πλαίσιο ακόμα , εκτιμώ οτι θα το τρενάρουν όσο μπορούν ή να είναι ασύμφορα λόγω "ανάπτυξης"

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, korakios said:
  Hide contents

υπάρχουν ήδη αλλά νομοθετικά δεν υπάρχει κάποιο πλαίσιο ακόμα , εκτιμώ οτι θα το τρενάρουν όσο μπορούν ή να είναι ασύμφορα λόγω "ανάπτυξης"

ναι αλλά άλλο να δώσεις 25χιλ+ και άλλο 7-10χιλ αν έχεις ένα καλό μικρό .....θα δούμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, Joshua21 said:

Όπως το βλέπει ο καθένας, για μένα πχ στις συνθήκες που περιέγραψα οι 192 Wh/km του συγκεκριμένου είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με τις 149 Wh/km του model 3, παρόλο που έχουν το ίδιο βάρος και 15% διαφορά στη μπαταρία το ένα βγάζει 255 ενώ το άλλο 385km.

16.7 kWh/100 km WLTP έχει το Volvo EX30 με την 51 kWh μπαταρία.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

ίσως το καλύτερο και ποιο τίμιο που υπάρχει αυτή την στιγμή, αν βέβαια οσ σκελετός είναι παρόμοιας ποιότητας με τα volvo που έχουμε συνηθίσει 

Δημοσ.
38 minutes ago, kostasbm said:

ναι αλλά άλλο να δώσεις 25χιλ+ και άλλο 7-10χιλ αν έχεις ένα καλό μικρό .....θα δούμε

7-10 δεν αρκούν ούτε για την μπαταρία καλά καλά (εννοώ αυτή που φοράνε αυτά με 25k+), πόσο μάλλον για ολόκληρη μετατροπή. Πιστεύω πως αν έχεις ένα καλό μικρό κάποιας σεβαστής αξίας δεν αξίζει να δώσεις άλλα 7-10 για να έχεις ένα κατά πολύ υποδεέστερο ηλεκτρικό με πατέντα.

35 minutes ago, Vasilisxd said:

16.7 kWh/100 km WLTP έχει το Volvo EX30 με την 51 kWh μπαταρία.

Το γνωρίζω αλλά δεν είπα για κύκλο WLTP, είπα για τις συνθήκες που περιέγραψα παραπάνω, δλδ 110km/h με την ιδανικότερη θερμοκρασία και χωρίς A/C.

Δημοσ.
Στις 3/8/2023 στις 12:37 ΠΜ, gpapadakis είπε

Πες τους να βάλουν οθόνη ταχύμετρου και κουμπια για τα ηλεκτρικά παράθυρα στις πόρτες, και κουμπί να ανοίγει χειροκινητα το ντουλαπάκι,

να μην κανουν τσιφουτιες οι κινέζοι...

απορω πως ειναι δυνατον να ειναι παρανομο να μιλας στο τηλεφωνο, αλλα νομιμο να χειριζεσαι ενα tablet για τα παντα μεσα στο αυτοκινητο, απλα επειδη το δινει η αυτοκινητοβιομηχανια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
On 11/08/2023 at 17:42, Joshua21 said:

Όπως το βλέπει ο καθένας, για μένα πχ στις συνθήκες που περιέγραψα οι 192 Wh/km του συγκεκριμένου είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με τις 149 Wh/km του model 3, παρόλο που έχουν το ίδιο βάρος και 15% διαφορά στη μπαταρία το ένα βγάζει 255 ενώ το άλλο 385km.

αυτες της διαφορές που βλέπεις ειναι καθαρά βάρος + αεροδυναμική κινητήρες δεδομενη στηγμη πάνω κάτω το ίδιο πράγμα ειναι στα μεγάλα

αν πάρεις τα έντερα το model3 το βάλεις σε ένα celica και θα του κάνεις πχ μετατροπές να κλείσεις εντελώς το μπροστινό μέρος να βάλεις λεπτές ρόδες τύπου 185/16/50 να βάλεις καπάκια στης ζάντες  ολο το κάτω μέρος να του βάλεις ποδιά για να μειώσεις το drag κλπ θα βγαλει ακομη ένα σορό χιλομετρα άλλα ένα τέτοιο όχημα δεν θα ειναι πολύ πρακτικό

γενικος με ηλεκτρικά θα αρχίσουμε σιγά σιγά να βλέπουμε περίεργα designs ειδικά αν δεν βρεθει λυση στην αποθήκευση ενέργειας (μπαταρίες δλδ)

Δημοσ.
7 hours ago, Black Demis said:

αυτες της διαφορές που βλέπεις ειναι καθαρά βάρος + αεροδυναμική κινητήρες δεδομενη στηγμη πάνω κάτω το ίδιο πράγμα ειναι στα μεγάλα

Δεν νομίζω, αυτά τα δύο που σύγκρινα έχουν ακριβώς ίδιο βάρος (1.833 και 1.835 kg), αποκλείεται στα 110km/h το ένα να καταναλώνει 30% περισσότερο μόνο και μόνο λόγω αεροδυναμικής (cd 0,28 και 0,23). Εγώ θα έλεγα ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στις στροφές του ηλεκτροκινητήρα που απαιτούνται για να κινηθεί το καθένα με 110, στο tesla είναι σίγουρα μικρότερες, και ως γνωστόν η κατανάλωση των ηλεκτροκινητήρων ανεβαίνει δυσανάλογα όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής τους.

Δημοσ.
Just now, Joshua21 said:

Δεν νομίζω, αυτά τα δύο που σύγκρινα έχουν ακριβώς ίδιο βάρος (1.833 και 1.835 kg), αποκλείεται στα 110km/h το ένα να καταναλώνει 30% περισσότερο μόνο και μόνο λόγω αεροδυναμικής (cd 0,28 και 0,23). Εγώ θα έλεγα ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στις στροφές του ηλεκτροκινητήρα που απαιτούνται για να κινηθεί το καθένα με 110, στο tesla είναι σίγουρα μικρότερες, και ως γνωστόν η κατανάλωση των ηλεκτροκινητήρων ανεβαίνει δυσανάλογα όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής τους.

τπτ παραπάνω απο αεροδυναμική άλλη αεροδυναμική εχει ενα τούβλο και αλλο ένα παπούτσι , ποια στροφές? δεν έχει κιβώτιο... δεν έχει τπτ οτι βγάζει πάει κάτω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...