Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά στην παρέα.

Θέλω να βοηθήσω ένα φίλο στην επιλογή αυτοκινήτου C segment ή C SUV.

Η αγορά πηγάζει από την ανάγκη της οικογένειάς του με 1 παιδί, και βάσει των δικών του αναγκών, τα B-SUV τού είναι μικρά. Οδηγά ήδη B segment, αλλά είναι πλέον μικρό.

All-arounder και για χρήση πόλης, και για κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο σε ταξίδι. 15.000-20.000 χλμ ετησίως.

Τιμή: δεν θέλουμε να ξεφύγει, άρα πάμε στην κάτω ζώνη της διασποράς.

Κάνω ένα ερώτημα, που ίσως απασχολεί και άλλους, να συλλέξουμε που είμαστε σαν αγορά αυτή τη στιγμή, ποιά μοντέλα και σε ποιές τιμές. Τί αξίζει να δει κανείς.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

Δημοσ.

Οι τιμές έχουν ξεφύγει τα τελευταία χρόνια οπότε για c κατηγορία κοιτάει από 30.000 και πάνω.

Τι έχει τώρα;

Δημοσ.
13 ώρες πριν, hountalass είπε

Οι τιμές έχουν ξεφύγει τα τελευταία χρόνια οπότε για c κατηγορία κοιτάει από 30.000 και πάνω.

Τι έχει τώρα;

Η αλήθεια είναι ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές παντού. Δεν είναι ορατή η προοπτική επαναφοράς, έστω και μερικής.

Τώρα οδηγάει Peugeot 208.

Δημοσ.
Στις 1/8/2023 στις 5:41 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γειά χαρά στην παρέα.

Θέλω να βοηθήσω ένα φίλο στην επιλογή αυτοκινήτου C segment ή C SUV.

Η αγορά πηγάζει από την ανάγκη της οικογένειάς του με 1 παιδί, και βάσει των δικών του αναγκών, τα B-SUV τού είναι μικρά. Οδηγά ήδη B segment, αλλά είναι πλέον μικρό.

All-arounder και για χρήση πόλης, και για κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο σε ταξίδι. 15.000-20.000 χλμ ετησίως.

Τιμή: δεν θέλουμε να ξεφύγει, άρα πάμε στην κάτω ζώνη της διασποράς.

Κάνω ένα ερώτημα, που ίσως απασχολεί και άλλους, να συλλέξουμε που είμαστε σαν αγορά αυτή τη στιγμή, ποιά μοντέλα και σε ποιές τιμές. Τί αξίζει να δει κανείς.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

Μέχρι πόσα θέλει να δώσει; τα πιο φθηνά αυτή την στιγμή είναι μάλλον 3008,tucson, sportage, kuga. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

Μέχρι πόσα θέλει να δώσει; τα πιο φθηνά αυτή την στιγμή είναι μάλλον 3008,tucson, sportage, kuga. 

Στις 1/8/2023 στις 6:41 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Τιμή: δεν θέλουμε να ξεφύγει, άρα πάμε στην κάτω ζώνη της διασποράς.

 

50 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Τί χρήση θα κάνει; 

Στις 1/8/2023 στις 6:41 ΜΜ, kostasgr78 είπε

All-arounder και για χρήση πόλης, και για κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο σε ταξίδι. 15.000-20.000 χλμ ετησίως.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς, οι τιμές έχουν ξεφύγει, ίσως το Dacia Duster που πρότεινε και ο καλός φίλος Κοράκιος εκεί στα 23.000€

Ίσως και ένα Tesla Model 3 εάν είναι μερακλής και έχει δικό του πάρκινγκ ? Πάει 34.000€ με την επιδότηση, από χώρους έχει 650 λίτρα, από άλογα έχει ~320 και από κατανάλωση είναι στον πάτο (με σπιτικό ρεύμα).  Το δίκτυο φορτιστών Tesla θα τον καλύψει στα ταξίδια (~27€ ανά φουλάρισμα), εάν όχι υπάρχουν πλέον πάρα πολλά σημεία φόρτισης. Επίσης, έχει άμεση παράδοση ~1 μήνα αναμονή.

Με ~ 20.000χλμ ετησίως θα γλυτώνει κάπου 2.000€ τον χρόνο (μαζί με σέρβις), οπότε σε βάθος χρόνου θα βγει αρκετά κερδισμένος σε σχέση με ένα θερμικό. (Πάντα με σπιτικό ρεύμα)

Επίσης, τα Tesla έρχονται με φουλ έξτρα όπως ηλιοροφή, μπρος-πισω θερμαινόμενα καθίσματα, αντλία θερμότητας για μέγιστη οικονομία στον κλιματισμό, 4 κάμερες για πλήρη καταγραφή ταξιδιού σε περίπτωση που γίνει στραβή και θέλει να αποδείξει ότι δεν έφταιγε, Sentry Mode για να καταγράφει κινήσεις όσο το αμάξι είναι παρκαρισμένο, π.χ κάποιος στο χτύπησε, ή ήρθε και στο γρατσούνισε και γενικά high tech σκηνικά. 

* Προσωπικά εάν τα έσκαγα τώρα για αμάξι, θα πήγαινα φουλ σε αυτό ή το Model Y. Μου είναι αδιανόητο να επενδύσω ένα μεγάλο ποσό σε αμάξι και να πάω σε παλιά τεχνολογία (Θερμικά). 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι με τις τιμές που έχουν ξεφύγει ειδικά οι επιλογές του C segment και άνω, το Tesla 3 συμφέρει και οικονομοτεχνικά, αν κάποιος καταφέρει να λύσει το πώς θα φορτίσει στο σπίτι, π.χ. αν δεν μένει σε μονοκατοικία.

Ακόμα κι αν το καταφέρει αυτό, ένα σημείο σκέψης είναι τί γίνεται με την υποστήριξη του αυτοκινήτου, εκτός Αθήνας, χωρίς ύπαρξη δικτύου service Tesla.

Δημοσ.
10 minutes ago, kostasgr78 said:

χωρίς ύπαρξη δικτύου service Tesla

Υπαρχει και το κινητο συνεργειο που ερχεται σε εσενα. Επισης θα ανοιξει συντομα και στη Θεσσαλονικη.

Δημοσ.

Το υπαρκτό πρόβλημα για τους περισσότερους αυτή τη στιγμή, είναι ότι δεν μπορούν να φορτίσουν εκεί που μένουν.

Σημαντικός αποτρεπτικός παράγοντας για την επιλογή ηλεκτρικού στο αρχικό ερώτημα.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...