Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

πάντως δεν αξίζει πλέον να πάρει καινούριο

αν συνεχίσει να κάνει τόσα λίγα χλμ ας δώσει έμφαση σε κάτι γκαζιάρικο/άνετο με εμφάνιση μιας και ούτε η κατανάλωση θα τον απασχολήσει τόσο , ούτε τυχών ζημιές

σε ποια αντιπροσωπία ? 3500€ τη χρεώνουν κανονικά (πριν 8 μήνες περίπου)

Έχει στο car gr διάφορους (όχι αντιπροσωπία).

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, HALF EVIL said:

Ε ναι, αλλά παίρνεις το καλύτερο b suv τη ης αγοράς 

ford και καλύτερο? Ο_ο

based on what?

Επεξ/σία από cyberguy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, cyberguy είπε

ford και καλύτερο? Ο_ο

based on what?

Όμορφο, νεανική μοντέρνα σχεδίαση

Πολύ καλός δοκιμασμένος και οικονομικός κινητήρας

Mild hybrid

 Υποδειγματικό στήσιμο 

Πολύ καλός εξοπλισμός ιδιαίτερα στην ST line έκδοση. 

Ιδανικό μήκος. 4,2 m

Αυτά 

Επεξ/σία από HALF EVIL
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Axelq είπε

Το μόνο που σίγουρα δεν αξίζει από καμία άποψη να πάρει είναι diesel, δεν κάνει καν 10k χιλιόμετρα, ούτε έχει πράγματα και άτομα να κουβαλήσει και προπάντων δεν έχουν φθηνά service, ειδικά για ανταλλακτικά δεν το συζητάω.

Τι αλλάζει σε σχέση με βενζίνη ας πούμε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ChristosVl είπε

Τι να σου πω έχω αλλάξει πάνω από 10 Yaris Diesel και αλλά τόσα αλλά μοντέλα diesel, σχεδόν κανένα άναψε ούτε μια φορά λαμπάκι DPF! μονο ενα που ήταν εκπαιδευτικό στη σχολή οδηγών και έκανε 12 ωρες μάθημα για πολυυ καιρό!  Αντιθέτως τα βενζίνη όλο και κάτι παθαίνουν. Anyway, Για του λόγου το αληθές το είπα απλά, δεν επιμένω. Απλά λόγω εμπειρίας με τις ρόδες τα βλέπω ως πιο αξιόπιστα.  Συμφωνώ στο ότι έχουν ακριβά Μπεκ σε περίπτωση που πάθει κάτι,έλα που δεν παθαίνουν τίποτα ομως ούτε με αίτηση✌️

 

Τa 10 Yaris Diesel που εχεις αλλαξει ήταν Euro 6 ?

Τα παλαιότερα diesel δεν ειχαν θέματα με DPF, EGR κλπ  απλά βρώμιζαν το περιβάλλον (Βεβαια αυτά ειναι λεπτομέρειες για το μεσο Ελληνα οδηγό...)

Για το συγκεκριμενο πακέτο απαιτήσεων πάντως δεν νομίζω οτι εχει νόημα να κοιτάξει diesel..

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ.

Δεν ξέρω πόσο καίγεται να αγοράσει ΙΧ ο ξάδερφός, αλλά:

- Με δεδομένο τα λίγα χλμ που κάνει

- Έχει toyota 20ετίας, άρα αξιόπιστο

Δεν μένει σε αυτό που έχει;

  • Like 2
Δημοσ.
12 minutes ago, tasanton said:

Δεν ξέρω πόσο καίγεται να αγοράσει ΙΧ ο ξάδερφός, αλλά:

- Με δεδομένο τα λίγα χλμ που κάνει

- Έχει toyota 20ετίας, άρα αξιόπιστο

Δεν μένει σε αυτό που έχει;

Μα για αυτο δε βιαζεται απλα βλεπει οτι ανεβαινουν ακραια οι τιμες και αμα πχ χρειαστει του χρονου να παρει θα εχουν ανεβει αλλα 2-3κ...

 

Δημοσ.

Να πάρει ένα Yaris Cross Hybrid μεταχειρισμένο.

Οι απλές εκδόσεις έχουν πολλά έξτρα όπως το ασύρματο Android Auto ή για iOS.

Είναι αξιόπιστο με καλή μεταπώληση.

Επίσης έχει ελληνικό μενού (σε σχέση με το ford puma)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, prometheas είπε

Τα παλαιότερα diesel δεν ειχαν θέματα με DPF, EGR κλπ  απλά βρώμιζαν το περιβάλλον (Βεβαια αυτά ειναι λεπτομέρειες για το μεσο Ελληνα οδηγό...)

Ο μέσος Έλληνας οδηγός πριν τα euro 5 δεν είχε πρόσβαση στα ντίζελ. Οι μέσοι Ευρωπαίοι που κοπτονται για την μόλυνση είχαν από πάντα. Επίσης ο μέσος Έλληνας οδηγός δεν κρατάει το 15ετιας και βάλε ιχ του από βίτσιο. Απλά δεν μπορεί να πάρει καινούργιο. Ο μέσος Έλληνας γενικώς δεν είχε πλην του λιγνίτη καμμία άλλη πηγή να μολύνει σε αντίθεση με τους πολιτισμένους και ευαισθητοποιημένους κέντρο ευρωπαϊους που μέχρι και σήμερα καίνε και λιγνίτη και έχουν και βαριές βιομηχανίες. Μην τον πρήζετε λοιπόν τον μέσο Έλληνα. Έχει κάνει και κάνει πολύ μεγαλύτερες θυσίες από τους περισσότερους Ευρωπαίους. 

Επεξ/σία από nlogginidis
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εχει κανεις στην κατοχη του καποιο απο αυτα ; Για να μας πει αποψη

ας βαλουμε και ενα ευρος απο 19-25 χιλιαδες... πχ ειαδ οτι με το ανωτερο οριο μπαινει και το i30, Α3 μεσα

Δημοσ.

Ότι και να πάρει, σε 3-4 χρόνια θα..."ιδρώσει" να το δώσει στο 1/3 της αξίας αγοράς. Πόσο θα έχει η βενζίνη το 2027? Πόσοι θα θέλουν αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα σε 5 χρόνια? Το leasing έχει πάρει φωτιά όπως μου έλεγε φίλος του χώρου. Ο καθένας φυσικά αποφασίζει και με την τσέπη και το συναίσθημα (αντικρουόμενα). Η αλήθεια είναι πως δε μπορώ να "φτιαχτώ" με ηλεκτρικό δίκυκλο ή τετράτροχο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, giannis1_ said:

Το hybrid είναι βολικό στην κίνηση καθώς πας με σβηστό κινητήρα και πρακτικά καταναλώνεις 0 καύσιμο (πέρα από την ενέργεια της μπαταρίας που θα φορτίσει με το κινητήρα)
Σε ταξίδι δεν κάνει τίποτα, τζάμπα βάρος.

Οι μπαταρίες αντέχουν χρόνια και αν χαλάσει εκτός εγγύησης 700-1200 κάνει.

Συμφωνώ στην κίνηση μες την πόλη καλη οικονομία έχει, και με Α/C. Στα ταξίδια όντως δν είναι και κάτι ιδιαίτερο,μόλις πας πάνω από 120-130 καίει.

 

4 hours ago, prometheas said:

Τa 10 Yaris Diesel που εχεις αλλαξει ήταν Euro 6 ?

Τα παλαιότερα diesel δεν ειχαν θέματα με DPF, EGR κλπ  απλά βρώμιζαν το περιβάλλον (Βεβαια αυτά ειναι λεπτομέρειες για το μεσο Ελληνα οδηγό...)

Για το συγκεκριμενο πακέτο απαιτήσεων πάντως δεν νομίζω οτι εχει νόημα να κοιτάξει diesel..

Σε euro 5 ήταν το θέμα,τα υπόλοιπα τίποτα, πάλι καλα 

4 hours ago, tasanton said:

Δεν ξέρω πόσο καίγεται να αγοράσει ΙΧ ο ξάδερφός, αλλά:

- Με δεδομένο τα λίγα χλμ που κάνει

- Έχει toyota 20ετίας, άρα αξιόπιστο

Δεν μένει σε αυτό που έχει;

Μια καλη λύση είναι να το κρατήσει (αν έχει a/c) και ας πάρει άλλο πάντως, πιθανότατα δεν θα πάθει τίποτα ποτε+δεν χάνουν τιμή 

3 hours ago, Speargeo said:

Να πάρει ένα Yaris Cross Hybrid μεταχειρισμένο.

Οι απλές εκδόσεις έχουν πολλά έξτρα όπως το ασύρματο Android Auto ή για iOS.

Είναι αξιόπιστο με καλή μεταπώληση.

Επίσης έχει ελληνικό μενού (σε σχέση με το ford puma)

Πολύ καλη επιλογή, φτάνει 35κ καινούριο όμως

3 hours ago, nlogginidis said:

Ο μέσος Έλληνας οδηγός πριν τα euro 5 δεν είχε πρόσβαση στα ντίζελ. Οι μέσοι Ευρωπαίοι που κοπτονται για την μόλυνση είχαν από πάντα. Επίσης ο μέσος Έλληνας οδηγός δεν κρατάει το 15ετιας και βάλε ιχ του από βίτσιο. Απλά δεν μπορεί να πάρει καινούργιο. Ο μέσος Έλληνας γενικώς δεν είχε πλην του λιγνίτη καμμία άλλη πηγή να μολύνει σε αντίθεση με τους πολιτισμένους και ευαισθητοποιημένους κέντρο ευρωπαϊους που μέχρι και σήμερα καίνε και λιγνίτη και έχουν και βαριές βιομηχανίες. Μην τον πρήζετε λοιπόν τον μέσο Έλληνα. Έχει κάνει και κάνει πολύ μεγαλύτερες θυσίες από τους περισσότερους Ευρωπαίους. 

Καλά τα λες 

3 hours ago, jimmysss! said:

Εχει κανεις στην κατοχη του καποιο απο αυτα ; Για να μας πει αποψη

ας βαλουμε και ενα ευρος απο 19-25 χιλιαδες... πχ ειαδ οτι με το ανωτερο οριο μπαινει και το i30, Α3 μεσα 

Yaris hybrid 2022: φουλ τίμιο όπως είπαμε (Κάτι παρόμοιο θα ισχύει και με το Yaris cross υποθέτω)

Το A3 πολύ καλο αλλά overpriced + με δυσκόλεψαν φουλ στην μεταπώληση. Περί ορέξεως για μένα τα Audi

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...