Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πες τους να βάλουν οθόνη ταχύμετρου και κουμπια για τα ηλεκτρικά παράθυρα στις πόρτες, και κουμπί να ανοίγει χειροκινητα το ντουλαπάκι,

να μην κανουν τσιφουτιες οι κινέζοι...

Δημοσ.

29.600€ με το κλειδί στο χέρι, 272 άλογα και 3,6 τα 0-100. 

Εάν ήμουν εργένης, το είχα πάρει με τη ΜΙΑ.

Δημοσ.
5 hours ago, Vasilisxd said:

29.600€ με το κλειδί στο χέρι, 272 άλογα και 3,6 τα 0-100. 

Εάν ήμουν εργένης, το είχα πάρει με τη ΜΙΑ.

Ωραίο, ΑΛΛΑ: 37572 η core έκδοση, με single motor, 5.7 0-100 και μικρή αυτονομία, αυτό που λες εσύ κοστίζει 52500 (κι επίσης κάπου πήρε το μάτι μου ότι τελείωσαν τα λεφτά Από από το κινούμαι ηλεκτρικά 2, οπότε πάμε για το 3)...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 3/8/2023 στις 12:37 ΠΜ, gpapadakis είπε

Πες τους να βάλουν οθόνη ταχύμετρου και κουμπια για τα ηλεκτρικά παράθυρα στις πόρτες, και κουμπί να ανοίγει χειροκινητα το ντουλαπάκι,

να μην κανουν τσιφουτιες οι κινέζοι...

Είναι συνταγή Tesla (“minimal”)...

Στις 2/8/2023 στις 10:52 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έρχεται στους επόμενους μήνες, το μικρό ηλεκτρικό της Volvo, σε τιμή κοντά στα 30.000 ευρώ μετά την επιδότηση.

https://www.volvocars.com/gr/cars/ex30-electric/

 

Εμένα μου θυμίζει λίγο t-cross εξωτερικά...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, oykas2001 said:

Ωραίο, ΑΛΛΑ: 37572 η core έκδοση, με single motor, 5.7 0-100 και μικρή αυτονομία, αυτό που λες εσύ κοστίζει 52500 (κι επίσης κάπου πήρε το μάτι μου ότι τελείωσαν τα λεφτά Από από το κινούμαι ηλεκτρικά 2, οπότε πάμε για το 3)...

Και τα 2 δεν έχουν 272 άλογα ; Και 5,7 πάντως μου κάνει.

Απο αυτονομία, νομίζω είναι στα ~300χλμ εντός πόλης και ~250χλμ Εθνικη.

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία είναι 5.200€ παραπάνω, λογικά αυτό θα είναι με τα 3,6 δευτερόλεπτα 0-100.

Προσωπικά μου κάνει από θέμα απόστασης μια χαρά. Πλέον έχει παντού σημεία φόρτισης και σε λίγο καιρό ακόμα περισσότερα.  

Αυτό που λες με το κινούμαι ηλεκτρικά δεν παίζει, είναι έως τέλος του χρόνου.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
55 minutes ago, Vasilisxd said:

Και τα 2 δεν έχουν 272 άλογα ; Και 5,7 πάντως μου κάνει.

Απο αυτονομία, νομίζω είναι στα ~300χλμ εντός πόλης και ~250χλμ Εθνικη.

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία είναι 5.200€ παραπάνω, λογικά αυτό θα είναι με τα 3,6 δευτερόλεπτα 0-100.

Προσωπικά μου κάνει από θέμα απόστασης μια χαρά. Πλέον έχει παντού σημεία φόρτισης και σε λίγο καιρό ακόμα περισσότερα.  

Αυτό που λες με το κινούμαι ηλεκτρικά δεν παίζει, είναι έως τέλος του χρόνου.  

Απ ότι βλέπω στη σελίδα:

Core έκδοση, single motor, 5.7 0-100 344 χλμ μικτή 37.572 € (χωρίς την επιδότηση).

Single motor extended range, 5.3 0-100, 480 χλμ μικτή +5.394 €

Plus έκδοση, single motor 40.610 €

Extended +6.014 €

Και η λεγάμενη Twin motor performance με 3.6 0-100 και 460 χλμ μικτή +8.742 €

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Και τα 2 δεν έχουν 272 άλογα ; Και 5,7 πάντως μου κάνει.

Απο αυτονομία, νομίζω είναι στα ~300χλμ εντός πόλης και ~250χλμ Εθνικη.

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία είναι 5.200€ παραπάνω, λογικά αυτό θα είναι με τα 3,6 δευτερόλεπτα 0-100.

Προσωπικά μου κάνει από θέμα απόστασης μια χαρά. Πλέον έχει παντού σημεία φόρτισης και σε λίγο καιρό ακόμα περισσότερα.  

Αυτό που λες με το κινούμαι ηλεκτρικά δεν παίζει, είναι έως τέλος του χρόνου.  

Για το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 διάβασα και εγώ σήμερα ότι τελείωσαν τα χρήματα και έτρεξα πήγα πήρα προσφορά για το Volvo να κάνω την αίτηση αφού δεν δίνουν απο την Tesla. Ελπίζω να πρόλαβα ή να δώσουν και άλλα λεφτά. Έπρεπε να είχα πάει νωρίτερα αλλά πίστευα ότι δεν έχει πολύ ζήτηση το πρόγραμμα και είπα θα βγάλει η Tesla αργότερα το καινούριο model 3 να το παραγγείλω κατευθείαν.

https://www.carandmotor.gr/nea/adeiase-rezerboyar-toy-kinoymai-ilektrika-2

Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το site.

Δημοσ.
1 hour ago, Vasilisxd said:

Και τα 2 δεν έχουν 272 άλογα ; Και 5,7 πάντως μου κάνει.

Απο αυτονομία, νομίζω είναι στα ~300χλμ εντός πόλης και ~250χλμ Εθνικη.

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία είναι 5.200€ παραπάνω, λογικά αυτό θα είναι με τα 3,6 δευτερόλεπτα 0-100.

Προσωπικά μου κάνει από θέμα απόστασης μια χαρά. Πλέον έχει παντού σημεία φόρτισης και σε λίγο καιρό ακόμα περισσότερα.  

Αυτό που λες με το κινούμαι ηλεκτρικά δεν παίζει, είναι έως τέλος του χρόνου.  

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία έχει 5,3s για 0-100, το performance έχει 3,6s και με ιπποδύναμη 428hp και ξεκινάει από 49.352€.

Όσο για την αυτονομία, αυτό με τη μικρή μπαταρία σύμφωνα με το ev-database (ότι πιο έγκυρο αυτή τη στιγμή) έχει στην εθνική 255χλμ αλλά με ταχύτητα 110km/h, χωρίς χρήση A/C και με εξωτερική θερμοκρασία 23°C, με 140km/h ούτε 150 δεν βγάζει.

Δημοσ.
43 minutes ago, Silverage said:

αφού δεν δίνουν απο την Tesla

Τι εννοεις ? Τι να σου δωσουν απο την Τεσλα? Οπως και να εχει μαλλον δεν θα υπαρξει προβλημα και για καινουργιες αιτησεις. Στα εταιρικα μονο δεν εγκρινουν πλεον αιτησεις. Αλλα λογικα ολα θα περασουν στο 3 προγραμμα.

2 hours ago, Vasilisxd said:

Προσωπικά μου κάνει από θέμα απόστασης μια χαρά. Πλέον έχει παντού σημεία φόρτισης και σε λίγο καιρό ακόμα περισσότερα.

Μπα οταν θα θες να κανεις ταξιδια θα το μετανοιωσεις που δεν πηρες την μεγαλη μπαταρια. Τετοια μπαταρια σημαινει το κινεις στην πολη και αν τυχει η αναγκαστεις κανεις και ενα ταξιδι. Τωρα αν κανεις μια δυο εκδρομες στο χρονο ενταξει δεν εγινε τιποτα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, gbras είπε

Τι εννοεις ? Τι να σου δωσουν απο την Τεσλα? Οπως και να εχει μαλλον δεν θα υπαρξει προβλημα και για καινουργιες αιτησεις. Στα εταιρικα μονο δεν εγκρινουν πλεον αιτησεις. Αλλα λογικα ολα θα περασουν στο 3 προγραμμα.

Δεν δίνουν προσφορά στην αντιπροσωπεία. Σου λένε κάνε παραγγελία στο site και δώσε τους το χαρτί που θα βγεί.

Δημοσ.
1 minute ago, Silverage said:

Δεν δίνουν προσφορά στην αντιπροσωπεία. Σου λένε κάνε παραγγελία στο site και δώσε τους το χαρτί που θα βγεί.

Ναι νομιζω πως δεν θα εχεις προβλημα με αυτο. Αν θες να μαθεις σιγουρα μπορω να ρωτησω.

Δημοσ.
15 minutes ago, Joshua21 said:

Το επόμενο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία έχει 5,3s για 0-100, το performance έχει 3,6s και με ιπποδύναμη 428hp και ξεκινάει από 49.352€.

Όσο για την αυτονομία, αυτό με τη μικρή μπαταρία σύμφωνα με το ev-database (ότι πιο έγκυρο αυτή τη στιγμή) έχει στην εθνική 255χλμ αλλά με ταχύτητα 110km/h, χωρίς χρήση A/C και με εξωτερική θερμοκρασία 23°C, με 140km/h ούτε 150 δεν βγάζει.

Επειδή έχω κάνει πολλά χλμ με ηλεκτρικό, όντως ένα με 51kW βγάζει άνετα  250 χλμ στην εθνική με κλιματισμό και ταχύτητα εκεί στα 110 με 120.

Εντός πόλης/περιφεριακούς τα 300 τα έχει σίγουρα.  

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gbras είπε

Ναι νομιζω πως δεν θα εχεις προβλημα με αυτο. Αν θες να μαθεις σιγουρα μπορω να ρωτησω.

Ναι, μου το είπανε και αυτοί στην tesla ότι κάνει το χαρτί απλά εγώ δεν θέλω ακόμα να κάνω παραγγελία γιατί περιμένω το νέο μοντέλο που όπου να'ναι θα βγει.

Οπότε πήγα στη volvo και πήρα προσφορά απο αυτούς απλά για να μπορέσω κάνω την αίτηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...