Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, Nabuko said:

Για τα 100 άλογα από 1000ρι τούρμπο δεν ξέρω αν γίνεται κάτι αλλά η έκδοση GT line έχει διάφορα καλούδια μαζί και το αυτόματο φρενάρισμα. 

Ναι εχεις δικιο αλλα ανεβαινει αρκετα μονο για το αυτοματο γρεναρισμα.. και αν θυμαμαι κακλα απο την προσφορα που ειχε βγαλει δεν αξισε.. μας το ειπε και ο ιδιος ο πωλητης σκεψου οτι δεν πουλαει αυτη η εκδοση και δεν αξιζει να τη δουμε γενικα..

 

Ξερω εχει αρχισει και κουραζει απλα ειναι τρομακτικα δυσκολη η αγορα ονος αμαξιου σημερα

Επεξ/σία από jimmysss!
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή αναφέρθηκε κάπου πιο πάνω, ένα A3 με 1000άρη turbo κινητήρα 6ταχυτο είναι μια χαρούλα και κάτω από 25Κ.

Το πήρα με leasing πέρυσι και έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες (και αμφιβολίες) μου.

 

Δημοσ.
41 minutes ago, tasanton said:

Επειδή αναφέρθηκε κάπου πιο πάνω, ένα A3 με 1000άρη turbo κινητήρα 6ταχυτο είναι μια χαρούλα και κάτω από 25Κ.

Το πήρα με leasing πέρυσι και έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες (και αμφιβολίες) μου.

 

καταναλωση; βλαβες; ποιοτητα; Για κοστος σερβις δεν ρωταω μιας και δε θα ξερεις αφου ειναι λισινγκ

Δημοσ.
24 minutes ago, jimmysss! said:

καταναλωση; βλαβες; ποιοτητα; Για κοστος σερβις δεν ρωταω μιας και δε θα ξερεις αφου ειναι λισινγ

Εντάξει 1 χρόνο το έχω με περίπου 10Κ χλμ. Μηδέν βλάβες ή θέματα. Κατανάλωση 6.3lt/100Km που πέφτει "εντυπωσιακά" σε εκτός πόλης διαδρομές (π.χ. 4.8), ποιότητα κλασσικά Audi (αν και έχει δεχθεί πολλές κριτικές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Καλός κλιματισμός (και μάλιστα με πραγματικά κουμπιά ελέγχου), συμπαθητικό media/radio system (αναλόγως τι έχεις αγοράσει ως εξοπλισμό), ωραίο στο δρόμο και έχει δύναμη παρά τα 999cc !

Ναι με service δεν ασχολούμαι :)

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, tasanton said:

Εντάξει 1 χρόνο το έχω με περίπου 10Κ χλμ. Μηδέν βλάβες ή θέματα. Κατανάλωση 6.3lt/100Km που πέφτει "εντυπωσιακά" σε εκτός πόλης διαδρομές (π.χ. 4.8), ποιότητα κλασσικά Audi (αν και έχει δεχθεί πολλές κριτικές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Καλός κλιματισμός (και μάλιστα με πραγματικά κουμπιά ελέγχου), συμπαθητικό media/radio system (αναλόγως τι έχεις αγοράσει ως εξοπλισμό), ωραίο στο δρόμο και έχει δύναμη παρά τα 999cc !

Ναι με service δεν ασχολούμαι :)

 

Εμφανησιακα ειναι κλασατο δε λεω.. Απο αξιοπιστια ξερει κανεις τι παιζει;

Επισης στη βασικη του εκδοση ειναι οκ ή λειπουν πραγματα;

 

24κ βγαινει η πρωτη εκδοση

Επεξ/σία από jimmysss!
Δημοσ.

Ο ξάδερφος τι ζητάει από το αυτοκίνητο; Θέλει γκάζι, οικονομία, άνεση, χώρους, στήσιμο για σεμινάριο ή αμάξι καφετέριας; Όλα μαζί σε αυτό το budget δεν υπάρχουν, άρα πρέπει να προσδιορίσει τι ψάχνει.

Αν θέλει οικονομία ας πάρει ένα Yaris hybrid hatchback (όχι cross, έλεος με τις καντίνες - suv).
Αν θέλει κάτι πιο "premium" ας δει τη βασική του άσσου της BMW αλλά με θυσία στην κατανάλωση, ειδικά εντός πόλης. 
Αν θέλει στήσιμο και γκάζι ας βάλει κάτι παραπάνω για i20N. 

Υπάρχουν πολλές επιλογές, πηγαίντε σε καμιά αντιπροσωπεία βόλτα για να δει και να περιορίσει λίγο το φάσμα. 

1000άρια A3, T-Roc κλπ μου θυμίζουν κάτι πιτσιρικάδες που παίρνουν Varadero 125 και λένε ότι έχουν μηχανή. Αυτό το μοτέρ είναι οριακά για Polo, Fabia, A1. 

 

Δημοσ.
1 minute ago, aromeo said:

Ο ξάδερφος τι ζητάει από το αυτοκίνητο; Θέλει γκάζι, οικονομία, άνεση, χώρους, στήσιμο για σεμινάριο ή αμάξι καφετέριας; Όλα μαζί σε αυτό το budget δεν υπάρχουν, άρα πρέπει να προσδιορίσει τι ψάχνει.

Αν θέλει οικονομία ας πάρει ένα Yaris hybrid hatchback (όχι cross, έλεος με τις καντίνες - suv).
Αν θέλει κάτι πιο "premium" ας δει τη βασική του άσσου της BMW αλλά με θυσία στην κατανάλωση, ειδικά εντός πόλης. 
Αν θέλει στήσιμο και γκάζι ας βάλει κάτι παραπάνω για i20N. 

Υπάρχουν πολλές επιλογές, πηγαίντε σε καμιά αντιπροσωπεία βόλτα για να δει και να περιορίσει λίγο το φάσμα. 

1000άρια A3, T-Roc κλπ μου θυμίζουν κάτι πιτσιρικάδες που παίρνουν Varadero 125 και λένε ότι έχουν μηχανή. Αυτό το μοτέρ είναι οριακά για Polo, Fabia, A1. 

 

Γκαζι δε θελει αλλα θελει να εχει ενεργητικη ασφαλεια.. Θεωρω οτι 100hp/tone ειναι απαραιτητα για την ενεργητικη ασφαλεια. 

Το γιαρις ειναι το πιο μικρο απο ολα απο αποψη χωρων και ενα τσικ μεγαλυτερο θα ηταν καλο να υπαρχει

Οικονομια προφανως και θελει γτ η βενζινη μονο ανεβαινει...(πανε οι εποχες που κυνηγαγαμε τα γκαζια)

Οπως ειπα, εχουμε κανει μερικα περασματα απο αντιπροσωπειες αλλα δεν εχει εντυπωσιασει κατι (ισως τον ξενερωνουν και οι τιμες και δεν τον αφηνουν να απολαυσει)

 

17 minutes ago, tasanton said:

Εντάξει 1 χρόνο το έχω με περίπου 10Κ χλμ. Μηδέν βλάβες ή θέματα. Κατανάλωση 6.3lt/100Km που πέφτει "εντυπωσιακά" σε εκτός πόλης διαδρομές (π.χ. 4.8), ποιότητα κλασσικά Audi (αν και έχει δεχθεί πολλές κριτικές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Καλός κλιματισμός (και μάλιστα με πραγματικά κουμπιά ελέγχου), συμπαθητικό media/radio system (αναλόγως τι έχεις αγοράσει ως εξοπλισμό), ωραίο στο δρόμο και έχει δύναμη παρά τα 999cc !

Ναι με service δεν ασχολούμαι :)

 

Ποια εκδοση εχεις;

Αν εχεις τη βασικη εχει Crouse control και αυτοματο φρεναρισμα;

Δημοσ.
43 minutes ago, aromeo said:

1000άρια A3, T-Roc κλπ μου θυμίζουν κάτι πιτσιρικάδες που παίρνουν Varadero 125 και λένε ότι έχουν μηχανή. Αυτό το μοτέρ είναι οριακά για Polo, Fabia, A1.

Κι εγώ αυτά έλεγα, αλλά δεν αποδεικνύεται τελικά. Μια χαρά είναι το γκάζι, 175χλμ το έχω πάει τελική (έχει λέει και παραπάνω), μια χαρά η ροπή. Θέλω να πω, δεν του φαίνεται. Και σε ταξίδι με 4 άτομα, μια χαρά. 

Και να πω ότι έχουν περάσει αρκετά ΙΧ από τα χέρια μου όλα αυτά τα χρόνια, δηλαδή θα έλεγα αμέσως ότι "ναι είναι αδύναμο".

 

39 minutes ago, jimmysss! said:

Αν εχεις τη βασικη εχει Crouse control και αυτοματο φρεναρισμα;

Cruise control δεν έχει, είναι εξτρά και μάλιστα όχι απλό αλλά adaptive. Το αγοράζεις με συνδρομή π.χ. 3 μήνες. Το πήρα δοκιμαστικά free για 1 μήνα και έπαθα πλάκα, πρακτικά γκαζώνει/φρενάρει μόνο του αναλόγως συνθηκών κυκλοφορίας. Αλλά δεν είναι στα δικά μου must, κινούμαι κατά 95% εντός πόλης.

Αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση π.χ. πεζού ή μπροστινού ΙΧ, ναι έχει.

Το θέμα εξοπλισμού είναι νομίζω υποκειμενικό. Εγώ στα 50 μου, δεν έχω τις ίδιες ανάγκες με ένα 30άρη, ούτε την ίδια εξάρτηση από media center και οθόνες. Και αντίστοιχα εκείνος θέλει πολύ πιο συγκεκριμένα πράγματα.

  • Like 2
Δημοσ.
18 minutes ago, tasanton said:

Κι εγώ αυτά έλεγα, αλλά δεν αποδεικνύεται τελικά. Μια χαρά είναι το γκάζι, 175χλμ το έχω πάει τελική (έχει λέει και παραπάνω), μια χαρά η ροπή. Θέλω να πω, δεν του φαίνεται. Και σε ταξίδι με 4 άτομα, μια χαρά. 

Και να πω ότι έχουν περάσει αρκετά ΙΧ από τα χέρια μου όλα αυτά τα χρόνια, δηλαδή θα έλεγα αμέσως ότι "ναι είναι αδύναμο".

 

Cruise control δεν έχει, είναι εξτρά και μάλιστα όχι απλό αλλά adaptive. Το αγοράζεις με συνδρομή π.χ. 3 μήνες. Το πήρα δοκιμαστικά free για 1 μήνα και έπαθα πλάκα, πρακτικά γκαζώνει/φρενάρει μόνο του αναλόγως συνθηκών κυκλοφορίας. Αλλά δεν είναι στα δικά μου must, κινούμαι κατά 95% εντός πόλης.

Αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση π.χ. πεζού ή μπροστινού ΙΧ, ναι έχει.

Το θέμα εξοπλισμού είναι νομίζω υποκειμενικό. Εγώ στα 50 μου, δεν έχω τις ίδιες ανάγκες με ένα 30άρη, ούτε την ίδια εξάρτηση από media center και οθόνες. Και αντίστοιχα εκείνος θέλει πολύ πιο συγκεκριμένα πράγματα.

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να ειναι συνδρομητικό το cruise control...

Θα του πω να ριξουμε μια ματια αν και νομιζω οτι σαν premium μαρκα που ειναι θα εχει το λακο της η υποθεση για την περιπτωση του εξαδελφου..

**( leasing η καλυτερη φαση για premium μαρκες μιας και δε σε νοιζουν σερβις και συντηρηση γενικα)

Δημοσ.

Είναι η νέα μόδα, να σου δίνουν εξτρά με συνδρομή. Π.χ. έχει αυτόματους προβολείς νύχτας με 15€ το 3μηνο αν θυμάμαι καλά. Ε το καλοκαίρι που όλο και μια βόλτα θα πας παραέξω, καλό είναι. Μόνο του τους ανάβει και του σβήνει όταν έρθει άλλο ΙΧ από απέναντι. 

Το leasing, πέραν του επαγγελματικού εξόδου, όντως σε αυτό τον τομέα είναι ασύγκριτο. Ασφάλεια (μικτή), service, ζημιές, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ, ελαστικά, δεν ασχολούμαι. Βέβαια το πληρώνεις, έτσι;

Δημοσ.
15 minutes ago, tasanton said:

Είναι η νέα μόδα, να σου δίνουν εξτρά με συνδρομή. Π.χ. έχει αυτόματους προβολείς νύχτας με 15€ το 3μηνο αν θυμάμαι καλά. Ε το καλοκαίρι που όλο και μια βόλτα θα πας παραέξω, καλό είναι. Μόνο του τους ανάβει και του σβήνει όταν έρθει άλλο ΙΧ από απέναντι. 

Το leasing, πέραν του επαγγελματικού εξόδου, όντως σε αυτό τον τομέα είναι ασύγκριτο. Ασφάλεια (μικτή), service, ζημιές, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ, ελαστικά, δεν ασχολούμαι. Βέβαια το πληρώνεις, έτσι;

Μα μονο αν το ριχνεις σαν εταιρικο εξοδο συμφέρει το leasing...

Αχχ εμεις τι θα κανουμε που ψαχνουμε κατι στα μετρα μας (που μεταξυ μας με τοσο ανωμαλες τιμες δεν ξερουμε τα μετρα μας)...

Δημοσ.

Αν το σκεφτεί κανεις ώριμα και ψύχραιμα, τι αντιπροσωπεύει ένα αμάξι και τι του παρέχει τη δεδομένη χρονική στιγμή, αν το δει,λίγο σαν εργαλείο, τότε η επιλογή είναι πιο εύκολη. Είναι δύσκολη η εποχή για συναισθηματισμούς, αν πρόκειται να σκάσεις 25-30Κ ευρώ. Έχουν ακριβύνει όλα, μοιάζουν όλα σε αυτά που προσφέρουν, εχουν ολα πλέον μια βασική ποιότητα.

Δημοσ.
8 hours ago, tasanton said:

Αν το σκεφτεί κανεις ώριμα και ψύχραιμα, τι αντιπροσωπεύει ένα αμάξι και τι του παρέχει τη δεδομένη χρονική στιγμή, αν το δει,λίγο σαν εργαλείο, τότε η επιλογή είναι πιο εύκολη. Είναι δύσκολη η εποχή για συναισθηματισμούς, αν πρόκειται να σκάσεις 25-30Κ ευρώ. Έχουν ακριβύνει όλα, μοιάζουν όλα σε αυτά που προσφέρουν, εχουν ολα πλέον μια βασική ποιότητα.

Με αυτη τη λογικη μενει με τη γριουλα την κορολα 20ετιας.. (δε το λεω ειρωνικα) 

Απλα δε του προσφερει ασφαλεια η γρειουλα και θα αρχισει να ζηταει λογικα...

Πραγματικα επειδη συμπασχω και εγω τον ξαδερφο και το εχω παρει προσωπικα (μιας και εχουμε παρομοιες αναγκες) ειναι ακραια δυσκολο να καταλαβεις στα 30 τι αναγκες εχεις (ή θα εχεις στο προσεχες μελλον) και τι αξιζει να δωσεις..

 

Update.. οδηγησαμε το Α3 με τα 110 αλογα..Λοιπον εχουμε

+Ωραια θεση οδηγησης 

+ορατοτητα ωραια

+ωραιο κιβωτιο

+1300κιλα βαρος (τοσο εχει και το πολο αν δεν κανω λαθος)

+καλη αναρτηση (δεν ειναι πολλαπων συνδεσμων αλλα σε λακουβες κλπ σφιχτη μεν αλλα αποροφουσε καλα δε)

-1000αρης κινητηρας...του ελειπε λιγη ροπη και δυναμη

-μοιαζει με polo μεσα

-δεν εχει Cruise control kai android auto 

-πρακτικα εναι για 4 ατομα και μετριο πορτ παγκαζ (οπτικα τουλαχιστον)

-ψηφιακος πινακας (για εμενα αρνητικο)

-Η πλαστικη φασα στο ταμπλο ψευτικη (δε ταιριαζει σε αουδι)

βγαινει γυρω στα 25,5 τελικη τιμη με τον 100αρι

Δημοσ.

Σοβαρολογείτε ότι έχουν βάλει μηνιαία συνδρομή στο cruise και στα φώτα; 

Μετά δηλ πως γίνεται; Σταματάνε να λειτουργούν; 

Δημοσ.
44 minutes ago, HALF EVIL said:

Μετά δηλ πως γίνεται; Σταματάνε να λειτουργούν; 

Ακριβώς. Ο διακόπτης είναι εκεί, αλλά δεν κάνει τίποτα αν δεν ενεργοποιηθεί η συνδρομή.

2 hours ago, jimmysss! said:

Η πλαστικη φασα στο ταμπλο ψευτικη (δε ταιριαζει σε αουδι)

Συμφωνώ απολύτως. Όμως 1 χρόνο μετά σε μένα δεν έχει τρίξει ή δείξει σημάδια φθοράς. 

Δεν ξέρω τις ανάγκες του σημερινού 30άρη, εγώ τότε είχα πάρει ένα 4θυρο Golf TSi 1.4 και ήμουν μια χαρά.

Έχω την αίσθηση ότι με τόσα μπιχλιμπίδια και καλούδια σήμερα, περισσότερο σε μπερδεύουν οι εταιρείες και σε στρέφουν σε δευτερεύοντα σημεία. Π.χ. για μένα είναι πιο σημαντικό το αυτόματο κιβώτιο ή η καλή πίσω ανάρτηση (και σωστά λες ότι το Α3 ενώ δεν έχει πολλαπλών συνδέσμων, μια χαρά τα πάει), από το cruise control ή κάτι αντίστοιχο. Προσωπική άποψη προφανώς, που το 90% των σημερινών υποψήφιων αγοραστών ΙΧ δεν συμμερίζεται.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...